replici Postat Ianuarie 28, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2016 Da, la CBS e posibil sa renunt, prefer sa controlez eu din picior cat sa franeze spatele si in ce situatii. Da, dam motorul jos si vopsim totul electrostatic, dar asta dupa ce adaptam spatele de Z, dupa ce ajunge janta spate etc, sa vopsesc totul odata. » Post actualizat in 28 Jan 2016 21:07 Cateva poze cu ea "pe roti", next step e adaptarea spatelui de Z750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 Iti urmaresc cu mare interes evolutia si sunt convins ca nu sunt singurul. Ar fi fain daca ai pune mai multe poze cu fiecare pas important pe care il faci (un fel de worklog). Ai sa vopsesti si motorul tot electrostatic? Daca da, cu vopsea normala sau speciala pentru piese expuse la temperaturi inalte? spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Ianuarie 29, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2016 (editat) Salut! Apreciez interesul pentru topicul meu! Un work log mi-ar ingreuna munca foarte tare, nu-mi sta capul la poze cand sunt "in focuri", mai fac asa pas cu pas in mare atunci cand nu sunt murdar pe maini Oricum "episoadele" importante se regasesc in poze, nu stau sa pozez rulmentii care ii pun in jug (am dat un exemplu). Motorul il vopsesc cum l-am vopsit si pe cel de pe Hornet-ul negru (click), vopsea neagra semi mata termorezistenta, nu electrostatic. Celelalte piese precum cadrul, bascula, jantele, jugurile etc le voi vopsi electrostatic, probabil negru mat texturat. Editat Ianuarie 29, 2016 de replici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 Ai grija cu jantele, conteaza foarte mult si offset-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Ianuarie 29, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2016 Da, clar. In functie de ET-ul jantei trebuie fabricat un distantier sau cumparat unul si eventual micsorat cu cativa mm. Totul este calculat, nu e panica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 31, 2016 Share Postat Ianuarie 31, 2016 (editat) Da, la CBS e posibil sa renunt, prefer sa controlez eu din picior cat sa franeze spatele si in ce situatii. Da, dam motorul jos si vopsim totul electrostatic, dar asta dupa ce adaptam spatele de Z, dupa ce ajunge janta spate etc, sa vopsesc totul odata. » Post actualizat in 28 Jan 2016 21:07 Cateva poze cu ea "pe roti", next step e adaptarea spatelui de Z750 IMG_5421.JPGIMG_5420.JPGIMG_5422.JPG Cam greu sa faci treaba asta din moment ce etrierii sunt compartimentati de asa natura pentru CBS. Fata, din 3 pistonase pe fiecare etrier, unul e pentru presiune de la pompa spate si 2 pentru presiune pompa fata, iar cel de spate parca tot 3 avea in aceeasi combinatie, 2 pentru spate si 1 care primeste de la frana fata. Doar sa "spargi" peretele dintre camerele pistonaselor cat sa comunice toate pistonasele intre ele si sa astupi a 2-a intrare in etrier. Un pic de prelucrare, dar nu cred ca ar fi imposibila treaba. Editat Ianuarie 31, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Ianuarie 31, 2016 Share Postat Ianuarie 31, 2016 (editat) Un model de janta care ar da ft bine. Editat Ianuarie 31, 2016 de alex.alexey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Ianuarie 31, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2016 (editat) Cam greu sa faci treaba asta din moment ce etrierii sunt compartimentati de asa natura pentru CBS. Fata, din 3 pistonase pe fiecare etrier, unul e pentru presiune de la pompa spate si 2 pentru presiune pompa fata, iar cel de spate parca tot 3 avea in aceeasi combinatie, 2 pentru spate si 1 care primeste de la frana fata. Doar sa "spargi" peretele dintre camerele pistonaselor cat sa comunice toate pistonasele intre ele si sa astupi a 2-a intrare in etrier. Un pic de prelucrare, dar nu cred ca ar fi imposibila treaba. Etrierii fata sunt de CB1000R. Spatele se rezolva cu un mic research, ori varianta mentionata de tine mai sus ori un nou etrier spate. Omul si-a luat o furca USD, banuiesc ca a luat si noul sistem de franare. Pe spate mai trebuie vazut ce e de facut. Un model de janta care ar da ft bine. Da, arata foarte ok, dar la noi cu greu gasesti modele interesante de 17" cu 4x100. Am comandat un MAK Jackie W pana la urma, merge de minune cu ce vreau sa obtin la design-ul evacuarii. Poze noi in curand Editat Ianuarie 31, 2016 de replici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 Hei cu pozele tinere ca ne tii in suspans! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Februarie 9, 2016 Autor Share Postat Februarie 9, 2016 Caterinca de garaj Progres: roata montata, cadrul codita Z750 adaptat, astazi ne-am apucat de evacuari. Se rezolva usor si cu CBS-ul, etrierul spate se va inlocui cu unul Brembo de la un Ducati donator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 Un model de janta care ar da ft bine. iar merge pisi pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 Arata bine, si sincer daca o faci toata negru si cu rosul acela care il ai pe janta de la roata spate, e D-zeu pe pamant ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Februarie 11, 2016 Share Postat Februarie 11, 2016 Iese super.Ce distantier i-ai pus ? De cati mm. Janta ce Et are ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Februarie 13, 2016 Share Postat Februarie 13, 2016 sefu' sefu; . Ai trecut proiectul la secrete? Pentru ca nu vad poze. ! ce facem aici, teasing ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Februarie 14, 2016 Autor Share Postat Februarie 14, 2016 Iese super.Ce distantier i-ai pus ? De cati mm. Janta ce Et are ? Mersi! Janta ET 48, distantier 32mm sefu' sefu; . Ai trecut proiectul la secrete? Pentru ca nu vad poze. ! ce facem aici, teasing ? Nu prea am ce sa pozez, acum suntem in stadiul de modificare jug si opritoare, adaptat etrier spate si montat radiatorul frontal, deci mare lucru nu se vede in poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 Imi place maxim rosul acela (cred ca se numeste rosu candy) de la janta spate. Daca faci tot motorul rosul din acesta si cu negru ca si schema de culori cel putin va fi super. Spor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romyc Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 (editat) Bravo tie,sper sa iasa ceva frumos adica imi doresc pt.tine :peace:pentru ca se vede munca si daruirea si nu in ultimul rand banii Editat Februarie 15, 2016 de romyc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Februarie 16, 2016 Autor Share Postat Februarie 16, 2016 Imi place maxim rosul acela (cred ca se numeste rosu candy) de la janta spate. Daca faci tot motorul rosul din acesta si cu negru ca si schema de culori cel putin va fi super. Spor.. Vom vedea, mai e pana acolo Bravo tie,sper sa iasa ceva frumos adica imi doresc pt.tine :peace:pentru ca se vede munca si daruirea si nu in ultimul rand banii Multumesc! Si eu sper sa iasa cat mai bine Un mic teaser cu evacuarea de pe partea stanga, maine ne ocupam si de dreapta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bonzoo Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 Salutare...nu stiu daca ma mai ti minte, dar eu am venit la capitala dupa viespea ta si am plecat fara ea ) ....imi place proiectul de acm ca si celalalte.Chiar te felicit pentru devotament!!! In caz ca mai vrei unul pe viitor iti dau eu obiectul princial la schimb pe vfr un BMW k1200rs bafta si spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Februarie 21, 2016 Autor Share Postat Februarie 21, 2016 Salutare! Da, te tin minte! Din pacate pastrez VFR-ul pentru mine, poate pe viitor mai fac un proiect similar dar nu promit nimic Noutati: Radiatorul e asezat in mare parte, etrierul spate a fost si el adaptat: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doua Roti Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Cum mai decurge proiectul? poze noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Cum poate sa arate scarba... Modificari de gust, multa munca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 ai facut bine ca ai renuntat la radiatoarele laterale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Februarie 25, 2016 Autor Share Postat Februarie 25, 2016 Cum mai decurge proiectul? poze noi? "Este" poze, pun acus Cum poate sa arate scarba... Modificari de gust, multa munca... Sar'na, apreciez ai facut bine ca ai renuntat la radiatoarele laterale. Da, asa planuiam din start Masca far: Welding art by Robert: Evacuare dreapta: Still a long way to go: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Ești nebun mân cu ghidonul ăla . Pe toate proiectele am vz ca l ai folosit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.