Sari la conținut

Mortal la Focsani - Garoafa


Crazy-devil
 Share

Postări Recomandate

Nu ridicati spiritele, nu are rost..fiecare topic ar trebui sa fie un mod de a invata ceva mai mult, a regla ceva ce nu este bine inteles, s-au anularea a ceva ce este defectuos. Problema cu DOUA DEGETE PE FRANA:

 

Daca verificati acceletatia, mansonul se roteste de la 00 la 900 , adica de la 0 rot/min la 11.000 rot/min, sau mai mult, depinde de motor. Raportand la intervalul de turatii, este aproximativ 1200 rot/min pentru 100 rotatie de acceleratie, si de aici viteza corespunzatoare in functie de treapta( va rog verificati pe motocicleta!). Ce reprezinta 10 grd ?? foarte putin efort de rotatie, practic la 30-400 poti sa ajungi la 150-180 km/h, fara efort de rotatie, mana este bine fixata cu palma pe acceleratie + 3 degete, este o priza foarte buna!! DOUA DEGETE (aratator+mijlociu) se pot tine IN GARDA pe frana fara probleme, eu asa circul de ani buni, este in reflex si nu vad o alta varianta mai buna si preventiva pentru o franare de urgenta. Am avut multe evenimenete, dar in urmatoare secunda am intervenit cu frana de fata completata cu cea de spate( depinde de situatii, s.a.m.d).

Lasati orgolile si dezbateti problema intr-un aspect logic si coerent :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 128
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ideea finala este sa nu fortezi nota mai mult decat simti ca esti ok...

viteza nu omoara, lipsa abilitatii de a merge la viteza respectiva e marele bai.

daca poti, trage. daca nu... evident nu.

atentie... cad semizeii din motogp. deci toata lumea cade.

cu cat cazi la o viteza mai mica... cresc sansele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piana la urma, se pierde din vedere faptul ca omul venea cu viteza foarte mare, tractorul a tras in fata lui, probabil omul s-o fi infipt in frine dar daca ai un 200km/h, iti trebuie150m ca sa opresti, asta daca ai suspensiile reglate ,frina puternica, si sa si ai antrenament pt asa ceva. N-a avut nici o sansa datorita vitezei prea mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piana la urma, se pierde din vedere faptul ca omul venea cu viteza foarte mare, tractorul a tras in fata lui, probabil omul s-o fi infipt in frine dar daca ai un 200km/h, iti trebuie150m ca sa opresti, asta daca ai suspensiile reglate ,frina puternica, si sa si ai antrenament pt asa ceva. N-a avut nici o sansa datorita vitezei prea mari.

Corect! Asta tot încerc să le spun " profesorilor" caree stau cu mâna pe frane în depășire!! Mai ales unui cretinoid care cică el se uita și la numărul mașinilor!!!

 

Oricum și la 100km/ h...dacă ți a intors dintr o bucată???! Frâna la ce?!?! Încerci o evitare dacă ai noroc. De aceea o depășire se face hotărât. Dintr o bucată și cât mai rapid! Și înainte vezi dacă o poți face!

 

bălălăule, te am văzut k o arzi și iarna pe motor!! Poate să aburești vreo gagică ceva! Ia spune cum te apleci tu iarna pe curbe!! Pgfff

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect! Asta tot încerc să le spun " profesorilor" caree stau cu mâna pe frane în depășire!! Mai ales unui cretinoid care cică el se uita și la numărul mașinilor!!!

 

Oricum și la 100km/ h...dacă ți a intors dintr o bucată???! Frâna la ce?!?! Încerci o evitare dacă ai noroc. De aceea o depășire se face hotărât. Dintr o bucată și cât mai rapid! Și înainte vezi dacă o poți face!

 

bălălăule, te am văzut k o arzi și iarna pe motor!! Poate să aburești vreo gagică ceva! Ia spune cum te apleci tu iarna pe curbe!! Pgfff

Ai pata pusa pe baiatul ala si nu-l lasi nicio clipa..Mai discuta si cu alti motociclisti si vezi parerea lor/cum circula. Nu se pune problema numai la depasire, este un mod preventiv de actiune rapida, nu intelege gresit problema ca la depasire esti pe frana cu mana si chiar in actiune, nu cred ca cine intra in depasire se balbaie ce sa faca? Si iar nu mai cred ca decedatul a avut 200 km/h, ne cam jucam cu numerele....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand iti lipseste experienta si respectiv reflexele... nu stii ca iti lipsesc reflexele si experienta iar mai tarziu, daca ai scapat si nu ai murit, inseamna ca ai dobandit experienta necesara dar... nu stii ca ai reflexele formate pentru ca faci ce ai de facut automat, fara sa te mai gandesti.

 

Doua mii de vorbe nu fac doi bani, experienta "focului" nu se dobandeste pe simulatoare sau... forumuri. Mi-am adus aminte cat de expusi si vulnerabili suntem la inceputul mersului pe doua roti acum, can am venit in UK si am schimbat sensul de mers. Reflexele sunt acolo... doar ca nu imi prea folosesc, totul se intampla anapoda, parca vad lumea prin oglinda si trebuie sa ma fortez sa "gandesc", sa analizez fiecare situatie si sa decid ce anume sa fac... exact ca acum 30 ani. Daca inainte puteam sa fac fata unui maraton de 4-5 zile de condus zi-lumina, aici cad lat de oboseala dupa doar 3-400km...

 

Ce sa spun, mi-e mila de astia mici care mor ca mustele... si le doresc incepatorilor nu sa nu aiba evenimente, ba dimpotriva, sa aiba "sansa" catorva accidente usoare sau macar situatii limita din care insa sa iasa fara sechele fizice. Doar asa inveti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai pata pusa pe baiatul ala si nu-l lasi nicio clipa..Mai discuta si cu alti motociclisti si vezi parerea lor/cum circula. Nu se pune problema numai la depasire, este un mod preventiv de actiune rapida, nu intelege gresit problema ca la depasire esti pe frana cu mana si chiar in actiune, nu cred ca cine intra in depasire se balbaie ce sa faca? Si iar nu mai cred ca decedatul a avut 200 km/h, ne cam jucam cu numerele....

Ai pata pusa pe baiatul ala si nu-l lasi nicio clipa..Mai discuta si cu alti motociclisti si vezi parerea lor/cum circula. Nu se pune problema numai la depasire, este un mod preventiv de actiune rapida, nu intelege gresit problema ca la depasire esti pe frana cu mana si chiar in actiune, nu cred ca cine intra in depasire se balbaie ce sa faca? Si iar nu mai cred ca decedatul a avut 200 km/h, ne cam jucam cu numerele....

Nici tu nu ai înțeles mare lucru! Offff

 

Aici discutăm cazul de față! Depășire + tractor! Nu cum circulăm în general! Toți folosim frânele, dar nu în orice situație!!! Uneori accelerezi, eviți...alteori nici nu mai știi cum naiba ai scăpat!!

 

Mai sunt bălălăi ca prietenul nostru care așa au învățat la școală. Accelerezi și în caz de urgență frânezi! Probabil după suta de mii de km o să realizeze!! Măcar să invete ceva să nu faca băbălăul victime!

 

Oricum, din accidentul asta trebuie să învățăm ceva, dar corect!!

 

Rip și condoleante familiei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, sa invatam ca trebuie sa reduci viteza considerabil cand ajungi din urma traficul pe DN-uri, nu sa depasim ca Ghost Rider pentru ca, evident, Ghost Rider e numai unu' si DN-ul nu e autostrada (vest)europeana. Adica sa depasim cu atentie si controlam manevra in permanenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha, deci mansoanele alea sunt acolo ca sa te tii bine cu toata mana de ele, ca sa nu cazi

 

nu mai stiu unde am citit ceva de genu:

"If hand grips would be called hand rests, there would be alot less crashes" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai tu o față de idiot!!!

 

Dacă tu pe Dn în depășire crezi k te salvează frâna când îți virează unu brusc la 20 m în față ta, pe față te da bălălău înșelat de prima prietenă...lăsa te de motoare!!!!!

 

Vezi ca este pe aici un teleleu care pune frâna, îndreaptă motorul și intră în maina de pe contrasens!!!

 

 

Mai multe nu ți explic!! Bălălău ce ești!!!

Mai omule, nu vreau sa ma cert cu tine dar chiar nu te ajuta mintea, imaginatia.

Motociclistul din cazul de fata venea racheta din spate si l-a durut fix in pix de tractorul pe langa care a vrut sa treaca, nu si-a inchipuit nicio clipa ca ar putea sa ii intoarca in fata. Eu personal cand sunt in astfel de situatii, reduc viteza de la 200(sa zicem) la 100-120 sau chiar mai jos, astfel incat tractorul, caruta, sau dacia 1300 pe care vreau sa o depasesc sa nu ma surprinda atunci cand depasesc.

Tot ce ai inteles tu din ce ti-am explicat eu intr-un mod mai rautacios (recunosc si imi cer scuze), este ca apas pe frana in timp ce accelerez ??

Editat de rylalex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ce ai inteles tu din ce ti-am explicat eu intr-un mod mai rautacios (recunosc si imi cer scuze), este ca apas pe frana in timp ce accelerez ??

 

Da, exact atat a inteles. Eu nici nu m-am mai obosit sa-i explic ca nu trage nimeni si de gaz si de frana in acelasi timp, pentru ca n-ai cui.

Probabil ca nu a intalnit niciodata situatia in care te bagi intr-o depasire si cel depasit trage brusc stanga de volan, moment in care franezi si-l eviti prin dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

moment in care franezi si-l eviti prin dreapta.

 

Îl eviți un cuc pă-n dreapta! Mai exact pe unde, prin portbagajul celui depășit de cel care ți-a ieșit ție brusc în față?

 

Eu accept că a acoperi manetele poate fi o mișcare bună, cîștigînd astfel timp într-o situație de urgență. Dar voi de ce nu acceptați că eu mă simt mai bine să fiu maimuță și să țin sănătos de manșoane?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai e usor de acceptat ca cineva se simte mai bine stangand sanatos mansoanele, numai ca asta nu inseamna ca e si mai bine. Priza relaxata trebuie doar exersata un pic, dupa care devine si ea perfect naturala, fiind in acelasi timp plina de avantaje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am zis că strîng manșoanele sănătos așa, de farmec, din postura de maimuță, ca să se simtă bine HD. Nu, stau cu mîinile relaxat. Atîta tot că nu acopăr manetele, decît foarte rar și doar în oraș.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Îl eviți un cuc pă-n dreapta! Mai exact pe unde, prin portbagajul celui depășit de cel care ți-a ieșit ție brusc în față?

 

Eu accept că a acoperi manetele poate fi o mișcare bună, cîștigînd astfel timp într-o situație de urgență. Dar voi de ce nu acceptați că eu mă simt mai bine să fiu maimuță și să țin sănătos de manșoane?

Greu de cap mai esti si tu, tie trebuie sa ti se explice in propozitii scurte si cuvinte simple ca sa poti extrage ideile principale dintr-un text.

Repet: reduc viteza de la 200 la 100 daca ma apropii de o masina pe care vreau sa o depasesc, in timp ce trec pe langa ea sunt pregatit pentru o manevra de evitare, prin franare sau schimbarea directiei de mers, de aceea in timpul depasirii am doua degete pregatite pe frana.

Referitor la stat incordat si cu mainile stranse pe ghidon, prefer sa nu, pentru a evita voblajul si a amortiza vibratiile, trepidatiile, denivelarile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tinere, îți lipsește bunul simț. Eu nu mi-am permis să te cataloghez ca fiind „greu de cap”. Defapt nici nu vorbeam cu tine, l-am citat pe HD. În plus, nu înțeleg de unde o tot scoateți pe-asta cu statul încordat tinînd ghidonul strîns?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m as mira sa spui ca 100 la ora e prea mult daca masina depasita are 20, ca sa fiu mai clar exemplul cu 100 la ora a fost doar un exemplu, ideea este sa reduci la o viteza safe, in limita ta!

Daca pe marginea drumului este o masina parcata primul lucru pe care il fac dupa ce reduc viteza este sa maresc distanta laterala intre mine si el, apoi ma uit la unghiul rotilor fata, ghici de ce?

» Post actualizat in 08 Jul 2015 08:19

Tinere, îți lipsește bunul simț. Eu nu mi-am permis să te cataloghez ca fiind „greu de cap”. Defapt nici nu vorbeam cu tine, l-am citat pe HD. În plus, nu înțeleg de unde o tot scoateți pe-asta cu statul încordat tinînd ghidonul strîns?

L-ai citat pe HD, care tocmai a confirmat o afirmatie de a mea, deci indirect m-ai contrazis pe mine.

Imi cer scuze pentru catalogare, dar este enervant cand trebuie sa explici de 3 ori ca sa fii inteles o data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apoi ma uit la unghiul rotilor fata, ghici de ce?

» Post actualizat in 08 Jul 2015 08:19

 

Ăăăă...cred că ești pasionat de matematică :what:

 

trebuie sa explici de 3 ori ca sa fii inteles o data.

 

Am înțeles de prima dată. Defapt, nici n-ai fost tu primul pe acest topic care a vorbit de acoperirea manetelor așa că nu te mai autoproclama ZĂUAN (as in the one)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare o fi de la caldura?

 

La birou lume ciufuta, pe forum lume ciufuta...in trafic mai multi nervosi ca de obicei, peste tot ciufuti! Care-i treaba?

Ai dreptate!

Asa se intampla daca nu declanseaza termocupla si ai racire proasta!!!.Trebuie cautata umbra!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Daca pe marginea drumului este o masina parcata primul lucru pe care il fac dupa ce reduc viteza este sa maresc distanta laterala intre mine si el, apoi ma uit la unghiul rotilor fata, ghici de ce?

 

Adica, mai pe intelesul tuturor, te duci spre stanga, iar daca ala se hotaraste sa-ti taie calea, indrepti motocicleta, franezi de urgenta, apoi eliberezi frana si eviti prin dreapta. Totul in cateva fractiuni. Desigur, asta inseamna sa fii pregatit, altfel treci prin porbagaj, asa cum spunea @zimbesc. Daca tu tii mainile stranse pe mansoane si ai nevoie de 20 de m numai sa duci degetele la ambreiaj si frana, n-ai cum sa eviti un astfel de accident.

 

Eu nu stiu pe unde circulati, de nu v-ati intalnit pana acum cu astfel de momente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m as mira sa spui ca 100 la ora e prea mult daca masina depasita are 20, ca sa fiu mai clar exemplul cu 100 la ora a fost doar un exemplu, ideea este sa reduci la o viteza safe, in limita ta!

Daca pe marginea drumului este o masina parcata primul lucru pe care il fac dupa ce reduc viteza este sa maresc distanta laterala intre mine si el, apoi ma uit la unghiul rotilor fata, ghici de ce? » Post actualizat in 08 Jul 2015 08:19

 

L-ai citat pe HD, care tocmai a confirmat o afirmatie de a mea, deci indirect m-ai contrazis pe mine.

Imi cer scuze pentru catalogare, dar este enervant cand trebuie sa explici de 3 ori ca sa fii inteles o data.

 

Hahaha… te uiti tu la unghiul rotilor, la numarul masinilor, eviti tu dupa ce pui frana, reduci de la 200.mergi iarna pe zapada… baaaaaai… hahaha ma innebunesti!!

 

Nu mai mananci si o shaorma cu de toate!?!

 

Te ascultam in continuare cum aberezi..BALALAULE! Hahahahahah

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

200 km/h pe DN !! Deja discutam de putina nebunie, o poti frige pe A1, dar pe DN iti asumi un mare risc! La 200 km/h intr-o sec. se parcurg 56 m. Timpul de reactie in cazul unui conducator perfect vigilent este de 0,75 sec, deci pentru acest timp se mai pargurg 42 m. Sa presupunem ca la momentul T1 apare pericolul si motociclistul a vazut, viteza fiind 200 km/h, el parcurge 42 m in timpul de reactie si mai parcurge inca 56 m in trecerea mainii de pe manson pe frana( cel putin). Practic se parcurg 100m pana la actiunea manetei de frana si de aici spatiul de franare care este cel putin 180 m la aceasta viteza !! Si uite ca facem 280 m pana la oprirea motocicletei, dar in conditii ideale ! Dar pe unde se opreste ??? Iar daca ai mana in garda pe frana putem sa mai anulam 56 m, ramanem cu 224 m! Se poate ca acesti 56 m sa faca diferenta intre VIAȚA si MOARTE, depinde.. :rusinica: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te uiti tu la unghiul rotilor Da, imi folosesc vederea

la numarul masinilor, Chiar si la privirea soferului

eviti tu dupa ce pui frana, Adevarul e ca daca folosesti frana, nu ai cum sa mai eviti...cand esti pe ciopar

reduci de la 200 Adica dupa ce ai atins 200 se blocheaza acceleratia si nu mai poti frana, sau cum ?

mergi iarna pe zapada… Era stricata camera, nu stiu de ce a aparut zapada.

 

Te ascultam in continuare cum aberezi..BALALAULE! Hahahahahah

ZZTOP in calatorie in Japonia, isi cumpara niste ochelari revolutionari care permit sa vezi complet goale persoanele imbracate.
Iese in strada, si-si pune ochelarii. Vede pe toata lumea in pielea goala. E in extaz!!!Isi scoate ochelarii: imbracate!Isi pune ochelarii: dezbracate! Incredibil!!!

La intoarcere, in avion, il apuca nebunia vazandu-le pe toate stewardesele in pielea goala!!!

Ajuns acasa, inainte de a intra, isi pune ochelarii ca sa-si vada sotia goala. Deschide usa, si o vede pe nevasta-sa cu cel mai bun prieten al lui intinsi pe canapea si complet goi. Isi scoate ochelari: tot goi. Isi pune iar ochelarii: goi! Isi scoate ochelarii: tot goi!

ZZTOP : N-am pic de noroc, doar ce i-am cumparat si deja s-au stricat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati dat-o-n jigniri copilaresti...concluziile cred ca au fost trase de fiecare, nu uitati ca mereu e loc de mai bine in ceea ce priveste tehnica de pilotaj, grija mare pe drum si faceti fiecare cum stiti mai bine sa ajungeti intregi la destinatie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...