AllexxM Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 Desi nu am 954, am 929, care e in mare parte acelasi lucru. Si la mine se incalzeste rau de tot in trafic, iar termocupla porneste intre 100 si 103 grade, si se opreste tot asa, pe la 98-99. PS 954 chiar e cel mai frumos blade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
graurcristi Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 cumpar o toba sport pentru un 929 neaparat sa fie neagra. atasez o poza cu motoru ca sa se stie despre ce model este vorba tel 0745077978 sau graurcristi@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 pai sa o luam pe rand: 1. bine ai venit in comunitate! s'o stapanesti sanatos 2. baga'i benzina fara plumb de calitate 3. e probabil sa fie ovalizat (se verifica usor) sau sa ai presiunea prea mare in cauciucul de fata..pune undeva la 2.3-2.4 bar maxim. eu personal merg cu 2.2 pe fata si mi'e foarte bine. mai vezi ca furcile sa fie reglate identic. 4.pai nu este prea bine ..se modifica mult comportamentul motorului ..ai doar de pierdut.pune 180/55 daca poti, iar pe fata un metzeler m3 sau dunlop 209 rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 termina cu prostiile cu benzina cu plumb. pune'i benzina fara plumb de cea mai buna calitate. 3.3 e o presiune criminala ..ce'a fost in capul tau cand ai pus'o?? eu 2.4 pun pe fata cand mai merg cu pasager ...in rest 2.2 am avut si eu vibratii cand aveam presiunea prea mare pe fata ..era datorata si suspensiilor deoarece erau terminate. sa verifici discul: ai vazut cum fac aia cand verifica roata la bicicleta? ridici pe cric roata fata, fixezi un creion pe un suport fix cat mai aproape de disc dar fara sa il atingi si invarti roata ..vei observa orice apropiere sau undepartare a discului de vf creionului, sau poate ca'l atinge chiar. atunci nu mai ai dubii. asta e o metoda empirica. alta solutie e sa demontezi discul si sa il pui in plan...sau il duci la un strungar ..acolo verifica imediat. imi avanseaza 2 discuri de 298mm in stare buna la pret bun de te intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 cu placere ieri mi'am luat in sfarsit numerele TM 69 Esssseebbbbeeeeeekkkkkkaaapppaa poate o sa fiu mai rapid acum ...cel putin preferintele sexuale sunt clare ahahahahahahaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllexxM Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 Caut si eu sa cumpar carena fata pentru CBR 929, daca are cineva de vanzare, sau stiti pe cineva, da-ti va rog un PM sau reply aici. Multumesc pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 mac, sunt frati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 6, 2007 Share Postat Septembrie 6, 2007 dap, este frati ..doar ca o am cu 10 mai mica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 7, 2007 Share Postat Septembrie 7, 2007 Caut si eu sa cumpar carena fata pentru CBR 929, daca are cineva de vanzare, sau stiti pe cineva, da-ti va rog un PM sau reply aici. Multumesc pentru ajutor. Da-mi un telefon, pot sa te ajut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Septembrie 7, 2007 Share Postat Septembrie 7, 2007 care si ce stie de cauciucurile shinko stealth? mi-am luat o pereche, se comporta destul de ok...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 7, 2007 Share Postat Septembrie 7, 2007 (editat) sper ca le'ai platit cu adevarat putin cu toate cauciucurile bune din lumea asta ...ce te'ai dus tu sa montezi ?? stealth nujtucum .. nu as face experiente de genul pe pielea mea.. in cel mai rau caz montai michelin nujtucum si alea Editat Septembrie 7, 2007 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Septembrie 7, 2007 Share Postat Septembrie 7, 2007 asa am zis si eu, dar nu am ce face. dureaza pana marti pana vin metzleler-urile. Cred ca sunt primul care testeaza asa ceva in romania. va anunt daca raman intreg....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 pai daca sunt pe drum gumele de la metzeler e lucru bun vezi sa nu incerci inclinari de 50grade cu stealth astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 (editat) De sambata dimineata locul meu nu mai este in topicul CBR 600F, ci aici cred ca m-am imbracat cu un CBR 929RR Fireblade din 2000 !!!!! Astept de la voi comentarii, dar mai ales sugestii. Ce lucruri ar trebui sa stiu despre modelul asta. Mersi Editat Septembrie 10, 2007 de borosz1978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 Ce lucruri ar trebui sa stiu despre modelul asta. Mersi Sa stii sa mergi, sa schimbi consumabile la timp si sa bagi benzina ! Frumos tare blade-ul tau... Multi km frumosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu_ro Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 Frumos 929 ... vreau si eu unu la fel dar pentru asta trebuie sa dau SC28`ul din dotare ... 2300 este mult cat cer pe el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 nu e mult Mihai, stai linistit ..ar trebui sa gasesti client la el fara pb eu ma chinui sa il dau pe al meu cu toate piesele la 2800 si degeaba cred ca il tin pana la urma..c'est la vie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllexxM Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 (editat) @borozs1978 Ce pot sa iti spun la prima vedere este ca nu ai carenele originale, sau macar stickerele nu sunt. In rest, motorul este super, nu o sa iti para rau ca l-ai luat. Ulei eu folosesc motul full sintetic (intra 3,5 l cand faci schimbul), benzina 98+, consum 9-10 daca mergi mai turat, iar daca schimbi la 10.000 ajunge la 11, cel putin la mine. Sfatul meu, care este pertinent deoarece am alunecat intr-o curba pe praf la vreo 30 km/h, pune-ti buloane (crash protectors sau cum vrei sa le zici) de 11 cm . Dupa cazatura nu am avut nici macar o zgarietura pe carene. Le gasesti pe ebay (sliders le mai zic americanii). Nu baga banii in buloane rizoma ca nu se merita, parerea mea. Astea de pe ebay le iei cu 15$ parca, plus vreo 20$ shippingul, si ajung in 7-9 zile. Eu personal le-am facut la cineva in Romania, la lungimea pe care am vrut-o eu. Alt sfat este sa iti cumperi un parbriz double bubble, pentru cel stoc este naspa la viteze mai mari de 200 km/h. Iti atasez o poza cu al meu (an 2000, 30.000 km). Bafta si asfalt usacat. Editat Septembrie 11, 2007 de AllexxM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 ai tu mare grija cu sliderele ..sa nu te trezesti cu chiuloasa forata ca multi alti utilizatori ..se stie ca la 929 si 954 buloanele foreaza chiuloasa..de obicei se renunta la ele si se sigileaza cu silicon .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu_ro Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 nu e mult Mihai, stai linistit ..ar trebui sa gasesti client la el fara pb eu ma chinui sa il dau pe al meu cu toate piesele la 2800 si degeaba cred ca il tin pana la urma..c'est la vie Da mane dar lumea nu se prea inghestuie din cazua anului, sincer sper sa nu fac o prostie trecand la 929 (ciclistica) si renuntant la SC28. Oricum cine cunoaste nu face mofturi. Bafta si tie la vanzare si sper ca in curand sa i`mi fac damblaua cu 929. Poate ajung sa nu imi placa si trec la 919 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 Sa stii sa mergi, sa schimbi consumabile la timp si sa bagi benzina ! Frumos tare blade-ul tau... Multi km frumosi! Cu ultimele doua sugesti nu cred ca vor fi probleme !!! Cu prima, ce sa zic, cred ca mai am mult de invatat !!!! Mersi mult !! --- Mesaj completat în 12 Sep 2007 18:17 ------------- Ce pot sa iti spun la prima vedere este ca nu ai carenele originale, sau macar stickerele nu sunt. In rest, motorul este super, nu o sa iti para rau ca l-ai luat. Ulei eu folosesc motul full sintetic (intra 3,5 l cand faci schimbul), benzina 98+, consum 9-10 daca mergi mai turat, iar daca schimbi la 10.000 ajunge la 11, cel putin la mine. Sfatul meu, care este pertinent deoarece am alunecat intr-o curba pe praf la vreo 30 km/h, pune-ti buloane (crash protectors sau cum vrei sa le zici) de 11 cm . Dupa cazatura nu am avut nici macar o zgarietura pe carene. Le gasesti pe ebay (sliders le mai zic americanii). Nu baga banii in buloane rizoma ca nu se merita, parerea mea. Astea de pe ebay le iei cu 15$ parca, plus vreo 20$ shippingul, si ajung in 7-9 zile. Eu personal le-am facut la cineva in Romania, la lungimea pe care am vrut-o eu. Alt sfat este sa iti cumperi un parbriz double bubble, pentru cel stoc este naspa la viteze mai mari de 200 km/h. Bafta si asfalt usacat. Carenele sunt originale, pt ca m-am uitat la datele scrise pe spatele lor, care coincid cu datele motorului ! (octombrie 2000) Dar ai dreptate, stickerele sunt schimbate !!! Daca as fi stiut ca consuma atat, nu l-as fi cumparat !!! Eu credeam ca mai mult de 8 nu ar trebui sa haleasca, avand in vedere ca este pe injectie electronica. O sa fac niste calcule si eu. Cu buloanele ma mai gandesc, sunt sanse ca MAC sa aiba dreptate cu chiuloasa !!! Mersi pt sugestii !!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 pai na ..se stie ca cele pe injectie consuma mai mult decat cele pe carburator dar sunt mai ecologice ..si asta e lucru bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Septembrie 15, 2007 Share Postat Septembrie 15, 2007 Mama masi, asta chiar mananca 10 la 100 !!!! Cand il pornesc dupa o zii, si motorul este rece de tot, are un zgomot deranjant la ambreaj, care dupa cateva secunde dispare. Adica intra in limita normalului. Asta este un caz intalnit si la alte 929rr-uri ??? Stie cineva ceva ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 La mine nu papa 10 in oras nici cind o setata pe mod racing . Atunci abia ia 9.2 .Setata pe mod normal ia 8 si putin. Zgomotul ala e normal la modelul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 Hai ca aici tre sa intreb Fratilor, cat papa un 900 rr din '96???? Intreb ca am fost de curand la Bucuresti, si frati-miu mi-a dat fosta lui mobra sa zumzai p-acolo cu ea. Avea plinul facut cand am scos-o. Dupa ceva plimbarici prin orash si o tura pana la Ciolpani (50 de km dus-intors), dupa 2 zile a ramas fara benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.