vik55 Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 (editat) O intrebare pt cunoscatori , voi ce ati alage dupa ceva experienta in domeniu ? 1 GAS GAS EC 300 > 2014 2 BMW 450 X > 2010 Da este si o dif financiara , dar ce credeti ca rezista mai bine la tavaleala / service mai usor etc ,,,,,,,,,? * Sau ce recomandati la un buget max de 3500 E MA INTERESEAZA CAT MAI NOUA / CAT MAI PUTERNICA / CAT MAI USOARA . ** INMATRICULATA / INMATRICULABILA . Ms . Editat Ianuarie 19, 2015 de vik55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 Doua atelaje complet diferite.... ce vrei sa faci cu motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 La 3500euro eu zic ca mai bine varianta peste 2014 decat cea peste 2010. Doar varianta 2015 o intrece. Nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZU Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 Gas Gas-u'...BMW-u' e cam uratel...dar acum depinde ce vrei sa faci cu el si la ce iti trebuie.de ce nu scrii pe goagal modelul motocicletei si langa "specs" sau "review" si vezi ce scrie pe foaie si ce zic unii baieti care au condus sau se pricep la d-astea.eu unul tot asa eram in dubii si am scris modelul motocicletelor pe care le aveam pe lista de cumparaturi si asa am ales exact ce am vrut..."specs"-urile si "review"-urile m-au ajutat poate si pe tine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Dutu Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 Gas Gas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Ianuarie 20, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2015 (editat) Doua atelaje complet diferite.... ce vrei sa faci cu motorul? Sa pot pleca cu el de acasa [buc ] sa pot rula cu el pe drum linistit in jur de 100 si putin peste , sa pot intra pe coclauri [Ph / Ag etc ] , sa pot da cu el de pamint fara sa ma arda prea tare la buzunar si sa ma stresez si apoi sa ma intorc acasa , cam asta as vrea sa fac cu el . * foarte important pt mine servisarea in caz ca se mai beleste cate ceva pe la el stau rau cu timpul . Ms . Editat Ianuarie 20, 2015 de vik55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 Nu vreau sa iti zic sa imi cumperi Xchallenge-ul meu dar cu niciuna dintre cele alese de tine nu o sa poti merge cu 100 pe sosea. Poate 70... Iar g450 ala nu sta foarte bine la capitolul suspensii, din cate am citit pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Ianuarie 20, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2015 (editat) Posted 08 September 2014 - 02:35 PM daca ziceam ca e "necazuta" eram de porc merita vazuta Nu stiu ce sa zic man ,am vazut ca nu prea ai iertat o ,,,,,, daca zici tu ca merita vazuta mai vb si incerc sa ne vedem . Seara buna . * Cate kg are ? Editat Ianuarie 20, 2015 de vik55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 153 cu toate lichidele. Este exact ca a lui Angi. O stii si pe a mea de la intrunirea bmw din 2013, de pe Valea Avrigului. Daca tu iti inchipui ca o sa gasesti un enduro necazut, in 3500, te inseli. Asta-i scopul lor, sa le prabusesti de planeta. Iar cine zice ca vinde un enduro necazut, mananca rahat cu lingura de lemn. Spor in alegere. Popp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 (editat) In primul rand, e vorba de Gas Gas EC300F, adica aia in 4T, nu EC300 in 2T, nu? Ca nu vrei sa faci touring cu 2T. In al doilea rand, tu vrei sa te faci 100km dus si 100 km intors cu viteza de 100+, si apoi sa te bagi pe un forestier, drum de carute, ceva, nu? Ca, daca vrei sa sari si peste busteni cu aceiasi mobra cu care faci drumul dus-intors, asta nu prea e posibil. Daca iti iei una din motoarele alese de tine, greutatea redusa o vei resimti din plin pe sosea: orice tir te va sufla, va trebui sa te tii zdravan de ghidon si vei ajunge la destinatie deja obosit. Plus directia foarte instabila la viteze mari, fata are tendinta de a se ridica de la pamant. Pentru astfel de atelaje se foloseste, de obicei, o remorca pentru a fi transportate de colo-colo. Daca iti iei un motor de enduro-touring, ceva de peste 150kg (Yamaha WR250R, BMW Xchallenge sau tot ce mai folosesc colegii din subforumul soft-enduro) si o echipezi cu cauciucuri mixte, ajungi in bune conditii la destinatie, mai faci si ceva noroieli soft (fara pretentii de mers pe acolo pe unde doar capra neagra merge) si te intorci acasa. Bafta la alegere. Editat Ianuarie 21, 2015 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Ianuarie 22, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2015 Din pacate nu tot ce incercam se si poate realiza , cred ca ce imi doresc inseamna inca doua investitii capra enduro + platforma . Am o fisa fiscala destul de incarcata la rubrica impozit pe mijloace de transport . Cred ca va ramine la cap vise neinplinite . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 Parca motorul e vreo 14 lei/an la impozit, iar eu pe remorca platesc vreo 7 lei/an. Nu impozitul e cel ce te omoara, iar pentru inceput nu te pune nimeni sa iei o capra din 2014 ca sa o dai de-a rostogolul pe panta in jos. Poti porni foarte frumos cu una de 2000 euro, plus o platforma de 500 euro, si aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Ianuarie 22, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2015 (editat) Da vrei sa vezi impozitul la 2 buc conserve [una peste 3000 ] + 2 moto > si probabil alt itp si alta asigurare la amndoua NU ? Daca se putea o capra sa plec cu ea de acasa pe roti sa ma dau cu ea si sa mai bag in plus o asigurare si un itp mai mergea , sa mai iau acum si rulota ,,,,,,,,,,, Ok asta a fost pitici pe creier . Editat Ianuarie 22, 2015 de vik55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 Pt capra nu iti tre ITP si nici RCA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 Ce parere aveti despre WR450 utilizata ca dual? (fara gadjeturile de adventure puse, ca pe trasee de pe la noi mai mult ar incurca ) http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=537684 Ca unul care m-am dat si ma voi da exact cum zici, sosea plus padure, tre' sa recunosc ca e mult mai comod de mers cu o mobra cat mai usoara dusa pe remorca sau cu duba la locul de joaca, fie el hard sau soft enduro. Singurul dezavantaj in acest caz este ca trebuie sa te intorci la masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 Sa pot pleca cu el de acasa [buc ] sa pot rula cu el pe drum linistit in jur de 100 si putin peste , sa pot intra pe coclauri [Ph / Ag etc ] , sa pot da cu el de pamint fara sa ma arda prea tare la buzunar si sa ma stresez si apoi sa ma intorc acasa , cam asta as vrea sa fac cu el . Xchallenge-ul lui Popp e perfect pentru ce vrei tu. Si poti rula linistit pe sosea cati km vrei. Iar la ce coclauri cred ca vei face tu pentru inceput vei vedea ca e o mobra perfecta. Consum mic si schimburi de ulei la cel mai devreme 5000km. Il cunosc pe Popp si stiu ce a facut cu mobra aia. Nu e deloc muncita + ca motorul Rotax tine muuuulti km. Recomandarea mea e sa te duci s-o probezi. Si grabeste-te, ca maine-poimaine vezi ca a vandut-o deja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 Ia-ti G 450 X. Poti merge linistit cu 100 km/h pana acolo si inapoi. Cu acelasi motor baietii de la CCM au facut o mobra adventure cu schimb de ulei la 8000km: /index.php?/topic/699970-ccm-gp450/ Pt cei care sunt speriati de greutatea mica a atelajului pe sosea, pe motiv ca-i zboara tirurile, as vrea sa-i intreb cum fac ciclistii cu toaclele alea de sub 10 kg de nu zboara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 Pai, ii zboara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Ianuarie 23, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2015 Pt capra nu iti tre ITP si nici RCA. Pai cum pana mea FRATE nu ai nevoie de ITP SI RCA daca plec cu ea pe roti spre fratele Nicon de ex ????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 (editat) Pt cei care sunt speriati de greutatea mica a atelajului pe sosea, pe motiv ca-i zboara tirurile, as vrea sa-i intreb cum fac ciclistii cu toaclele alea de sub 10 kg de nu zboara? Pai eu, de exemplu, am incercat sa fac o astfel de naveta cu o Husqvarna TE610, care pe toate specificatiile de pe net e trecut cu 117 kg la gol. Ma duceam pana la circuitul de enduro-cross de la Ciolpani, 50km dus si 50 intors. Si, ce mai incolo si incoace, dupa 2-3 drumuri din astea am inceput sa ma uit dupa anunturi de vanzari platforme pe net. A, si Vik.....nu ai nevoie de ITP si RCA la motor in cazul prezentat de tine, ca iei motor si remorca. Doar la remorca sa ai toate in regula, ca motorul il calaresti doar pe munti, nu calci cu el pe asfalt. Editat Ianuarie 23, 2015 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 Pt cei care sunt speriati de greutatea mica a atelajului pe sosea, pe motiv ca-i zboara tirurile, as vrea sa-i intreb cum fac ciclistii cu toaclele alea de sub 10 kg de nu zboara? aia nu merg cu 100 km/ora, da-i in castig d'aci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 Cum au spus si colegii mai sus, cu caprele astea usoare nu prea e de mers pe sosea. Am si eu o Husa de 450 si e naspa rau pe sosea cu ea. Imi mentin opinia ca un Xchallenge sau ceva din categorie e perfect pentru ce vrea Vik. Avantajul pentru Xchallenge e ABS-ul decuplabil care ajuta mult la franari pe sosea uda, cu nisip sau asfalt f rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Ianuarie 25, 2015 Share Postat Ianuarie 25, 2015 Xchallenge si 690 sunt sunt variantele de fabrica pentru ce vrei tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Eu am Honda XR400 si merg pe sosea 300-400 km dus intors pana pe coclauri si nu mi se pare asa de mare tragedia...dar eu depasesc TIR-urile, nu ele pe mine... .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell Postat Octombrie 10, 2015 Share Postat Octombrie 10, 2015 Xchallenge si 690 sunt sunt variantele de fabrica pentru ce vrei tu. xchallange este cu intretinere la ore din cite stiu chiar si cei care le vind pe bikeshop precizeaza nr de ore atunci ce cauti la deum de 3-400km cu ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.