Sari la conținut

B-83-USN, Bdul Lacul Tei


nflt
 Share

Postări Recomandate

Azi, ora 09.30+, fractura, probabil, ambe oase, 1/3 sup. antebraț drept. Salvare, poliție, "all the 9 yards"...

Clasic: maşina, din stânga, atenția brambura...

Motor: cadru îndoit, roata-n radiator.

Aşteptat prietenă, predat chei+echipament.

User lovit: Noxro

» Post actualizat in 04 Sep 2015 08:37

...însănătoşire grabnică + învățătură de minte!

post-106-0-78105300-1441354504_thumb.jpg

post-106-0-56258400-1441354571_thumb.jpg

post-106-0-49383600-1441354615_thumb.jpg

post-106-0-42452900-1441354664_thumb.jpg

post-106-0-33634900-1441354698_thumb.jpg

post-106-0-26257900-1441355766_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu locuiesc in zona. Dimineata e haos pe acolo. Atat de pe Scheiul de sus cat si de pe vidin forteaza intrarea pe Lacul tei. Mare atentie trebuie acolo. Aceeasi situatie se intampla si pe scheiul de sus intersectie cu ghica tei. Soferii nici macar nu opresc la stop/cedeaza. Un mos cu un toureg m a injurat de toate rudele ca am avut tupeul sa l claxonez desi am avut prioritate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, pentru ca asta e un adevarat accident in care motociclistul clar nu avea viteze supersonice

 

Nu știu dacă trolezi au ba, dar mi se pare ciudat să se îndoaie cadrul iar în urmă să rămână doar urmele respective pe mașină. Sau nu pricep eu bine dinamica accidentului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram în spatele lui, la stop. Când a plecat, m-am întrebat unde dreaq o arde aşa... cunosc zona.

Cred că a apucat să frâneze, urma de impact este relativ mică. A fost însă suficientă. Dacă nu-l prindea în fuleu era scăpat.

Problema cea mai mare este vechimea carnetului! Nu ştiu dacă pică bine cu motorul pe care-l călăreşte!

» Post actualizat in 04 Sep 2015 10:18

 

Îndoitura din cadru este, mai mult ca sigur, produsă prin lovirea de bordură, cu ghidon bracat dreapta. A lovit amortizorul în cadru. Partea strâmbă este pe ramura dreaptă, imediat după rulmentul inferior. Culmea, nu era ruptă (aşa mi s-a părut) limitarea de bracare.

» Post actualizat in 04 Sep 2015 10:29

PS. Pentru cei care se uită atent la poza cu maşina... de mânerul superior, ăla de se apucă cu mâna pasagerul din dreapta, era ...atenție MARE... agățată o cămaşă. Deci: vedea şoferița totul! (De altfel, replica a fost clasică şi reală: "Nu l-am văzut!")

Editat de nflt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze ca intervin, chestia asta cu ''pozita firesca sau nefireasca a mainii'' a inceput la Procesul Etapei cu Ion Craciunescu :) ,

Ioanitoaia il lua la misto pe Craciunescu pe aceasta tema.....

de acolo ma gandesc ca au preluat-o si altii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram în spatele lui, la stop. Când a plecat, m-am întrebat unde dreaq o arde aşa... cunosc zona.

Cred că a apucat să frâneze, urma de impact este relativ mică. A fost însă suficientă. Dacă nu-l prindea în fuleu era scăpat.

Problema cea mai mare este vechimea carnetului! Nu ştiu dacă pică bine cu motorul pe care-l călăreşte!

» Post actualizat in 04 Sep 2015 10:18

Dupa cum arata a fost ca sa zice asa ''la 1 secunda'' sa evite accidentul. Adica cativa Km/h mai incet.

Sanatate si recuperare totala.

Ieri m-am intalnit cu un moto SS pe B-dul Basarabia, care croseta intre banda 1 si 2 (efectiv in ritm de vals) printre masinile in miscare . O singura manevra neprevazuta a unei masini si nu ar fi avut nici o sansa sa ramina pe roti. Nu comentez echipamentul pe care il avea. Avea casca, deci era legal.

In nebunia din Bucuresti cred ca noi suntem cei care trebuie sa ne luam toate masurile de siguranta: pleci cu 10 minute mai repede de acasa, -10 Km/h la viteza etc. Sunt convins ca nici asa nu vom fi in siguranta, dar cred ca mai cresc un pic sansele de supravietuire. Nu trebuie sa ne bazam ca soferii ne protejeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si risti sa mori de plictiseala in ultimul hal. Incetati ma frate sa judecati chestiile astea cu supravietuirea ca si cand am fi trait in jungla.

Daca era mai rapid cu 15-20 de kilometri sau daca era obisnuit sa-i dea goarna non stop poate ca nu mai atingea masina, poate trecea inainte sa iasa de pe straduta...dar...daca si cu parca sunt cuvintele anului pe forumul asta de motociclizde sensibile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ai înțeles perfect, ai analizat şi ai extras esența.

Suntem luminați!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu am spus daca si parca. Am spus ca i-a lipsit 1 secunda ca sa scape. Inainte sau dupa hotareste fiecare. La fel hotareste fiecare cum circula. Daca unii cred ca mersul rapid ii scapa foarte bine. Eu CRED(adica poate gresesc) ca este mai bine un pic mai incet. Fara a fi o motociclizda sebsibila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu știu dacă trolezi au ba, dar mi se pare ciudat să se îndoaie cadrul iar în urmă să rămână doar urmele respective pe mașină. Sau nu pricep eu bine dinamica accidentului.

nu trolez la accidente :)

 

am crezut ca a intrat perpendicular in masina, acum dupa mai multe informatii se pare ca nu-i deloc asa , nu mai comentez

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deasemenea,in completare la postul tau si ca sa-i citez pe cei de la Vacanta Mare : "observati pozitia nefireasca a mainii"....

Ai facut analiza pe caz pe poza?plictiseala mare...

Nu, nu mă plictisesc. Am fost acolo, la nici 30', am evaluat leziuni, am întrerupt contact, am ridicat motor cu benzină curgând din rezervor, scăpat geacă motor de foarfeca paramedicilor, analizat urme, încercat să-nțeleg rapid dinamica accidentului, luat legătura şi aşteptat pe cineva care să preia "efectele", oferit ajutor în ridicarea motocicletei cu platformă.

Deci nu, nu mă plictisesc... spre deosebire de alții, care şi atunci când dau cu capu-n tocu' uşii, pleacă năuci, dar ferm convinşi... că li s-a sculat şi s-au lovit cu ea-n frunte!

Editat de nflt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. scriu cu stanga deci mai greu. eu sunt motociclistul in cauza"

parerile mele:

1. motorul e 400 cmc 60 cp... probabil 35 kwsau ceva de genu. deci nu i-as spune racheta.

2. nu am plecat tare de la semafor siin mom respectiv accidentului nu depasissem viteza legala. a parut doar ca am plecat tare pt k motocicleta are toba fara siencer sau site(precedentul posesor a facut asta). poate ca am gresit adevarat dar nu cred asta

3. 1 miliion de multumiri colegului care m-a ajutat intrun moment foarte greu cu foarte mult calm....m-a ajutat enorm si nu am sa uit asta

4. era card de masini la semaforul din sens invers si doamna a iesit dintre 2 masini deci nu am putut sa prevad ca o sa imi iasa in cale. a gresit si ea dar o greseala cat se poate de omeneasca.

5. mai multe despre accident aflu acu de la voi ca pt mine a fost: frana... janta ei la 1cm de cap am zis ca ma calca si imi rupe gatu si m-a trezit in fund cu mana rupta.

6. poate daca mergeam mai incet. (motorul mi se pare suficient de slab cat sa nu fie bicicleta totusi) poate daca incercam sa evit in loc sa franez. poate daca luam metroul in loc de motoreta ......what if


» Post actualizat in 05 Sep 2015 17:17

multumesc tuturor colegilor pentru urarile de bine:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un coleg a intrebat de starea de sanatate. 2 oase rupte p antebrat. proaspat operat. pana in primavara in schimb nu ma mai pot urca sezonul asta p motor. am scapat usor si cu noroc de un chirurg foarte iscusit o sa fiu bine:) ms frumos de incurajari inca o data

......

amuzant in 10 ani si 200 000+ km cu masina nu am facut niciun accident. 1 luna cu motor si bam poc trosc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"amuzant in 10 ani si 200 000+ km cu masina nu am facut niciun accident. 1 luna cu motor si bam poc trosc :)"

 

...Pasiunea cere sacrificii! :D

Editat de nflt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

......

amuzant in 10 ani si 200 000+ km cu masina nu am facut niciun accident. 1 luna cu motor si bam poc trosc :)

 

Nu e amuzant ci, din pacate, o realitate des intalnita. De multe ori pe moto reflexele de pe auto nu numai ca nu ajuta ci chiar strica, ma refer in special la franatul (excesiv) cu piciorul si respectiv blocarea rotii spate...

 

Recuperare cat mai rapida si cat mai "totala"!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...