Sari la conținut

Mortal in Falticeni


draven
 Share

Postări Recomandate

Daca adaptezi viteza la conditiile de drum si respecti legea ai mai multe sanse sa ajungi la o varsta inaintata. Daca era in limita legala si avea macar casca 99% nu se ajungea la topicul asta.

 

Deciziile pe care le luam cand suntem cu mana pe acceleratie ne apartin.

 

Condeleante familiei.

Eu din cate vad era o casca pe motor pusa. ii cumva a mosului de 70 de ani?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 50
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ianachime, hatere! La citi km parcurgi tu, cum naiba de nu-ti iese nici unul pe care sa nu-l poti evita? pt ca stii care-s riscurile.

pentru ca UNORA... ATAT LE A FOST "GHEMUL DE ATA"

asta ma doare ca nu reusiti sa intelegeti si analizati problema STRICT ....

 

NU MOTOCICLISTUL A FOST DE VINA!!!!!

si faptul ca un (cuvant urat) indiferent de varsta pe care o are NU SI A RESPECTAT UN PARTICIPANT LA TRAFIC

 

PENTRU CA LEGEA CARE MA AMENDEAZA CA MERG MAI TARE DECAT TREBUIE.... NU ARE SI UN PARAGRAF PRIN CARE DUPA 60 de ani EXAMENELE MEDICALE sa fie ANUALE!!!!

 

pentru ca un om trecut de o anumita varsta ARE NEVOIE DE MAI MULT timp sa iasa de pe o strada laterala, pentru ca un om dupa o anumita VARSTA nu mai VEDE bine

 

ASTA TREBUIE COMBATUT LA ACCIDENTUL DE FATA!!!!

 

a culcat o a sculat o ...... anvelope etc.... ASTEA SUNT POVESTI DE DUPA ACCIDENT!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeu sa-l odihneasca! Regretabil......eu ma abtin de la comentarii desi as putea scrie fara întrerupere 2ani despre sosele si participarea la trafic, despre viteza,depasiri si alte aspecte legate de circulatie......tragedia e tragedie si cred ca e bine sa nu comentam aiurea. Pacat de tinereta lui ....restul no coment.

Editat de mos bear
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In capatul strazii de pe care a iesit masina se vede un indicator rutier STOP ! De regula acest indicator se instaleaza in locuri fara vizibilitate si avem obligatia cand il intalnim sa oprim, sa ne asiguram inainte de a merge mai departe. Acest lucru nu l-a facut acel sofer! Din ce se vede, a virat stanga direct fara o asigurare temeinica prealabila. Motociclistul surprins de iesirea astuia in fata lui a intrat in masina. Nu stiu ce viteza a avut, dar cand esti surprins astfel e greu sa te opresti pana in el.

Totusi ar fi interesant de vazut si ce experienta avea motociclistul...

Asta ne pot spune cei ce il cunosc.

Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi,cauciucurile alea erau in ultimul stagiu.Poate-i mai schimbau putin destinul,unele bune ,daca a apucat sa franeze.E bine sa mai scapi din dezavantaje de genul asta,prin echipament ,cauciucuri bune ..etc

Editat de EarthFish
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Odihneasca-se in pace !

 

Multa tarie familiei lui. Pacat ca a plecat dintre noi .

Stiu ca gumele conteaza mult dar nu putem trece cu vederea ca tataie avea ditamai Stopul si l-a durut fix la Vasile sa opreasca sa se asigure . Dupa 60 de ani ar trebui verificati anual la ochi/auz, altfel, cu taxiul.

Editat de SwatGuard
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai spus-o si in alte cazuri, iesirea in fata motocicletei la o viteza chiar daca este 50km/h este fatala. Cat este spatiul de franare la o motocicleta in conditii avantajoase pentru motor cand ai asfalt uscat, anvelope in stare buna si franare pe ambele roti?? Verificati forumurile straine si teste sa vedeti cam pe unde se opreste motocicleta la 50 km/h in conditiile de mai sus, nu mai iau in calcul timpul de reactie !! .....teoria este frumoasa si iti da incredere, dar practica/faptul real te ingrozeste...vezi ca franezi pe ambele roti si motorul tot se duce..nu se opreste si parca aveam 70km/h..nu aveam mult..Spunea cineva mai sus_frate cum iti este scris in astfel de situatii, iesirea in fata de pe strazi laterale si virajul stanga in fata ta cand depasesti ..numai cel de SUS te scapa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu ce zicea Ianachim , restul sant vorbe la rece si teorie , pacat de oamenii astia tineri ca mor din prostia altora .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil o franare bine executata si reflexul de a se ridica in sa si sa-l fi aruncat peste masina ii mai dadea ceva sanse...poate gresesc. Virajul stanga a facut multe victime si o sa mai faca din pacate. Inteleg ca e grav ranit dar mai are ceva sanse... sa ne rugam pentru el !

 

Vorbele aici nu sunt doar vorbe... au darul de a ne reaminti unele reguli, de a intelege dinamica unor accidente, cauzele, vinovatia...atat cat se poate.

Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu din cate vad era o casca pe motor pusa. ii cumva a mosului de 70 de ani?

Am dat un exemplu nu am fost acolo nu stiu ce s-a intamplat exact, ideea e ca daca avea viteza mica si avea echipament (macar casca) nu se ajungea unde s-a ajuns. Stii tu ca purta casca 100% sau poate o avea prin preajma.

 

Asta e traficul din Romania, mosnegi, ciumegi, femei, nervosi, cocalari, soferi bauti etc. daca tu nu ia grija de tine nimeni nu are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine deschidem un topic despre cum ar trebui sa circulam . Aici mai bine sa fim cuminti in vorbe. Sa intamplat o tragedie restul e de prisos. Inca o data....Dumnezeu sa-i ierte pacatele si sa-i odihneasca sufletul. Sincere condoleante familiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Se va termina cand motociclistii vor invata sa mearga cu motocicleta.

 

Foarte multi motociclisti se sperie si culca motocicleta pe jos. Si asta este o greseala majora. Nu stiu cine ii invata sa faca asa sau de ce nu ii invata nimeni sa nu faca asa ceva.

 

Franarea e mult mai eficienta daca motocicleta ramane pe rotile ei. Daca e culcata.. se duce sanie si se duce sanie si pilotul odata cu ea. Chiar daca impactul pare inevitabil ramaneti cu motocicleta pe roti si franati pana in ultima clipa. Sansele sunt mult mai mari sa evitati totusi accidentul. O spun din experienta proprie. Eu am bagat la cap chestia asta cu ramasul pe motor si mi-a folosit. De cateva ori mi sa parut imposibil sa nu fac accident, ma si vedeama cum ma busesc de masina si cu toate astea am reusit sa evit tocmai pentru ca am franat pana in ultima clipa.

 

Foarte multi motociclisti merg ca disperatii prin oras. Eu nu fac parte din corul celor care zic de viteza. Dar nene, adapteaza viteza la situatia din trafic, ce e asa greu? Daca vezi intersectii si potentiale pericole mergi mai incet ca nu se intampla nimic. Daca ai drumul liber atunci poti sa mergi cat te tine.

La cate masinii sau animale (bipede sau patrupede) mii-au taiat calea pana acum ar fi trebuit sa fiu mort de cel putin 300 de ori. Daca am reusit sa evit este si pentru ca am anticipat.

 

Celui care a murit nu-i mai foloseste la nimic acum, dar poate baga la cap cei care citesc.

Subscriu acestui comentariu pertinent.

Condoleante familiei si celor apropiati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu ce zicea Ianachim , restul sant vorbe la rece si teorie , pacat de oamenii astia tineri ca mor din prostia altora .

 

Eu subscriu la ce zicea Jagi - tuturor ne ies in fata tot felul de idioti care nu se asigura. De ce unii pot evita? Ca nu mergem toti cu viteza melcului.

 

La orice accident se discuta indelung vina soferului, dar se ignora vina motociclistului. Da, din punct de vedere legal poate motociclistul nu a avut nicio vina, dar la ce foloseste daca a murit cu dreptatea in brate? Vina lui, daca se poate spune asa, este ca n-a stiut sa-si pazeasca pielea.

 

Daca ii injurati pe toti mosii ce rezolvati? Nu or sa mai fie mosi pe sosele? Or sa fie. Si o sa fie din ce in ce mai multi. Populatia imbatraneste. Am vazut odata in Germania o babuta, conducea cu nasul aproape lipit de parbriz. Si stiti ce masina avea? BMW M5. Ce poti sa mai zici?

Si oare cei tineri care stau cu nasul in telefonul mobil si scriu mesaje in timp ce conduc sunt mai putin periculosi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mos semi-chior cu babuta in masina nu vedea saracu nici un tir dara un motociclist, probabil si motociclistu avea ceva viteza dar nu cu mult peste limita (zic si eu la cum arata moto).Spunea Jagi de gume, putea sa aibe si noi noute daca e sa se intample, se intampla indiferent de experienta pilotului,motorului,gumelor si se intampla in majoritatea cazurilor cand nu te astepti mai putin spun din experienta.Pacat.


» Post actualizat in 24 Apr 2015 05:28

Din cauza asta m-am lasat de mersul cu mobra prin oras, in fiecare zi evitam specimene de toate varstele.Unele nu am mai putut sa le evit si NU a fost din cauza vitezei sau a gumelor.Este o pasiune frumoasa pentru noi motociclisti dar si periculoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doua chestiuni sunt semnificative in accidentul asta:

1) Accidentul de astăzi s-a petrecut la câteva zeci de metri distanță de locul unde și-a pierdut viața, anul trecut, în data de 23 martie 2014, motociclistul Valentin LUCA (26 ani).- pare o zona predispusa la asemenea accidente. lipsa de vizibilitate, linii lungi, etc

2) http://www.ziaruldepenet.ro/wp-content/uploads/11185838_1813263908899471_1768474358_n1.jpg - Loganul ala are stalpul stanga spate cutat in 2 locuri datorita impactului in mijlocul masinii. Aia nu a fost pleznita doar asa de control. Calculati voi daca omul a avut 50 -80 inainte de a intra mosul in intersectie si de a incepe el sa franeze sau........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2) http://www.ziaruldepenet.ro/wp-content/uploads/11185838_1813263908899471_1768474358_n1.jpg - Loganul ala are stalpul stanga spate cutat in 2 locuri datorita impactului in mijlocul masinii. Aia nu a fost pleznita doar asa de control. Calculati voi daca omul a avut 50 -80 inainte de a intra mosul in intersectie si de a incepe el sa franeze sau........

Stiu pe unul peste care a cazut motorul si si-a rupt piciorul in 2 locuri :) Si statea pe loc. Dapai sa vina 200kg+ la 30-40km/ora cel putin, indoaie bine orice ragalie de masina. Totusi motorul nu e chiar mucificat complet, deci ma indoiesc sa fi avut mai mult de 60 la ora. Si ca sa ma lansez si in alta discutie: cauciucurile. Eu am vazut pe pielea mea ce inseamna sa mergi si cu cauciucuri piatra si cu cauciucuri noi. E diferenta de la cer la pamant... Cine tine la pielea lui, ia niste cauciucuri bune, macar unul pt. fata nou si schimbat la vreo 2-3 ani cel mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ianachime, hatere! La citi km parcurgi tu, cum naiba de nu-ti iese nici unul pe care sa nu-l poti evita? pt ca stii care-s riscurile.

 

Str. Armatei din Falticeni nu e nici autostrada, nici european, nici drum expres. Poate nu e cazul aici dar ideea de plimbare a unora e ca macar sa dea o forja cinstita prin oras. Forjele astea sunt pline de surprize: cratere, pietoni si scuteristi kamikaze, copii nesupravegheati, caini suparati pe viata, conservari ucigasi, incepatori sau betivi la volan sau ghidon.

 

Pe scurt: daca vrei sa dai forja la ozeneu in oras, sa stii ca sunt sanse mari sa se termine cu RIP.

Editat de sukhoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În niciun caz nu fac parte din corul celor care dau dreptate necondiționată mobristilor. Sunt situații neașteptate și periculoase care apar la fiecare pas. Și e clar că atunci când suntem pe doua roti, trebuie să ne protejam, să constientizam pericolele la care ne expunem căci ne asumăm consecințele fie ca vrem sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haide sa va spun ceva....nu conteaza ce masina ar fi fost, putea fi si un Tico sau un Trabant , din experientele mele , 70% din accidente se petrec din cauza vitezei si a depasirii. Degeaba cautam scuze si motivatii. Eu va reletez o patanie...sunt sofer de TIR .....veneam de la Suceava incarcat cu 24tone de fieratanii, catre Bucuresti . La Buzau pe centura la podul ce face conexiunea cu DN-ul , am oprit avand stop la intersectie.....m-am asigurat ( vizibilitatea destul de precara datorita podului)...nu venea nimic......si am inceput sa intru in intersectie atat de ,,tare'' cat poate un TIR sa o faca (ametitoarea viteza de 10km/h...deh...24 tone marfa, 40 total), cand aproape sa fiu inscris pe banda DN ullui , frana cu scîrt ......masina militiei.....care vanea de peste pod....au apucat sa opreasca, sa nu intre pe sub mine......ei rulau cu peste 100! in zona aia....gînditi putin.....ce vina aveam eu? faptul ca nu puteam sa ma misc mai repede?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Expertiza vă stabili exact care au fost imprejurarile. Noi, in mare parte suntem consumatori foarte mari de senzational si ne plac foarte mult stirile de genul acesta si de multe ori uitam sau omitem sa vedem si adevarul. Este pacat ca se moare. Mor tineri sau foarte tineri. Mersul pe doua roti se transforma incet din pasiune si mod de viata in ceva riscant, greu de inteles. Dam vina pe drumuri dar de multe ori nici pe astea nu stim sa le folosim. La cum arata Loganul si tinand cont ca motocicleta are si totusi undeva la 200 kg, imi vine greu sa cred ca a fost vorba de viteza foarte mare. Pacat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...