B.B. Postat Februarie 3, 2007 Autor Share Postat Februarie 3, 2007 piston ai gasit? da, si supape... dar daca pun tot lantul vechi n-am facut nimic.. patesc la fel. pai topicul asta e manualul o sa vorbesc cu adminii sa schimbe numele topicului..in "Cum sa strici un DR fara nici un ajutor - cele mai simple metode...tips&tricks -anyone can do it!!!" - Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 6, 2007 Autor Share Postat Februarie 6, 2007 before and after Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Februarie 6, 2007 Share Postat Februarie 6, 2007 (editat) Sa inteleg ca ai reparat pistonul ?!? Presupun ca vrei sa-l montezi?!? Daca se desprind bucati din piston vei distruge in totalitate tot motorul... Editat Februarie 6, 2007 de Nagy_Arpad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 6, 2007 Autor Share Postat Februarie 6, 2007 Sa inteleg ca ai reparat pistonul ?!? Presupun ca vrei sa-l montezi?!? Daca se desprind bucati din piston vei distruge in totalitate tot motorul... ba, de ce sunteti paranoia (scuze) cum sa se desprinda bucati????? este sudat, nu prins cu nituri... capul pistonului are o grosime de 7mm sau mai mult, aproape 1 cm... cum sa se desprinda? daca se desprinde promit ca iti fac cadou ce vrei tu... ce poate sa distruga.. sa zicem ca se gaureste... face poc-fas si gata nu mai are compresie si mort complet...nu? ce inseamna pozitia P pe contact... la mine cand dau pe P se opreste motorul atat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Februarie 6, 2007 Share Postat Februarie 6, 2007 ba, de ce sunteti paranoia (scuze) cum sa se desprinda bucati????? este sudat, nu prins cu nituri... capul pistonului are o grosime de 7mm sau mai mult, aproape 1 cm... cum sa se desprinda? daca se desprinde promit ca iti fac cadou ce vrei tu... ce poate sa distruga.. sa zicem ca se gaureste... face poc-fas si gata nu mai are compresie si mort complet...nu? ce inseamna pozitia P pe contact... la mine cand dau pe P se opreste motorul atat.. La mine la MZ insemana 'parcare' ramane cu pozitiile aprinse si poti sa scoti cheia din contact... Nu sunt paranoia..Dar sunt sudate doua materiale de compozitie diferite...Pistonul se incalzeste foarte rapid dupa pornire...poate sa apara o tensiune intre materialul de sudura si materialul pistonului gradul de dilatare in fuctie de temperatura poate sa fie diferit ..din acest motiv poate sa apara desprinderi..dar na..daca merge norocul tau.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S George Postat Februarie 6, 2007 Share Postat Februarie 6, 2007 La faptul ca ai modificat masa pistonului si cum afecteaza asta mersul motorului, in speță vibrochenul si biela te-ai gandit?Stii cat ar trebui sa traga la cântar un piston "stock"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 6, 2007 Autor Share Postat Februarie 6, 2007 La faptul ca ai modificat masa pistonului si cum afecteaza asta mersul motorului, in speță vibrochenul si biela te-ai gandit?Stii cat ar trebui sa traga la cântar un piston "stock"? da, ai dreptate, m-am gandit si la asta... o sa-l cantaresc.. sa vad... dar daca a fost pusa aceeasi cantitate de material n-ar trebui sa difere mult... oricum conteaza f. mult. ai perfecta dreptate. chestia nasoala e ca nu prea am de unde sa aflu greutatea unui piston stock... naspa.. La mine la MZ insemana 'parcare' ramane cu pozitiile aprinse si poti sa scoti cheia din contact... Nu sunt paranoia..Dar sunt sudate doua materiale de compozitie diferite...Pistonul se incalzeste foarte rapid dupa pornire...poate sa apara o tensiune intre materialul de sudura si materialul pistonului gradul de dilatare in fuctie de temperatura poate sa fie diferit ..din acest motiv poate sa apara desprinderi..dar na..daca merge norocul tau.. da cred ca asta este, parcare... da cand l-a sudat l-a incalzit de l-a luat dracu... nu-s daca ai vazut vreodata cum se sudeaza in aluminiu.. e super... cu lampa cu acetilena se incalzeste in permanenta si se sudeaza electric cu electrozi de Al... omul care l-a facut e un om super mer\serias... daca era sa nu tina imi spunea din prima... nu e omul care sa faca lucruri de dragul de a le face.... poate am noroc... si daca e prea greu mai adaug la lista de tips&tricks : - puneti un piston mai greu si veti distruge ambielajul cu totul... da nu cred... oricum, toata improvizatia este mai mult dintr-o curiozitate morbida...si cat sa ma mai dau de 2-3 ori pana pe 27.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 6, 2007 Share Postat Februarie 6, 2007 before and after vaaaaiii! filme horror prin poze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 6, 2007 Share Postat Februarie 6, 2007 o sa crape in bucati si o sa belesti si ambielajul. Tu ai macar idee care e ordinul de marime al fortelor care actioneaza asupra unui piston? Vorbesc doar de alea de inertie pe la 5000 ture, ignorand dilatarea pe toate axele si alte povesti de genul front de flacara, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Februarie 6, 2007 Share Postat Februarie 6, 2007 ....nu te supara prietene dar meriti toate defectiunile astea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Februarie 6, 2007 Share Postat Februarie 6, 2007 Iti bati joc de motocicleta . Cred ca de ciuda ca nu merge . Dar nu e ea de vina . TU ESTI . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 6, 2007 Autor Share Postat Februarie 6, 2007 Iti bati joc de motocicleta . Cred ca de ciuda ca nu merge . Dar nu e ea de vina . TU ESTI . bai, am mai spus asta si repet... este a mea fac ce vreau cu ea.. pot sa o dau in Dunare cand vreau... nu inteleg de ce sunteti asa afectati.. cand o sa am bani o sa cumpar alt Dr sau piese noi si gata... ce atata paguba? eu pun pariu ca acel piston va tine... greutatea lui este o problema intr-adevar... da, eu sunt de vina si ce... mai am 40 de ani(sper!) de trait si "n" motociclete de probat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Februarie 6, 2007 Share Postat Februarie 6, 2007 ce inseamna pozitia P pe contact... la mine cand dau pe P se opreste motorul atat.. acel P normal ar trebui sa ramana pozitia aprinsa normal motorul sa se opreasca.se foloseste atunci cand opresti noaptea pe drum iar pozitia ramane aprinsa si dupa ce scoti cheia din contact pt ca sa fi vazut de ceilalti participanti la trafic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 oricum, toata improvizatia este mai mult dintr-o curiozitate morbida...si cat sa ma mai dau de 2-3 ori pana pe 27.. Eu cred ca tu te plictisesti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 7, 2007 Autor Share Postat Februarie 7, 2007 ai dreptate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 Eu cunosc pe cineva la care la Simson din cauza amestecului sarac i s-a gaurit pistonul (din cauza amestecului sarac) la sute de KM de casa si l-a sudat si a venit cu el acasa fara nici un fel de probleme. La fel Nea Misu torna piston acasa pentru Simson, care merge absolut fara nici o problema. Burt Munroe a fost vazut turnand piston in nisip pe plaja pentru Indian-ul lui. Cat va rezista pistonul asta, nu va distruge nici un ambielaj ca greutatea chiar daca ii difera, ii difera putin. Va vibra mai mult motocicleta. Inainte de a se dezintegra pistonul, la cea mai mica crapatura va pierde multa compresie si nici nu va mai porni. La motorul asta nu prea mai are omul de pierdut. Banuiesc ca si supapa i-ai pus de Dacie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 7, 2007 Autor Share Postat Februarie 7, 2007 Eu cunosc pe cineva la care la Simson din cauza amestecului sarac i s-a gaurit pistonul (din cauza amestecului sarac) la sute de KM de casa si l-a sudat si a venit cu el acasa fara nici un fel de probleme. La fel Nea Misu torna piston acasa pentru Simson, care merge absolut fara nici o problema. Burt Munroe a fost vazut turnand piston in nisip pe plaja pentru Indian-ul lui. Cat va rezista pistonul asta, nu va distruge nici un ambielaj ca greutatea chiar daca ii difera, ii difera putin. Va vibra mai mult motocicleta. Inainte de a se dezintegra pistonul, la cea mai mica crapatura va pierde multa compresie si nici nu va mai porni. La motorul asta nu prea mai are omul de pierdut. Banuiesc ca si supapa i-ai pus de Dacie.. nu mah, supape am cumparat de DR!!! uite-l pe dos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S George Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 S-ar putea totusi sa mearga pistonul ala daca nu crapa altceva la motor intre timp, ca vad ca tare esti ghinionist.. Si apropo de supape, eu pusesem acum vreo 5 ani de pe un tractor pe Niepra si sa vezi ce mumos "tractoriza" Nepra (oricum nu-i mare diferenta intre ele), cred ca si acum mai merge agregatul cu supapele alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 7, 2007 Autor Share Postat Februarie 7, 2007 S-ar putea totusi sa mearga pistonul ala daca nu crapa altceva la motor intre timp, ca vad ca tare esti ghinionist..Si apropo de supape, eu pusesem acum vreo 5 ani de pe un tractor pe Niepra si sa vezi ce mumos "tractoriza" Nepra (oricum nu-i mare diferenta intre ele), cred ca si acum mai merge agregatul cu supapele alea. stiu, si aici merg facute de Dacia, dar trebuie modificate la strung... am gasit altele... gata il fac...o sa postez un filmulet cu motorul mergand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 7, 2007 Autor Share Postat Februarie 7, 2007 am mai tras o teapa mica intre timp.... multumesc Cristi!! sunt foarte bune, si culbutorul este bun... daca aveti vreodata treaba cu supapele folositi cu incredere acest produs... cred ca ajunge pt toata viata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 ce teapa ai mai luat acum?nu sunt bune supapele?eu cred ca ghinionul te urmareste la fiecare colt,eu zic sa faci o rugaciune ceva sa ajuti un sarca ceva ca sa scapi de ghinionul asta!!!!!!!!bafta la reparatii!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 7, 2007 Autor Share Postat Februarie 7, 2007 ce teapa ai mai luat acum?nu sunt bune supapele?eu cred ca ghinionul te urmareste la fiecare colt,eu zic sa faci o rugaciune ceva sa ajuti un sarca ceva ca sa scapi de ghinionul asta!!!!!!!!bafta la reparatii!!!!!!!! nu ma, glumeam... spuneam ca EU IAR AM TRAS O TEAPA CUIVA ... adica m-am dus la cargus si am ridicat coletul si am platit si ramburs chiar... piesele sunt foarte bune, deja le-am montat... ramane sa ma duc sa fac DR-ul... de-as avea si lant.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinSg Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 CAM MULTE VREI STAI SA MA VEZI SI PE MINE CAND LOI DESFACE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 de-as avea si lant.... Asta nu merge reconditionat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 7, 2007 Autor Share Postat Februarie 7, 2007 Asta nu merge reconditionat? orice se poate.... dar ca sa nu faca nota discordanta cu restul motorului, ar trebui reconditionat si asta, nu? ar trebui sa am 110 nituri sau 120 si multa, multa rabdare.... e ca si cum ai incerca sa crosetezi cu sarma un ciorap... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.