Falkenberg Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Bate si la ralantiu, se aude mai ales la finalul filmuletului. Mie nu mi se pare de lant, dar nu sunt mechanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Bolt de piston... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-Gabriel DumitricĂ�Ć� Postat Mai 13, 2015 Autor Share Postat Mai 13, 2015 Eu zic ca mai are o sansa. Daca tragi ambreiajul se modifica sunetul? Ar merge un test de compresie. Asa iti poti face o idee daca merita reparatia sau nu. Nu apare nici o modificare atunci cand trag ambreiajul . Am dat o tura de parcare azi, nu am simtit nici o diferenta de putere. Totul se prezinta normal , doar sunetul e problema. Am vorbit la un service dar se pare ca doar saptamana viitoare au timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 (editat) E vreo biela/cuzinet/piston sigur! distributia nu se aude asa! (parerea mea de nemecanic) Ce nu pot intelege, de ce dracu' ai mai mers cu ea dupa ce ai vazut ca nu mai ai ulei/apa e fiarta. Uleiul e viata motorului, la fel si racirea. Apropo, motorul gripat (gripat inseamna blocat, intepenit, care nu aluneca) e atunci cand se topesc si lipesc cuzinetii de pistoane si bloc. Nu mai misti un motor gripat. Editat Mai 14, 2015 de Adyp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Apropo, motorul gripat (gripat inseamna blocat, intepenit, care nu aluneca) e atunci cand se topesc si lipesc cuzinetii de pistoane si bloc. Nu mai misti un motor gripat. Se vede ca le ai cu denumirile alea... Ie neste chestii mici prin motor, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 (editat) - Am scurs uleiul vechi , cam 700-800 ml mai erau. Ai gasit pilitura sau resturi metalice in uleiul pe care l-ai dat afara din motor? Editat Mai 14, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Se vede ca le ai cu denumirile alea... Ie neste chestii mici prin motor, nu? Bre, nu e domeniul meu, ti-am scris mai sus ca-s nemecanic, rogu-te sa ma ierti pentru ignoranta de care am dat dovada in numirea componentelor. Daca binevoiesti si nu ti-e prea greu, ai putea sa insiri aici denumirile pieselor alora in mecaniceste, promit sa nu ma umflu ca popcornu' si sa iau partea constructiva a criticii. Si uite asa mai invat ceva. Si cu ocazia asa inveti si tu sa dai si iexplicatia in critica, sa fie constructiva. Un schimb echitabil, nu? Tu ma inveti ceva, eu te invat ceva. Tu cu mecanica, eu cu comunicarea. E bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 @ Adyp Informatia o gasesti usor pe net. Raman dator din lipsa de timp, doar. Imi asum critica ta pentru... critica si atat. Incerc sa ma dezvat de asta. Suntem amandoi off. Eu zic ca suna a bolt de piston, asta ca sa fiu optimist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-Gabriel DumitricĂ�Ć� Postat Mai 14, 2015 Autor Share Postat Mai 14, 2015 Ai gasit pilitura sau resturi metalice in uleiul pe care l-ai dat afara din motor? Absolut nimic . L-am lasat sa decanteze vre 10-15 min ( cat timp m-am dus sa cumpar altul ) dar nu era absolut nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Hmm... mai rar sa nu gasesti resturi metalice intr-un motor gripat In locul tau as desface motorul ca sa vad ce gasesc inauntru. Abia apoi as vedea ce costuri implica o eventuala reparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-Gabriel DumitricĂ�Ć� Postat Mai 14, 2015 Autor Share Postat Mai 14, 2015 Hmm... mai rar sa nu gasesti resturi metalice intr-un motor gripat In locul tau as desface motorul ca sa vad ce gasesc inauntru. Abia apoi as vedea ce costuri implica o eventuala reparatie. O sa il duc la service sa il desfaca si vad atunci daca merita sau nu . Daca nu mai merita o sa fi cheltuit niste bani degeaba. Dar, cu informatiile care le am, nu vad alta optiune mai buna . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Motorul oricum trebuie sa-l dai jos, fie ca-l repari fie ca-l schimbi, deci n-o sa fie prea multi bani dati degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Absolut nimic . L-am lasat sa decanteze vre 10-15 min ( cat timp m-am dus sa cumpar altul ) dar nu era absolut nimic. Nici in filtru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 dupa sunet pare sa aiba bataie de bolt - asta ar fi relativ ieftin de rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-Gabriel DumitricĂ�Ć� Postat Mai 14, 2015 Autor Share Postat Mai 14, 2015 Nici in filtru? Nu am verificat . » Post actualizat in 20 May 2015 17:38 Concluzie: Am inlocuit motorul cu unul din dezmembrari, pentru asta multumesc user florinciche - dezmembrari Brasov. La motorul vechi se pare ca ar fi fost o biela de vina.( nu m-a mai interesat) Daune totale: 1340 Ron ( ~300€ ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.