Sari la conținut

Bucuresti, 11.06.2015 ora 8:30, Valea Cascadelor


Bughy91
 Share

Postări Recomandate

Soferul de pe banda a 2-a era un (cuvant urat) ca multi altii, legal nu exista notiunea "l-a lasat sa treaca" si nici "s-a oprit ca boul in trafic pe banda a doua" cand microbuzul legal are obligatia sa cedeze trecerea pentru orice vehicul care circula din sensul opus.

 

Mai clar, pentru cine nu a priceput: ala de pe banda a 2-a nu are prioritate si o da el cui vrea, nu e transmisibila, cel cu microbuzul nu a acordat prioritate chiar daca boul de pe banda 2 a oprit.

 

Genul asta de accidente sunt prea dese. Traficul are reguli ce circulatie, nu maniere si politete - in acest caz "bunatatea inimii" boului a produs un accident.

 

Soferul de pe banda a doua era un baiat cu bun simt. Pana n-o sa invatati sa circulati astfel, ghidandu-va dupa bunul simt, o sa tot faceti accidente. O sa va tot rupeti capetele alea seci, tinand cont doar de litera legii.

Eu chiar sunt unul dintre (cuvant jignitor) care daca vad ca unul vrea sa faca stanga si tine blocata o banda intreaga de circulatie, il las pe acesta sa treaca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit ca si eu fac la fel, diferenta este ca atunci cand las pe cineva imi asum responsabilitatea si ma asigur pentru el ca din spate nu vine nimeni, iar daca vine ii dau un claxon sa fie atent.

Soferul de pe banda a doua era un baiat cu bun simt. Pana n-o sa invatati sa circulati astfel, ghidandu-va dupa bunul simt, o sa tot faceti accidente. O sa va tot rupeti capetele alea seci, tinand cont doar de litera legii.

Eu chiar sunt unul dintre (cuvant jignitor) care daca vad ca unul vrea sa faca stanga si tine blocata o banda intreaga de circulatie, il las pe acesta sa treaca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legal e de vina, dar din punct de vedere al modului cum se circula in Bucale, motociclistul a gresit: Se opreste masina din stanga sau dreapta, opresti si tu. Nu fac morala, si eu era sa o patesc la fel. Dar sa il faci jegos pe ala cu microbuzul fara sa gandesti un pic nu e ok.

 

Sau macar reduci viteza si casti bine ochii.

Stai lnistit ca n-ai cu cine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si daca nu vede dincolo de duba asta inseamna ca poti termina manevra fara griji?

datoria ta este sa te asiguri ca nu vine nimeni pe banda 1 , chiar daca duba s-a oprit si soferul iti face semn sa treci.

 

zona e data dreaq, traficul e infect acolo.

 

Din cate inteleg eu, motociclistul a iesit din spatele dubei. Deci nu venea nimeni pe banda 1, ci pur si simplu motociclistul ofuscat de felul in care se circula, a bagat mana in gaz ca sa depaseasca duba exact in momentul cand aceasta incetinea ca sa faca loc celui cu maxi.

 

Hai sa va spun alta (caz real):

Masina incetineste cu scopul clar de a lasa pietonii sa treaca pe trecere. Motociclistul din spatele ei, in loc sa faca la fel, trage de gaz ocolind masina, trecand la mustata prin fata pietonilor angajati in traversare.

Astia suntem. Asta este adevarul din trafic! Nu ne numeste lumea chiar degeaba donatori de organe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ne gandim, sa ne gandim, sa ne gandim.....Ne-am gandit toti la modalitati de reducere a accidentenlor, la ce ar putea face politia ca aceste lucruri sa se intample mult mai rar, la ce am putea face noi sa minimizam riscurile.

Solutii avem majoritatea dintre noi in gand si minte dar cum le transpunem in masuri eficiente pentru participantii la trafic? Ce ar trebui sa facem noi ca, gandurile noastre sa contribuie la un mediu rutier civilizat....

Chiar sunt curios daca te-ai gandit si lucrurile astea.... eu am incercat si nu am gasit nimic.

 

Cu privire la cazul de fata....pai........" soferul e un tip ok si singurul lucru care l-a interesat a fost starea riderului"......... Firesc, de starea calaretului depinde viitorul lui si sanctiunile care i se vor aplica......

 

Cred ca aici e si problema , am ajuns sa fim multumiti si sa apreciem ca o persoana responsabila de un accident si vatamare corporala se comporta etic si moral adecvat situatiei in cauza...........

 

Are motociclistul partea lui de vina dar la partea cu " altfel ce sa faca?" nu te poti insela mai rau. Cu totii am fost incepatori ori pe auto ori pe moto, la mine (moto primul permis) m-a invatat instructorul asa : " Daca ai cedeaza ( chiar si prioritate in anumite cazuri) si nu esti sigur ca te poti inscrie in siguranta pe o banda, stai si asteapta chiar daca te injura cei din spate, mai bine iei o injuratura, doua decat sa te calce masina....

Eu sunt incepator, am doar 800 km facuti si pot sa spun ca am invatat multe de pe acest forum. Deci o masura eficienta de reducere a accidentelor este chiar forumul de pe care poti aduna sfaturi si poti invata din experientele/pataniile altora.

 

Cel mai important lucru pe care l-am invatat e ca pe moto poti sa mori cu dreptatea in mana, asa ca da-o-ncolo de prioritate si dreptate, eu prefer sa fiu frustrat pentru ca trebuie sa incetinesc cand am prioritate decat sa fac vreun accident din cauza altcuiva. Trebuie sa conducem preventiv, mai ales noi motociclistii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deschide-ti Ochii !! si la trafic si la pietoni si la semne si la cabluri de fibra, si la muste si la ce te mai poate lovi sau sa lovesti tu la randul tau motorul nu este masina. Si mai ales de vitez, de ce imi trebuie de viteza cu 150 de cai ? cand am de mers in oras.

Editat de mumulescu4you
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aia 150 de cai sunt aproape de rosu... majoritatea mergem cu 1/3-1/2 din putere.... doar cocalarii pt care nu exista decat viteza I folosesc toti caii in oras, dar numai intr-a-I-a...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vina este impartita in trei asa cum s-a mai spus, dar vreau sa subliniez ca exista o serie de SOFERISME care sunt extrem de periculoase!

Am intalnit inca unul, pe DN-uri cu o banda pe sens - viraj la stanga catre un drum laturalnic dupa ce mergi vreo 50-60m pe contrasens pentru a "elibera" masinile din spate. X-(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate inteleg eu, motociclistul a iesit din spatele dubei. Deci nu venea nimeni pe banda 1, ci pur si simplu motociclistul ofuscat de felul in care se circula, a bagat mana in gaz ca sa depaseasca duba exact in momentul cand aceasta incetinea ca sa faca loc celui cu maxi.

Asa reiese din ce zic cei care au fost acolo, eu am ajuns la cateva minute dupa producerea accidentului. Dincolo de asta, foarte putine accidente au o singura cauza, de cele mai multe ori se produc datorita unui cumul de factori care tin de ambele parti implicate , uneori chiar si de factori terti(cum a fost cazul azi). Ideea topicului nu e de a injura si bodoganii soferii, care merita de cele mai multe ori, ci de a vedea factorii care tin de noi in producerea accidentelor , sa incercam sa ii reducem pe cat posibil si data viitoare sa isi injure fiecare soferul care i-a taiat calea , nu sa injuram noi pentru el pe forum.

 

P.S. sa nu uitam ca anul precut peste 60% din actidentele grave care au implicat motociclisti au fost produse chiar de acestia.

Editat de zetu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Soferul de pe banda a doua era un baiat cu bun simt. Pana n-o sa invatati sa circulati astfel, ghidandu-va dupa bunul simt, o sa tot faceti accidente. O sa va tot rupeti capetele alea seci, tinand cont doar de litera legii.

Eu chiar sunt unul dintre (cuvant jignitor) care daca vad ca unul vrea sa faca stanga si tine blocata o banda intreaga de circulatie, il las pe acesta sa treaca.

SI eu las pe unul care vrea sa faca stanga DAR cu doua conditii:

1. E o singura banda pe sens. Daca sunt 2-3 benzi pot fi altii care sa nu opreasca si iese accident.

2. Sensul meu e blocat sau merge cu viteza mica. Nu o sa opresc o coloana intreaga in spatele meu ca sa faca unul stanga, nu sunt atat de dobitoc.

» Post actualizat in 11 Jun 2015 15:15

Din cate inteleg eu, motociclistul a iesit din spatele dubei. Deci nu venea nimeni pe banda 1, ci pur si simplu motociclistul ofuscat de felul in care se circula, a bagat mana in gaz ca sa depaseasca duba exact in momentul cand aceasta incetinea ca sa faca loc celui cu maxi.

Sunt 2 benzi pe sens; duba pe banda 2, motociclistul pe banda 1. Nu a fost nici o depasire, erau pe benzi separate.

» Post actualizat in 11 Jun 2015 15:17

Deschide-ti Ochii !! si la trafic si la pietoni si la semne si la cabluri de fibra, si la muste si la ce te mai poate lovi sau sa lovesti tu la randul tau motorul nu este masina. Si mai ales de vitez, de ce imi trebuie de viteza cu 150 de cai ? cand am de mers in oras.

Invata sa scrii romaneste si dupa aia da sfaturi altora. Au ajuns toti analfabetii experti in circulatie, dar nu sunt in stare sa citeasca o lege.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-au adunat toate maicutele aici sa dea sfaturi de condus si sa indemne la pace spirituala si convietuire pasnica

 

auzi, cica era fortat sa se bage orbeste

mai bine te ajutau adminii cu stergerea contului cand ai cerut

 

da, motociclistul a gresit din punctul de vedere al legii junglei si supravietuirii, dar soferul ala ramane un m...t (cica asta tre s-o cenzurez singur, poate o bagati si voi pe lista) indiferent cate lumanari la vii ii pune acum la biserica motociclistului, si merita toate injuraturile, asa cum le merita si motociclistul care se baga printre masini la semafor si-ti agata oglinda

 

nu e scuzat cu nimic soferul microbuzului ca se plimba un retard cu burlan in loc de toba la 2 noaptea pe magheru

poate doar daca se plimba fix ala lovit, ca asa ar fi combo, 2 retarzi dintr-o lovitura

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, nu stiu pe unde circulati, dar sigur nu in Bucuresti si sigur nu la ore de varf. Ce au facut soferii e o "politete", toata lumea trebuie sa ajunga acasa. Sigur, cel ce a provocat accidentul putea sa ia curba mai larg si sa nu ocupe si banda 1 mai ales daca nu vedea cand se inscria pe ea. Dar cum au spus si altii, trebuie sa ai foarte putina experienta sa nu incetinesti odata cu masina din dreapta sau stanga ta. A vazut un spiridus, el il evita si tu il prinzi in plin. Bravo Gigi, ai avut prioritate! Te doare mai putin acum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este deja o manevra clasica cand cel din fata incetineste, cel din spate schimba directia imediat sa treaca in fata lui(auto sau moto)...in felul acesta se creeaza haos general in trafic:)

Trec zilnic pe acolo si se intampla foarte des accidente exact in acel punct si exact din motivul descris mai sus.

 

Am trecut prin zona la cateva minute dupa accident si era trafic bara in bara pe doua benzi.

Eu ma deplasam usor printre masinile care stationau si m-am trezit cu o masina in fata care vroia sa faca aceeasi manevra de mai sus.

Am facut un stopping involuntar de toata frumusetea si am avut noroc ca si masina a oprit la timp permitiandu mi sa eliberez frana si sa l evit intr un final.

Ma gandeam dupa, ca daca ne pupam, vina era 100% a mea...pentru ca astfel de momente imi place sa le anticipez(sa ne gandim ca masinile nu au camere pe faruri, trebuie sa bage tot botul sa aibe vizibilitate) dar in acea zi nu stiu unde mi era capul(un moment de neatentie, relaxare e destul)

 

Concluzia: anticipare, calm, disciplina, respect....indiferent ca esti cu masina sau cu motorul;)

In felul acesta vom fi mai fericiti:)

Editat de DENY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ne explicati si noua ce trebuia sa faca ala cu microbuzul. Sa astepte si sa tina ocupata toata banda pana avea vizibilitate ca sa se asigure legal? Putea sa stea si 2-3 ore la cum se merge pe acolo. Parca nu ati circula zilnic prin Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ne explicati si noua ce trebuia sa faca ala cu microbuzul. Sa astepte si sa tina ocupata toata banda pana avea vizibilitate ca sa se asigure legal? Putea sa stea si 2-3 ore la cum se merge pe acolo. Parca nu ati circula zilnic prin Bucuresti.

 

sa mai mearga 50 de metri pana la giratoriu si sa intoarca acolo

alte intrebari?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e dubla continua, manevra a fost legala. Ideea e ca pe contrast pe banda 2 era o duba care l-a lăsat pe șoferul de maxi sa intre, iar motociclistul care se afla în spatele dubei a țâșnit prin dreapta direct în ușa microbuzul.

 

Ca sa terminam odata:

Manevra celui cu MAXI a fost legala, deci nu trebuia sa mearga in giratoriu pentru a o efectua.

Motociclistul a tasnit din spatele dubei, ca deh, ala cu duba incetinea de prost.

Din pacate vinovat de accident se face soferul de MAXI, pentru neacordare de prioritate.

Adevarul este insa ca motociclistul nu intelege deloc traficul si specimene ca el ar trebui sa se lase de motociclism, atat pentru binele lor, cat si pentru al celor pe care-i pun in situatii nedorite (vezi soferul de MAXI).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti mai destept ca o piatra, dar nu cu mult. Manevra celui cu Maxi era legala doar daca o facea in siguranta, fara trafic; cand s-a bagat peste 2 benzi fara sa vada ce e pe banda 1 nu a mai fost nimic legal acolo.

 

Si tot nu esti capabil sa intelegi ca motociclistul a mers regulamentar. Pentru ca piatra nu poate mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti mai destept ca o piatra, dar nu cu mult. Manevra celui cu Maxi era legala doar daca o facea in siguranta, fara trafic; cand s-a bagat peste 2 benzi fara sa vada ce e pe banda 1 nu a mai fost nimic legal acolo.

 

Si tot nu esti capabil sa intelegi ca motociclistul a mers regulamentar. Pentru ca piatra nu poate mai mult.

 

Ma, inteligentule, chiar nu esti capabil sa intelegi contextul in care se poarta discutia despre legalitatea manevrei? Urlau unii pe aici ca trebuia sa mearga in giratoriu, cand el avea voie sa faca si acolo manevra. Despre asta este vorba, cand spunem manevra legala. Ca nu a acordat priroritate, asta este cu totul altceva. Problema este ca nu prea avea cui sa acorde prioritate, pentru ca motociclistul era in spatele dubei, mascat de aceasta (a spus-o un alt user mai sus).

Pe de alta parte, daca tot se pune problema sa discutam despre mersul regulamentar al motociclistului, eu chiar inclin sa cred ca acesta nu a pastrat distanta de siguranta fata de duba din fata si cand duba a franat, n-a avut decat s-o evite prin dreapta si sa se propteasca in MAXI.

 

O tineti cu mersul regulametar, dar muriti ca mustele lipite pe masini. Traficul inseamna mai mult decat respectarea la litera a legii, pentru ca in trafic nu circula niste roboti, ci oameni care iau decizii manati de fel si fel de impulsuri emotionale. Drept dovada sta chiar atitudinea plina de altruism a soferului de duba.

Dar, nah, tu nu poti sa intelegi lucrurile astea, pentru ca esti mult prea inteligent si eu nu ma pot ridica la nivelul tau de exprimare. Oricum, te sfatuiesc ca pe viitor, daca intalnesti pe vreunul care-ti vine pe contrasens, sa nu te dai din calea lui, pentru ca tu mergi regulamentar. Sa nu cumva sa te gandesti ca poate omul a facut infarct la volan... Sa mergi in continuare spre el cu certitudinea ca va reveni pe banda lui in ultima clipa.

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma, inteligentule, chiar nu esti capabil sa intelegi contextul in care se poarta discutia despre legalitatea manevrei? Urlau unii pe aici ca trebuia sa mearga in giratoriu, cand el avea voie sa faca si acolo manevra. Despre asta este vorba, cand spunem manevra legala. Ca nu a acordat priroritate, asta este cu totul altceva. Problema este ca nu prea avea cui sa acorde prioritate, pentru ca motociclistul era in spatele dubei, mascat de aceasta (a spus-o un alt user mai sus).

Pe de alta parte, daca tot se pune problema sa discutam despre mersul regulamentar al motociclistului, eu chiar inclin sa cred ca acesta nu a pastrat distanta de siguranta fata de duba din fata si cand duba a franat, n-a avut decat s-o evite prin dreapta si sa se propteasca in MAXI.

 

O tineti cu mersul regulametar, dar muriti ca mustele lipite pe masini. Traficul inseamna mai mult decat respectarea la litera a legii, pentru ca in trafic nu circula niste roboti, ci oameni care iau decizii manati de fel si fel de impulsuri emotionale. Drept dovada sta chiar atitudinea plina de altruism a soferului de duba.

Dar, nah, tu nu poti sa intelegi lucrurile astea, pentru ca esti mult prea inteligent si eu nu ma pot ridica la nivelul tau de exprimare. Oricum, te sfatuiesc ca pe viitor, daca intalnesti pe vreunul care-ti vine pe contrasens, sa nu te dai din calea lui, pentru ca tu mergi regulamentar. Sa nu cumva sa te gandesti ca poate omul a facut infarct la volan... Sa mergi in continuare spre el cu certitudinea ca va reveni pe banda lui in ultima clipa.

 

nu zic ca n-ai avea cumva dreptate (in afara de aia cu "maxi-taxi-ul a intors legal")

dar parerea ta e cumva compromisa

ca sa citez un clasic in viata: motocicletele e doar pentru baieti adevarati, cum sa pui ABS? ABS e pentru femei, care ele nu e oameni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu zic ca n-ai avea cumva dreptate (in afara de aia cu "maxi-taxi-ul a intors legal")

dar parerea ta e cumva compromisa

ca sa citez un clasic in viata: motocicletele e doar pentru baieti adevarati, cum sa pui ABS? ABS e pentru femei, care ele nu e oameni

 

Cand in jurul tau toti incetinesc si tu tragi de gaz, nu mai are nicio legatura cu ABS-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HD, nene, te stiu de cand m-am inregistrat pe forumul asta, ai mereu acelasi discurs, in ton cu al meu, dar de atunci cred ca ti-am spus ca n-ai cu cine...Daca lor nu le pasa de atelaje, de oasele lor, o tin ca surda pe mormant cu "avea prioritate" parca asta e unicul argument, unica masura a lucrurilor. Si-i impacheteaza in 2-3 saci. Un sac pentru prioritate, se stie, c-o iau cu ei...Partea proasta e ca pe aici citesc si copii, care n-au creierasul linistit, ba pe deasupra e si super agitat de hormoni si-i iau de exemplu pe astia care zic ca motociclistul e curat ca lacrima...si ajung si ei la randul lor o poveste aici...Ma copii, daca cititi, sa stiti ca singurul care putea evita accidentul era motociclistul...Ca ala nu trebuia sa se bage, ca alalalt nu trebuia sa-l lase, astea-s povesti...pe situatia asta o intalnesti de 10 ori in 2 km, ZILNIC. Vrei sa ai 10 accidente zilnic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

situatia asta o intalnesti de 10 ori in 2 km, ZILNIC. Vrei sa ai 10 accidente zilnic?

 

asta ma intreb si eu.

plm, vreti sa va dati cu mobra prin oras si sa supravietuiti? mergeti dreacu' mai incet si corelat cu traficul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...