Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 105
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pozele alea arata ca motocicleta aia, la cat este de masiva, poate multe. Dar poate in mana lui David Fretigne, fost campion mondial de enduro, fost participant la Dakar, care a calarit in mai multe randuri dunele din Sahara si Atacama. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozele alea arata ca motocicleta aia, la cat este de masiva, poate multe. Dar poate in mana lui David Fretigne, fost campion mondial de enduro, fost participant la Dakar, care a calarit in mai multe randuri dunele din Sahara si Atacama. ;)

 

Fretinge != mortals :D end of story,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stii ca eu, cristache, tu, majoritatea ne calificam in categoria "mortals"

 

Stii ca si aia care sunt "imortals" se chinuie ca sa scoata pozele/videourile alea. De obicei pe bani.

 

Iar elefantul cu pricina, e la limita decentei dpdv al greutatii. Adica sa fim seriosi doar Honda au reusit performata [de loc de neglijat] de a pune in vanzare o mobra [la categoria despre care discutam , cel putin in viziunea lor :)] care sa fie mai grea decat elefantul cu pricina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fretinge != mortals :D end of story,

Pai cel din poze este Fretigne. Pozele sunt de ieri, de la Africa Eco Race. Ieri s-a anulat proba speciala, din cauza vremii, asa ca omul a iesit sa se dea pe dune.. :D

» Post actualizat in 06 Jan 2015 23:33

Stii ca si aia care sunt "imortals" se chinuie ca sa scoata pozele/videourile alea. De obicei pe bani.

 

Iar elefantul cu pricina, e la limita decentei dpdv al greutatii. Adica sa fim seriosi doar Honda au reusit performata [de loc de neglijat] de a pune in vanzare o mobra [la categoria despre care discutam , cel putin in viziunea lor :)] care sa fie mai grea decat elefantul cu pricina.

Elefantul cu pricina, in varianta racing, a fost usurat cu vreo 30kg: http://www.moto-station.com/article79478-touratech-travel-event-2014-une-yamaha-xtz-1200-super-t-n-r-la-sauce-fr-tign.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Chiar si asa, e prea grea. Cam faci hernie sa o tot ridici...Nu uita ca mai ai si "ceva" bagaje...

 

Si nu mai aduceti in discutie motoare mari, ca nu toti suntem campioni la rally si alte sporturi, sa ne dam cu orice elefant, vaca si alte animale d-astea mari...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii ca si aia care sunt "imortals" se chinuie ca sa scoata pozele/videourile alea. De obicei pe bani.

 

Iar elefantul cu pricina, e la limita decentei dpdv al greutatii. Adica sa fim seriosi doar Honda au reusit performata [de loc de neglijat] de a pune in vanzare o mobra [la categoria despre care discutam , cel putin in viziunea lor :)] care sa fie mai grea decat elefantul cu pricina.

Merite incontestabile are si BMW care a scos ADV-ul mai greu cu cateva kg decat elefantu. Deci, daca vrei, poti. :)

» Post actualizat in 07 Jan 2015 06:48

Chiar si asa, e prea grea. Cam faci hernie sa o tot ridici...Nu uita ca mai ai si "ceva" bagaje...

 

Si nu mai aduceti in discutie motoare mari, ca nu toti suntem campioni la rally si alte sporturi, sa ne dam cu orice elefant, vaca si alte animale d-astea mari...

La genul asta de curse daca cazi nu te mai ridici (sau o faci cu elicopteru), iar "bagajele" sunt in masina de asistenta. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La genul asta de curse daca cazi nu te mai ridici (sau o faci cu elicopteru), iar "bagajele" sunt in masina de asistenta.

 

 

Corect, dar discutia era despre Adventure si ce planuri avem pt anul acesta...

 

Deci?...Ce avem de gand?

 

 

 

 

 

...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar si asa, e prea grea. Cam faci hernie sa o tot ridici...Nu uita ca mai ai si "ceva" bagaje...

 

Si nu mai aduceti in discutie motoare mari, ca nu toti suntem campioni la rally si alte sporturi, sa ne dam cu orice elefant, vaca si alte animale d-astea mari...

Exact asta incercam a sugerez intr-unul din posturile anterioare, anume ca motocicleta poate, dar poate in mainile unui pilot de performanta. Pentru majoritatea dintre noi, cum spuneai si tu, raman doar drumuri mai batatorite.

 

In ceea ce priveste planurile moto adventure, pe 2015, mi-as dori o tura a Carpatilor, pe drumuri de munte, forestiere, etc. Partea proasta este ca, prin natura meseriei, vara lucrez, plus ca am si obligatii de alta natura, astfel ca este mai dificil sa gasesc o fereastra de timp suficient de mare pentru asa ceva. Nu ar fi imposibil, insa... Alta dificultate ar fi sa gasesc si parteneri, pentru o astfel de plimbare. In rest, iesiri scurte, de 1-2 zile, in functie de timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merite incontestabile are si BMW care a scos ADV-ul mai greu cu cateva kg decat elefantu. Deci, daca vrei, poti.

 

Ce relevanta are ce spui tu aici? Mere cu pere... Daca "elefantu" este ST, atunci se compara direct cu GS care are cu 20kg mai putin... si stii bine asta.

Daca insa vrei sa bati campii, conform site-urilor oficiale un ST are 257 kg (ala cel mai "chel", nu ZE care are 265 sau WC) iar GS Adventure are 260 kg, insa in conditiile in care Adv are 7L in plus in rezervor si o tona de crashbar-uri in standard (nu am mai cautat si alte diferente).

Nu pot intelege la ce te ajuta sa faci astfel de afirmatii inutile care pot fi imediat si simplu probate. Chiar si daca e iarna, macar zi ceva interesant ;)

» Post actualizat in 07 Jan 2015 14:44

Si nu mai aduceti in discutie motoare mari, ca nu toti suntem campioni la rally si alte sporturi, sa ne dam cu orice elefant, vaca si alte animale d-astea mari...

 

pai daca omu' care a deschis topicul din asta are, ce sa faca?

 

Problema este, ca intotdeauna, de la interpretarea termenului "adventure"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vorbea de top greutate nu de dotari. Merele si perele in acest caz, tot la "adventure" intra.

 

 

Normal e sa compari ST1200 cu GS 1200 nu cu GSA ala e o varianta. [iar GS 1200 pe aer aer undeva la 220 kg adica cat un VStrom de 650]

 

Daca nu as activa pe forumul asta de ceva ani, as crede ca esti un pic "biased", dar in cazul de fata, stim cu totii ca esti hater. Chiar cel mai mare pe care-l cunosc, doar ca incercarea de a denatura faptele este lame. Cred ca esti in stare de mai mult daca te straduiesti un pic.

» Post actualizat in 08 Jan 2015 08:47

Fereasca Dumniezo' sa spuna cineva ceva rau despre elefantii de la bembe...

 

 

Elefantii sunt elefanti indiferent de marca si in opinia mea nu prea au treaba cu terenul accidentat. Doar ca unii sunt mai supraponderali decât altii.

 

Si daca tot vrei ceva comparabil la capitolul putere, poti sa te uiti la un rinocer de la KTM. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Normal e sa compari ST1200 cu GS 1200 nu cu GSA ala e o varianta. [iar GS 1200 pe aer aer undeva la 220 kg adica cat un VStrom de 650]

 

Daca nu as activa pe forumul asta de ceva ani, as crede ca esti un pic "biased", dar in cazul de fata, stim cu totii ca esti hater. Chiar cel mai mare pe care-l cunosc, doar ca incercarea de a denatura faptele este lame. Cred ca esti in stare de mai mult daca te straduiesti un pic.

» Post actualizat in 08 Jan 2015 08:47

 

E valabil si pt. tine exact acelasi lucru...stai linistit....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E valabil si pt. tine exact acelasi lucru...stai linistit....

 

 

Ce e valabil si pt mine? Ca sunt un hater BMW ? Asta chiar nu mi s-a mai spus.

» Post actualizat in 08 Jan 2015 10:21

Iarasi va certati care motocicleta e mai buna...mai bine spuneti care trasee, tari, regiuni sunt mai bune si de ce...

 

 

Una dintre cele mai bune mobre e aia pe care o ai.

Despre tari regiuni ......ce sa zic toate alea pe care nu le-ai vazut inca si destul de multe dintre cele pe care deja le-ai vizitat, astea insa cumva ajung pe locul 2.

Hai sa mai iesim la o bere/suc/ciorba ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ERU, degeaba te faci ca nu intelegi, tu esti un hater Vstrom, se stie....

 

 

  • In primul rând nu o lua personal.
  • In al doilea rând Vstrom e un model iar BMW o marca.
  • In al treilea cred ca interpretezi gresit spusele mele. VStrom e o mobra ok de sosea. Nu are nici o treba cu enduro sau cu adventure. Asta nu consider ca ma face pe mine hater, ci pe cei care considera mobra asta Enduro Touring orbiti de marketing.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

  • In primul rând nu o lua personal.
  • In al doilea rând Vstrom e un model iar BMW o marca.
  • In al treilea cred ca interpretezi gresit spusele mele. VStrom e o mobra ok de sosea. Nu are nici o treba cu enduro sau cu adventure. Asta nu consider ca ma face pe mine hater, ci pe cei care considera mobra asta Enduro Touring orbiti de marketing.

 

Esti haios....

 

- In primul rand nu o iau personal, pt. ca treaba cu mobrele e ca aia cu femeile: unii prefera cu par lung, altii cu par blond, altii cu nas ascutit, altii cu tate mari, iar altii sa fie trecute de prima tinerete. :)

- In al doilea rand Vstrom e o poezie, iar BMW o ghicitoare. :)

- In al treilea rand Vstrom e tot atat de Enduro Touring pe cat e si BMW (650, 800, 1200), deci mai mult Touring decat Enduro (se stie)...... restul sunt povesti cu femei (pardon cu motociclete) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti haios....

 

- In primul rand nu o iau personal, pt. ca treaba cu mobrele e ca aia cu femeile: unii prefera cu par lung, altii cu par blond, altii cu nas ascutit, altii cu tate mari, iar altii sa fie trecute de prima tinerete. :)

- In al doilea rand Vstrom e o poezie, iar BMW o ghicitoare. :)

- In al treilea rand Vstrom e tot atat de Enduro Touring pe cat e si BMW (650, 800, 1200), deci mai mult Touring decat Enduro (se stie)...... restul sunt povesti cu femei (pardon cu motociclete) :)

 

 

Esti de doua ori haios.

 

Dar nu-mi dau seama daca tu le spui la bâza sau chiar te iei in serios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...