Cesar Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 (editat) gresit! la o mare firma din Buc. un baiet din asta dorea sa mi scoata axul rotii spate cu ciocanul!norocul meu ca l am vazut si impiedicat sa faca asta .tembelul nu slabise lantul si a considerat ca e axul gripat si vroia sa l ia la maciuci. Am intalnit multe cazuri de axuri spate intepenite in rulmenti din cauza coroziunii. Din pacate nu ai cum sa demontezi axul intepenit grav fara ciocan, dar nu oricum. Ideal este sa folosesti un dorn sau o bara in trepte care sa se aseze pe extremitatea axului fara sa afecteze filetul. Cu ciocanul direct pe ax e putin mai riscant. Cele mai multe axuri usor intepenite ies daca sunt lovite cu un ciocan de plastic/cauciuc. Un singur caz am intalnit de ax atat de corodat care a iesit impingand afara si unul dintre rulmentii rotii spate. Cand axul rotii fata iese greu este foarte posibil ca furca sa fie stramba. Editat Iunie 9, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skydiver Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 Susţin post-ul lui FLEX. Din 2007 îmi întreţin motorul numai la Bogdan. Om fain, de altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 Din cate stiu eu Florin nu e mecanic moto. corect! sunt inginer electromecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 si eu folosesc ciocanul ca deaia sant de greutati ,forme si materiale diferite . cezar si tng au perfecta dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 10, 2015 Admin Share Postat Iunie 10, 2015 Din cate stiu eu Florin nu e mecanic moto. corect! sunt inginer electromecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Am tot fost la multi mecanici prin Bucuresti. Majoritatea nu-si merita titulatura. De ce nu te duci la dealerul marcii respective? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Iunie 11, 2015 Autor Share Postat Iunie 11, 2015 De ce nu te duci la dealerul marcii respective? Am fost insa surprinzator, nu fac ei operatiunea de reglaj supape ci o dau mai departe la altcineva despre care nu stiu nimic...Cel putin asta mi-au spus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 11, 2015 Share Postat Iunie 11, 2015 Am fost insa surprinzator, nu fac ei operatiunea de reglaj supape ci o dau mai departe la altcineva despre care nu stiu nimic...Cel putin asta mi-au spus. chiar crezi ca-i inginerie spatiala sa reglezi niste supape? ce mobra e aia asa de unicat? poate nici n-are pastile si te agiti de pomana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Iunie 11, 2015 Share Postat Iunie 11, 2015 (editat) daca ai cartea de service a producatorului + un Haynes, un forum dedicat modelului de motocicleta, tutoriale youtube si placerea de a mesteri te poti descurca si singur. Daca teama de a strica ceva sau lipsa oricaror inclinatii tehnice sunt presente atunci ramane doar varianta serviceului. Parerea mea e ca trebuie sa-ti cunosti agregatul, sa stii sa intervii si singur. La drum iti prinde bine tie, celor din grup sau altora ramasi pe marginea drumului. Eu mi-am reglat singur supapele. Daca vrei sa procedezi ca la carte iti comanzi si oringurile de la capace. Zice bine Superbec nu e inginerie spatiala. Mai mult dureaza sa demontezi. In plus stii ce vrei sa faci nu iti trebuie diagnostic la ceva problema unde intradevar se cern adevaratii mecanici de amatori. Si la rubrica asta ai gasit deja raspunsul. Editat Iunie 11, 2015 de lostheaven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian69 Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Recomand Klavius si sau Bogdan Padure! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iunie 18, 2015 Share Postat Iunie 18, 2015 Cand gasesti mecanicul ala priceput si atent sa-mi zici si mie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 Cred ca sunt full la casuta de mesaje..o sa incerc sa o golesc iar. » Post actualizat in 09 Jun 2015 13:41 Doar daca lantul este intins "tambal" atunci da..se justifica desurubarea intinzatorului...dar cum lucrul acesta nu este normal sa fie..axul trebuie sa iasa cu mana. Legat de ciocan,este o scula care face parte din sculele necesare sa repari atat o motocicleta,masina..sau avion. Nu mi-o lua in nume de rau,nu stiu la ce service ai fost si nici nu ma intereseaza..doar mi-am spus parerea fata de remarca ta cu scoaterea axului. Iti dau un ex: Daca in cursele de anduranta s-ar slabi de fiecare data intinzatoarele de lant la schimbarea rotilor nu ar mai castiga nimeni locul 1. Ar fugi singur si ar iesi pe locul 3. Ma , dar daca ar avea cardan? Da cardanul jos sa scoata axul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 Se slabeste cardanul inainte! ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 Black_wolf...si daca da cu ciocanul ce? Ba firar ele ale naibii de fiare...zici ca e de portelan toata...si daca e de portelan sa-mi ziceti si mie ca sa nu mai accelerez tare sau sa nu mai fac frana de motor ca sa nu cumva sa crape axul rotii. Atatea pretentii nu o sa va duca nicaieri, daca mecanicul este priceput, atunci trebuie sa ai incredere. Daca tot schimbi mecanicii nu o sa stie niciunul ce a facut celalalt si o sa te plangi de toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 Black_wolf...si daca da cu ciocanul ce? Ba firar ele ale naibii de fiare...zici ca e de portelan toata...si daca e de portelan sa-mi ziceti si mie ca sa nu mai accelerez tare sau sa nu mai fac frana de motor ca sa nu cumva sa crape axul rotii. Atatea pretentii nu o sa va duca nicaieri, daca mecanicul este priceput, atunci trebuie sa ai incredere. Daca tot schimbi mecanicii nu o sa stie niciunul ce a facut celalalt si o sa te plangi de toti. in primul rind trebuie sa clarific un lucru: ciocanarul NU ESTE MECANIC ,ci un pusti angajat la o vulcanizare in buc.(autozone) in al doilea rind a reusit dupa ciocaneala, sa montaze anvelopa fata invers fata de sensul de rotatie. din mecanicii activi aici pe forum am un respect deosebit pt Geo (tng) care ma ajutat de nenumarate ori si Patrik care este un om de nota 10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Am fost insa surprinzator, nu fac ei operatiunea de reglaj supape ci o dau mai departe la altcineva despre care nu stiu nimic...Cel putin asta mi-au spus. Chiar daca le-o face altcineva (ceea ce e putin ciudat pentru un dealer care are service...) ei vor raspunde pentru lucrarea facuta, deci... Cei mentionati mai sus sunt priceputi si isi fac treaba bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.