anershady Postat Aprilie 13, 2015 Share Postat Aprilie 13, 2015 Salut, am cateva intrebari legate de riscurile pe chopper. Din auzite si vazute, am tras concluzia ca riderii de choppere isi pun in cap o casca, manusi si asta le e protectia, ceva mai pompos de atat n-am vazut. Ce nu inteleg eu este de ce se intampla asta? Sunt riscuri mai mici pe chopper de a te tavali pe asfalt? N-as prea crede, imi pare aproximativ acelasi lucru, chiar daca diferenta de la sport la chopper e ca de la cer la pamant, accidente tot sunt si daca mergi cu bicicleta. Tin sa spun ca sunt incepator, si am facut topic-ul asta ca sa ma informez putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anershady Postat Aprilie 13, 2015 Autor Share Postat Aprilie 13, 2015 Ma gandesc ca o exista un motiv ) Din moment ce zilnic vad minim 2 chopperisti si n-are niciunu o geaca calumea cu protectii. Sau toti asteapta sa-si treaca cicatricile in calendar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Aprilie 13, 2015 Share Postat Aprilie 13, 2015 Poarta casca, manusi cu intarituri, geaca cu protectii la coate, umeri si spate, bocanci cu bombeu si protectii la glezna si orice alt echipament de protectie pe care il porti pe orice alta motocicleta. Cu un chopper poti sa mergi cu viteze cu mult peste 100km/h si impactul cu asfaltul poate fi catastrofal. Echipamentul nu iti va garanta viata, insa e bine sa-l ai macar la incidente usoare. Nu te lua dupa idiotii care au p@#$#%^%uta mica si se dau zmei. Poarta echipament si deschide ochii. Viata ta si placerea de a merge linistit pe doua roti sunt mai importante decat figurile fetitelor care se dau barbati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Aprilie 13, 2015 Share Postat Aprilie 13, 2015 Categoria la care te referi tu se numesc "squid" in limbajul motociclistilor care activeaza si pe internet. Adica persoanele care se dau cunoscatori, cand habar n-au. La noi se mai numesc "slapari" pentru un motiv usor de inteles. Eu am vazut multi de astia pe vitezane, de fapt. Unii ar zice ca chopperistii sunt mai "cumpatati" si prevazatori. Asta e discutabil. Dar, cum s-a spus si mai sus, intr-un accident nu conteaza daca ai stat pe chopper sau vitezana, conteaza doar viteza si echipamentul de protectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Ahoi! E la latitudinea fiecăruia ce si cum isi riscă viata. Eu am mers cu braincap vreo 2000km, nu mai vreau!!! Mai bine un open face sau o integrală. Port genunchiere si acuma am o geaca care are loc pentru protectii si doresc să achizitionez protectiile. In unele state din USA se poate merge fără orice fel de protectie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Vorba lui GoodKat, asfaltul e acelasi ) Franjurii, tintele si alte decoratiuni de genul nu ajuta la nimic in caz de accident, sunt doar de "design". In oras: geaca protectii full, manusi si genunchiere, plus bocanci inalti sau adidasi gheata inalti. Casca integrala cand e mai rece, braincap cand e cald. In afara: geaca, manusi, pantaloni cu protectii genunchi si sold, cizme moto. Casca integrala. Nu zic ca e bine sau ca e rau, asa merg eu cu viroguta. De cateva ori am mers in tricou si blugi in oras si nu a fost placut cand m-am varsat... mai bine transpirat si intreg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 cu riscul de a ma repeta: castile e pentru oameni urati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Parerea mea , e ca chopperistii sunt adevaratii motociclisti , din acest motiv siau ales un V2 si nu 4 in linie. Un chopperist circula poate mai atent decat un " speedy gonzales" , mai la "promenada". Una e sa ai sub .ur V2 , 4-5 viteze cu un demaraj tango , si alta e o vitezana dare-ti pleaca de sub .ur si nu ai timp suficient de reactie. Revenind la intrebarea initiala , e un stil , printre multe altele pe care leam preluat di afara. Insa multi care poarta in oras sau inprejurimi , doar coaja , la drum lung sunt mai prudenti cu protectia si ai sa-i vezi cu genunchere , cotiere , full face. Nu noi suntem cei care alegem ce suntem , motoarele o fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Ma doare-n plua de ce se poate intampla daca o sa cad. Voi purta doar half si manusi cu tinte si blugi si adibasi pentru ca asa vrea musculatura mea. Da, o sa ma belesc ca mielul daca voi cadea, dar hei... way of life. E alegerea mea si doar a mea. PS Port geaca Rukka cu toate protectiile si pantaloni textil si casca aproximativ integrala. Din cauza ca frig si curent si ploaie. Asa este cand pleci 2 saptamani de acasa doar cu cort , se mai intampla si cete o ploaie. Uneori zece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SrgX Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Concluzia: Lasa-i pe altii si vezi-ti de c uru tau! (poarta echipament, adevarat, de protectie!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Sau poti alege sa porti doar tricou si sosete. Deci vezi-ti de /urul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 eu as merge ca Zaelu in chiloti, treaba e ca stric peisaju combinatia cu asfaltu e ca are pietricele pe el care intra in piele si nu-ti face nimeni anestezie cand le scoate cu penseta,dupa ce scoate 2-3 da cu iod sau alcool sa se duca sangele sa vada mai bine ce face pe acolo, bine, daca nu te impachetezi mai rau, atunci nici nu mai conteaza ca poate nu mai simti nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZU Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Exista doar doua solutii simpleeee de tot: ori mori de cald ca sa nu mori de durere, ori alegi cealalta varianta aceea de a muri de durere in detrimentul caldurii...Atat ! » Post actualizat in 14 Apr 2015 07:57 De aici tragi singur concluziile...ce atata palavrageala...blablablablabla aia e ,aia nu e , aia are, aia n-are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Iote, io am cazut lunea trecuta la max 50 60 la ora, Casca flip-up, manusi cu protectii hard, geaca textil cu protectii, umeri, spate, coate, pantaloni textil cu protectii. M-am ales cu 2-3 zgarieturi pe maini. In rest se vede din poze Daca no sa mai merg cum meream inainte in Piele si cu geaca fara protectii, casca open face, ? Deocamdata nu . Mai incolo mai vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Ai scapat "eftin" Eu am cazut la maxim 30 km/h, dar neavand protectii (blugi, tricou, manusi si braincap) mi-am julit antebratul stang, genunchiul, soldul vanat... Si daca nu aveam manusile, sigur imi juleam si mainile. Concluzia (stiu ca repet) : mai bine transpirat decat "defect". Si nu imi pasa ca arat aiurea, ca un urs blindat pe un 250cmc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Am scapat echipamentul il plateste asigurarea. Si inca o chestie. Eu habar nu am ce so intamplat. Banuiesc doar, Stiu ca mergeam , banuiesc ca am franat, cum erau 3-4 grade am pierdut aderenta, vant ceasu rau pisica 13. Si m-am trezit jos. Nu am avut ce sa reactionez, De asta echipamentul o reactionat in locul meu, Da , poate cand vezi ca iti taie unu fata, ai vreme sa reactionezi.Dar in cazul meu ... Oricum eu nu umblam in tricou si brain cap ever. Dar mai aveam doar blugi, sau pantaloni de piele si geaca de piele fara protectii si open face. Manusi si cizme tot timpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Echipamentul te fereste de julituri si cam atat. Adica julituri de care erai plin si atunci cand erai mic si cadeai cu bicicleta sau la fotbal sau din copac, etc. Ai fost plin de ele si nu te-a deranjat ca ti-au ramas cicatrici si nici nu te-ai omorat sa porti vreun echipament. De la o anumita viteza in sus chiar nu mai conteaza daca ai sau nu echipament. Uneori este chiar mai bine sa nu-l ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 daca vrei chopper nu e obligatoriu casca sa porti casca. O coaja de pepene ofera aceeasi protectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Echipamentul te fereste de julituri si cam atat. Adica julituri de care erai plin si atunci cand erai mic si cadeai cu bicicleta sau la fotbal sau din copac, etc. Ai fost plin de ele si nu te-a deranjat ca ti-au ramas cicatrici si nici nu te-ai omorat sa porti vreun echipament. De la o anumita viteza in sus chiar nu mai conteaza daca ai sau nu echipament. Uneori este chiar mai bine sa nu-l ai. pai da, dar cum zicea si bec mai sus, una e sa stai sa iti scoata cu penseta bucatile de asfalt, Una e sa stai sa manci supa cu paiul . Sunt julituri si julituril. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 pai da, dar cum zicea si bec mai sus, una e sa stai sa iti scoata cu penseta bucatile de asfalt, Una e sa stai sa manci supa cu paiul . Sunt julituri si julituril. Din experienta mea personala si din situatiile prin care au trecut motociclisti apropiati mie, consider ca nu este justificat sa te coci vara, la 40 de grade, purtand echipament. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Pana la urma fiecare face cum vrea. E pielea ta, e corpul tau, e viata ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 (editat) Din experienta mea personala si din situatiile prin care au trecut motociclisti apropiati mie, consider ca nu este justificat sa te coci vara, la 40 de grade, purtand echipament. Evident, fiecare face cum vrea, dar... nu am avut niciodata julituri pe jumatate de antebrat (road burn) cand eram mic, e o mica mare diferenta intre cazaturi din copac/alergare/role/bicicleta si cazatura pe care o iei la viteza unei motociclete. Pt simplul fapt ca 7-10 zile am strans din dinti de cate ori trageam geaca pe mana sau faceam dus, prefer sa transpir. Nu mai zic de perechea de blugi aruncata la gunoi, rupturile puteau sa fie evitate usor cu niste genunchiere... la fel si genunchii juliti. Nu zice nimeni sa mergi full in piele&franjuri vara, dar o geaca subtire textila cu protectii si o pereche de genunchiere te scoate mai intreg dintr-un accident usor. Editat Aprilie 14, 2015 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ermitaje Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Personal consider ca diferența se face încă de la achiziționarea motorului. Cand ți-ai cumpărat vitezana este obligatoriu sa te protejezi ca pt 200km/h, adica maxim...si plus peste. Eu mi-am cumpărat chopper din motive personale care tin de felul in care înțeleg motociclismul...si anume plimbare si relaxare. La peste 40 de ani nu știu câți mai cauta viteze de peste 200...asta e altă discuție. Asta nu scuza protectia pe care din spiritul de conservare trebuie sa o achizitionezi. Cine vrea "la liber" ori braveaza, ori nu e conștient de riscuri. Asta nu înseamnă ca trebuie sa arat pe chopper ca un cowboy cocoșat si crăcănat de parcă mi-am uscat blugii pe butoi. Nu cred ca se "pupa" costumul colorat si inscripționat, care te tine in pozitie nefirească pentru un chopper cu verticalitatea de pe cruiser. Ca sa n-o mai lungesc, eu mi-am cumpărat un costum pe care sa pot pune protecții, soft, e adevărat, dar sa apere de ploaie, de căzături "civilizate", si sa dea si cat de cat bine ca ansamblu. Ghetele obligatorii, mănușile - groase iarna si subțiri pt vară, etc. Nu depășesc 140km/h si sper ca ce port sa ma apere de asfalt, proști, bizoni, ploaie, insecte dezorientate, si intr-un final - moarte subită. "Părerea mea".... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Voi ati vazut ca de cind a aparut omul calare(pe cal desig) au aparut si cizmele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Si treaba asta cu echipamentele este, desigur, tot o afacere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.