Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

e posibil, nu vreau sa te contrazic, depinde de la caz la caz

are legatura cu faptul ca nu te poate identifica mi se pare, nr de inmatriculare fiind singura cale dar nu vreau sa spun prostii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 7,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

radarul din fatza pt motociclete e o gluma, singurii care si-au dat seama sunt asiaticii, ei au numere de inmatriculare si pe fatza.

 

Cu toate astea filmarea in care apare d-ra cu 954 la "incredibila" viteza de 196kmh este facuta din fata :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

radarul din fatza pt motociclete e o gluma, singurii care si-au dat seama sunt asiaticii, ei au numere de inmatriculare si pe fatza.

 

AMEN

Mesaj completat

Cu toate astea filmarea in care apare d-ra cu 954 la "incredibila" viteza de 196kmh este facuta din fata :rose:

 

Aia era o fraiera, ca sa oprit !! Adica daca nu esti filmat cu nr de inmatriculare, nu exista nici o dovada ca este motorul tau, ca sa nu vb de faptul ca nici fata ta nu se vede prin casca !!

Dupa legile tarii, poti fi amdendat in clipa in care exista dovezi ca ai facut o infractiune. Acum sa dovedeasca cineva ca este motorul meu pe film, si mai ales ca eu sunt pe ea !!!!

Chiar daca te opresti, nu semnezi nimic. Nu va convine ? Mergem in instanta tata, dovedeste ceva cu filmul tau !!

Politisti stiu foarte bine acest lucru, dar daca tu semnezi procesul, inseamna ca te recunosti vinovat, si ai belit pola !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot am vrut eu sport-touring :blink:

 

Bravo, s-o stapanesti sanatos !! Daca asta ai vrut, sa te bucuri de ea !!

 

PS GIXXX-ULE SA NU CITESTI CE AM SCRIS IN PARANTEZA :blink: (sa-mi bag piciorul ce urata este modelul asta)

Mesaj completat

Semnatura ta este pentru luat la cunostinta si pentru ca ai primit o copie a PV, nu pentru ca esti de acord cu ce se afirma in PV.

E drept ca in momentul in care ai semnat, e CLAR ca tu ai fost pe motorul ala. :rose:

 

Gresesti, semnezi in doua locuri procesul verbal, si una dintre semnaturi este pt faptul ca iti recunosti fapta !!!

 

Sau poti sa scrii acolo ca 'nu recunosc', si semnezi dupa aia, asta chiar ca n-are nici un rost !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo, s-o stapanesti sanatos !! Daca asta ai vrut, sa te bucuri de ea !!

 

PS GIXXX-ULE SA NU CITESTI CE AM SCRIS IN PARANTEZA :blink: (sa-mi bag piciorul ce urata este modelul asta)

Mesaj completat

 

 

Gresesti, semnezi in doua locuri procesul verbal, si una dintre semnaturi este pt faptul ca iti recunosti fapta !!!

 

Sau poti sa scrii acolo ca 'nu recunosc', si semnezi dupa aia, asta chiar ca n-are nici un rost !!

 

Ms! :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot am vrut eu sport-touring :blink:

 

Turometru' ala e tot verde? N-are zona rosie? :blink:

 

Gixxx-ule, s-o stapanesti sanatos si sa faceti multi km impreuna! :rose:

Mesaj completat

_____________________________________________________________________________________

 

Cum as putea afla care sunt cotele in standard la arborele cotit (atat la biela cat si la palier)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Turometru' ala e tot verde? N-are zona rosie? :blink:

 

Gixxx-ule, s-o stapanesti sanatos si sa faceti multi km impreuna! :rose:

Mesaj completat

_____________________________________________________________________________________

 

Cum as putea afla care sunt cotele in standard la arborele cotit (atat la biela cat si la palier)?

 

Cote? :blink: A patit ceva baba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cote? :blink: A patit ceva baba?
Din pacate, da. S-a blocat un cuzinet pe arborele cotit. Nu stiu cum, uleiul era la nivel. :blink: In fine. Arborele respectiv s-a dus boo, e irecuperabil. Asa ca o sa pun pe el arborele pe care l-am avut pe celalalt motor. L-am dus la verificat si mi-a spus ca e perfect, n-are nevoie de nicio rectificare. Totusi, as vrea sa stiu care sunt cotele lui in standard, pentru a fi sigur in momentul cand o sa comand cuzinetii (o sa-i schimb, daca tot e desfacut).

 

Asadar, nu stie nimeni cotele respective? :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate, da. S-a blocat un cuzinet pe arborele cotit. Nu stiu cum, uleiul era la nivel. :blink: In fine. Arborele respectiv s-a dus boo, e irecuperabil. Asa ca o sa pun pe el arborele pe care l-am avut pe celalalt motor. L-am dus la verificat si mi-a spus ca e perfect, n-are nevoie de nicio rectificare. Totusi, as vrea sa stiu care sunt cotele lui in standard, pentru a fi sigur in momentul cand o sa comand cuzinetii (o sa-i schimb, daca tot e desfacut).

 

Asadar, nu stie nimeni cotele respective? :rose:

 

Nasol ma,plm...Bine ca aveai piesa de la celelalt motor. Plm asta cu arborele si cuzinetii am mai auzit-o la Africa Twin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate, da. S-a blocat un cuzinet pe arborele cotit. Nu stiu cum, uleiul era la nivel. :blink: In fine. Arborele respectiv s-a dus boo, e irecuperabil. Asa ca o sa pun pe el arborele pe care l-am avut pe celalalt motor. L-am dus la verificat si mi-a spus ca e perfect, n-are nevoie de nicio rectificare. Totusi, as vrea sa stiu care sunt cotele lui in standard, pentru a fi sigur in momentul cand o sa comand cuzinetii (o sa-i schimb, daca tot e desfacut).

 

Asadar, nu stie nimeni cotele respective? :rose:

 

ce ulei ai folosit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Castrol RS 4T 10W50. Avea aproximativ 4.000 km, urma a fi schimbat. Se poate sa fie si asta motivul, si-a pierdut din calitati.

 

Nu mi-se pare normal ca uleiul folosit 4000 de km sa fie de vina pt asa ceva !! Sunt motociclisti care merg 6-7000 cu un schimb de ulei, si n-au nici o problema (desi lucrul asta nu este indicat).

Nu cumva sa fie altceva la mijloc acolo :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe undeva prin manual scria ceva de 10-12 mii km :rose: Eu am mers 7000+/- km de la schimb la schimb si s-a comportat f bine motorul. In 20000 km n-a aratat nici o slabiciune...Cand l-am dat i-am pus toba stoc si am ramas surprins cat de silentioasa putea sa fie :blink:

 

Probleme cu pompa de elei Nicu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie ,Castrol se produce si-n Romania ! (adica se produce sub licenta ,se fura o parte si se inlocuieste pis sau flegma sau apa)Eu pt masina folosesc ceva no-name ,DAR PE ETICHETA SCRIE NUMAI IN LB GERMANA (import direct din germania ) testat si foarte recomandat .

Pt motoare speed ,uz stradal : de ce sa inventam roata + apa calda ? Motul 7100 si ala top ..cum ii zice...300 v e foarte bun ! Poate @mac mai adauga ceva ,ca le are cu astea : )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi-se pare normal ca uleiul folosit 4000 de km sa fie de vina pt asa ceva !! Sunt motociclisti care merg 6-7000 cu un schimb de ulei, si n-au nici o problema (desi lucrul asta nu este indicat).

Nu cumva sa fie altceva la mijloc acolo :laugh:

Nu stiu ce-ar putea sa fie. :laugh: Uleiul era ars de tot. Se poate ca si mersul agresiv sa-l arda asa repede? O sa verific si pompa de ulei, dupa cum a zis Gixxx.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu o Honda 954 `02 si am o problema cu incarcarea. La cine pot veni si eu (sunt din Bucuresti) cu releul sa il montez la el pe motor 2 minute sa vad daca incarca sau nu?

La mine incarca pana ajunge motorul la 60 de grade apoi incarca doar 2,8V.

Ati mai patit asa?

Mersi frumos.

Editat de Baiatu` cu Transalp`
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu o Honda 954 `02 si am o problema cu incarcarea. La cine pot veni si eu (sunt din Bucuresti) cu releul sa il montez la el pe motor 2 minute sa vad daca incarca sau nu?

La mine incarca pana ajunge motorul la 60 de grade apoi incarca doar 2,8V.

Ati mai patit asa?

Mersi frumos.

Nu stiu cum e exact situatia la 954, dar pot sa iti spun cu certitudine ce se intampla la 893 si la 919: in timp, unul din firele care intra de la stator la releu se supraincalzeste, iar papucul prin care face contact cu relelul se slabeste si face la inceput contact imperfect, iar apoi nu mai face deloc. Nasol este ca in situatia asta, releul va continua sa incarce corect, numai cu 2 fire, dar se suprasolicita si se incalzeste pana se arde. Deci problema nu e ventilatia, ci papucii. :laugh: Verifica-ti mufa care intra in releu: daca prezinta semne de incalzire/arsura in zona uneia dintre fise... bingo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu o Honda 954 `02 si am o problema cu incarcarea. La cine pot veni si eu (sunt din Bucuresti) cu releul sa il montez la el pe motor 2 minute sa vad daca incarca sau nu?

La mine incarca pana ajunge motorul la 60 de grade apoi incarca doar 2,8V.

Ati mai patit asa?

Mersi frumos.

 

 

maine voi fi eu pe la curte unde tin motoreta, asa ca daca ai timp si se opreste ploaia poti da o fuga si verificam. lasa un nr. de tel. sa te pot suna cand o iau incolo. bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...