cmd Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Eu abia acum cu etrieri de r6 2009 am simtit ce inseamna sa ai frana calumea,nu este ca aceea de r1 up de 07 dar este foarte foarte foarte ok fata de frana cu etrierii oem de suzuki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 (editat) Constructie (conceptie, zi-i cum vrei), nu dimensiuni Iar esti incapatanat Editat Mai 12, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Ti-am spus lucrul acesta pt ca am avut in vedere sa pun discuri de 320 pe mobra mea pt ca lumea din afara a fost multumita de rezultat si am inteles ca este un pas inainte ,nu trebuia decat sa fac distantierele putin mai mari pt etrierii de r6 insa am gasit o pereche de discuri oem bune la un prieten si am abandonat "ideea". De altcineva vroiai sa spui ca este incapatanat,eu sunt prietenul lui )=)) kidding . Orice imbunatatire a franei fata pt suzuki este un mare pas inainte pt oricare proprietar . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Chiar, cu etrierii ! Am vazut la Nationale, la un GSXR 1000k5, avea etrieri de R6(R1). De Costescu e vorba. PS: Bomba moto lui Costescu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Iulie 1, 2015 Autor Share Postat Iulie 1, 2015 (editat) Exact cum am fost si avertizat, s-a intamplat ceva cu releul de incarcare. Cu o zi inainte sa il mut in noua pozitie, merg la motoreta si cand dau sa pornesc, ioc. Noroc ca eram chiar la United Motors. Dus motoreta acolo, si mi-au verificat bateria intai pe un tester. Nu era doar descarcata dar era si distrusa si moarta conform testerului. Baterie noua (iar) si ii rog sa imi verifice releul si statorul, ca sa vedem care din ele era mort. Sunt sunat a doua zi si mi se zice ca releul de incarcare e ars dar statorul e perfect. Bun, asta e. A doua zi, cu bateria incarcata ma duc calare pe motoreta la Cesar (sperand sa nu mi se descarce de la Aurel Vlaicu pana la Gara de Est). In urma verificarii facuta de Adi, aparent statorul era prajit complet dar releul de incarcare era perfect (verificat pe alt GSX-R 600 2007, care a venit in service pentru un releu ars). Intre timp, am reusit sa iau etrieri de R1. Au venit si protectiile de motor comandate impreuna cu cmd, pe care urmeaza sa le pun cand am niste timp. Deci, un sumar cu ce s-a intamplat. - Stator nou nout, original Zuzuki. Nu am vrut rebobinare si nu am vrut ceva chinezarie. - Etrieri R1 + placute Brembo Road-SA (pentru cum merg eu sunt decente, posibil sa le schimb la sfarsitul sezonului) - protectii de carbon pentru capacul de alternator, respectiv pentru capacul de la ambreiaj (inca nu sunt montate). Diferenta de franare e absolut incredibila de la ce era inainte si ce e acum. Mai mult feeling in maneta, se simte mult mai bine ce e pe acolo. Si evident puterea de franare e mult mai mare; ma tot observ franand doar cu un singur deget O sa mai tina un pic pana ma obisnuesc complet sa am o maneta de frana care chiar trebuie manevrata cu delicatete Intre timp, motoreta a vazut mai multe drumuri pe Cheia, unul pe Amckart.Sper ca de la jumatea lui iulie cateva iesiri la Tg. Secuiesc si tot mai multe pe Amckart. Urmeaza : - O servisare completa a furcilor, respectiv a amortizorului spate. - Setare profi a suspensiilor. Poate si arcuri noi. - Niste scarite aftermarket cu piese inlocuibile. - Crashpad-uri decente, nu ce e montat acum. - Sa tot incerc sa slabesc ca sa incap mai bine in combinezon O sa revin cu pozele de la protectii dupa ce le voi monta. Editat Iulie 1, 2015 de Kinkey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 felicitari,ai facut o treaba excelenta,mergi sa faci resoftarea Ecu`lui si o sa te indragostesti total de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 .................. - Sa tot incerc sa slabesc ca sa incap mai bine in combinezon ............................ cam asta e si marea mea problema !!!! PS: nice job, well done! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Good job ! ps: Nu intreb cat este un stator nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Salut , Pozitia releului de incarcare pt k8 este aceeasi ?? Unde anume ? Superba motocicleta ! Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Iulie 31, 2015 Autor Share Postat Iulie 31, 2015 (editat) Intre timp s-au efectuat urmatoarele lucruri la motoreta! - Am pus capacele de protectie de la Carbonadi, pe ambele parti. Cred ca trebuia sa pun ceva mai mult silicon pe acolo. - Sudat cadrul de bord pentru ca era cam rupt un pic asa Operatiune efectuata cu ajutorul Cesar. - Cadrul de bord rupt a determinat ca oglinda pe dreapta sa inceapa sa se descompuna, datorita vibratiilor. Reparatie de casa. E ca noua. - Amebele jante au fost indreptate, echilibrate si tot ce altceva mai trebuia facut la ele, deoarece in trecut, au luat o groapa si buza a fost putin indoita. - Crashpad-uri noi R&G. In poza se poate observa si noua pozitie a releului de incarcare. - Fui la TNG pentru resoftarea computerului de bord, unde s-au efectuat urmatoarele : Curatat filtru aer (era mizerabil) Curatat airbox (era mizerabil) Curatat filtru mic benzina Curatat pompa benzina (cat s-a putut) Curatat in zona pompei de benzina (nu e poza de la mine, dar arata exact asa) Sincronizat clapete acceleratie. Erau foarte desincronizate. Egalizat vacuum. Era foarte neegalizat. Inlocuit furtunase probleme care erau vai si mortii lor. Aratau de parca mai aveau putin si se rupeau. Diagnoza softare a sistemului de injectie Diagnoza TPS (throttle position sensor) Dignoza multe altele Resoftat ECU. Multe modificari, incepand de la harta de injectie pana la temperatura la care porneste ventilatorul, etc. Pentru mai multe detalii TNG va poate ajuta. Mentionez ca dupa toata treaba facuta la TNG motoreta e ca o pisicuta. Suna excelent si foarte placut urechii. In weekend merg la Tg. Secuiesc si o sa vad cum se comporta motoreta. Cu prima ocazie, un set de placute de frana CL XBK5. BONUS : Un cuplu pe care l-am intalnit in Cehia. Tipul era vizibil din spatiu! Au fost foarte draguti pentru ca mi-au permis sa le fac poza si sa o postez aici » Post actualizat in 21 Aug 2015 12:09S-au efectuat urmatoarele : - Ulei nou, Belray 10w50 EXS FullSynth - Filtru nou de ulei Am impresia ca o sa mai fac un schimb de ulei pana la finalul sezonului Editat Iulie 31, 2015 de Kinkey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sosas Postat Februarie 13, 2016 Share Postat Februarie 13, 2016 A trecut ceva timp de cand s a scris acest topic dar vin si eu cu o intrebare etrierii de R1 s au potrivit pur si simplu pe motocicleta ? intreb pentru ca vreau sa fac si eu schimbarea asta merci si hai cu primavara ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Februarie 15, 2016 Autor Share Postat Februarie 15, 2016 (editat) Salut. Nu am mai postat pentru ca am inceput sa fiu extrem de ocupat cu munca. Etrierii s-au potrivit de minune, dar au avut nevoie de niste distantiere de 2.5mm. Le poti vedea in poze destul de clar, sunt argintii. Intre timp, motoreta a fost scoasa la plimbare. Se comporta bine. A avut azi primul plin al anului. Si de asemenea are 36755 km la bord. In urmatoarea perioada o sa inceapa treaba pe motoreta. O servisare completa a furcii + amortizorului + o revizie. Editat Februarie 15, 2016 de Kinkey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Martie 27, 2016 Autor Share Postat Martie 27, 2016 (editat) Update time! Motoreta a implinit aproape 37084 km acum o saptamana. S-au efectuat urmatoarele : - Prin august - slip-on Akrapovic (sper sa fie original. pare sa fie ). A trebuit sa-i pun silencer pentru ca nu puteam sa suport volumul mult prea ridicat. - Suspensiile fata / spate servisate complet. O lucrare foarte bine-venita ce trebuia facuta mai devreme. - Ajustarea suspensiilor fata/spate la Cesar - Oglinzi noi (si astea sunt China, ca alea vechi erau vai de capul lor) - Multi km ;D In plan pentru viitorul apropiat : - Un alt set de anvelope. - Ulei nou + filtru ulei + curatare filtru aer. - Curatate filtru benzina, poate. Si cel mai important, soricei la telescoape! ))) Ma gandesc sa se schimb calcatura pentru a tine motocicleta un pic mai turata la viteze mici, dar inca nu am decis daca o sa fac asa anul asta sau nu. Bonus, motorete multe la munca! Editat Martie 27, 2016 de Kinkey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 (editat) servisarea tot la Cezar ? cat a fost ? mulțumesc Editat Martie 27, 2016 de ulei_moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 Parcă nu e Akrapovič pe ea în poza 5. Greșesc? Și pentru afonul care sunt: la ce servesc protecțiile de carbon (pe stradă)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 Este alta moto in poza 5, a lui este cea din plan indepartat (cu rosu/alb). Protectiile de carbon sunt bune oriunde, sunt mai ieftine decat capacele motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 Am înțeles. Prea multe GSX-R roșii cu abțibild TNG în aceeași poză Mulțumesc de lămurire cu capacele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Martie 28, 2016 Autor Share Postat Martie 28, 2016 Haha PzKpfW (holyshit , scriu dupa dictare ca sa nu gresesc numele ;D ), da , ar fi trebuit sa mentionez ca motoreta din prim plan nu e a mea Cum zice si Theos, protectiile de carbon le-am luat la recomandarea lui cmd atat pentru zilele cand merg la circuit dar si in cazul in care pic cumva aiurea (si sper sa nu se intample). Capacele de carbon au fost 70 de euro stanga/dreapta, deci clar mai ieftin decat un singur capac. Multa lume comenteaza cat de cool arata asa si eu sunt like "Dar le-am luat pentru protectie, nu ma gandeam la cat de cool arata" ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 Eu nu m-am gândit niciodată să-mi pun tocmai pentru că nu-mi plac. Ignoram însă că sunt atât de ieftine. Și având în vedere că se folosesc la curse, cred că sunt destul de rezistente. Ma voi gândi deci să-mi pun și eu Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Martie 28, 2016 Autor Share Postat Martie 28, 2016 Cred ca la o bijuterie de RSV4 as fi nitel paranoia sa merg fara anumite protectii. Dar asta sunt eu. Ai grija de ea! ;D Geo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Septembrie 11, 2018 Autor Share Postat Septembrie 11, 2018 Au trecut 2 ani de cand am postat aici. Si din pacate, sub acest topic o sa fie ultimul post de update al motoretei. E timpul sa ii gasecsc un properitar nou, care sa o merite! Azi de dimineata, Roscatica avea 53504 KM. De ceva timp se afla in garajul de la munca, unde o vad in fiecare zi. Din pacate, am o pana la ea, deoarece anul asta este anul cuielor sau suruburilor luate in anvelopa spate. Dar am rezolvat-o cu un siret si merge in continuare foarte bine! Anul trecut i-am pus un set de Dunlop D212 GP Racer si mai fericit de atat nu am putut sa fiu. Sunt anvelope geniale pe care le voi pune pe KTM-ul nou achizitonat ;D De asemenea, in iarna a primit o revizie destul de serioasa, ca sa fiu sigur ca nu incep anul cu stangul. Cand i-am facut revizia avea in jur de 52000 km. Anul asta nu am iesit cu ea decat la o singura tura si putin pana la munca. S-au efectuat urmatoarele : - Servisarea filtrului de aer : Curatare + dat cu Bel-Ray Foam Filter Oil - Inlocuirea rulmentilor de jug. - Servisarea completa a furcilor (Ulei 2.5W) - Simeringuri noi pentru furca - Servisare lant - Arc nou de amortizor 100nm (parca, aici Cesar poate sa corecteze) - Kit servisare amortizor (azot si restul) - Servisare completa etrieri fata/spate (curatare completa a fiecarui piston etc) - Lichid frana nou fata/spate - Curatare sistem racire + antigel nou - Ulei Silkolene Pro 4 Plus 10W50 + Filtru ulei - Servisare pompa de benzina + filtru noi (filtrul era vai de capul lui) - Baterie noua YTX9 Acum, e timpul sa fac si dificilul pas de a scrie anuntul si sa vedem cine doreste sa fie fericit cu ea asa cum m-a facut si ea pe mine fericit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Prea mulți bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 13, 2018 Share Postat Septembrie 13, 2018 (editat) Singurul GSXR pe care am mers, cu sasiul, ciclistica si frane impecabile. Geo a investit corect. Motocicleta e blana! Editat Septembrie 13, 2018 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Septembrie 13, 2018 Share Postat Septembrie 13, 2018 Poate-mi dai mie arcurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.