Hellicks Hellmet Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 daca-mi aduc bine-aminte i-au fugeat carena fata si farul acum ceva vreme... Amin. Mesaj completat E Hellicks, doar ca acum o da rar pe forum. Daca nu ai nr lui de tel, da-mi un PM si vedeti voi daca e prin zona. Barfa asta, dom'le... Mesaj completat Pai ideea e sa le tin pe amandoua ca la street madness nu renunt Incearca un Supermoto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 salut! caut pentru un prieten un far de cbr 900 rr an 98. stiti pe cineva care ar avea aceasta piesa de vanzare? si inca ceva...farul de cbr 900 rr 98 se mai intalneste si pe alte modele de cbr 900 rr dar cu ani diferiti de fabricatie?mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 salut! caut pentru un prieten un far de cbr 900 rr an 98. stiti pe cineva care ar avea aceasta piesa de vanzare? si inca ceva...farul de cbr 900 rr 98 se mai intalneste si pe alte modele de cbr 900 rr dar cu ani diferiti de fabricatie?mersi 98-99 au acelasi far Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
q_simi Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 cheia de la 954 (2003) este cu cip sau fara? Nu de alta dar mi-am indoit unica cheie. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 cheia de la 954 (2003) este cu cip sau fara? Nu de alta dar mi-am indoit unica cheie.ms 2003 are HISS. Cheia e cu cip baby! Te costa 160 RON cheia bruta la dealer si 65 codatul ei. Atentie mare unde o decupezi ca mie mi-au luat 75 ron doar pentru ca are cip Mesaj completat Ni videm la chopper's party si vorbim mai multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
q_simi Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 ms de info. Ne vedem la party Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 929 si 954 au HISS.Deci nu doar 2003-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Mi-a ajuns noua guma spate. Multumesc, mac! Si ca un review, am fost foarte multumit de BT016. In cei aprox. 4.500 km, am pierdut spatele doar de 2 ori (o usoara tendinta de highside), pt ca am fortat iesirile din curbe fara sa incalzesc bine gumele in prealabil. Fata mai "duce" inca o guma spate. Noua guma o sa fie tinuta la caldurica, pana in primavara cand o incalt pentru noul sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 zeno a depasit 10mii km cu guma aia sa te bucuri de ea Mesaj completat ptr sezonul urmator avem traction control ptr cei doritori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 (editat) zeno a depasit 10mii km cu guma aia Zeno cred c-a pus guma pe un Wakasaki. sa te bucuri de ea I will. Si ca sa vedeti cat de multumit am fost de guma asta, vin cu o poza cu primul "touchdown", in conditiile in care era inca zapada pe marginea drumului. Editat Noiembrie 6, 2009 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 (editat) ahaha u're sick aici ploua rau de tot ..n'am chef de nimic vreau primavara si 15grade minim Editat Noiembrie 6, 2009 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Aici in B. sunt 15 grade + si e soare..iar eu nu am moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Capitanul Jack Sparrow avea corabie,nu motor... Pana ieri valurile iti lipseau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 ..cu motor de Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ATenT Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 (editat) sal ptr toti baeti cu honde si nu numai, am o intrebare, la voi : la un 900rr din 95 ptr ai pune coditza de 954(o am) trebuie sa ii tai cadru de spate, sau sal modific ?, si daca da, cum, ? Editat Noiembrie 7, 2009 de ATenT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Cauta pe forumurile din State, cbrforum.com si fireblades.org aia-s obsedati de tunninguri din astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 sal ptr toti baeti cu honde si nu numai, am o intrebare, la voi : la un 900rr din 95 ptr ai pune coditza de 954(o am) trebuie sa ii tai cadru de spate, sau sal modific ?, si daca da, cum, ? am pus pe 919 de 929 si-a treit sa tai doar urechile de sus sa le pun pe cele de la 919. alea de jos merg, dar trebe indoite un pic in interior. cam aceeasi duda tre sa fie si la coditza de 954, urechile de sus tre taiate. mai nasol ca tre sa le strici pe amandoua cu siguranta. sau eventual sa-i sudezi urechile de la 954 pe codita de 919, poa vrea sa-si puna cineva o codita old school pe 954. hehe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ATenT Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 ms mult, betzigash si adidas, in principiu, are cine sa mio faca (stan) dar eram curios daca e treaba multa de facut, cred ca mi le fac singur, in cazul asta, , in principiu, motoru meu e tipla, din toate punctele de vedere, carenele originale, motorul tun, dar e foarte foarte urata ptr vremurile de acum, si vreau sa fac un proiect frumos din ea, deoarece nu vreau sa imi cumpar ceva mai nou, iar in momentul cand o dau pe jos sa imi fie dauna totala ,, astea nu au moarte,, Respekt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata_m Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 salutare....o intrebare pentru detinatorii de 929...voua la cat va porneste coolerul de la radiator.....si cam la cat va sta apa in orash la mers 40 cu a 2-a....multumesc...asfalt uscat si numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hummerro Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 salutare....o intrebare pentru detinatorii de 929...voua la cat va porneste coolerul de la radiator.....si cam la cat va sta apa in orash la mers 40 cu a 2-a....multumesc...asfalt uscat si numai bine stiu doar ca pornste la 105 grade, cu cealalta problema personal nu te pot ajuta ca nu am 929, faza cu 105 am vazut-o la cineva cand i-am montat un motor de 929 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 salutare....o intrebare pentru detinatorii de 929...voua la cat va porneste coolerul de la radiator.....si cam la cat va sta apa in orash la mers 40 cu a 2-a....multumesc...asfalt uscat si numai bine in functie de bordul pe care il ai (de europa,usa,etc) temperaturile pot varia.La mine porneste la 100 insa am vazut la unele sa porneasca si la 105... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata_m Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 nu am ajuns cu ea pana la 105...maxim 101 la plimabre in aglomeratie.....dar astept sa vad cand o sa ajunga la 105......la mers normal in afara imi sta pa ala 80...cred ca e ok..ms... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 ms mult, betzigash si adidas, in principiu, are cine sa mio faca (stan) dar eram curios daca e treaba multa de facut, cred ca mi le fac singur, in cazul asta, ,in principiu, motoru meu e tipla, din toate punctele de vedere, carenele originale, motorul tun, dar e foarte foarte urata ptr vremurile de acum, si vreau sa fac un proiect frumos din ea, deoarece nu vreau sa imi cumpar ceva mai nou, iar in momentul cand o dau pe jos sa imi fie dauna totala ,, astea nu au moarte,, Respekt am carenat o 919 complet 929, inclusiv codita. si-acum ma gandesc cu parere de rau la ea....cred ca-i poti face exterior si de 954 fara prea multa bataie de cap. mai greu e cu bordul, nu prea mai incape. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuVsn Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 am carenat o 919 complet 929, inclusiv codita. si-acum ma gandesc cu parere de rau la ea....cred ca-i poti face exterior si de 954 fara prea multa bataie de cap. mai greu e cu bordul, nu prea mai incape. bafta Poze cu ea ai prin calculator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 salutare....o intrebare pentru detinatorii de 929...voua la cat va porneste coolerul de la radiator.....si cam la cat va sta apa in orash la mers 40 cu a 2-a....multumesc...asfalt uscat si numai bine nu stiu exact la cat porneste dar in conditiile specificate de tine urca intre 103-107(asta a fost cel mai mult ever si doar o singura data, insa era inuman de cald atunci). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.