Sari la conținut

Goldwing 1200 Interstate/ 1500 Aspencade


Gixu.
 Share

Postări Recomandate

Weekendul trecut m-am pricopsit cu o motocicleta total absurda pentru varsta mea, un Goldwing. Desi cochetez cu ideea unu "Big-tourer" de ceva timp, pana n-am vazut autobuzul parcat in garaj, n-am crezut ca-mi voi cumpara asa ceva.

Jocul a inceput acum 2 ani, cand am luat un credit pentru un GL 1800 si am fost nevoit sa-mi cumpar o masina in locul lui.

Anul de fabricatie e 1987, motocicleta fiind insa inmatriculata pentru prima oara 3 ani mai tarziu. Total atipic modelului, a mea este cat se poate de simpla, eu fiind un fan al imaginii curate, fara culori ridicole,crom si becuri peste tot.

Am ales modelul Interstate in detrimentul unui Aspencade deoarece in cazul seriei sc 14, diferenta nu o fac tempomatul sau marsarierul ci doar o serie de dotari mai mult sau mai putin importante . Am ales si o motocicleta cu doar 28000 mile parcurse si cateva facturi in valoare de 4000 Euro, platite in ultimii 3 ani,deci in stare tehnica buna.

E o motocicleta pentru "batrani"? O sa vedem...Ma indoiesc sincer. Momentan sunt inca vrajit de cei cativa metri facuti in garajul unde hiberneaza pana in martie.

Acesta este primul pas catre visul de acum 2 ani, un GL 1800.

Va urma :)post-11570-0-99592800-1454546754_thumb.jpg

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 51
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • Admin

Cum spunea un coleg mai sus, la cat esti de nestatornic s-ar putea sa nu o prinda coltul ierbii..

Cine nu a mers pe un touring nu are de unde sa stie ce inseamna.

Referitor la modelul ales, este ca porcul, cel mai urat din toata gama, dar este extrem de fiabil si confortabil. In locul tau as fi ales GL1500 in tranzitia catre 1800, care sunt altceva ca aspect si echipare..

Oricum, sa te bucuri de ea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E motor pentru baietei intre 18 si 80 ani.

S-o plimbi cu placere,e pur sange,japonez!!

Mulțumesc, cu o mica precizare. E 100% US made :)

» Post actualizat in 04 Feb 2016 10:40

Gixu: sa ai noroc de ea! ....eu credeam ca amu la primavara te intorci la Hayabusa....

NU ma mai intorc pana nu-mi permit un 2009+ drept a doua mobra. De modelul vechi vreau sa uit.

 

frumos animalul. sa te poarte cu placere.

 

Merci,sa fie!

 

La cum te stiu Gixule,pana in martie s-ar putea sa o si dai !

 

Sa o stapanesti sanatos !

 

Mai vedem, pana una -alta ne placem :)))) Merci cocos.

Ce ai facut cu VFR-ul de 800? Asa ma bate un gand...

Onda s-a dat in iarna dupa ce i-am spus in gluma unui cunoscut ca vreau GW si trebuie sa o dau, iar din momentul ala n-am mai scapat de el.

 

Cu mici ajustari, modelul 2000-2001 este un companion grozav.

 

foarte faina, ce varsta ai?

Inca 30 de ani . Merci.

 

Cum spunea un coleg mai sus, la cat esti de nestatornic s-ar putea sa nu o prinda coltul ierbii..

Cine nu a mers pe un touring nu are de unde sa stie ce inseamna.

Referitor la modelul ales, este ca porcul, cel mai urat din toata gama, dar este extrem de fiabil si confortabil. In locul tau as fi ales GL1500 in tranzitia catre 1800, care sunt altceva ca aspect si echipare..

Oricum, sa te bucuri de ea!

Am vrut initial de 1500, dar m-au speriat gabaritul(Am totusi 1.70) si km. Majoritatea au peste 150000 km si sunt de la 4500 euro in sus.

 

A mea are aprox 45000 km , reviziile la zi si a fost 3000 cu totul. Asta nu inseamna ca nu ma mai uit dupa 1500...

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos !

 

Merci!

suntem de varste apropiate si eu visez la un autobuz din asta chiar daca unora li se pare... :)

 

Eu am o lista intreaga de tampenii, pardon, motociclete. Pana acum am apucat sa testez/detin doar o mica parte...Va urma :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai am terminat de reparat un Aspencade din 84, asa ca ar fi bine sa tii cont de urmatoarele:

 

1. La modelul tau, care are acelasi tip de motor, o sa ai sau poate ca ai deja probleme cu incarcarea, ocazie cu care se arde statorul. Ca sa dai jos statorul trebuie sa demontezi motorul de pe cadru.

2. Pompa de apa trebuie deasemenea inspectata, mai ales daca gasesti picaturi de apa sub partea din fata a motorului, unde este pozitionata pompa. Nu exista kit de reparatie la pompa de apa care sa contina si turbina, iar daca ai turbina din bachelita ai mari sanse sa fie deja fisurata si sa nu mai etanseze deloc, oricate presetupe ai schimba. Asadar cumpara direct pompa de apa, este scumpa, peste 200 de euro, dar nu ai incotro.

3. Ai sistemul TRAC, care inseamna o protectie la brake dive, prin modificarea compresiei (intarire) furcii hidraulice. Daca vezi ca iti curge furca, pe langa faptul ca nu o sa mai ai amortizare, motocicleta o sa faca si brake dive...

4. Suspensia spate este servisabila, asa ca nu uita si de ea cand servisezi fata.

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pentru sfaturi, hibele enumerate insa mai sus au fost rezolvate de fostul proprietar, am facturile in valoare de 4000 euro care dovedesc asta :)


» Post actualizat in 05 Feb 2016 11:34

In plus, fiind Interstate, are suspensie conventionala si mult mai putine brizbriz-uri .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asigurarea o plătesc de obicei lunar, impozitul se returnează iar taxe de drum n-avem :)) Da,în 5 ani de Germania puteam sa pun bani "frumosi" deoparte...PUTEAM :))

» Post actualizat in 05 Feb 2016 18:30

JC, e o bicicleta mai mare de la 15 kmh in sus. Dacă o înclini însă nu prea-i place :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asigurarea o plătesc de obicei lunar, impozitul se returnează iar taxe de drum n-avem :)) Da,în 5 ani de Germania puteam sa pun bani "frumosi" deoparte...PUTEAM :))

 

 

viata-i scurta man, da-i bice.

 

ce nu-mi place mie la motoarele astea de asa zis touring, e spatiu mic pentru bagaje. daca tot sunt facute sa inghiti km, sa ai si spatiu de bagaje decent.

pleci cu sotia 2 saptamani in concediu unde naiba pui toate? eu am 1150 gs adventure, cutiile laterale de aluminiu si top case de la givi, cel mai mare pe care l-am gasit (e55).

balesc la un gl1800 de ceva vreme, dar nu stiu cat de bine sta la capitolu asta. cutiile par mici si aici (ma uitam la k1200lt care a fost considerat ani buni nava amiral a bavarezilor si spatiu de bagaje e foarte mic. spatiu in cutiile laterale e... minuscul)

» Post actualizat in 05 Feb 2016 20:45

poate de aia e si plin de mosnegi cu remorca dupa ei la gl 1800. de genu...

 

https://www.youtube.com/watch?v=_7KqpRVkikU

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pai nu poti cara tot sifonierul, clar. La cele adv. cum este a ta se presupune ca pleci la drum lung, mai iesi si de pe asfalt si pui cortul, un Luxus Tourer este pentru obraji fini si numai asfalt, ai oprit, te cazezi la 2/3/4 stele si scoti cardul :hug:

Eu nu am resimtit lipsa bagajelor, vorba nevesti-mii, o vacanta o poti face si cu doua perechi de chiloti, una pe tine si alta la uscat pe coarnele motorului :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu poti cara tot sifonierul, clar. La cele adv. cum este a ta se presupune ca pleci la drum lung, mai iesi si de pe asfalt si pui cortul, un Luxus Tourer este pentru obraji fini si numai asfalt, ai oprit, te cazezi la 2/3/4 stele si scoti cardul

Eu nu am resimtit lipsa bagajelor, vorba nevesti-mii, o vacanta o poti face si cu doua perechi de chiloti, una pe tine si alta la uscat pe coarnele motorului

 

o poti face si fara chiloti daca e cazu :)) o varianta ar fi sa-ti tot dai hainele la spalat pe drum, ca tre sa te schimbi, transpiri si nu-i ok. da vorba ta, cu cardu se rezolva.

 

e drept ca la radisson blue in bucuresti (5*) in parcare erau vreo 4 sau 5 gl1800. comic e ca au valet pentru parcare. trebuie sa ocolesti cladirea si au bariere, asa ca ai nevoie si de omuletu cu telecomanda, da eu l-am luat pasager. n-a fost incantat sa-mi conduca motoru, chiar daca zicea ca are permis. poate e pe forum omu si citeste :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu visez un interceptor de 1000 tot cam de atatia ani, insa.chiar mai slabe sanse la mine... Sa il stapanesti sanatos si sa te bucuri de buz! Sa nu te prinda controlul fara bilet! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci!

 

Breaking news, după ce Luigi m-a pus un pic pe gânduri, am dat autobuzul de 1200 și azi mi-am cumpărat un autocar, un 1500 Aspencade Anniversary Edition.

 

Va urma

 

:troll:

 

ce viata au unii bre...

 

:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...