rylalex Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Asta risti sa patesti cand mergi cu motorul dar te crezi in tanc. Cand alegi sa devii motociclist, trebuie sa iei in calcul si fosilele astea de bosorogi la volan, taximetristi, femei, betivi, etc. Sunt atatea campanii, poze si clipuri pe net dar degeaba. Credem mereu ca noua nu ni se poate intampla. Desi merg cam tare consider totusi ca merg preventiv, in sensul ca reduc viteza cand vad alte masini indiferent de sensul de mers, ma astept (aproape) oricand la o intoarcere pe linie continua si nu imi fortez niciodata limitele pe un drum pe care nu-l cunosc. Ma puteti injura dar d.p.d.v. moral eu pe motociclist in acuz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Iunie 15, 2015 Share Postat Iunie 15, 2015 Prietene, nu acuza pe nimeni ! Impactul nu a fost la viteza foarte mare, altfel il adunau de prin masina. Dinamica accidentului a fost nefavorabila motociclistului. Vina este exclusiv a "conducatorului auto". Bineinteles, este parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Dupa 2-3 ani ia mosul 2-3 pedeapsa , dar cu suspendare, "saracul" nu o sa se mai poata angaja, asta daca are servici. Daca e patron, viata merge inainte. Am un client la firma, a omorit un pieton demult, a luat condamnare cu suspendare, dupa 3 ani de proces, e patron, il doare la bascheti de condamnare, isi continua viata la fel ca inainte. Ce e de facut? ce sa mai fie de facut....... habar nu am...... eventual SI MAI MARE ATENTIE LA NEATENTIA SAU PROSTIA ALTORA...... si sa incercam sa supravietuim.... si culmea, cand nici macar martorii sau Politia nu zice nimic despre viteza excesiva, aici sunt niste ''colegi'' care dau vina pe Boti sau viteza excesiva..... R U S I N E !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iunie 16, 2015 Autor Share Postat Iunie 16, 2015 si culmea, cand nici macar martorii sau Politia nu zice nimic despre viteza excesiva, aici sunt niste ''colegi'' care dau vina pe Boti sau viteza excesiva..... R U S I N E !!!! Subscriuuu rusineee ! Din cate am inteles ,masina a fost oprita pe marginea carosabilului si a efectuat o manevra "din scurt" fara sa se asigure ,fara semnal ,si peste linia continua...riderul abia daca a apucat sa franaze ,nu a avut nicio sansa !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Imi displac teorile de genul " eu merg prudent " sau " eu nu fac asa " . Toti suntem victime in stand by cu exceptia celor care chiar o cauta cu lumanarea . Unii au noroc altii nu . Trebuie doar sa fii in locul nepotrivit la momentul nepotrivit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Imi displac teorile de genul " eu merg prudent " sau " eu nu fac asa " . Toti suntem victime in stand by cu exceptia celor care chiar o cauta cu lumanarea . Unii au noroc altii nu . Trebuie doar sa fii in locul nepotrivit la momentul nepotrivit . cea mai logica ABORDARE!!! dar multi MERG CORECT, LEGAL, PRUDENT .... pana le ia mosu fata din scurt!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 cea mai logica ABORDARE!!! dar multi MERG CORECT, LEGAL, PRUDENT .... pana le ia mosu fata din scurt!!!!! si dupa care mosu' primeste 2-3 ani cu suspendare, si viata lui merge inainte...... tot asa se scoala dimineata, tot asa se culca, tot asa cumpara berea si salamul de la alimentara, tot asa merge in concediu.... a lui Boti s-a oprit ieri dimineata..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
isai@ Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Imi displac teorile de genul " eu merg prudent " sau " eu nu fac asa " . Toti suntem victime in stand by cu exceptia celor care chiar o cauta cu lumanarea . Unii au noroc altii nu . Trebuie doar sa fii in locul nepotrivit la momentul nepotrivit . Foarte bine punctat. Nu ii inteleg pe cei care il acuza pe rider, doar pentru ca ei au scapat pana acum, le doresc sa aibe tot norocul din lume si de acum inainte, dar faptul ca acest coleg nu a avut noroc in aceea zi nu inseamna ca a fost teribilist, sau ca a fortat, pur si simplu asa a fost sa fie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu57 Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 In trafic motocicletele au tot timpul dezavantajul dimensiunii. Cand esti la volan una e sa te uiti in oglinda de 10/15cm, situata la aprox 50-1m de tine, si sa observi un vehicul de dimensiunea unei motociclete in spate la 100-150m si alta e sa vezi un tir sau o alta masina, care pe langa faptul ca sunt mai mari, se misca si mai incet. Cand conduci o masina si te asiguri(asta in cazul bun) sa faci stanga (mergand cu 5km/h adica 1-2m/s), si de la 100-150 de m vine din spate o motociclenta cu aprox 80-90km/h (adica cu aprox 20-25m/s) viteza care sincer nu mi se pare mare pt busa sau pentru mare parte din motocicletele cu care se circula acum, pana ai pus masina de-a latul ca sa intri pe drumul secundar sau in curte, cel cu motorul a parcurs toata distanta de 150 de m. Plus ca oricum ai face, trebuie sa te asiguri din minim doua parti-adica din fata sau din spate, operatiune pe care nu o poti efectua in acelasi timp. Mare parte din soferi dupa ce s-au asigurat din spate o data, nu se mai uita si a doua oara (probabil mergand pe principiul ca daca ma loveste in spate el e vinovat) si au grija sa nu taie calea celor din fata. Si mai e o chestie, care nu stiu cate persoane o iau in calcul (e din codul rutier): Art. 161. - Conducatorul de vehicul care constata ca vehiculele care circula înaintea lui semnalizeaza intentia de a schimba banda de circulatie sau directia de deplasare este obligat sa asigure conditiile pentru realizarea acestor manevre în deplina siguranta. Mi s-a intamplat cand am condus moto, datorita vitezei prea mari de deplasare, sa nu pot opri in conditii de siguranta vazand ca masina din fata mea face stanga, astfel ca am fost nevoit sa evit, uneori prin stanga masinii, alteori prin dreapta (in functie de cum am apreciat la momentul respectiv) lucru pe care nu il recomand fiindca doar divinitatea m-a salvat atunci. Daca era ceasul rau sau altele sigur acum n-as fi scris aici. Cel mai important din toate accidentele astea e ca anticiparea traficului e sfanta, in deplasarile cu moto si nu mai putin importanta, viteza de deplasare trebuie corelata cu experienta, tipul de moto si conditiile de drum. Stiu ca suna a limbaj de lemn, dar cu toate astea, exista imprejurari cand orice ai face factorul aleator nu mai permite evitarea in siguranta a obstacolelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Ce treaba are patronul cu asta ? Esti vreun nostalgic dupa clasa muncitoare egala ? Indiferent ca e angajat sau patron cel mai probabil tot 3 ani cu suspendare ia . Si se poate angaja oriunde fara probleme nici pe dracu nu mai intereseaza ce face , nici macar pe tine ...mai putin pe familia decedatului. La multe job-uri ti se cere cazier judiciar. Si daca scrie"figureaza cu cazier", multi te resping la angajare. Nu toti, dar la posturile bine platite ai mult mai putine sanse. Colegu, esti cam incrincenat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Art. 161. - Conducatorul de vehicul care constata ca vehiculele care circula înaintea lui semnalizeaza intentia de a schimba banda de circulatie sau directia de deplasare este obligat sa asigure conditiile pentru realizarea acestor manevre în deplina siguranta. Din ce in ce mai putini conducatori de vehicule semnalizeaza intentia de a schimba banda sau directia de deplasare. Zici ca-i sport national . Odihneasca-se in pace ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Citind posturile colegilor care scriu acum, eu , ca incepator as fi inteles si ca oricit de incet as fi mers, tot as putea sa mor in trafic. ca mai mult conteaza norocul de care ai parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Si mai e o chestie, care nu stiu cate persoane o iau in calcul (e din codul rutier): Art. 161. - Conducatorul de vehicul care constata ca vehiculele care circula înaintea lui semnalizeaza intentia de a schimba banda de circulatie sau directia de deplasare este obligat sa asigure conditiile pentru realizarea acestor manevre în deplina siguranta. shure... doua posibilitati: 1. NU semnalizeaza 2. semnalizeaza cu 1-2 secunde inainte sau dupa inceperea manevrei... in plus, contrar oricarei opinii NU EXISTA prioritate de semnalizare. DA semnalizezi DAR asta nu inseamna ca te poti baga incurcandu-l pe altul ... semnalizezi, te asiguri si daca poti te bagi. acest articol 161 mi se pare un pic aiurea, lasa mult loc de interpretare. adica cum? de pe banda din stanga, da semnal dreapta sa intre pe o strada laterala si eu trebuie sa tocesc gumele ca sa-i asigur condiitiile de realizare a manevrei? NU, ala trebuie sa astepte sa trec eu SAU eu sa fiu destul de departe ca sa poata executa manevra in "conditii de siguranta" ... sau schimba banda si eu trebuie sa franez ca el sa poata schimba banda? wtf? unde draqu mai ramane cestia aia cu prioritatea atunci? legi gandite cu spatele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Art 161 se refera la cel ce circula in fata ta, pe aceiasi banda. Altfel nu are sens. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Art 161 se refera la cel ce circula in fata ta, pe aceiasi banda. Altfel nu are sens. ok, sa precizeze. e lege, nu e tocmeala, ori daca nu se precizeaza, se cheama ca ca ne tocmim... in plus tot in codul rutier se specifica clar ca la orice schimbare de directie trebuie sa te asiguri sa sa acorzi prioritate... cel putin un pic se bat cap in cap aceste 2 articole. "6. Reguli referitoare la manevre Art.54. - (1) Conducatorul de vehicul care executa o manevra de schimbare a directiei de mers, de iesire dintr-un rând de vehicule stationate sau de intrare într-un asemenea rând, de trecere pe o alta banda de circulatie sau de virare spre dreapta ori spre stânga sau care urmeaza sa efectueze o întoarcere ori sa mearga cu spatele este obligat sa semnalizeze din timp si sa se asigure ca o poate face fara sa perturbe circulatia sau sa puna în pericol siguranta celorlalti participanti la trafic. (2) Semnalizarea schimbarii directiei de mers trebuie sa fie mentinuta pe întreaga durata a manevrei." deci... ori, ori? si oricum... faza cu "ala care loveste din spate este 100% intotdeauna vinovat... nu e tocmai justa. la pariu ca ma loveste din spate oricine vreau eu cand vreau eu, DACA vreau eu. si este vinovat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Dumnezeu sa-l odihneasca in pace ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
on-x Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 (editat) Impactul sa fi fost pe unul din geamuri si nu direct pe stalp sigur scapa....o fractiune de secunda, poate si mai putin, face diferenta... Dumnezeu sa-l odihneasca! Editat Iunie 16, 2015 de on-x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Acum un an am renuntat la moto:busa ma impingea la multe prostii si nu realizam viteza de deplasare.La asta se mai adauga si faptul ca nu ma puteam bucura de o plimbare linistita din cauza colegilor pe 4 roti.Inainte sa ies din casa cu casca in mana ma intrebam daca ma voi mai intoarce acasa si ce se va alege de casa si familia mea.Am facut un test ride cu noua busa si ma tenteaza,dar ma intreb daca se merita.Pana deunazi o ardeam cu nr rabatat cu 300+ si nu sunt mandru de asta.Pacat de coleg,pacat ca viata e cruda.Oare merita acest tribut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Daca e angajat , nu il da nimeni afara ca a fost bou si l-a omorat pe baiatul asta . Daca nu e angajat , oricum la 50+ de ani , (daca nu e vreo somitate in vreun domeniu) , sansele sa se il angajeze cineva sint mici oricum . Tipu asta a murit nevinovat , aici e tragedia , nu are importanta ca tampitul e patron/ angajat /pensionar/baba / etc... Eu tocmai ce zici tu subliniam, ca faptuitorul merge inainte dupa ce a omorit prin manevra sa un om. Intimplarile astea cu morti si paralizati din cauza ca au mers pe moto sau auto, se intimpla de cind lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Acum un an am renuntat la moto:busa ma impingea la multe prostii si nu realizam viteza de deplasare.La asta se mai adauga si faptul ca nu ma puteam bucura de o plimbare linistita din cauza colegilor pe 4 roti.Inainte sa ies din casa cu casca in mana ma intrebam daca ma voi mai intoarce acasa si ce se va alege de casa si familia mea.Am facut un test ride cu noua busa si ma tenteaza,dar ma intreb daca se merita.Pana deunazi o ardeam cu nr rabatat cu 300+ si nu sunt mandru de asta.Pacat de coleg,pacat ca viata e cruda.Oare merita acest tribut? Bine ca ai stiut cand sa te opresti , cat despre motocicleta putea sa fie orice altceva nu neaparat busa ca sa iti ramana borhotu pe asfalt . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ax3008 Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 d-aia nu e bine sa deschizi gazul mai tare decat pe zonele cu parapeti despartitori pentru sensurile de mers, stii sigur ca nu intoarce niciun bou, oricum cand e sa se intample, nimic nu te mai salveaza. pacat. Dumnezeu sa-l ierte! ca tare bine ai punctat. RIP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 dar faptul ca acest coleg nu a avut noroc in aceea zi nu inseamna ca a fost teribilist, sau ca a fortat, pur si simplu asa a fost sa fie... Atunci hai sa ne bazam cu totii pe noroc si sa ne impacam cu ideea ca asa a fost sa fie... sa nu te mai stressezi sa reduci viteza si sa ai acolo un deget pregatit pe frana cand treci printr-o intersectie sau pe langa masini. Hai sa ne scoatem cu totii variantele negative din minte si sa ne bucuram de latura frumoasa a motociclismului, ca oricum mori cand vrea Dumnezeu nu ? Si asa suntem prea multi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
isai@ Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 @rylalex, eu raman la parerea mea, oricat de prudent ai merge, asa cum ai spus tu, sa reduci din timp,sa tii degetele pe frana, pot aparea zeci de situatii, zeci de pericole care nu tin de tine, din care scapi sau nu, in functie de noroc. Fara sa intru cu tine in niciun fel de polemica, spun ca din ceea ce scrii, transmiti ca tu iti conduci motocicleta protejat in totalitate de abilitatile si experienta ta, corect? Am inteles bine? Cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 Daca incepi sa mergi cu degetele pe frana , cu gazul la sau sub jumate sau mai stiu eu cum vom ajunge sa pierdem toata placerea de a mai merge . Continuati sa va bucurati de mersul pe motocicleta ca si pana acum si profitati de fiecare clipa petrecuta in sa si de fiecare peisaj ce va umple viziera . Daca pana acum ati mers si nu ati avut probleme sau ati avut dar au fost minore , inseamna ca va descurcati in trafic si poate mai necesita sa faceti mici imbunatatiri care vor veni cu timpul si experienta cumulata . Sa nu-i uitam pe cei ce nu mai sunt printre noi si sa-i respectam asa cum se cuvine . Asfalt uscat si fara pete fie ele in relief , fie in ulei sau motorina . Cu stima . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 17, 2015 Share Postat Iunie 17, 2015 @rylalex, eu raman la parerea mea, oricat de prudent ai merge, asa cum ai spus tu, sa reduci din timp,sa tii degetele pe frana, pot aparea zeci de situatii, zeci de pericole care nu tin de tine, din care scapi sau nu, in functie de noroc. Asta am vrut sa ii spun si eu.... Daca incepi sa mergi cu degetele pe frana , cu gazul la sau sub jumate sau mai stiu eu cum vom ajunge sa pierdem toata placerea de a mai merge . Continuati sa va bucurati de mersul pe motocicleta ca si pana acum si profitati de fiecare clipa petrecuta in sa si de fiecare peisaj ce va umple viziera . Daca pana acum ati mers si nu ati avut probleme sau ati avut dar au fost minore , inseamna ca va descurcati in trafic si poate mai necesita sa faceti mici imbunatatiri care vor veni cu timpul si experienta cumulata . Sa nu-i uitam pe cei ce nu mai sunt printre noi si sa-i respectam asa cum se cuvine . Asfalt uscat si fara pete fie ele in relief , fie in ulei sau motorina . Cu stima . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.