gabyshor Postat Octombrie 24, 2019 Autor Share Postat Octombrie 24, 2019 Ma bate gandu sa pun michelin bib mousse. Nu ma dau foarte mult, dar de regula sunt singur si nu ma incanta o pana deloc. N-am nici scule la mine si nici skillz sa o fac in mijlocu padurii. Astept sfaturi de la cunoscatori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 25, 2019 Share Postat Octombrie 25, 2019 Pe asfalt îl faci terci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Octombrie 25, 2019 Autor Share Postat Octombrie 25, 2019 Dezvolta te rog. Din ce am citit pana acum, nu se recomanda sa mergi cu ele la viteza de autostrada mult timp. Dar in afara de asta, n-am vazut restrictii. Sunt unii care le-au tinut un sezon, altii care s-au dat cativa ani fara probleme. Zic si eu din ce am mai citit pe forumuri, dar n-am vorbit cu vreun posesor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrwwwhite Postat Octombrie 25, 2019 Share Postat Octombrie 25, 2019 Ma bate gandu sa pun michelin bib mousse. Nu ma dau foarte mult, dar de regula sunt singur si nu ma incanta o pana deloc. N-am nici scule la mine si nici skillz sa o fac in mijlocu padurii. Astept sfaturi de la cunoscatori... Sunt super mișto! Dar sunt destul de dificil de montat numai cu leviere și fără experiența și pentru a creste viața e bine sa le “ungi” cât de cât des.Amicul meu “Rolling Hobo” a reușit 10k dintr un set pe un 500EXC deci se poate. Lyndon și el a pus mousse pe fata și camera heavy duty pe spate și a făcut mulți km in felul asta.Exista 2 tipuri, cele enduro și Rally. In principiu cele Rally sunt mai tari (deci in Off mai serios o sa se simtă) dar țin mai mult. Dezavantajul este ca sunt mai scumpe și nu sunt pe stoc pe la noi.Eu le folosesc de când m am apucat de raliuri și sunt super mulțumit. Am și învățat trick ul sa folosesc vaselină siliconica in loc de Michelin gel. In felul asta sunt lubrifiate mult timp și asta tine temperatura scăzută. Pana acum, in peste 20k km, am reușit sa prăjesc doua mouse-uri. Unul intr un raliu și altul după ce am băgat un A3 la 130km/h constant cu Ana in spate. In ambele cazuri te “anunța” cu destul de mult înainte sa devină periculos. Cel din raliu, unde nu am avut de ales, l am rulat pana a sărit cauciucul de pe janta dar asta e o alta poveste.Concluzia, dacă ti permiți și ai grija de ele ai șanse sa te țină și doua sezoane, mai ales ca nu faci 10k pe an și nici nu ai prea multe autostrăzi in jur [emoji1787][emoji1787][emoji1787]. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 25, 2019 Share Postat Octombrie 25, 2019 Acum 3 minute, mrwwwhite a spus: Dar sunt destul de dificil de montat numai cu leviere și fără experiența și pentru a creste viața e bine sa le “ungi” cât de cât des. E chiar muncă să scoți și să bagi la loc nenorocirea aia mai ales dacă: Acum 3 minute, mrwwwhite a spus: In principiu cele Rally sunt mai tari (deci in Off mai serios o sa se simtă) dar țin mai mult. Alea care țin la viteză sunt mai tari și pata de contact e mică, te va ajuta doar duritatea cauciucului, dar dacă-l pui p-ăsta moale, adio pe șosea. Acum 3 minute, mrwwwhite a spus: Lyndon și el a pus mousse pe fata și camera heavy duty pe spate și a făcut mulți km in felul asta. Coroborat cu ce-i mai sus, omu' a făcut combinația asta ca să poată regla presiunea în pneul spate, pentru aderență când treaba se-mpute sau să mergi mai în siguranță la viteze mari. Mulți la enduro pun Tubliss pe spate cu soluție antipană în pneu. Dar nu pentru uz on-road. Cu alte cuvinte, scapi de problema penelor dar mousse vine la pachet cu altele... Eu zic să-ncerci momentan soluția antipană de la Fakir în camere ultra-heavy-duty. Pe urmă mai vezi tu... http://www.fakir.ro/fakir-protectie-antipana-tip-fkr03-motociclete-scutere-flacon-240-ml/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Octombrie 25, 2019 Autor Share Postat Octombrie 25, 2019 Jon, la tine ma gandeam cand am scris, stiu ca te-ai dat mult cu mousse, inclusiv pe strada. Am facut aproape 5.000 km de cand am motoru, in 4 ani de zile, e al doilea motor si nu ies atat de des pe cat as vrea, dar e morcovu ca fac o pana intr-o zona nasoala si ma prinde noaptea pe coclauri de unu singur. Pentru mine cred ca mousse e solutia cea mai buna. Jon, imi poti da un link pentru cele rally? Gumele sunt tot cele recomandate de tine, Michelin Cross Competition s12xc. Le-am montat in nov 2016 si abia acum trebuie sa le schimb. Sa merg tot pe s12xc sau recomanzi altceva pentru noroi? Vis-a-vis, multumesc de reply, iau in calcul si varianta ta, inca nu-s 100% hotarat incotro s-o apuc. De regula ies cu motoru dupa job, cand apuc si cateodata ma prinde seara pe coclauri. O pana mi-ar lipsi sa dorm pe undeva prin padure... :))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrwwwhite Postat Octombrie 25, 2019 Share Postat Octombrie 25, 2019 Jon, la tine ma gandeam cand am scris, stiu ca te-ai dat mult cu mousse, inclusiv pe strada. Am facut aproape 5.000 km de cand am motoru, in 4 ani de zile, e al doilea motor si nu ies atat de des pe cat as vrea, dar e morcovu ca fac o pana intr-o zona nasoala si ma prinde noaptea pe coclauri de unu singur. Pentru mine cred ca mousse e solutia cea mai buna. Jon, imi poti da un link pentru cele rally? Gumele sunt tot cele recomandate de tine, Michelin Cross Competition s12xc. Le-am montat in nov 2016 si abia acum trebuie sa le schimb. Sa merg tot pe s12xc sau recomanzi altceva pentru noroi? Vis-a-vis, multumesc de reply, iau in calcul si varianta ta, inca nu-s 100% hotarat incotro s-o apuc. De regula ies cu motoru dupa job, cand apuc si cateodata ma prinde seara pe coclauri. O pana mi-ar lipsi sa dorm pe undeva prin padure... )) Nu te stresa cu Rally. Ia mousse uri normale cu un set de Starcross V Medium (120 pe spate e cât 140) sau Michelin Enduro Medium. Dacă Mai găsești s12xc rămâi pe ele ca sunt blana și țin mult mai bine fata de Enduro Medium (care au o aderentă fantastica dar eu am bărbierit un spate in 2-300km).La cât mergi tu, moussurile sunt blana și țin bine mersi și pe asfalt. Totul depinde de cât de tare le incingi deci asta cu se fac praf pe asfalt e vrăjeala. Aia la Dakar fac câte 1000km/ zi și numai pe off, și la viteze astronomice...Lyndon nu a pus camera pe spate ca sa regleze presiunea... a pus camera pe spate pt ca datorită greutăți și cuplului de neam prost șansele sa prăjești un mousse pe spate sint mari fata de fata unde temperaturile nu cresc atât de mult cu viteza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 26, 2019 Share Postat Octombrie 26, 2019 (editat) La 24.10.2019 la 9:15, danutu_m a spus: Yuk, intrebarea e, ai pus asa ceva pe motocicleta si functioneaza? Ca eu din cate cautari am mai facut pe forumuri, nu tin minte sa fi vazut pe nicaieri alternativa asta ca si pompa de benzina. aceea o am acum. Merge la fel, dar atentie, nu are saiba/siguranta care fixeaza sita. Trebuie sa o recuperezi pe cea originala care oricum trebuie scoasa, dar cu grija sa nu o rupi. Apropos, ce alta alternativa ai vazut? https://www.gealcomotors.ro/ Acum 22 ore, vis-a-vis a spus: E chiar muncă să scoți și să bagi la loc nenorocirea aia mai ales dacă: Alea care țin la viteză sunt mai tari și pata de contact e mică, te va ajuta doar duritatea cauciucului, dar dacă-l pui p-ăsta moale, adio pe șosea. Coroborat cu ce-i mai sus, omu' a făcut combinația asta ca să poată regla presiunea în pneul spate, pentru aderență când treaba se-mpute sau să mergi mai în siguranță la viteze mari. Mulți la enduro pun Tubliss pe spate cu soluție antipană în pneu. Dar nu pentru uz on-road. Cu alte cuvinte, scapi de problema penelor dar mousse vine la pachet cu altele... Eu zic să-ncerci momentan soluția antipană de la Fakir în camere ultra-heavy-duty. Pe urmă mai vezi tu... http://www.fakir.ro/fakir-protectie-antipana-tip-fkr03-motociclete-scutere-flacon-240-ml/ tubeliss nu merge la viteze mari? Acum 22 ore, vis-a-vis a spus: E chiar muncă să scoți și să bagi la loc nenorocirea aia mai ales dacă: Alea care țin la viteză sunt mai tari și pata de contact e mică, te va ajuta doar duritatea cauciucului, dar dacă-l pui p-ăsta moale, adio pe șosea. Coroborat cu ce-i mai sus, omu' a făcut combinația asta ca să poată regla presiunea în pneul spate, pentru aderență când treaba se-mpute sau să mergi mai în siguranță la viteze mari. Mulți la enduro pun Tubliss pe spate cu soluție antipană în pneu. Dar nu pentru uz on-road. Cu alte cuvinte, scapi de problema penelor dar mousse vine la pachet cu altele... Eu zic să-ncerci momentan soluția antipană de la Fakir în camere ultra-heavy-duty. Pe urmă mai vezi tu... http://www.fakir.ro/fakir-protectie-antipana-tip-fkr03-motociclete-scutere-flacon-240-ml/ tubeliss nu merge la viteze mari? Editat Octombrie 26, 2019 de yuk ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Octombrie 26, 2019 Share Postat Octombrie 26, 2019 La 24.10.2019 la 12:53, Cap0ne a spus: Inca o chestie pe lista chestiilor dubioase ktm - de ceva vreme mi se parea mie ca e cam lesinata frana fata. Am zis plm, asa face ele. Ma duc azi sa fac una alta la mobra si ma uit si la placute. Spatele oke, pe fata.... o placuta aproape la fier (cea mobila, care e impinsa de pistoane), cea fixa era noua aproape, cred ca era max 10% tocita. Wtf... Am zis clar, blocat etrierul, nu culiseaza. Nope, etrieru lucreaza boboc, nu are nici pe draq... Deci ce satana mai e si asta ? Verifica daca etrierul lucreaza total, nu partial. Nu stiu ce etrier ai tu acolo (poate pui o poza) dar, teoretic, are pistoane pe ambele parti, nu are parte fixa, ca frana pe spate. La 24.10.2019 la 15:47, krong28 a spus: Probabil ai umblat la disc! Nu mai e flotant...precum l-a facut fabrica! Practic, franezi fata cu o singura placuta!;)) N-are nicio legatura, cand pui frana discul se aseaza pe centru, pe bolturi/inele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 26, 2019 Share Postat Octombrie 26, 2019 Este un etrier Brembo cu 2 pistoane pe o partea. Partea dinspre interior/roata este fixa. https://www.ebay.ie/itm/Used-KTM-690-Enduro-Brembo-front-brake-caliper-2009-2018-/263887367264 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Octombrie 28, 2019 Share Postat Octombrie 28, 2019 Bun! Atunci da jos mansoanele alea de cauciuc si verifica bolturile culisante, eventual pune-le niste vaselina pentru etrieri. Aia e cauza de iti toceste neuniform. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 29, 2019 Share Postat Octombrie 29, 2019 (editat) Cand am schimbat acum placutele, parea sa culiseze foarte usor, fara nicio problema. Mai verific/urmaresc daca continua sa faca asta. Frana oricum pare mult mai ok acum. intrebare de baraj - aveti idee daca scaritele pasagerului (in pozitia pliata si eventual cu sliderul dedicat montat pe ele) constituie unul din punctele care ating solul in cazul in care culci mobra ? As vrea sa dau jos scaritele si sa le inlocuiesc cu Heel guard, dar nu stiu daca nu cumva e mai ok sa le las si sa pun slider pe ele, protejand astfel suplimentar plasticaraia/rezervorul in cazul unei cazaturi (on/off road). https://images.app.goo.gl/FJH47FonEECLpq6V8 Editat Octombrie 29, 2019 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Octombrie 29, 2019 Share Postat Octombrie 29, 2019 Culisantele uneori trebuie schimbate daca au uzura,nu ajunge vaselina in cazul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Octombrie 30, 2019 Autor Share Postat Octombrie 30, 2019 (editat) Acum 13 ore, Cap0ne a spus: intrebare de baraj - aveti idee daca scaritele pasagerului (in pozitia pliata si eventual cu sliderul dedicat montat pe ele) constituie unul din punctele care ating solul in cazul in care culci mobra ? Bai, tie ti-e lene sa te duci pana la garaj sa culci motocicleta sau ti-e frica sa nu adormi langa ea? Eu nu-ti pot raspunde la asta, n-am scaritele pentru pasager montate si am si suportul de sidecases si la mine acolo se propteste. Editat Octombrie 30, 2019 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 30, 2019 Share Postat Octombrie 30, 2019 La 29.10.2019 la 20:00, Cap0ne a spus: intrebare de baraj - aveti idee daca scaritele pasagerului (in pozitia pliata si eventual cu sliderul dedicat montat pe ele) constituie unul din punctele care ating solul in cazul in care culci mobra ? As vrea sa dau jos scaritele si sa le inlocuiesc cu Heel guard, dar nu stiu daca nu cumva e mai ok sa le las si sa pun slider pe ele, protejand astfel suplimentar plasticaraia/rezervorul in cazul unei cazaturi (on/off road). scaritele ating, dar basculeaza si fac o amprenta pe suportul de aluminiu. Pe asfalt cand basculeaza scarita, iti polizeaza din schimbator. La mine a diminuat cricul care este indoit mult spre exterior pt ca am linc de coborare 25 mm. Pe dreapta, pe enduro pedala de frana de indoaie imediat si dintii ei se infig in oala ambreajului. Desi am taiat prima pereche de dinti, voi mai taia si pe urmatoarea pt ca se intampla la fel. Deci scaritele sunt ok, zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Octombrie 30, 2019 Share Postat Octombrie 30, 2019 Cap0ne cred ca are pedala de frana schimbata si nu are problema clasica. Eu am polizat primele 2 perechi de dinti, dinspre capac, ai pedalei. Ma gandesc, preventiv, inclusiv sa pun niste poxilina/metal compound pe capac, unde ar lovi pedala. Am vazut practica asta pe afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 30, 2019 Share Postat Octombrie 30, 2019 Multam ! Mi-am comandat pana la urma slidere si pt scaritele pasagerului si pt ale pilotului. Sper sa nu-mi fie de folos vreodata La cele ale pilotului ma gandesc ca mai adauga un 0.5 - 1cm intre suprafata de contact si mobra. Aveti cumva idee de vreun kit de coborare a scaritelor stock ? Nu as vrea alte scarite, dar din cauza inaltimii m-ar ajuta sa le cobor vreo 2cm. Tin minte ca vazusem pt alte mobre un fel de distantiere care permiteau montatea intro pozitie mai joasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Octombrie 31, 2019 Autor Share Postat Octombrie 31, 2019 (editat) La 30.08.2016 la 19:56, gabyshor a spus: le-am coborat cu 40mm Asa nu e bine? Daca nu vrei sa le modifici pe ale tale, mai cumperi un set... Editat Octombrie 31, 2019 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 31, 2019 Share Postat Octombrie 31, 2019 Acum 3 ore, gabyshor a spus: Asa nu e bine? Daca nu vrei sa le modifici pe ale tale, mai cumperi un set... Scarite...cric? :)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Octombrie 31, 2019 Autor Share Postat Octombrie 31, 2019 46, bocanci enduro. Big foot, ce sa-i faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 1, 2019 Share Postat Noiembrie 1, 2019 (editat) Da bai, uite uitasem de posibilitatea asta. imi spusese si John de ea Gata, imi fac si io cric :)) Iarna e lunga, dar bine ca nu a inceput deja. S-au adunat ceva chestii de montat pe capra. Editat Noiembrie 1, 2019 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Noiembrie 12, 2019 Share Postat Noiembrie 12, 2019 Daca/poate e careva interesat: https://www.olx.ro/oferta/husqvarna-701-enduro-IDd0xZo.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 13, 2019 Share Postat Noiembrie 13, 2019 Hai neata. As vrea sa shimb scutul cu asta https://www.axp-racing.com/en/product/2015-2020-husqvarna-701-ktm-690-xtrem-skid-plate-black-ax1472 Ei zic ca e pt modelul '15+ . Aveti idee daca difera ceva la cele de dinainte de 2015 ?... Dpdv al prinderii pe sub burta vreau sa zic Pe un alt site (asta) am gasit ca l-ar da compatibil cu "Fits: ’08-’19 KTM 690 Enduro". Dar nush pe care sa il cred. Le-am dat si un mail celor de la Axp, dar mi-au raspuns ca nici ei nu stiu sigur daca se pupa sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrwwwhite Postat Noiembrie 13, 2019 Share Postat Noiembrie 13, 2019 Hai neata. As vrea sa shimb scutul cu asta https://www.axp-racing.com/en/product/2015-2020-husqvarna-701-ktm-690-xtrem-skid-plate-black-ax1472 Ei zic ca e pt modelul '15+ . Aveti idee daca difera ceva la cele de dinainte de 2015 ?... Dpdv al prinderii pe sub burta vreau sa zic [emoji4] Pe un alt site (asta) am gasit ca l-ar da compatibil cu "Fits: ’08-’19 KTM 690 Enduro". Dar nush pe care sa il cred. Le-am dat si un mail celor de la Axp, dar mi-au raspuns ca nici ei nu stiu sigur daca se pupa sau nu [emoji4] Toate 690/701 au același scut și prinderi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 13, 2019 Share Postat Noiembrie 13, 2019 (editat) Multam, cam asa stiam si eu. Doar ca asta nu se prinde pe sistemul normal (cu acele "picioruse/pini"), ci se prinde din ce am vazut cu niste "ghiare" de un ax de dedesubt. Si imi era teama ca acest ax sa nu fie diferit sau pozitionat altfel la modelele 15+ Screenshot dintr-un video Editat Noiembrie 13, 2019 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.