Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bre, e motoreta, nu porc! :))))


» Post actualizat in 04 Oct 2015 15:51

Spalat+uns lantul la Raptoru nevestii si curatat o mufa de oxidase (aia de la ambreiaj, de taie curentul la electromotor <posesorii de suzuki stiu despre ce vb>)

am vrut sa-i schimb si becul ca e arsa faza lunga dar dupa ce am desfacut farul...pauza! firele sunt cositorite direct pe papucii becului, deci lipsa mufa. Candva a avut montat un far a-la streetfighter, se pare ca atunci cand pus farul rotund inapoi nu s-a mai sinchisit si l-a pus pe direct.

 

intrebare: unde gasesc si eu o mufa H4? (aia cu 3 gauri, la 12, 3 si 9)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu invatati mobrele in casa ca nu le mai place afara dupa aceea :)) La modul serios, daca goliti rezervorul (in casa nu e umezeala sa rugineasca), mirosul nu mai e asa puternic.

 

@Motorocker: la piese auto, daca nu gasesti la primul magazin mai insisti, nu chiar toate au. Ia ceramica, daca poti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mobra mea mai are rca valabil doar saptamana asta.....

La fel si a mea, am spalat sistemul de racire a mobrei, si am pus antigel proaspat :) , saptamana asta cred ca o bag si eu in garaj, ii iau bateria jos , si somn usor pana la primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In urma unei "cascadorii" am avut suportul scaritei stinga rupt, am gasit la piese OEM pretul de 85 usd - tradus la piata noastra (din experienta altor piese) probabil 90-95 eur, asa ca am dat piesa la sudat, dupa care bagat flexul in adaosul de material, data o forma acceptabila cu 2-3 freze, si finisat pe cit am avut rabdare cu smilgher. Pacat ca n-am pozat piesa dupa sudura, dar am fost un pic iritat de surplusul de material.

Indreptat pedala de schimbat vitezele si vopsita cu aceeasi ocazie.

post-72328-0-57590100-1444117425_thumb.jpg

post-72328-0-18031500-1444117434_thumb.jpg

post-72328-0-19707800-1444117442_thumb.jpg

post-72328-0-30737200-1444117452_thumb.jpg

post-72328-0-00159300-1444117460_thumb.jpg

Editat de Contabil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Am schimbat uleiul la xl, am uns lantul, am spalat-o, am mai strans una, alta. Merge super baba.

La celalalt, chestii de design...urmează sa duc scaritele la vopsit saptamana viitoare.

post-44835-0-66687100-1444132571_thumb.jpg

post-44835-0-93242900-1444132602_thumb.jpg

post-44835-0-17995900-1444132638_thumb.jpg

Editat de darcocbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca tocmai in acel surplus de material sta si rezistenta sudurii. Nu ar fi prea placut sa te ridici in scarite si sa iti plece scarita cu tot cu picior.

Banuiam, de aceea nici n-am polizat la fest, am mai lasat incarcatura pe fata iar pe spate nici n-am atins sudura. Oricum azi le-am montat/ testat ..... este ok, sa vad cit tine vopseaua (este de sprei), daca tine vopsesc si partea cealalta - sa fie stereo. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma cam ating, si partea cealalta are "urme" in dreptul calciiului ..... am sa vad. Mersi!

Cred ca merge s ale vopsesti electrostatic.

Vorbeste cu user-ul elspa si iti zice mai departe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiam, de aceea nici n-am polizat la fest, am mai lasat incarcatura pe fata iar pe spate nici n-am atins sudura. Oricum azi le-am montat/ testat ..... este ok, sa vad cit tine vopseaua (este de sprei), daca tine vopsesc si partea cealalta - sa fie stereo. :crack:

 

Cu spray as zice sa n-o vopsesti si pe celalta. Electrostatic da, vopsite profesional ca jantele auto, dar pentru doar astea doua repere trebuie vazut daca merita ca pret.

Pe ebay daca urmaresti, cu timpul poate sa apara (peste 1 luna/1 an) si e mult mai ieftin din dezmembrari fata de brand new oem.

Asta e doar chestie de aspect. Te-ai miscat repede cu reparatia, esti gata de drum. Polizeazale de asfalt dar nu le mai rupe :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In urma unei "cascadorii" am avut suportul scaritei stinga rupt, am gasit la piese OEM pretul de 85 usd - tradus la piata noastra (din experienta altor piese) probabil 90-95 eur, asa ca am dat piesa la sudat, dupa care bagat flexul in adaosul de material, data o forma acceptabila cu 2-3 freze, si finisat pe cit am avut rabdare cu smilgher. Pacat ca n-am pozat piesa dupa sudura, dar am fost un pic iritat de surplusul de material.

Indreptat pedala de schimbat vitezele si vopsita cu aceeasi ocazie.

 

 

Ma, tu sigur esti contabil? Ca de regula oamenii din asemenea bransa nu prea stiu chestii d-astea mai lumesti din afara Excelului :)

PS: :ok:

Editat de Mr.Wattmaster
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu stiu ce sa-ti raspund ..... in primul rind multumesc, in al 2-lea pe vremea mea cind terminai un liceu industrial sigur stiai sa ti in mina o pila, bormasina, etc. iar o menghina veche ruginita nu-ti parea o lucrare abstracta , acum este alta treaba.


» Post actualizat in 07 Oct 2015 10:14

Te-ai miscat repede cu reparatia, esti gata de drum. Polizeazale de asfalt dar nu le mai rupe :)

 

As fi vrut eu sa scap asa usor (cu 70 ron sudura), mai este de indreptat un pic janta fata (cred c-am agatat un bolovan ceva in proces) ...... si de schimbat gumele, ca mergeam cu IRC-urile din fabrica la care se dusese martorii de ceva timp (dar astea erau in program doar ca daca le luam mai devreme poate nu mai ......alergam aiurea cu maruntisuri). :)

Editat de Contabil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

d'asta iubesc eu inginerii !!!


» Post actualizat in 07 Oct 2015 10:17

pe vremea mea cind terminai un liceu industrial sigur stiai sa ti in mina o pila, bormasina, etc. iar o menghina veche ruginita nu-ti parea o lucrare abstracta , acum este alta treaba.

clar :)

post-36094-0-92655600-1444212943_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-i mobra mea, doar bocancul era al meu :(

 

normal ca se rezolva, dar dc trebuie sa se "rezolve" ceva cand ar fi putut sa iasa ok din fabrica, evacuare Bos , bandit 1200

 

de cati ingineri e nevoie sa schimbe un bec?

nici unul, cheama cativa militieni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am montat etrierul beringer cu disc nou si placutenoi,problema e ca nu pot aerisi cum trebuie,aeresitorul e aproape lipit de banjo si nu pot baga tubulara,dupa ce aerisisesc cum trebuie vin cu feedback

 

M am intrebat de multe ori, in era in care discurile de frana sunt tot mai "aerisite" si gaurite si dantelate cum de cei de la Beringer le fac atat de simple, brute si totusi sunt de top.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...