Cesar Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Hint: du'te la nenea Adistar de la podul Fundeni, cel cu statia ITP care face si moto. Ii explici ce si cum si poate te lasa peste program sa infigi pe toba motoflenderul ala cu care masoara noxe. In felul asta vei vedea, la diferite turatii ce tip de amestec ai si actionezi in consecinta asupra timpilor de injectie (amestec bogat => scazi putin timpii de injectie sau invers). Poti sa faci asta din 500 in 500 rpm si sa mediezi valorile in between. Bafta! Evident da. O solutie care mi-a trecut prin minte insa momentan nu vreau asa. Prefer sa platesc efortul altcuiva care a facut acest lucru inainte. Daca nu si nu, voi trece la treaba sistematic si imi fac un plan de actiune riguros. Mesaj completat Sunt 20 de feluri de harti care combina finala a cu diferite filtre de aer si ale alea........sigur le-ai incercat pe toate?.....daca papa mult atunci eu zic sa iti faci cev de mancare pachetul de tigari cafea+energizant si apuca-te de treaba:)))huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Nu nu, doar doua. Nu toate pentru ca exista risc de intoxicare cu CO daca pun nasul la teava la cate harti are punct com pe sait Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Evident da. O solutie care mi-a trecut prin minte insa momentan nu vreau asa. Prefer sa platesc efortul altcuiva care a facut acest lucru inainte. Daca nu si nu, voi trece la treaba sistematic si imi fac un plan de actiune riguros.Mesaj completat Nu nu, doar doua. Nu toate pentru ca exista risc de intoxicare cu CO daca pun nasul la teava la cate harti are punct com pe sait Tu presupun ca esti nemultumit la turatii mici ca nu mai ai cuplul ala de iti salta roata fatza instant, insa cred ca fara exup nu prea ai cum sa ajungi la ce aveai inainte.Sunt sigur insa ca la turatii mari ai o schimbare in bine, insa cred ca esti de acord ca ce ai pus tu pe motoreta iti da performanta strict la turele alea fiind cum se spune RACING .Ma batea si pe mine gandul sa fac astfel de modificari insa cat timp merg pe strada nu am nici un avantaj, dimpotriva.Nu ai specificat unde folosesti tu motocicleta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Tu presupun ca esti nemultumit la turatii mici ca nu mai ai cuplul ala de iti salta roata fatza instant, insa cred ca fara exup nu prea ai cum sa ajungi la ce aveai inainte.Sunt sigur insa ca la turatii mari ai o schimbare in bine, insa cred ca esti de acord ca ce ai pus tu pe motoreta iti da performanta strict la turele alea fiind cum se spune RACING .Ma batea si pe mine gandul sa fac astfel de modificari insa cat timp merg pe strada nu am nici un avantaj, dimpotriva. Scris la: Post #6546, pagina anterioara. Nu ai specificat unde folosesti tu motocicleta... Mai era cineva cu aceasta "obsesie" Mers necivilizat la cumparaturi, plaja si restaurant. Exclus oras cah! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Ma batea si pe mine gandul sa fac astfel de modificari insa cat timp merg pe strada nu am nici un avantaj, dimpotriva. Cesar, gandeste'te ca ai scapat de toate restrictiile evacuarii care iti dadeau backpressure si, implicit, cuplu la ture joase. In general asta se intampla cand te duci inspre setari racing, pierzi la ture joase (oricum nefolosite la racing decat la plecarea de la boxe), dar castigi "sus". Si "jos" si "sus" in acelasi timp e mai greu, asta se rezolva in general cu turbina sau, la atmosferice curate prin VTEC'uri, VVTi-uri, VANOSURI.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 (editat) 954 este un motor care se tureaza usor, chiar foarte foarte usor si nu este de tinut sub 5-6000 de ture. Credeam ca am fost clar, cumparaturi, shopping, wife swapping ... necivilizat Editat Septembrie 16, 2010 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 vinde cineva un far de 929? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Nitro x fuel commander....ati auzit careva de ea?este un chip care merge in IAT. adica in partea dreapta a airboxului....cineva ceva????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Daca e legat de airbox banuiesc ca nu face decat sa altereze informatia (rezistenta) si sa determine ECU sa mareasca timpii de injectie. Nu suna interesant deloc. LE: Info aici. Exact cum banuiam, e o simpla rezistenta.. Cam scumpa, ce'i drept.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Pai da tot ce e legat de airbox influenteaza ecu dar am vb cu un prieten din anglia care foloseste si are motor de pista...cica are 15 setari si se simte diferenta.....ma interesa daca re careva.....este mai eftin decat pc.....si nah baiatul nu are de ce sa minta.....zice ca scrie compu dupa toba si filtru ......eu cred ca o sa incerc si revin..........huaaaaaaaaaaaaaaaa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 (editat) nu are nimeni oglinzi de 954 de vanzare? Editat Septembrie 17, 2010 de kwakazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Vand 954-ul rosu Il tin de pomana care sti ceva.. pret 3400 ii trebui doar benzina Tel 0726656677 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 baieti, am evoie de o parere...destul de urgent. as vrea sa cumpar o baterie JMT, ati mai auzut de firma asta?ati folosit?e ok? mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 baieti, am evoie de o parere...destul de urgent. as vrea sa cumpar o baterie JMT, ati mai auzut de firma asta?ati folosit?e ok? mersi. eu am mers de cativa ani pe Victor, bune si ieftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 (editat) baieti, am evoie de o parere...destul de urgent. as vrea sa cumpar o baterie JMT, ati mai auzut de firma asta?ati folosit?e ok? mersi. Este ok. Cauta-ma poate am o reducere si ti-o si formatez profi. Editat Septembrie 23, 2010 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Este ok.Cauta-ma poate am o reducere si ti-o si formatez profi. too late my friend am comandat mai devreme de la cineva de pe forum...asta e. mersi oricum! P.S. dau 195 ron pe ea, aveai o oferta mai buna? doar de curiozitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Din proprie experienta si din ce convingeri am mai auzit am ajuns la concluzia ca o baterie cu cat e mai ieftina cu atat e mai buna, insa aici sa nu includem bateriile contrafacute.Am avut baterii chinezesti dar si Varta insa nu am vazut o diferenta notabila care sa merite diferenta de bani.Cel mai bine iei o baterie ieftina si o schimbi dupa 2 ani de ex (desi ea poate tine daca e ingrijita aproape cat una scumpa) si stii ca e proaspata decat sa iei una scumpa si sa incerci sa o tii 5 ani si dupa 3 ani si ceva sa pice si sa trebuiasca sa o incarci la 3 zile.La baterii chiar nu face diferenta marca...singura problema apare cu dimensiunile bateriei, la 954 fiind mai greu de gasit (cel putin de la Victor stiu si eu ca vroiam sa cumpar insa nu gaseam o dimensiune potrivita in locuri gen hipermarketuri) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 se baga cineva maine sau duminica la un Amckart? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 (editat) Am si eu nevoie de un mic ajutor......era un baiat care facea stickere pe aici ...nu mai stiu cum il cheama..ceva contact adresa de mail sau nr de telefon nu stiti...sau daca stiti voi altceva as vrea o serie de repsol.. mersi Editat Septembrie 24, 2010 de art Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 (editat) vorbesti de "hondafan" sau "mertan", cum avea userul inainte.. Editat Septembrie 24, 2010 de Roberte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 too late my friend am comandat mai devreme de la cineva de pe forum...asta e. mersi oricum! P.S. dau 195 ron pe ea, aveai o oferta mai buna? doar de curiozitate. Acum m-am uitat in catalog - doar Yuasa care-s scuNpe. Avantajul e ca eu am o Yuasa pe Honda de 4 ani. Si stii cum sunt hondele si bateriile. Cainele si pisica Mesaj completat Am un set de scarite pentru 954, ansamblu complet. Cred ca merg si pe 929. Le tin de un an, cine are nevoie ma poate cauta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 (editat) Salutari, baieti! Am vandut astazi Broscuta. Ii multumesc pe aceasta cale ca a avut grija de mine. Desi a fost primul meu motor, am reusit sa-l tin cu rotile pe asfalt. Sper ca viitorul posesor sa fie entuziasmat cel putin cat am fost eu cu acest motor. L-am dat la un fost posesor de Blade, el a mai avut un 929. Pana in primavara o sa-mi vad de ale mele, urmand ca atunci sa-mi iau un motor de-un litru, 2003-2005. Multumesc tuturor pt sfaturile pe care le-am primit aici. Mai jos si primul meu post pe acest topic, cu SC28-ul din '98. Salutari!Tocmai am devenit si eu motociclist cu acte in regula. De o luna mi-am luat un SC 28 din '98 si de 2 saptamani A-u`. E prima mea motocicleta. Am experienta putina, spre deloc. Sper sa-mi ierte din greselile ce le voi face (Doamne-ajuta sa fie cat mai putine!) Asfalt uscat! Editat Septembrie 25, 2010 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Salutari, baieti!Am vandut astazi Broscuta. Ii multumesc pe aceasta cale ca a avut grija de mine. Desi a fost primul meu motor, am reusit sa-l tin cu rotile pe asfalt. Sper ca viitorul posesor sa fie entuziasmat cel putin cat am fost eu cu acest motor. L-am dat la un fost posesor de Blade, el a mai avut un 929. Pana in primavara o sa-mi vad de ale mele, urmand ca atunci sa-mi iau un motor de-un litru, 2003-2005. Multumesc tuturor pt sfaturile pe care le-am primit aici. Mai jos si primul meu post pe acest topic, cu SC28-ul din '98. oho....bravo maestre!si motorul ce vine sa fie intr-un ceas bun si sa te duca cel putin cat te-a dus broscuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 pacat ca unpic tarzior man, am dat 954-n 2mii... mi-ar fi parut bine sa ajunga pe la tg. mures...nu ca acum ar fi ajuns unde nu trebe'... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Salutari, baieti!Am vandut astazi Broscuta. Ii multumesc pe aceasta cale ca a avut grija de mine. Desi a fost primul meu motor, am reusit sa-l tin cu rotile pe asfalt. Sper ca viitorul posesor sa fie entuziasmat cel putin cat am fost eu cu acest motor. L-am dat la un fost posesor de Blade, el a mai avut un 929. Pana in primavara o sa-mi vad de ale mele, urmand ca atunci sa-mi iau un motor de-un litru, 2003-2005. Multumesc tuturor pt sfaturile pe care le-am primit aici. Mai jos si primul meu post pe acest topic, cu SC28-ul din '98. sper sa mai intri pe acest topic, in caz contrar vei fi penalizat care este urmatoarea tinta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Cam slaba activitatea pe topic, ma gandeam sa il inviorez cu ce achizitii planuiesc sa fac in iarna si poate imi dati si mie niste sfaturi de unde ar fi mai ok de cumparat, eventual firme,etc.Ma gandeam la urmatoarele: kit de lant,parbriz db,pompa frana fata radiala sau nu(aici nu imi sunt f clare avantajele uneia radiale pe strada) si mai vedem ce mai gasim As mai avea de efectuat si niste operatiuni de mentenanta cum ar fi bujiile, distributia care stiu ca se aude cam la toate insa la fostul 954 parca nu se auzea, oala la ambreiaj ma mai deranjeaza ca si zgomot si sunt curios ce solutii ar fi pe langa schimbarea intregului kit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.