zece d rosu Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Ati reusit sa duceti pe copca si topicul asta Macar de v-ar da cineva bani, dar voi o faceti pe degeaba, in slujba atingerii adevarului suprem...pe net. Eeeee, avem noi niste "dispute" mai vechi si ma zgarie pe ureche la fiecare "interventie" de-a lui despre V, asa ca ne mai amuzam si noi..... INSA, aveti perfecta dreptate, prin urmare....OVER AND OUT !! Pace tuturoooooooor..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 8, 2015 Share Postat Ianuarie 8, 2015 Pt cine nu era 1,60 si toate tiglele pe casa se poate. Aventura lui David Fretigne spre Dakar se apropie de sfarsit. Coafura rezista. » Post actualizat in 08 Jan 2015 17:25 Cazare de 5 stele cu vedere la ocean si la final, pt a nu supara fanii BMW, Gustavo Cuervo pe GS in jurul lumii. E nitica adventura si aici ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Ati reusit sa duceti pe copca si topicul asta Nu e mare pierdere...Cei care fac ture serioase nu scriu pe motociclism.ro, isi vad de treaba si dupa ce se intorc, daca ei considera ca sunt mai multi cei interesati de tura lor, decat cei care doar sunt Gica Contra, poate pun niste poze si povestea turei... Aici e mai multa caterinca...si poezie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Eeeee, avem noi niste "dispute" mai vechi si ma zgarie pe ureche la fiecare "interventie" de-a lui despre V, asa ca ne mai amuzam si noi..... INSA, aveti perfecta dreptate, prin urmare....OVER AND OUT !! Pace tuturoooooooor..... Dispute? Cu mine? Acum mi-e clar te iei in serios. Oricum habar-nam despre ce vorbesti. Nu te cunosc. BTW tu esti ala care a adus Vstrom-ul in discutia despre ST 1200, unde nu avea ce cauta pt ca era o discutie despre mobre Enduro Touring & Adventure. [pun intended] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 ERU, ma iau in serios, dar nu te iau in serios. Te dai mai departe specialist si faci clasificari eronate.....Vstrom-ul e tot atat de Enduro-Touring pe cat e si 800-le tau, cu diferentele procentuale inversate intre cele 2 cuvinte. Hai mai lasa-ne!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 ....Vstrom-ul e tot atat de Enduro-Touring pe cat e si 800-le tau, cu diferentele procentuale inversate intre cele 2 cuvinte. Hai mai lasa-ne!!!! Sa vezi ce ti-o iei de la BMW-isti acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 (editat) ERU, ma iau in serios, dar nu te iau in serios. Te dai mai departe specialist si faci clasificari eronate.....Vstrom-ul e tot atat de Enduro-Touring pe cat e si 800-le tau, cu diferentele procentuale inversate intre cele 2 cuvinte. Hai mai lasa-ne!!!! Man, fara suparare, insa te inseli amarnic.Am facut cu un amic o tura pe forestier ceva mai accidentat, insa fara noroaie, care a durat la vre-o 5 ore. Dupa aprox 3 ore jumate amicul meu vstromist pe langa ca mi-a cerut sa ne oprim, ca nu mai poate, a vrut sa facem schimb de mobre. Concluzia lui la final a fost ca 800le nu simte gropile iar viteza de rulare creste considerabil fara sa-ti dai seama. In plus a spus ca merge si vstromul, insa e ca un dulap cu scule. Nu vrea sa mai mearga in offroad decat daca schimba mobra.....acum nu stiu cat de mare e diferenta la noul vstrom, insa suspensiile si greutatea parca erau similare cu cel vechi. Scuze de off! Editat Ianuarie 9, 2015 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 (editat) Aventura poate sa fie si plimbarea cu motocicleta la 20km/h prin Sanzieni, Covasna. Depinde cum privesti lucrurile si ce intelegi prin aventura. Iar de pissing contest-ul asta cu kilogramele, cu veleitatile, puterea, cuplul, lumea s-a cam saturat. Nu credeti? Editat Ianuarie 9, 2015 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Asa e Cristi.....aventura de o viata a unuia e plimbarea prin parc a altuia -- cum prea bine spuneau altii.....Cred ca spiritele erau incinse vis a vis de cat de capabile sunt diferite motoare pt asa ceva! Si aici cred ca ERU are dreptate: desi cu F800gs nu m am dat decat pe strada -- nu cred ca poti sa pui egal intre ele in afara asfaltului -- cu atat mai mult pt cineva care nu stiue sa se dea calumea. Mie mi se pare ca o motocicleta facuta pt mai mult off face diferenta. Mie mi s-a parut diferenta intre RD03 si Rd07 la capacitati offroad -- asta avand in vedere cat sunt eu de mormoloc in teren.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Hey, oameni buni, nimeni n-a afirmat ca sunt la fel. Eu am zis ca fac parte din aceeasi categorie Enduro-Touring, dar una este mai mult Enduro (800-le), iar alta mai mult Touring (Strom-ul). Asta nu inseamna ca una nu poate fi si putin Touring (800-le), iar alta si putin Enduro (Vstrom-ul). La fel cu Vstrom-ul nu se poate baga pe unde poate 800-le in OFF, tot asa nici 800-le nu se tine dupa Vstrom in ON. Cum spunea si Cristi putin mai sus, mai lasati-ne cu cantarul si datele tehnico-tactice intre marci, modele, sau categorii, ca ne-am cam saturat de specialisti!!!! In rest......................................................pace tuturooooooooor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 (editat) 800-le nu se tine dupa Vstrom in ON. Ai perfecta dreptate. Nu se tine este cu mult in fata. Ce sa-i faci diferenta de cilindree se vede din plin si in cuplu si in cai. Pace si tie. L.E. Si consuma si mai putin. Editat Ianuarie 9, 2015 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 ERU le da si tu esti rau ..zau asa si ca sa putem punct.... Africana mea e mai buna decat amadoua... ca are mai multi ani..si ...ca e a mea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 ERU, la faza cu consumul te-ai facut singur de ras.... Mare "specialist" esti daca crezi ca cilindreea si puterea putin mai mare fac diferenta..... Poate te prind odata pur intamplator pe niste viraje sa vedem cat e ceasul..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Bai, da de ce simtiti nevoia sa stricati topicul omului in asa hal? ERUle spune ce vrei sa faci anul asta si cu ce mobra, ca 800le sigur nu-l mai tii o vesnicie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Unde nu se tine 800-le dupa Vstrom? In ce univers paralel? PS. Chiar imi place suzukiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 10, 2015 Share Postat Ianuarie 10, 2015 - In al treilea rand Vstrom e tot atat de Enduro Touring pe cat e si BMW (650, 800, 1200), deci mai mult Touring decat Enduro (se stie)...... Aici esti intr-o mica eroare. Uite bembeul meu de 650 care nu prea are treaba cu touringul si joaca in cu totul alta liga comparativ cu stromul: ... tot asa nici 800-le nu se tine dupa Vstrom in ON. Iar aici, dragostea ta pentru strom iti intuneca mintile, si o spun fara rautate si fara a fi fanul vreunei marci/model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Ianuarie 10, 2015 Share Postat Ianuarie 10, 2015 Hey, sa ne intelegem, vorbeam de seria GS (650) si nu de X...iar poze si filme cu "minuni" pe teren accidentat gasesti pe net practic si cu R1. Raman la parerea mea (e strict o opinie personala si nu vreau sa fac din asta o dezbatete) ca atat 650GS cat si 800GS sunt mult inferioare pe sosea (si aici ma refer strict la drumuri virajate) fata de Strom, care are o ciclistica net superioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 10, 2015 Share Postat Ianuarie 10, 2015 Bai, da de ce simtiti nevoia sa stricati topicul omului in asa hal? ERUle spune ce vrei sa faci anul asta si cu ce mobra, ca 800le sigur nu-l mai tii o vesnicie.... Topicul ăsta a fost o glumă în cel mai bun caz, încă de la început. Cât despre ce vreau să fac anul ăsta, încă nu știu și oricum prefer să povestesc după. Cât despre 800 l-am aruncat deja,[ am vrut să-l dau de pomană dar nu l-a primit nimeni, bă mai vroiau și bani ca să mă scape de el]. Acum sunt în discuții pt a-mi lua un VStrom, că am auzit la un băiat de pe forum, că se dau bine pe curbe și în off fac prăpăd [în buzunar ] de fapt, cred că-mi iau 2 că poate nu se mai fac și să fiu pregătit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Ianuarie 10, 2015 Share Postat Ianuarie 10, 2015 Cata rautate, dom'le =D. Unde gasesc pozele alea cu r1, pe zapada, in Romania? Poate schimb rahatu' ala de 650! Cat despre 800 vs strom in off...discutia este sterila. 800 are 21 pe fata iar strom se mandreste si cu roti turnate. Pe de alta parte, dca ii pui cauciucuri de strada xchallenge-ului, s-ar putea ca pe curbe rapide sa muste din ambele. ( o vand ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 10, 2015 Share Postat Ianuarie 10, 2015 Hey, sa ne intelegem, vorbeam de seria GS (650) si nu de X...iar poze si filme cu "minuni" pe teren accidentat gasesti pe net practic si cu R1. Raman la parerea mea (e strict o opinie personala si nu vreau sa fac din asta o dezbatete) ca atat 650GS cat si 800GS sunt mult inferioare pe sosea (si aici ma refer strict la drumuri virajate) fata de Strom, care are o ciclistica net superioara. Mai ales astea noi 1000 si 650, dar un amic care a batut America de Sud 9 luni si jumatate, parcurgand 27000 km pe un Tenere 660, isi cauta ceva de 250, WR daca nu gresesc, considerand ca asta este motocicleta suprema pt ADV. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 10, 2015 Share Postat Ianuarie 10, 2015 Nu exista motocicleta suprema. Mai ales pt ADV, care pt unu inseamna asfalt ca in palma [pâna la Veliko cu sidecase si topcase de aluminiu ca sa fie adv], iar pt altul inseamna trans EuroAsian trail. WR250R este o mobra foarte capabila insa din pacate motorasul e cam mic. [WR450R ar fi fost o platforma mult mai buna, pt ca construi o mobra de adv,pacat ca Yama nu a construit-o inca] Din mobrele aflate in fabricatie, cred ca cea mai buna platforma pt a iti face o mobra adv este 690. Dar discutia e lunga si sterila. Cei aprox 5 useri [din cei care citesc pe aici] deja stiu ce si cum iar ceilati ...ei bine ceilati o ard cu VStrom Versys si TDM ca mobre de ADV ..a si sa nu uit Honda NC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 10, 2015 Share Postat Ianuarie 10, 2015 Hey, sa ne intelegem, vorbeam de seria GS (650) si nu de X...iar poze si filme cu "minuni" pe teren accidentat gasesti pe net practic si cu R1. Raman la parerea mea (e strict personala si nu vreau sa fac din asta o dezbatete) ca atat 650GS cat si 800GS sunt mult inferioare pe sosea (si aici ma refer strict la drumuri virajate) fata de Strom, care are o ciclistica net superioara. Chiar si GS si nu X, 650-ul e superior strom-ului pe coclauri. Dar, cum bine ai spus si tu, e normal sa avem toti cate o parere personala mai mult sau mai putin apropiata de adevar. Oricum, e topic de iarna si merge la pierdut timpul. Si da, poze pe net gasesti cu orice, doar ca eu am pus poze din propria experienta. -------------- La multi ani tuturor si sa ne vedem cu bine la....................Alpin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Ianuarie 10, 2015 Share Postat Ianuarie 10, 2015 Chiar si GS si nu X, 650-ul e superior strom-ului pe coclauri. Pe coclauri, DA, perfect de acord, nici nu am sustinut altceva,,,,,pe sosea insa ambele sunt mult inferioare. Si DA, e iarna si ne plictisim... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Ianuarie 10, 2015 Share Postat Ianuarie 10, 2015 (editat) omule insisti aiurea....da, ai o mobra f. buna, insa nu incerca s-o compari cu ceva net superior din orice punct de vedere. Singurul aspect pe care poti sa-l invoci la "better touring" este roata de 19" fata vs. 21" 800le, in rest este inferioara din toate punctele de vedere (alta clasa). NU ai luat, o decizie proasta stai linistit! PS. eu am avut vstrom si nu are nici o treaba cu 800le....in schimb intre 700GS si vstrom as alege vstrom, da nu mi-as lua niciodata 700GS. Editat Ianuarie 10, 2015 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Ianuarie 10, 2015 Share Postat Ianuarie 10, 2015 Mi-ar fi placut sa citesc despre planificarea calatoriei la Nordkapp. N-a fost sa fie. Cand terminati voi, daca se mai reia topicul, dati-mi si mie un mesaj. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.