Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Ntv 650 Revere


styx
 Share

Postări Recomandate

Salutare , din cate stiu NTV 650 Deauville , 650 Revere si Hawk folosesc acelasi motor , daca cel care l-ai gasit zici ca este de Deauville si nu se potriveste nu mai cauta aceste modele .Poate cel de la Africa twin sau Dominator . Daca nu apeleaza la cei care aduc piese la comanda , un stator se invarte cam la 200 de euro nou . Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 257
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:bow: As pune o intrebare tehnica, referitoare la NTV, poate unii ma pot indruma putin. Este clar ca NTV nu e o vitezana in intelesul clasic, chiar daca are demaraj trasnet, dar nu se compara cu un CBR de 600 de ex. Asa stand lucrurile, as vrea sa ii adaptez un ghidon mai larg si putin mai inalt, ceea ce ar imbunatati mult pozitia de conducere (eu si asa nu trec de 120 km/h de obicei). Cu ghidonul este ok, se gaseste, dar cablurile existente de acceleratie, ambreiaj si furtunul de frana (de fapt si firele electrice la intrerupatoare) au o lungime la limita si nu permit adaptarea unui astfel de ghidon. Ma gandesc cum sa fac, daca nu cumva se potrivesc cele de la alte tipuri de Honda, sau ... ? Ce mi-ati sugera? ;)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

in iarna asta imi bag mobra la bibilit....am sa va arat poze cu inaltatoarele pe care le puteti face sa amortizoru spate....se va ridica mobra cu 7 cm de spate...cu ocazia asta puteti face enduro...dar sa nu o scapati jos ca e destul de grea...plus pentru cine mai pleaca la drumuri lungi si ia cu ei bagaje multe am sa va arat solutii simple de a cara f mult pe un ntv....

 

daca mai intrati pe acii ntvistilor lasati si nr de km de la mobrele voastre ca vreau sa-mi fac o ideie eu ...a mea are 84000 iar cealalta are in jur de 40000(am doua)....anu asta a trebuit sa ii schimb membranele la carburatoare.....s-au potrivit perfect de la un cbr....se mai potriveste si de la transalp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, cel de la care am luat eu deauvilul mai avea una ptr dezmembrat . In afara de ceva carene , furca si electrica restul le mai are , insa momentan e plecat din tara . Eu o am de vreo cteva luni este adusa din Spania si a fost motocicleta la politia locala . are vreo 18000 si merge brici , pacat ca trebuie sa o garez acum . :angry: sa ne auzim cu bine .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salut! E foarte fain modelul acesta,imi place foarte mult :P ! inca nu am nici A-ul si nici moto,dar dupa foarte multe topicuri citite(suficiente ca sa-mi schimbe dioptriile) m-am hotarat si eu ca primul motor sa fie un NTV Revere. In prima faza m-am gandit la cb500,dar ntv-ul mi se pare ca ar fi mai bun din punct de vedere al transmisiei,al pozitiei(eu fiind lung in picioare),dar si al capacitatii motorului(bigger is better).

Intrebarea mea este: a incercat careva sa monteze 2 tobe finale?cum are kawasaki gpz500s?

Bafta :hurt: !

Mesaj completat

P.S. am sa schimb poza cand o sa gasesc una reusita cu un N-teveu,poate-mi trimiteti careva una.va stept la bv-se preconizeaza ca o sa mai ninga!!! :laugh:

Mesaj completat

Nimeni?Nimic? Voi sunteti mai rau decat pescarii,cum se dezgheata un pic apele,hop la pescuit;la fel si voi:cum s-a uscat un pic pe jos,hop pe "Ientevieu"...(nu ca nu as face la fel)

Asfalt uscat\curat,poate treceti si prin Brasov, sa vad si eu cum ma simt pe NTV,poaaate "ma faceti si pe mine o tura" :)

P.S.platesc in materiale furajere :angry:

Mesaj completat

up

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare,

Stie cineva daca se potriveste de la alt model releul de incarcare (daca da, de la care model)?

Multumesc anticipat,

Relu.

Mesaj completat

Pentru relul de incarcare am gasit urmatoaerele modele compatibile : NTV600, VLX600 Shadow, VT600C Shadow, NT650GT NIGHTHAWK de la Honda si RD125LC MK2, RD125LC MK3 de la Ymaha. (asta in caz ca mai intereseaza pe cineva). Daca mai stiti si alte modele compatibile, spuneti.

Relu.

Mesaj completat

Pentru releul de incarcare am gasit urmatoarele modele compatibile : NTV600, VLX600 Shadow, VT600C Shadow, NT650GT NIGHTHAWK de la Honda si RD125LC MK2, RD125LC MK3 de la Ymaha. (asta in caz ca mai intereseaza pe cineva). Daca mai stiti si alte modele compatibile, spuneti.

Relu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot legat de ulei as fi interesat si eu, pentru NTV. Ma gandeam la Motul 5100 sau Procycle-ul de la Louis, ca din cate vad, are note bune si e mai ieftin.

 

Mai trebuie sa schimb pneurile. Am Dunlop K505 deocamdata si ma gandeam la Pirelli Sport Demon sau Metzeler Lasertec.

Daca cineva are alte sugestii de anvelope si un dealer, chiar si second, as fi recunoscator. :rose:

Editat de midnight_rain
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am rezolvat-o cu schimburile de ulei (regie proprie).Acuma ma intereseaza lanturile de distributie , unde se pot verifica si eventual schimba , costuri , toate cele. Astea nu cred ca le mai rezolv in garaj , deci , daca se poate , un service serios. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Am rezolvat-o cu schimburile de ulei (regie proprie).Acuma ma intereseaza lanturile de distributie , unde se pot verifica si eventual schimba , costuri , toate cele. Astea nu cred ca le mai rezolv in garaj , deci , daca se poate , un service serios. :P

La Cartus (service MyMoto pe Viilor) telefon : 0726.686.273..recomand! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din curiozitate....cati km aveti in bordu motocicletelor..... de schimbati lanturile de distributie

eu la ntv-ul meu am 82000 km din care 40000 i-am facut eu in 2 ani si merge brici intradevar nu am mers cu mai mult de 5000 de ture deci undeva la 120 km pe ora

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Nou posesor de Honda ntv revere 650 in Constanta :) ,care mai aveti asa ceva prin zona?

 

gata in sf cu jeguri de first bike si suzukiuri din 83 cu motoare demontate in fiecare luna si dormit mai mult in garaj decat pe aks.. :love:

 

:love: am cumparat-o weekendu trecut , m-am indragostit instant de motoreta asta....am mers cu ea 550km de la sibiu de unde am luat-o....sper s-o tin cat mai mult...foarte bine intretinuta....45000km...topcase imens...arata ca de 2 ani nu ca de 20...merge la fel de bine pe cat arata...

 

singura intrebare ar fi daca e normal ca la relanti sa mai gafaie la cateva secunde..cam 100-200 ture cateodata variaza ,chiar daca e cald (sta cam in 1400rpm )....asta am vazut aseara la o iesire in oras......consumabilele toate le-a avut skimbate anu trecut prin vara-toamna...cam ce ar trebui sa am in vedere la faza asta? :love:

Editat de Mihai Florea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Nou posesor de Honda ntv revere 650 in Constanta :lol: ,care mai aveti asa ceva prin zona?

 

gata in sf cu jeguri de first bike si suzukiuri din 83 cu motoare demontate in fiecare luna si dormit mai mult in garaj decat pe aks.. :laugh:

 

:P am cumparat-o weekendu trecut , m-am indragostit instant de motoreta asta....am mers cu ea 550km de la sibiu de unde am luat-o....sper s-o tin cat mai mult...foarte bine intretinuta....45000km...topcase imens...arata ca de 2 ani nu ca de 20...merge la fel de bine pe cat arata...

 

singura intrebare ar fi daca e normal ca la relanti sa mai gafaie la cateva secunde..cam 100-200 ture cateodata variaza ,chiar daca e cald (sta cam in 1400rpm )....asta am vazut aseara la o iesire in oras......consumabilele toate le-a avut skimbate anu trecut prin vara-toamna...cam ce ar trebui sa am in vedere la faza asta? :rolleyes:

E normal sa mai "gafaie" datorita faptului ca motorul e in 2 cilindrii si nu 4, dar ralanti-ul trebuie sa fie undeva pe la 1100-1300.

Referitor la consumabile, uleiul se schimba obligatoriu(daca vrei sa dormi linistit) la motor si la cardan(in cazul tau) ca si filtru de ulei, iar filtru de aer il poti verifica si schimba doar in caz ca necesita. Totodata verifici tu personal(sau la un mecanic daca nu te crezi in stare) starea placutelor de frana, a antigelului si a lichidului de frana. NICIODATA sa nu mergi pe mana fostului proprietar cum ca a verificat el sau a schimbat el, etc... Ce faci tu conteaza, nu ce spune altul ca a facut!

S-o stapanesti sanatos si fara incidente ca e pacat de ea si de tine ! Drum uscat sub roata si vant in piept ! :D

Editat de the lord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

ntvul ca motocicleta e cam uratica dar nu se strica asa repede....necesita minim de intretinere...daca ai o baterie buna nu ai probleme cu bujiile ,le poti schimba numa daca vrei la vreo 50000 km....motoru meu are aproape 85000 de km si vreu sa va spun ca merge ca in prima zi de fabricatie....nu scoate deloc fum deci deloc....practic bagi degetu in teava si il scoti la fel ,fara funingina ....eu unu nu l-as da pe al meu nici cu 2000 euro....ce sa fac, sa iau un motor in linie si sa devin iar mecanic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ntvul ca motocicleta e cam uratica dar nu se strica asa repede....necesita minim de intretinere...daca ai o baterie buna nu ai probleme cu bujiile ,le poti schimba numa daca vrei la vreo 50000 km....motoru meu are aproape 85000 de km si vreu sa va spun ca merge ca in prima zi de fabricatie....nu scoate deloc fum deci deloc....practic bagi degetu in teava si il scoti la fel ,fara funingina ....eu unu nu l-as da pe al meu nici cu 2000 euro....ce sa fac, sa iau un motor in linie si sa devin iar mecanic?

gresesti enorm ,in legatura cu 4 in linie, daca la asta te-ai referit....dau doar 2 exemple-yamaha xj 900 f , si 900 diversion....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...