Sari la conținut

Pierdere antigel pe la chiuloasa Honda Cb500


Dinu Berinde
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

 

Azi am scot motorul la o tura pe strada, am infocat umpic motorul, dupa vreo ora am golit apa din motocicleta si am preparat antigelul,( apa inca era calduta din ea) cand am inceput sa pun am auzit ca curge pe jos de undeva, m am uitat si am vazut blocul motor pe partea din fata cu antigel ,crezand ca am scapat eu pe langa ,am tot pus pana a fost plin.

Dupa am pornit motorul si iesea fum alb din motor si avea un miros ciudat, am oprit motorul si am asteptat cateva ore sa se usuce.

L am pornit din nou si tot la fel ,m am temut sa las motorul mult pornit, si l am oprit repede.

Am avut apa in ea doar cateva zile.

Precizez ca l am turat la maxim de cateva ori.

Sa fie garnitura la chiuloasa ? Ce sa fac?

Si cat m-ar costa reparatia?

Va rog ajutati-ma , nu stiu ce sa fac

Editat de Dinu Berinde
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuia sa torni antigel rece peste motorul fierbinte. Cunosc 3 cazuri PERSONAL de oameni care au facut gresala asta (la masina ce e drept) si au crapat blocul motor.

 

Sper sa fie doar ganitura de chiulasa si sa nu iti fi crapat blocul. Eu in locul tau nu as mai porni-o si as merge cu ea la un mecanic, sa nu strici si altceva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ai turnat pe langa, vezi surubul de drain, acolo se recomanda saiba noua, verifica furtunele, colierele, spala/sterge bine sa fie curat. Ziceai ca ai avut apa, ai golit si apoi ai pus antigel. Cand ai pornit motorul antigelul ala era deja sau a ajuns cumva in afara si miroase cand se incinge motorul. Pompa de apa are o gaura pe unde curge antigel cand e dusa. Daca ai mers si iti scapa antigel, il poate arunca si poti sa te prinzi mai greu pe unde curge. Verifica si cum arata uleiul. Eu am facut o curatare cu apa demineralizata + o solutie, am mers apoi am dat-o jos. Daca ai asteptat o ora cred ca se racise suficient intreg motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu la ce a scris GoodKat.

Aluminiul nu crapa. Garnitura de chiuloasa nu are nici o treaba la executarea manevrei.

1 ora a fost suficient ca sa se receasca.

Daca ai vreo problema probabil exista si inainte de operatiunea efectuata de tine.

Kalashnikov545 ti-a dat un sfat corect: verifica daca busonul de golire daca este etans. Iar cand ai turnat antigel, daca a ajuns pe motor miroase ciudat.

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pornit motorul azi sa vad daca face la fel, si azi nu avea nimic mergea brici ,pana la urma a fost doar antigel varsat pe langa.

Va multumesc la toti pentru sfaturi, si imi pare rau ca v-ati pierdut timpul cu mine.

 

Am pornit motorul azi sa vad daca face la fel, si azi nu avea nimic mergea brici ,pana la urma a fost doar antigel varsat pe langa.

Va multumesc la toti pentru sfaturi, si imi pare rau ca v-ati pierdut timpul cu mine.

 

Nu e pierdere de timp, considera ca a fost un foarte bun exercitiu de filtrare a ce fel de pareri poti primi pe net si de la ce fel de oameni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut,

Saptamana trecuta am scapat motorul pe jos, si mi-am fisurat radiatorul, (as pune si o poza dar nu stiu) si am incercat sa il repar cu poxilina.

Dar ii doar o reparatie provizorie, cand se incalzeste motorul curge un firicel de antigel pe langa .

Am sunat azi la un magazin cu piese moto si cel mai ieftin radiator era 600 de lei si trebe sa astept o saptamana si ceva pana imi ajunge.

Mii se pare un pret exagereat pentru un radiator de motocicleta , la o masina ii 200-300 de lei unul si ii mult mai mare.

As vrea sa stiu daca se poare repara?

Sau daca stiti un site cu piese moto mai ieftine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Saptamana trecuta am scapat motorul pe jos, si mi-am fisurat radiatorul, (as pune si o poza dar nu stiu) si am incercat sa il repar cu poxilina.

Dar ii doar o reparatie provizorie, cand se incalzeste motorul curge un firicel de antigel pe langa .

Am sunat azi la un magazin cu piese moto si cel mai ieftin radiator era 600 de lei si trebe sa astept o saptamana si ceva pana imi ajunge.

Mii se pare un pret exagereat pentru un radiator de motocicleta , la o masina ii 200-300 de lei unul si ii mult mai mare.

As vrea sa stiu daca se poare repara?

Sau daca stiti un site cu piese moto mai ieftine.

Salut,

 

imi pare rau pentru belea, dar din pacate pe la reparatie o sa tot curga usurel intrucat circuitul de racire este presurizat (ca sa urce punctul de fierbere al lichidului de racire). Mai tot completezi cu zeama pina vine radiatorul nou.

Nu stiu daca radiatorul este scump sau nu (nu am cumparat asa ceva pina acuma), dar principial este posibil sa fie mai scump decat unul auto intrucat cantitatile produse sunt mult mai mici decat la auto si atunci automat costurile de fabricatie ar putea fi mai mari. Asa si bateria moto este mult mai scumpa decat una auto, daca le pui pe cantar :).

Daca tot iei un radiator nou poate iti cumperi si ceva crash bar-uri sau crash pad-uri cum dumnezeu s-or numi corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vine iarna. Ai timp sa incerci 2 chestii:

 

1. Sa cauti un atelier de reparatie a radiatoarelor. Mai sunt unele dar nu stiu in zona ta.

2. Sa stai cu ochii pe anunturile de dezmembrari.

 

Pe de alta parte 600 lei pentru un radiator nou nu mi se pare mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand se incalzeste motorul curge un firicel de antigel pe langa

 

Salut.

Cauta in dezmembrari. Sunt CB-uri o groaza.

Poftim, incearca la baietii astia 2. De la ei mi-am luat ce am avut nevoie pentru SV.

https://www.facebook.com/Dezmembrari-si-Vanzari-motociclete-Ploiesti-879145458771042/

https://www.facebook.com/www.motoschrott.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat cu radiatorul, dar acum am alta problema. Imi curge antigel din prostia aia unde torni , pe blocul motor ,ceva garnitura de la termostat nu inchide si cred ca curge pe langa.

Azi am pus un silicon care rezista la caldura si umiditate, recomandat de un mecanic.

O sa il las pana maine sa se usuce si dupa merg sa vad , sper sa nu mai curga.

As vrea sa stiu daca a mai avut cineva probleme similare si cum se poate rezolva.post-90433-0-02987000-1445705286_thumb.jpg Aici am pus deja siliconul rosu

post-90433-0-54096800-1445705350_thumb.jpg

post-90433-0-07044800-1445705571_thumb.jpg

post-90433-0-82546100-1445705417_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...