Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Desi nu am 954, am 929, care e in mare parte acelasi lucru. Si la mine se incalzeste rau de tot in trafic, iar termocupla porneste intre 100 si 103 grade, si se opreste tot asa, pe la 98-99.

 

PS 954 chiar e cel mai frumos blade.:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

post-23985-1188817704_thumb.jpgpost-23985-1188817739_thumb.jpgpost-23985-1188817802_thumb.jpgSalut la toata lumea !

Sunt incantat ca pot scrie in acest topic,sunt detinatorul unei motociclete honda cbr 900 rr fireblade

As avea si eu cateva intrebari daca imi puteti raspunde multumesc anticipat

1-ce benzica sa bag fara plumb sau cu plumb (919 an 1999 carburatie)

2-are roata pe fata pe 16 si nu vreau sa o schimb ce cauciuc sa imi pun?? pe spate am um metzeler nou dar fata nu am gasit si de aceea intreb

3-am o trepidatie la franare (parerea mea disc ovalizat) se poate sa fie de la semeringurile de la furca ?? ca am avut unul dus si a curs si pe disc.Oricum cam cat ar costa un disc si daca ar trebui sa le schimb pe amandoua???

4-pe spate am avut 180-55-17 si am pus 190-50-17 am inteles ca nu este prea bine va rog sa imi ziceti si mie din ce cauza si daca ar trebui sa il schimb

In final vreau sa va spun ca sunt multumit pana peste cap de motorul asta este perfect si nu o sa imi iau altceva decat honda

 

Cateva poze cu motorul meu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai sa o luam pe rand:

 

1. bine ai venit in comunitate! s'o stapanesti sanatos

 

2. baga'i benzina fara plumb de calitate

 

3. e probabil sa fie ovalizat (se verifica usor) sau sa ai presiunea prea mare in cauciucul de fata..pune undeva la 2.3-2.4 bar maxim. eu personal merg cu 2.2 pe fata si mi'e foarte bine. mai vezi ca furcile sa fie reglate identic.

 

4.pai nu este prea bine ..se modifica mult comportamentul motorului ..ai doar de pierdut.pune 180/55 daca poti, iar pe fata un metzeler m3 sau dunlop 209 rr

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult de tot Mac pentru sfaturi

Dar sa stii ca nu imi trepideaza doar cand pun frana (am avut si 3.3 )si nu facea nimik iar de 2 luni am 2.3 nu cred ca are vreo legatura

Iar despre verificare?? ai zis ca se face usor cum??

toti cu care am vb pana acum mi-au zis sa bag benzina cu plumb ca este carburatie si ca benz. fara plumb este prea uscata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

termina cu prostiile cu benzina cu plumb. pune'i benzina fara plumb de cea mai buna calitate. 3.3 e o presiune criminala ..ce'a fost in capul tau cand ai pus'o??

 

eu 2.4 pun pe fata cand mai merg cu pasager ...in rest 2.2

am avut si eu vibratii cand aveam presiunea prea mare pe fata ..era datorata si suspensiilor deoarece erau terminate.

 

sa verifici discul: ai vazut cum fac aia cand verifica roata la bicicleta? ridici pe cric roata fata, fixezi un creion pe un suport fix cat mai aproape de disc dar fara sa il atingi si invarti roata ..vei observa orice apropiere sau undepartare a discului de vf creionului, sau poate ca'l atinge chiar. atunci nu mai ai dubii. asta e o metoda empirica. alta solutie e sa demontezi discul si sa il pui in plan...sau il duci la un strungar ..acolo verifica imediat.

 

imi avanseaza 2 discuri de 298mm in stare buna la pret bun de te intereseaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu placere

ieri mi'am luat in sfarsit numerele

TM 69 Esssseebbbbeeeeeekkkkkkaaapppaa :)

poate o sa fiu mai rapid acum ...cel putin preferintele sexuale sunt clare ahahahahahahaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut si eu sa cumpar carena fata pentru CBR 929, daca are cineva de vanzare, sau stiti pe cineva, da-ti va rog un PM sau reply aici. Multumesc pentru ajutor.

 

Da-mi un telefon, pot sa te ajut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper ca le'ai platit cu adevarat putin :-L :P

cu toate cauciucurile bune din lumea asta ...ce te'ai dus tu sa montezi ?? stealth nujtucum ..

nu as face experiente de genul pe pielea mea.. :) :scratch: :what:

 

in cel mai rau caz montai michelin nujtucum si alea :baldy: :what:

Editat de mac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

 

De sambata dimineata locul meu nu mai este in topicul CBR 600F, ci aici cred ca m-am imbracat cu un CBR 929RR Fireblade din 2000 !!!!!

 

post-8669-1189417003_thumb.jpg post-8669-1189417031_thumb.jpg post-8669-1189417050_thumb.jpg post-8669-1189417074_thumb.jpg

 

Astept de la voi comentarii, dar mai ales sugestii. Ce lucruri ar trebui sa stiu despre modelul asta.

 

Mersi

Editat de borosz1978
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce lucruri ar trebui sa stiu despre modelul asta.

 

Mersi

Sa stii sa mergi, sa schimbi consumabile la timp si sa bagi benzina !

 

Frumos tare blade-ul tau... Multi km frumosi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e mult Mihai, stai linistit ..ar trebui sa gasesti client la el fara pb

eu ma chinui sa il dau pe al meu cu toate piesele la 2800 si degeaba

cred ca il tin pana la urma..c'est la vie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@borozs1978

 

Ce pot sa iti spun la prima vedere este ca nu ai carenele originale, sau macar stickerele nu sunt. In rest, motorul este super, nu o sa iti para rau ca l-ai luat. Ulei eu folosesc motul full sintetic (intra 3,5 l cand faci schimbul), benzina 98+, consum 9-10 daca mergi mai turat, iar daca schimbi la 10.000 ajunge la 11, cel putin la mine.

Sfatul meu, care este pertinent deoarece am alunecat intr-o curba pe praf la vreo 30 km/h, pune-ti buloane (crash protectors sau cum vrei sa le zici) de 11 cm . Dupa cazatura nu am avut nici macar o zgarietura pe carene. Le gasesti pe ebay (sliders le mai zic americanii). Nu baga banii in buloane rizoma ca nu se merita, parerea mea. Astea de pe ebay le iei cu 15$ parca, plus vreo 20$ shippingul, si ajung in 7-9 zile. Eu personal le-am facut la cineva in Romania, la lungimea pe care am vrut-o eu.

Alt sfat este sa iti cumperi un parbriz double bubble, pentru cel stoc este naspa la viteze mai mari de 200 km/h.

Iti atasez o poza cu al meu (an 2000, 30.000 km).

 

Bafta si asfalt usacat.

post-18551-1189501067_thumb.jpg

Editat de AllexxM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai tu mare grija cu sliderele ..sa nu te trezesti cu chiuloasa forata ca multi alti utilizatori ..se stie ca la 929 si 954 buloanele foreaza chiuloasa..de obicei se renunta la ele si se sigileaza cu silicon ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e mult Mihai, stai linistit ..ar trebui sa gasesti client la el fara pb

eu ma chinui sa il dau pe al meu cu toate piesele la 2800 si degeaba

cred ca il tin pana la urma..c'est la vie

 

 

Da mane dar lumea nu se prea inghestuie din cazua anului, sincer sper sa nu fac o prostie trecand la 929 (ciclistica) si renuntant la SC28.

Oricum cine cunoaste nu face mofturi. Bafta si tie la vanzare si sper ca in curand sa i`mi fac damblaua cu 929.

Poate ajung sa nu imi placa si trec la 919 :) .

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii sa mergi, sa schimbi consumabile la timp si sa bagi benzina !

 

Frumos tare blade-ul tau... Multi km frumosi!

:)

 

Cu ultimele doua sugesti nu cred ca vor fi probleme !!!

 

Cu prima, ce sa zic, cred ca mai am mult de invatat !!!! :D

 

Mersi mult !!

 

--- Mesaj completat în 12 Sep 2007 18:17 -------------

 

Ce pot sa iti spun la prima vedere este ca nu ai carenele originale, sau macar stickerele nu sunt. In rest, motorul este super, nu o sa iti para rau ca l-ai luat. Ulei eu folosesc motul full sintetic (intra 3,5 l cand faci schimbul), benzina 98+, consum 9-10 daca mergi mai turat, iar daca schimbi la 10.000 ajunge la 11, cel putin la mine.

Sfatul meu, care este pertinent deoarece am alunecat intr-o curba pe praf la vreo 30 km/h, pune-ti buloane (crash protectors sau cum vrei sa le zici) de 11 cm . Dupa cazatura nu am avut nici macar o zgarietura pe carene. Le gasesti pe ebay (sliders le mai zic americanii). Nu baga banii in buloane rizoma ca nu se merita, parerea mea. Astea de pe ebay le iei cu 15$ parca, plus vreo 20$ shippingul, si ajung in 7-9 zile. Eu personal le-am facut la cineva in Romania, la lungimea pe care am vrut-o eu.

Alt sfat este sa iti cumperi un parbriz double bubble, pentru cel stoc este naspa la viteze mai mari de 200 km/h.

 

Bafta si asfalt usacat.

 

Carenele sunt originale, pt ca m-am uitat la datele scrise pe spatele lor, care coincid cu datele motorului ! (octombrie 2000)

Dar ai dreptate, stickerele sunt schimbate !!! :)

 

Daca as fi stiut ca consuma atat, nu l-as fi cumparat !!! :hurt:

Eu credeam ca mai mult de 8 nu ar trebui sa haleasca, avand in vedere ca este pe injectie electronica.

O sa fac niste calcule si eu.

 

Cu buloanele ma mai gandesc, sunt sanse ca MAC sa aiba dreptate cu chiuloasa !!!

 

 

Mersi pt sugestii !!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...