replici Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 Salutare! Am inceput un nou proiect zilele trecute, mai exact un VFR, proiect personal pe care doream de mult sa-l incep si sa-l pastrez. Cateva poze de azi, ne-am apucat de demontat: Planuri pe scurt: Honda CB 1000R 2012 - telescoape, juguri, janta, discuri, etrieri radiali, conducte frana, aripa carbon - comandate azi, ajung maine (wallet bomb ) Kawasaki Z750 2011 - Codita, cadru codita, undertail, sei, stop, carene laterale mici - comandate tot azi, ajung tot maine Maine fac cateva poze cand ajung piesele. Urmeaza: Janta spate 7J cu anvelopa 200 Bord digital Far streetfighter Ghidon 28mm + adaptoare fatbar Revopsit electrostatic: cadru, jante, motor, bascula, juguri etc Revopsit rezervor, codita, masca far etc Power Commander Revizie completa - consumabile + lichide Radiator frontal (sau le pastrez pe cele laterale, inca sunt nehotarat) Instalatie electrica refacuta - scurtare, repozitionare etc Diverse alte chestii, accesorii, culori.... care nu-mi vin in minte acum Target-ul e un "pitbull look", vorba lui Trancanici, ceva de genul: Nu e VFR, dar intelegeti ideea... Revin cu noutati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 Dacă-i lași radiatoarele laterale, trebuie să inventezi ceva aripi peste ele, cam cum sunt pe Benelli TnT 1130. Altfel cred că arată cam aiurea Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Ianuarie 25, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2016 (editat) Da, clar. Tocmai de aceea nu stiu incotro sa o apuc.... alt radiator sau carene pentru cele existente? Uite un exemplu de VFR cu radiatoarele acoperite de carene: Editat Ianuarie 25, 2016 de replici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 (editat) Dacă-i lași radiatoarele laterale, trebuie să inventezi ceva aripi peste ele, cam cum sunt pe Benelli TnT 1130. Altfel cred că arată cam aiurea Spor. sau o convertesti ca vfr-ul de 750 la un singur radiator..... am avut un rc36 din 90 si am vazut si un vtec din 2013 desfacut..dar va fi de furca cu traseele de apa si tevile/radiatorul de ulei , oricum, eu zic ca e posibil....succes Editat Ianuarie 25, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 (editat) Follow !Sunt curios ce v-a iesi . Spor la treaba si mai multe poze. EDIT:Apropo , pret la masca asta , 200 lei , la noi in Ro. Editat Ianuarie 25, 2016 de alex.alexey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 mult succes! o sa iasa cv frumos dintr-un VFR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdantx Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 Foarte interesant proiectul. Mult succes !! Asteptam poze pe parcurs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Ianuarie 25, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2016 (editat) sau o convertesti ca vfr-ul de 750 la un singur radiator..... am avut un rc36 din 90 si am vazut si un vtec din 2013 desfacut..dar va fi de furca cu traseele de apa si tevile/radiatorul de ulei , oricum, eu zic ca e posibil....succes Sunt multe variante, VFR 750, Ducati 999 am mai vazut, inclusiv varianta unuia custom de la 0, but quite expensive. Follow ! Sunt curios ce v-a iesi . Spor la treaba si mai multe poze. EDIT: Apropo , pret la masca asta , 200 lei , la noi in Ro. Multmesc! Poze multe cat mai curand, azi nu prea aveam ce poza. Ma intereseaza si varianta aia de masca, ai idee cu cine pot lua legatura pentru ea? Eu am mai gasit pe OLX si pe aliexpress 2 variante interesante dar sunt deschis la propuneri. mult succes! o sa iasa cv frumos dintr-un VFR Multumesc, sa speram » Post actualizat in 25 Jan 2016 18:19 Foarte interesant proiectul. Mult succes !! Asteptam poze pe parcurs. Poze cat mai curand, promit. Multumesc pentru urarile de bine! Editat Ianuarie 25, 2016 de replici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Ianuarie 25, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2016 Mobra stock are 208kg daca nu ma insel. Eu sper undeva la 175-180kg spre final, avand in vedere ca am renuntat la carene laterale, far, cadru codita destul de greu, bordul masiv, far, evacuari (o sa facem niste evacuari custom, low mount, ceva in genul celor din poza cu motocicleta gri) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorosocsi Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 mult noroc si succes, o sa iasa ceva fain ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Ianuarie 25, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2016 Sper sa iasa, multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 Cool new project !! De ce numai Honda ? R6, R1 si Gixer-ele au si alea potential. Nu ma plang...doar sunt curios Bafta si la asta !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 Uite aici , el e baiatu' cu mastile. Am vazut ca are mai multe modele , pozele nu sunt facute de el , ci alea de pe net. Eu il intrebasem la ce pret e aia ce ti-am trimis-o mai sus si a spus 200 lei . Nu mi s-a parut scumpa fata de cele de pe net . https://www.facebook.com/addo.tuning2/photos_all Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 Mobra stock are 208kg daca nu ma insel. Eu sper undeva la 175-180kg spre final, avand in vedere ca am renuntat la carene laterale, far, cadru codita destul de greu, bordul masiv, far, evacuari (o sa facem niste evacuari custom, low mount, ceva in genul celor din poza cu motocicleta gri) Ai uitat sa zici de far Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Ianuarie 25, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2016 Cool new project !! De ce numai Honda ? R6, R1 si Gixer-ele au si alea potential. Nu ma plang...doar sunt curios Bafta si la asta !! Fan Honda Multumesc de urari! E posibil sa incep un proiect in paralel, Cagiva Raptor 650, cel mai bun prieten al meu vrea mobra si ii place cum arata aia ca si design pentru proiect. Are un rezervor interesant, cadru similar Ducati, furca USD reglabila etc... Are potential Pe viitor poate ma incumet sa iau o sportiva si sa o "dezbrac", deocamdata sunt cam ocupat. Uite aici , el e baiatu' cu mastile. Am vazut ca are mai multe modele , pozele nu sunt facute de el , ci alea de pe net. Eu il intrebasem la ce pret e aia ce ti-am trimis-o mai sus si a spus 200 lei . Nu mi s-a parut scumpa fata de cele de pe net . https://www.facebook.com/addo.tuning2/photos_all Multumesc, o sa-l contactez maine sa vedem despre ce e vorba, e posibil sa le faca el "dupa poza", in cazul asta posibilitatile sunt infinite. Ai uitat sa zici de farEsti sigur? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 scuze de off topic,am vazut in poze si acel ktm 530 sm din 2008 ? ce probleme are,?ca am vazut ca e desfacut motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Ianuarie 25, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2016 Imi pare rau, chiar nu cunosc problemele ei, nu e treaba mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 te intreb fiindca in momentul cand a aparut la vanzare vroia sa il ia un amic de al meu,si parea suspect pretul -2300 euro.Scuze de off topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Ianuarie 25, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2016 Nu e problema. Te-as fi ajutat cu placere daca stiam detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 Multumesc,bafta la proiect o sa arate bine VFR-ul,Cuplul e super la 2 in V,O vopsea negru cu rosu da bine de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Ianuarie 25, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2016 Mersi! Ehe.... Mai e mult pana la vopsea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Scuze am crezut ca e in 2, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Ianuarie 27, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2016 Au ajuns si colete: Spatele a ajuns incomplet, tantalaii de la Urgent au ratacit cadrul spate Furca CB1000R Cine are CB1000R si doreste o aripa de carbon in schimbul celei stock sunt dispus sa o schimb fara sa cer vreo diferenta, nu prea are legatura cu ce vreau eu sa obtin si e pacat sa o vopsesc In alta ordine de idei, m-am interesat de jante 17", 7J si am gasit un model interesant fabricat de Borbet: Am comandat si anvelopele (Pirelli Diablo Rosso Corsa) de pe gumi7.ro, pret foarte bun, ajung din BG in vreo 2-3 zile. 120/70/17 - DOT 2014 si 200/55/17 DOT 2015. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 Nu iti afecteaza in mod negativ ciclistica combinatiile acestea ? (furca dintr-o parte, moto din alta parte, codita din alta parte). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Ianuarie 27, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2016 Ma asteptam sa puna cineva intrebarea asta Furca este o imbunatatire majora, asta e clar. Spatele nu e relevant din punct de vedere tehnic, este strict o alegere personala de design. Janta spate mai lata combinata cu anvelopa de 200 latime are legatura mare cu ciclistica, dar nu o afecteaza prea tare sau cel putin nu suficient cat sa-mi pese. Sunt diverse forum-uri pe afara unde multi pun 7J cu 200 pe bascula de VFR, fie ea montata chiar pe VFR sau adaptata pe alte modele, gen CBR 900RR. Sunt sute de astfel de streetfightere prezentate pe forum-urile in cauza, sunt zeci de filmari pe circuite care demostreaza ca se poate merge agresiv pe viraje si cu acest setup, ba chiar e un video pe youtube cu un baiat care a montat o janta 18" 8J si cauciuc de 240 si se apleaca nesperat de mult, chiar a zis pe un forum ca nici el nu se astepta si ca nu simte vreo diferenta majora mai ales ca janta aceea nu o poti centra din cauza latimii, era o abatere de vreo 20mm spre dreapta ca altfel lovea in bascula. Cert e ca nu ma astept sa se comporte ca un SS pe viraje, dar nici nu o sa ma dezamageasca, de asta sunt sigur. Sper ca ti-am raspuns la intrebare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.