bugix Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Salut, un alternator (stator) de 929 rr SC44 are cineva , in Bucuresti? e destul de urgent. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 pirelli supercorsa, setarea e facuta de balamuc, eu nu ma pricep. daca esti din buc, roaga-l pe Jagi, sunt sigur ca te ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 sal,am si eu o mica problema....mi am comandat un ''parbriz'' fumuriu de pe louis ,la reducere-50 euro-.... e inca pe drum,diseara ajunge. am dat jos vechiul geam ....problema e cum scot acele bucse de cauciuc din vechiul geam pt a le pune pe noul geam? aveti idee? sau cel nou vine cu prideri si suruburi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 si la mine la fel.mac, mersi pt gume. pe mine tot jagi m-a ajutat. dope, ce faci cu gumele astea? tre sa-mi vina si mie o poala de bani si primul lucru care-l fac e sa comand la mac caucioace. mi-a dat el niste sfaturi, da tot tre sa aleg un model din ce mi-a zis el acolo...mers touring, pe pista nu (mai) vreau, si prin ploaie si prin praf...dumu bun sa fie (si lung, hehe). zii o vorba, ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 pana acum am mers pe strada cu ele, no problem. vreau si pe pista inca anul acesta n-am ajuns. oricum, anul acesta am mers de 2x cu motorul, odata cu pasagera. n-am timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuVsn Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 sal,am si eu o mica problema....mi am comandat un ''parbriz'' fumuriu de pe louis ,la reducere-50 euro-....e inca pe drum,diseara ajunge. am dat jos vechiul geam ....problema e cum scot acele bucse de cauciuc din vechiul geam pt a le pune pe noul geam? aveti idee? sau cel nou vine cu prideri si suruburi? Nu vine cu prinderi si suruburi cel nou , le scoti de pe cel vechi , trage si tu mai tare de ele si o sa iasa , ca sunt din cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zeno Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Nu forta lucrarea !!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Nu vine cu prinderi si suruburi cel nou , le scoti de pe cel vechi , trage si tu mai tare de ele si o sa iasa , ca sunt din cauciuc. daca stiam eu cum sta treaba...nu mi comandam eu si priderile de pe louis. 8 euro 6 bucati....acum ce sa fac...sper sa le pot scoate si monta pe cel nou....acum a ajuns...e frumos..fumuriu...numai ca nu are ''bordura'' aia la capat..tre sa i montezi un fel de cheder pe care l am gasit in colet. daca nu reusesc mai pierd 2 saptamani pana vine comanda. se gasesc prin magazinele noastre acele prinderi? aveti dee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 sal,am si eu o mica problema....mi am comandat un ''parbriz'' fumuriu de pe louis ,la reducere-50 euro-....e inca pe drum,diseara ajunge. am dat jos vechiul geam ....problema e cum scot acele bucse de cauciuc din vechiul geam pt a le pune pe noul geam? aveti idee? sau cel nou vine cu prideri si suruburi? Muuuuuhahahahahaha.... Vara trecuta 'm-am distrat' si eu cu chestia asta. Am reusit sa le scot cu o surubelnita, dar ai grija sa nu spargi plasticul !!! Mai bine asteapta sa ajunga, poate ai noroc si are bucse si cea ai cumparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 gata,treaba aproape rezolvata.....am bagat gemul vechi in apa fiarta pana s a inmuiat cauciucul ala de la bucsile vechi....si repede repede le am si bagat pe ala nou...hihi...noroc ca s a inventat apa calda acum pauza..a inceput meciu...ce se mai chinuie dinamo ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 am incercat sa l montez in pauza meciului .....dar nu prea se potriveste la gauri ??!!....ce sa aiba oare?....mai incerc maine pe lumina......am inceput prinderea cu cele doua suruburi de jos,de langa far....si sus...ediferenta cam1 cm. maine mai incerc si invers..poate o trebuie sa intre mai fortat,sa l curbez cumva... nu a mai pus nimeni geam negru,fumuriu, de la puig??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 am incercat sa l montez in pauza meciului .....dar nu prea se potriveste la gauri ??!!....ce sa aiba oare?....mai incerc maine pe lumina......am inceput prinderea cu cele doua suruburi de jos,de langa far....si sus...ediferenta cam1 cm.maine mai incerc si invers..poate o trebuie sa intre mai fortat,sa l curbez cumva... nu a mai pus nimeni geam negru,fumuriu, de la puig??? Asa am si eu, este o diferenta de cateva milimetri in partea de sus. Tre sa incepi de jos neaparat, si o sa reusesti !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Asa am si eu, este o diferenta de cateva milimetri in partea de sus. Tre sa incepi de jos neaparat, si o sa reusesti !! io ma gandeam sa largesc cate putin fiecare gaura, mai ale decupajul ala de pe jumate inpartea de jos...asa se duce cu totu mai jos si se potriveste la gauri in partea de sus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aalpine1 Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 as avea si io aceeasi curiozitate pt 929, daca stie cineva.. ma intereseaza o setare pt mers mai sportiv. buna...intrebare..cand turez motorul pana la limitator imi scote umpic de fum negru ..ar trebui sa mi fac griji..sau e de la vreun filtru , trebe sa bag aditivi sau din cauza uleiului.mentionez k motorul a stat aproape un an nepornit pai nu ti se pare normal ? si la o masina daca o turezi pana in limitare scoti toate depunerile din toba....... 929susp.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 gata, treaba rezolvata...vine binisor...nu prea imi place la colturi sus. e decupat putin aiurea,prea larg..da asta e,cine nu stie nu si da seama.in poza e acoperita de oglinda zona de care va ziceam. uite si 2 poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 gata, treaba rezolvata...vine binisor...nu prea imi place la colturi sus. e decupat putin aiurea,prea larg..da asta e,cine nu stie nu si da seama.in poza e acoperita de oglinda zona de care va ziceam.uite si 2 poze ce oglinzi laser ai de unde le-ai cumparat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Ce naiba vedeti in orglinzile alea ? ..ca eu nu pot nici sa ma dau cu ruj in ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 oglinzile alea sunt doar de decor...mai repede intorci capul decat sa incerci sa vezi in ele ceva...se gasesc si pe la noi, am vazut prin magazine,au si pe louis.de. cre ca si la reduce..sau doar semnalizarile erau?! nu mai stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 pai nu ti se pare normal ? si la o masina daca o turezi pana in limitare scoti toate depunerile din toba....... sal,m am uitat peste pdf-ul cu setarile. la setari pt mers normal: amortizor spate..sa fie in pozitia 4 din 9--la fel si la mine la furca fata...sa fie vizibile 4 linii --aproximativ 8mm ?! nu prea am inteles din ce inteleg eu...la jugul de sus...de la fata de suspana in capatul amortizorului 8 mm?? la mine e aproape la fata prins,hai 1, 2 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 sal,m am uitat peste pdf-ul cu setarile.la setari pt mers normal: amortizor spate..sa fie in pozitia 4 din 9--la fel si la mine la furca fata...sa fie vizibile 4 linii --aproximativ 8mm ?! nu prea am inteles din ce inteleg eu...la jugul de sus...de la fata de suspana in capatul amortizorului 8 mm?? la mine e aproape la fata prins,hai 1, 2 mm Acu' in pauza de masa am coborat si io in parcare cu pdf-ul printat si am incercat cate ceva, dar inca nu am priceput 100%.. mai incerc acasa.. setarea standard nu vreau sa o folosesc dar parca aia de track e prea dura pt sosele, chiar daca se merge mai sportiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 io cred ca ce dau ei ca standard e perfect pt noi,avand in vedere ce drumuri avem...pe fata nu prea am inteles ce vor sa zica. tot cu pdf printat m am invartit si io pe langa ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Ce naiba vedeti in orglinzile alea ? ..ca eu nu pot nici sa ma dau cu ruj in ele Lasa draga rujul, ca Bladeul este facut pt japonezi cu 50 de kg !!! Eu pot sa fac orice cu oglinzile, in oras imi vad cotul si cotierele in ele, si cand pun burta pe rezervor imi vad umeri !! M-am gandit sa fac rost de niste oglinzi de TIR !!! io cred ca ce dau ei ca standard e perfect pt noi,avand in vedere ce drumuri avem...pe fata nu prea am inteles ce vor sa zica.tot cu pdf printat m am invartit si io pe langa ea Eu cred ca 'standard' e prea dur pt drumurile noastre, si o sa va cada proteza din gura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Lasa draga rujul, ca Bladeul este facut pt japonezi cu 50 de kg !!! Eu pot sa fac orice cu oglinzile, in oras imi vad cotul si cotierele in ele, si cand pun burta pe rezervor imi vad umeri !! M-am gandit sa fac rost de niste oglinzi de TIR !!! Eu cred ca 'standard' e prea dur pt drumurile noastre, si o sa va cada proteza din gura hihi..cine stie ce drumuri aveti voi pe acolo...aici e ceva asfalt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Lasa draga rujul, ca Bladeul este facut pt japonezi cu 50 de kg !!! Eu pot sa fac orice cu oglinzile, in oras imi vad cotul si cotierele in ele, si cand pun burta pe rezervor imi vad umeri !! M-am gandit sa fac rost de niste oglinzi de TIR !!! Eu cred ca 'standard' e prea dur pt drumurile noastre, si o sa va cada proteza din gura la multe motoare nu vezi mare lucru in oglinzi, parerea mea eu mi-am pus niste oglinzi mai patratoase si cu bratele mai lungi ca sa pot vedea cat de cat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aalpine1 Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 eu merg cu urmatoarele setari : furca fata: apasare (reglajul de sus) - 1 tura intors de la max revenire (reglajul de jos) - 1/2 arc (reglajul cu cheie de sus de furca) - 2 linii afara amortizor spate apasare (reglajul de sus) - 1 revenire (reglajul de jos) - 1.5 arc - 4 trepte de la max setarile se fac in functie de kg raidarului, pilot sau pilot + pasager, starea furcii (oboseala arcuri, ulei prost in furca sau necorespunzator-cifra mai groasa sau mai subtire) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.