Sari la conținut

probleme cadru


Postări Recomandate

va salut! am si eu o problema la un kawasaki ninja 250r 2008,am cadrul rupt la ea.

intrebarea mea este ce pot face in cazul in care nu gasesc cadru cu acte. am gasit fara acte dar inca nu vreau sa iau in considerare aceasta optiune,cat despre sudarea lui am taiat din start.

 

am gasit un cadru fara serie stantata pe el (si fara acte) iar tipul mi-a spus ca as putea sa il poansonez la RAR avand in vedere ca la cadrul meu am acte

 

 

astept orice fel de sfaturi,multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit un cadru fara serie stantata pe el (si fara acte) iar tipul mi-a spus ca as putea sa il poansonez la RAR avand in vedere ca la cadrul meu am acte

Neavand acte nu rezolvi nimic, ai nevoie macar de o factura care sa ateste provenienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta parca are cadrul tubular. Depinde unde si cat de rupt e insa daca un gasesti un meserias bun, teoretic se poate repara. Mai ales ca e un motor micut si usor care nu va suporta stiu eu ce forte G. Desigur varianta unui cadru fara defectiuni e de preferat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbeste cu Cristian Ionescu (Dynamite Brothers). E unul dintre cei mai buni sudori in medii de gaz rar care exista prin Bucuresti si prin tara, este motociclist, stie cu ce se mananca. Garantat iti face o sudura mai buna ca din fabrica daca se poate.

 

/index.php?/user/5816-cristian-ionescu/

 

Sunt sigur ca sunt foarte multi oameni care il pot recomanda. La el mi-am facut cam toate lucrarile de sudura moto si nu numai, intotdeauna rezultatul a fost peste asteptari.

Cred ca vroiai sa-i raspunzi lui Gabriel Alexandru Cojocaru. :) Cat despre Dynamite, am auzit lucruri bune, intradevar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca motocicleta are cadrul din otel, nu e nicio smecherie sa-l sudezi la loc. Daca e din aluminiu atunci treaba devine mai complicata dar sunt meseriasi care te pot ajuta, gen recomandarea de mai sus.

 

De inlocuit, daca cumperi cadru nou de la un dealer autorizat al marcii, acesta va veni fara serie inscriptionata urmand ca RAR-ul sa-ti treaca seria de pe cadrul vechi pe cel nou. Smecheria aici e ca dealerul iti va va factura care sa demonstreze ca piesa respectiva e de origine, altfel nu cred ca RAR-ul iti va trece seria pe noul cadru - merita interesat totusi.

 

Daca cumperi un cadru SH dar cu acte de provenienta, atunci radiezi motocicleta si o reinscrii pe cadrul nou cu identificarea de rigoare (seria motorului ramanand aceeasi)

 

Cu un cadru fara acte n-ai decat s-o faci de mers pe coclauri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sudura nu e pretentioasa ci geometria.

Ca sa ai certitudinea unei lucrari facute 100% bine ai nevoie de un dispozitiv numit gabarit in care sa montezi cadrul si sa verifici toate cotele inainte sa te apuci de sudat. Ajustarile si corecturile tot in gabarit e fac. Un gabarit poate costa si cat o motocicleta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sudura nu e pretentioasa ci geometria.

Ca sa ai certitudinea unei lucrari facute 100% bine ai nevoie de un dispozitiv numit gabarit in care sa montezi cadrul si sa verifici toate cotele inainte sa te apuci de sudat. Ajustarile si corecturile tot in gabarit e fac. Un gabarit poate costa si cat o motocicleta :)

exact, in engleza se numeste jig acel dispozitiv

 

Oricum chiar si cu acel dispozitiv, cadrul tot trebuie supus unor teste dupa aceea. Ma indoiesc ca in Ro se poate, teoretic RAR-ul trebuie sa poate testa cadre de moto, de fapt toata motocicleta. In UK exista o asemenea autoritate, platesti peste teste, ei testeaza si primesti sau nu OK din partea lor iar la inmatriculare primesti numar special pentru ca intra si la asigurare la o categorie speciala din moment ce nu e OEM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum spun si altii si sunt perfect deacord cu ei ...uneori e mai simplu ,ieftin etc sa inlocuiesti decat sa repari...defapt nu uneori ci mai tot timpul..:)))))....in cazul tau categoric un alt cadru cu acte e cea mai buna solutie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....in cazul tau categoric un alt cadru cu acte e cea mai buna solutie...

Si eu cred ca un cadru cu acte ar fi solutia. Gaseste pe ebay.

 

ps. ce am spus eu mai sus se aplica la customuri(non OEM), in rest orice cadru afectat e write-off adica dauna totala si nu ai voie sa-l mai repari.(vb de UK)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact, in engleza se numeste jig acel dispozitiv

 

Oricum chiar si cu acel dispozitiv, cadrul tot trebuie supus unor teste dupa aceea. Ma indoiesc ca in Ro se poate, teoretic RAR-ul trebuie sa poate testa cadre de moto, de fapt toata motocicleta. In UK exista o asemenea autoritate, platesti peste teste, ei testeaza si primesti sau nu OK din partea lor iar la inmatriculare primesti numar special pentru ca intra si la asigurare la o categorie speciala din moment ce nu e OEM.

 

Daca sudorul este certificat si are poanson, nu mai este nevoie de verificare structurala avand in vedere ca la fabricatie tot sudura a fost tehnologia folosita. Cel putin asa cred, nu cunosc exact toata procedura cu acte si sampile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde in ce tara traiesti :)

Unde sunt eu, in uk, daca pe cadru ai urme de lovituri(zgarituri, lovituri), nici nu trebuie sa fie stramb, si daca tehnicianul considera ca nu e ok, primesti automat write-off, dauna totala, categorie B. Ajunge direct in gunoi, nu ti-l dau tie inapoi, nu se mai poate inmatricula.

 

Daca pici tu singur si nu declari la asigurari poti sa-l repari si sa-l trimiti la test daca vrei, exista firme care fac asta

 

jig iti trebuie daca esti fabricant de cadre, nu poti fara, si la reparatii la fel, cum spuneai si tu, iti trebuie acel dispozitiv.

 

Dar acum depinde si cum e rupt, de unde stii tu ca sudor daca forta care a rupt cadrul nu a stresat materialul in alte parti? Cine garanteaza ca mai e bun si ca nu are micro fisuri in alta parte

?

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde in ce tara traiesti :)

Unde sunt eu, in uk, daca pe cadru ai urme de lovituri(zgarituri, lovituri), nici nu trebuie sa fie stramb, si daca tehnicianul considera ca nu e ok, primesti automat write-off, dauna totala, categorie B. Ajunge direct in gunoi, nu ti-l dau tie inapoi, nu se mai poate inmatricula.

 

Daca pici tu singur si nu declari la asigurari poti sa-l repari si sa-l trimiti la test daca vrei, exista firme care fac asta

 

jig iti trebuie daca esti fabricant de cadre, nu poti fara, si la reparatii la fel, cum spuneai si tu, iti trebuie acel dispozitiv.

 

Dar acum depinde si cum e rupt, de unde stii tu ca sudor daca forta care a rupt cadrul nu a stresat materialul in alte parti? Cine garanteaza ca mai e bun si ca nu are micro fisuri in alta parte

?

vezi ca baietu asta nu-i in UK, in romania se duce la vulcanizare si stie vulcanizoru de acolo sa sudeze ca doar sudeaza jante auto de cateva luni :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu undeva in It , trimiti cadrul si costa 800E reparatia lui ... dpmdv este mult , sfatul meu este sa incerci sa gasesti un alt cadru cu acte sau sa-ti dea cineva factura pe cadrul fara serie sa poti bate seria de la cadrul tau ,partea a 2a simpla si fara batai de cap este sa o dezmembrezi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit ceva pe ebay in america dar sincer nu am nici o idee cum sta treaba cu actele la ei. ma poate lamurii cineva? va atasez niste link-uri

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut! am si eu o problema la un kawasaki ninja 250r 2008,am cadrul rupt la ea.

intrebarea mea este ce pot face in cazul in care nu gasesc cadru cu acte. am gasit fara acte dar inca nu vreau sa iau in considerare aceasta optiune,cat despre sudarea lui am taiat din start.

 

am gasit un cadru fara serie stantata pe el (si fara acte) iar tipul mi-a spus ca as putea sa il poansonez la RAR avand in vedere ca la cadrul meu am acte

 

 

astept orice fel de sfaturi,multumesc!

Poza cu zona afectata, altfel se bate apa-n piua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

attachicon.gif11124607_1033945599966858_299696104_n.jpgattachicon.gif11168993_1033945593300192_704997352_n.jpgattachicon.gif11178608_1033945586633526_916444427_n.jpgattachicon.gif11178623_1033945596633525_798060447_n.jpg

 

» Post actualizat in 21 Apr 2015 19:08

partea frumoasa este ca vanzatorul nici nu mi-a spus ca are cadrul rupt si am avut o surpriza cand am dat rezervorul jos sa-l vopsesc.

Deci, motocicleta asta a mai circulat cu cadrul rupt, asa cum se vede in foto?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru o treaba profi nu merita tot agregatul.o carpeala cred ca este cea mai buna solutie! cred ca niste mansoane sudate pe deasupra ar merge .adica o teva la diametrul interior sa corespunda cu diametrul cadrului. teava taiata pe lung . un sudor profi stie eu as suda cu electrod

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, motocicleta asta a mai circulat cu cadrul rupt, asa cum se vede in foto?

da,pentru ca nu am stiu ca este avariat. abia dupa 2 saptamani cand l-am dus sa-l vopsesc am dat rezervorul jos si am vazut minunea

» Post actualizat in 21 Apr 2015 19:27

pentru o treaba profi nu merita tot agregatul.o carpeala cred ca este cea mai buna solutie! cred ca niste mansoane sudate pe deasupra ar merge .adica o teva la diametrul interior sa corespunda cu diametrul cadrului. teava taiata pe lung . un sudor profi stie eu as suda cu electrod

am vorbit astazi cu Cristian Ionescu,sudorul recomandat mai sus si a spus ca daca e cadrul stramb nu pote sa il faca pentru ca este din otel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...