Dilidache Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 hummerro mai oprestei tu contactul cand este in ture mari si dai drumul iar... stiu ca scoate flacara se aude si frumos.. kiar nu conteaza poate sa fie totul stok si asa scoate.. dar iti zic eu fai tu asa la ture mari si sa vezi ce dai tu motorul jos dupa cadru si pui altu... Inca o Intrebare cu carb stok la sc33 a scos cineva mai mult de 115-118 cai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Sa faceti poze sa vedem si noi cum se scuipa segmentii pe toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 "flacari" scoate in 2 situatii. 1.cand ai toba stock si vrei tu sa faci ghidusii. accelerezi in blana si iei contactul, benzina curge in galerii, se acumuleaza si cand dai drumu la contact da scanteie si explodeaza benzina de acolo si iese pe fund. 2. cand ai o toba sport scurta si merg in ture mari si in decelerari mai scoate flacari.(asa e la mine). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Sa faceti poze sa vedem si noi cum se scuipa segmentii pe toba ca bine zice pantera 118 cai la roata ii visati am vazut motor super preparat ..sc33 din 98, tot modificat inauntru, pistoane, arbore cotit usurat +echilibrat, carburatoare keihin FCR 41mm, volanta usurata, chiuloasa preparata + axe came RME, gestiune motor Vince & Hines ..completa arrow competition etc si alte 1ooo diavolerii pe ea ..usurata la limita la 145kg fara benzina cu 165 cai la roata pe bancul de proba la honda day's in italia..parca era SF motorul ala dar a costat enorm de mult un 900rr normal ..cat de cat reglat bine da 108-110 cai la roata alea cu dynojet si evac completa 115-118 cai la roata daca sunt setate bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Intrucat azi-dimineata mi-a ajuns kit-ul de lant si vremea se anunta calduroasa in weekend, am zis sa nu pierd timpul maine si sa-l montez astazi. Asa ca am dat o fuga pana la garaj sa aduc motorul la serviciu (lucrez la un dealer auto) sa-l monteze fratele meu. Pe drum, am observat o groaza de oameni care se uitau dubios la mine. Intrebandu-ma de ce, am gasit cateva variante: 1. Au vazut ca semnalizatorul pe dreapta e dat jos. 2. Au vazut ca suportul de metal al carenei fata e dat jos (l-am imprumutat unui prieten ca model, sa-si faca si el unul) 3. Motocicleta e murdara. Promit ca dupa terminarea programului s-o duc la spalatorie. Acum poate ma ajutati voi sa-mi spuneti ce au vazut ei asa strange la mine. Ete poza cand am ajuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 hummerro mai oprestei tu contactul cand este in ture mari si dai drumul iar... stiu ca scoate flacara se aude si frumos.. kiar nu conteaza poate sa fie totul stok si asa scoate.. dar iti zic eu fai tu asa la ture mari si sa vezi ce dai tu motorul jos dupa cadru si pui altu... Inca o Intrebare cu carb stok la sc33 a scos cineva mai mult de 115-118 cai ? poi de ce sa se strice motorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Acum poate ma ajutati voi sa-mi spuneti ce au vazut ei asa strange la mine. Cred ca fanii tai erau obisnuiti sa te vada in combinezonul Alpinestars nu in ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuVsn Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 poi de ce sa se strice motorul ? Se strica motorul pentru ca in timpul in care este scanteia oprita el in continuare ii baga benzina in camera de ardere(se acumuleaza in exces) si atunci cand ii pui contactul ii da scantee si face o explozie cam mare zic eu , care chiar poate sa crape unul sau mai multi cilindrii , plus ca faci alte jocuri prin motor. Cel putin asa gandesc eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Un amic a crapat chiulasa la un TLR.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y 954 Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Hai mai betigash, zi'mi si mie din user manual cum se porneste clipirea ledului de la HISS.. ai fost ieri la plimbare pe la 8 30 seara ... te duceai inspre muncii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Acum poate ma ajutati voi sa-mi spuneti ce au vazut ei asa strange la mine. Ete poza cand am ajuns. Iti era desfacut siretul la pantof. Ala din stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Acum poate ma ajutati voi sa-mi spuneti ce au vazut ei asa strange la mine. Ete poza cand am ajuns. Mancati-as cravata, sa ti-l mananc !!! Sa faceti poze sa vedem si noi cum se scuipa segmentii pe toba Perversa ce esti !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 dap. Ba da' esti fenomenal...Nu te rateaza nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Se strica motorul pentru ca in timpul in care este scanteia oprita el in continuare ii baga benzina in camera de ardere(se acumuleaza in exces) si atunci cand ii pui contactul ii da scantee si face o explozie cam mare zic eu , care chiar poate sa crape unul sau mai multi cilindrii , plus ca faci alte jocuri prin motor. Cel putin asa gandesc eu. pompa de ulei inca unge motorul iar amestecu este evacuat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 din cate stiu eu... de la chestia asta iti poate fierbe motorul... nu am vazut sa se lase cu pistoane zburate si alte prostii. oricum lasati figurile si nu le mai forjati. sun firebladuri, nu kawasaki. nu e de mirare ca m-a tinut pana acum 20.000 km de cand o am. si INCA NU STIU NUMARUL REAL DE KM AL MOTORULUI. nu am schimbat nimic la ea. merge ca in prima zi. bineinteles ca ar trebui schimbat rulmentul ala de la oala de ambreiaj. ma cam enerveaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 din cate stiu eu... de la chestia asta iti poate fierbe motorul... nu am vazut sa se lase cu pistoane zburate si alte prostii. oricum lasati figurile si nu le mai forjati. sun firebladuri, nu kawasaki. nu e de mirare ca m-a tinut pana acum 20.000 km de cand o am. si INCA NU STIU NUMARUL REAL DE KM AL MOTORULUI. nu am schimbat nimic la ea. merge ca in prima zi. bineinteles ca ar trebui schimbat rulmentul ala de la oala de ambreiaj. ma cam enerveaza. exact aceeasi problema o am si io cu rulmentul vietii..ma face cu nervii. ai idee cat costa rulmentul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 exact aceeasi problema o am si io cu rulmentul vietii..ma face cu nervii. ai idee cat costa rulmentul? hai sa ne uitam pe ronayers.... sunt 2... unu din fata si unu din spate. ala din fata e 10 dolari, si ala din spate e 50 de dolari. ACOLO. cat mai costa pana aici nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ramy Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 ACOLO. cat mai costa pana aici nu stiu. Vorbeste cu @JAGI, el va poate aduce de pe ronayers. Ca idee, inmultiti si voi pretul cu 1.3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 (editat) din cate stiu eu... de la chestia asta iti poate fierbe motorul... nu am vazut sa se lase cu pistoane zburate si alte prostii. oricum lasati figurile si nu le mai forjati. sun firebladuri, nu kawasaki. nu e de mirare ca m-a tinut pana acum 20.000 km de cand o am. si INCA NU STIU NUMARUL REAL DE KM AL MOTORULUI. nu am schimbat nimic la ea. merge ca in prima zi. bineinteles ca ar trebui schimbat rulmentul ala de la oala de ambreiaj. ma cam enerveaza. la toate hondele face asa, este un rulment cu " ace " Editat Mai 16, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Mai 17, 2009 Share Postat Mai 17, 2009 Am Reusit Sa Scot Si eu Honditza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Am Reusit Sa Scot Si eu Honditza... da ce sunt alea de pe carenele laterale?? picaturi? ai stropit carena cu apa..ai vopsit o si ai lasat apa sa se evapore? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 da ce sunt alea de pe carenele laterale?? picaturi? ai stropit carena cu apa..ai vopsit o si ai lasat apa sa se evapore? uite aici care e "shcema" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 hai sa ne uitam pe ronayers.... sunt 2... unu din fata si unu din spate. ala din fata e 10 dolari, si ala din spate e 50 de dolari. ACOLO. cat mai costa pana aici nu stiu. hai ca am invatat ceva nou, nu stiam de acest site se pare ca nu ar fi scumpa interventia,dar parca zicea cineva ca daca il/ii schimbi dupa ceva kilometrii o sa fac a la fel..hmm ma mai gandesc. mersi mertane. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Da Ceva De Genul Cum A aratat stancu de cat cea ce face omul ala acolo e la suprafatza nu in relief... Eu le am in Relief.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 In curand va trebui sa-i fac schimbul de ulei si am nevoie de o parere avizata. Motul 7100 sau 300V, 10W40 sau 15W50? Acum am Castrol Power 1, e ok, dar vreau sa incerc si Motul. Pe F4i am fost foarte multumit de Motul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.