Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

mie mi'a venit saptamana trecuta ...doar ca era el pe sensul meu in depasire ..

am inghetat ..si eu si fz1 din fata mea ..dar am scapat ca prin minune ..

strazi de cacao ..si soferi iresponsabili

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mda...uitasem ca mai au si conservarii ceva de spus cand e vorba sa ne vedem nepotii.......exemplul tau e ilustrativ......

Dar daca ai putut sa franezi si ai si ramas pe roti, inseamna ca mergeai cu cap. ;) Macar daca ar trage lumea concluzii din povestile noastre.....

A bon etendeur, salut! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu fac slalom urias cu cei de pe contrasens, cu cei care nu vad drumul drept si ii fug ochii de pe oglinzi samd. important e sa fim noi atenti, mai nou obosesc psihic, nu fizic pe motor. e mai greu decat dupa opt ore de birou. vreau pe pista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda...uitasem ca mai au si conservarii ceva de spus cand e vorba sa ne vedem nepotii.......exemplul tau e ilustrativ......

Dar daca ai putut sa franezi si ai si ramas pe roti, inseamna ca mergeai cu cap. ;) Macar daca ar trage lumea concluzii din povestile noastre.....

A bon etendeur, salut! :cheers:

 

am scapat ptr ca eram obositi, era 9.30 dimineata ..si am dormit rau noaptea ..deci mergeam 20-30 mai putin pe curbe decat de obicei ..

daca mergeam ca atunci cand iesim sa ne dam ...eram doar o amintire azi probabil

 

numai bine maine plec in germania ..imi iau remorca ..si treaba e facuta ..pista fratilor ca nu mai e loc pe strazi

la terasa ies cu scooterul

Editat de mac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mac, e loc pe strazi, dar de mers, nu de "dat"...la kilometrii tai, e clara treaba, au aparut instinctele demult! de aceea vorbim acum. Un incepator poate s-ar fi "dat" si obosit si nedormit, etc...

Baieti, in alta ordine de idei, azi mi-a incaput pe mana un CB1000R. Il frec pana luni. Daca aveti ocazia, nu ratati, e incredibil de misto naked-ul asta. Phooooaaaa.... motorul de Blade 2007, scazut in putere, crescut in cuplu la turatii joase...vrea numa' pe o roata...bicicleta geniala.....I'm speachless!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

km am facut destui , accidente am avut , concluziile le'am tras

 

pe mine stiti ce ma bate gandul ? una din asta : tuono08_3.jpg

 

in paralel cu cea de pista

dar problema e ca as face foarte putini km cu ea ..as scoate'o odata pe saptamana ..sau la 2 ..si ar fi cam trist nu credeti

ma fascineaza versiunea asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dopeman frumos motorul tau. Am trecut joi seara prin M. Ciuc si m-ai depasit cu un tip cu CBR. M-am luat dupa tine sa dau buna ziua, dar eu am luat-o spre Gheorgheni asa ca :) :blink:

 

 

crezi ca mai cunoaste lumea de cand are 954? :)) am glumit :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verificate si la 80/h - PRO-TEK, sint de departe the best,am citiva prieteni care si-au pus PRO-TEK si le-au si folosit din pacate. Jmecheria e sa aibe suprafata de contact cu cadrul cit mai mare,care trebuie sa fie si moale,nu din Al ,nu acelea care se subtziaza in zona de prindere. Copii bune dupa PRO-TEK mai fac Diamond Powersport si Lighting Performance. Plasticul din care sint facute trebuie sa fie Delrin nu polietilena din care sint facute Powerbronze-cele care crapa in sectiune la prima usoara fortzare. Binentzeles,forma tubulara, goale pe interior, ajuta la preluarea partziala a socului printr-o usoara deformare.

Referitor daca punem sau nu crashpaduri. Cind circulam pe strada ,da ,e bine sa punem, cadrul se poate rupe si daca se loveste de borduri, pomi, masini, sintem norocosi daca mai putem macar sa povestim cuiva, c-am rup cadrul. Pe circuit de viteza, e de preferat sa nu punem, daca-o scapati in curba,se duce tiris pina la vibrator si de-acolo e proiectata in sus invirtindu-se - hasta la vista cadru. Nu cred ca cineva de pe sectiunea asta merge pe circuite de viteza,asa ca bagati crash-pads dar alegeti-le pe cele cu cit mai putzin Al.

 

 

protectii carbon capace. le vad mai utile ca si crash-urile. daca dai cu capacul de la ulei si il sfarami nu mai pleci nicaieri de acolo. cu carena sparta/crapata mai poti merge. Nu vb aici de impact atat de puternic incat sa rupa cadrul.

 

am nevoie de oglinzi de 929 .. merg si alea de pe cbr f4i. am probat. Cineva .. ceva?

Editat de matematik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

protectii carbon capace. le vad mai utile ca si crash-urile. daca dai cu capacul de la ulei si il sfarami nu mai pleci nicaieri de acolo. cu carena sparta/crapata mai poti merge. Nu vb aici de impact atat de puternic incat sa rupa cadrul.

 

am nevoie de oglinzi de 929 .. merg si alea de pe cbr f4i. am probat. Cineva .. ceva?

 

 

cred ca sunt mai scumpe carenele decat un capac la 100 euro :)

 

sa nu mai zic de cadru ca il poti atinge si daca vrei sa vinzi vreodata motoru.........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

km am facut destui , accidente am avut , concluziile le'am tras

 

pe mine stiti ce ma bate gandul ? una din asta : tuono08_3.jpg

 

in paralel cu cea de pista

dar problema e ca as face foarte putini km cu ea ..as scoate'o odata pe saptamana ..sau la 2 ..si ar fi cam trist nu credeti

ma fascineaza versiunea asta

 

Ala-i un RSV '99- '03 necarenat sau un Tuono? Cred ca-i RSV,nu?

 

De fapt dupa franele radiale si jantele OZ cred ca-i un Mille R, dupa '01, nu?

 

 

LE: strike that shit, e Tuono R, '03?:)

Editat de insider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar imi pare rau ca nu m-ai oprit, kcuf_di, cu ce motor erai? de multe ori sunt curios cine sunt cei din spatele monitorului, eu sunt un tip destul de timid (pantera poate sa confirme) :blink: , imi pare rau ca la bv nu am avut ocazia, eu unul eram foarte bolnav si aveam o gramada de medicamente in mine, nici nu trebuia sa ma urc pe motor. pe borosz1978 il cunosc, adica ne cunoastem mai demult dar nu stiam, pa narcis aka coxaru l-am cunoscut, pe Jagi il cunosc ca de la el am multe piese si si mai multe sfaturi, pa mac as vrea sa-l cunosc mai putin, sa nu fiu gresit inteles, as prefera sa ne duelam putin pe o pista..... :) pe bogdan aka barthez D-zeu sa-l odihneasca l-am cunoscut, si inca cativa membrii de pe forum pe care i-am vazut, i-am recunoscut dar timid fiind, n-am prea vrut sa vorbesc cu ei. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar imi pare rau ca nu m-ai oprit, kcuf_di, cu ce motor erai? de multe ori sunt curios cine sunt cei din spatele monitorului, eu sunt un tip destul de timid (pantera poate sa confirme) :blink: , imi pare rau ca la bv nu am avut ocazia, eu unul eram foarte bolnav si aveam o gramada de medicamente in mine, nici nu trebuia sa ma urc pe motor. pe borosz1978 il cunosc, adica ne cunoastem mai demult dar nu stiam, pa narcis aka coxaru l-am cunoscut, pe Jagi il cunosc ca de la el am multe piese si si mai multe sfaturi, pa mac as vrea sa-l cunosc mai putin, sa nu fiu gresit inteles, as prefera sa ne duelam putin pe o pista..... :) pe bogdan aka barthez D-zeu sa-l odihneasca l-am cunoscut, si inca cativa membrii de pe forum pe care i-am vazut, i-am recunoscut dar timid fiind, n-am prea vrut sa vorbesc cu ei. :)

 

Ce pot sa zic, pe mine ma cunoaste toata lumea, ca sunt frumos, destept, musculos si cu multi bani !!! :laugh: muuuhahahaha

 

Cam asta sa intamplat cand eu l-am vazut pe Hellicks la tg mures !! (cu casca lui urata si cu perna pe rezervor)

 

Eu eram cu masina, n-am avut curajul sa-l opresc, ca poate credea ca vreau sa-l jefuiesc. :laugh:

 

Dar data viitoare daca-l vad pe unul dintre voi, torn ulei pe carosabil si daca nu va opriti sa zis cu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca sunt mai scumpe carenele decat un capac la 100 euro :)

 

sa nu mai zic de cadru ca il poti atinge si daca vrei sa vinzi vreodata motoru.........

 

 

ai dreptate. depinde din ce punct de vedere privesti lucrurile. insa un crash cu surub in cadru daca nu e de calitate si iti transmite forta in cadru si ti-l crapa sau ramane surub rupt acolo .. e cam bataie de cap.

 

intr-adevar .. sunt variante si variante .. cel mai bine e sa nu cazi :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce pot sa zic, pe mine ma cunoaste toata lumea, ca sunt frumos, destept, musculos si cu multi bani !!! :) muuuhahahaha

 

Cam asta sa intamplat cand eu l-am vazut pe Hellicks la tg mures !! (cu casca lui urata si cu perna pe rezervor)

 

Eu eram cu masina, n-am avut curajul sa-l opresc, ca poate credea ca vreau sa-l jefuiesc. :blink:

 

Dar data viitoare daca-l vad pe unul dintre voi, torn ulei pe carosabil si daca nu va opriti sa zis cu

I'm still watching you! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu eram cu motorul, eram cu maÂşina, d.aia am rămas in urmă in trafic si n-am putut sa te mai ajung. Pe data viitoare. :blink:

daca erai cu motorul ma ajungeai? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...