hondafan Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 ce sa zic... bafta multa! robert... ce ai mai facut cu treaba aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert_900RR Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 robert... ce ai mai facut cu treaba aia? astept sa-mi intre banii de la asigurari si tre sa te sun sa-mi faci stickerul din dreapta jos... in rest toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 ce problema tampita am la al meu 954..... mi-a facut faza de 2x, in mers, s-a oprit motorul, in apropiere de zona rosie a turatiei. daca motocicleta sta pe loc in neutru, nu se opreste motorul, numai in mers. problema e ca saptamana viitoare o duc pe pista iar daca se opreste motorul in pista ma impusca cineva......are cineva idee de la ce ar putea fi? Tot zicea lumea prin miercurea ciuc, ca este un smecher pe acolo, care se da cu motorul doar in treispemiideture (13000RPM pt ce slabi)!!! Cred ca te-au blestemat babele. In orice caz, nu te invidiez, pt ca sunt sanse enorme sa fie de la electronica, si atunci este foarte nasol !!!! 500 de pagini ! La mai multe, dragii mei ! Ma gandesc, ca frecventezi cursurile facultatii de matematica, fizica si informatica ect dope, in 2 sapt. mi-o iau cu gagica si cu cainii la o tura cu cortu' prin tara. Binenteles cu pauza de cteva zile de odiha pe la Tusnad Bai...asa ca dau un tel. sa ne vedem la un pahar de vorba. aAduc si animalele de data asta Daca vii pe aici sa nu uiti nici de mine !! Nu prea am timp si nici bani de plimbat cu motorul , dar poate mergem sa-l batem pe DOPEMAN impreuna, ca singur n-am curaj !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 ce problema tampita am la al meu 954..... mi-a facut faza de 2x, in mers, s-a oprit motorul, in apropiere de zona rosie a turatiei. daca motocicleta sta pe loc in neutru, nu se opreste motorul, numai in mers. problema e ca saptamana viitoare o duc pe pista iar daca se opreste motorul in pista ma impusca cineva......are cineva idee de la ce ar putea fi? La ce pista o duci? Poate ne intilnim acolo. E o mufa, legatura electrica proasta. Cum tu te pricepi la electrica, ai toate sansele sa gasesti din prima legatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Nu ma pricep la electrica, detaileaza.... mi-am terminat bmw-ul, cand comandam turbina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 am si eu o intrebare pentru cei care au schimbat simeringurile la fireblade ,cati km v-au tinut cel mai mult simeringurile de la furca ???? ati observat ceva diferente intre cele de pe luis si cele de la reprezentanta ? am si eu o intrebare pentru cei care au schimbat simeringurile la fireblade ,cati km v-au tinut cel mai mult simeringurile de la furca ???? ati observat ceva diferente intre cele de pe luis si cele de la reprezentanta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 am si eu o intrebare pentru cei care au schimbat simeringurile la fireblade ,cati km v-au tinut cel mai mult simeringurile de la furca ???? ati observat ceva diferente intre cele de pe luis si cele de la reprezentanta ? am si eu o intrebare pentru cei care au schimbat simeringurile la fireblade ,cati km v-au tinut cel mai mult simeringurile de la furca ???? ati observat ceva diferente intre cele de pe luis si cele de la reprezentanta ? io le-am schimbat in primavara; nu stiu cat au tinut cele cu care a venit fiindca o am din martie 2008 si habar nu am cand au fost schimbate ultima oara. ideea este ca depinde de stilul tau de mers, adica daca o dai pe o roata constant, sigur te tin mai putin decat in cazul mersului "normal" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 am si eu o intrebare pentru cei care au schimbat simeringurile la fireblade ,cati km v-au tinut cel mai mult simeringurile de la furca ???? ati observat ceva diferente intre cele de pe luis si cele de la reprezentanta ? am si eu o intrebare pentru cei care au schimbat simeringurile la fireblade ,cati km v-au tinut cel mai mult simeringurile de la furca ???? ati observat ceva diferente intre cele de pe luis si cele de la reprezentanta ? Cele din Louis: Munca in zadar. Pt citeva sute de mii economisiti munciti de 2 ori. Problema grava este ca 99.9% din posesorii de moto nu au pe stoc simeringuri de furca de rezerva. Cind incepe sa curga intra in panica si-si pun toate prostiile asazis ieftine. In plus, mai toti mecanicii pe care-i stiu in Buc. nu au in dotare acele dispozitive speciale cu care se preseaza simeringurile de ulei in furca (cica nu vor patronii sa investeasca 2-3 sute de euro), rezultatul fiind o distrugere prematura a pieselor abia schimbate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 eu am semeringurile NOK..cele japoneze folosite in toate competitiile de catre Ohlins -Andreani costa cat unele de proasta calitate ..in jur de 20€ setul NOK sunt si cele de prima echipare pe toate japonezele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert_900RR Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 am si eu o intrebare pentru cei care au schimbat simeringurile la fireblade ,cati km v-au tinut cel mai mult simeringurile de la furca ???? ati observat ceva diferente intre cele de pe luis si cele de la reprezentanta ? am si eu o intrebare pentru cei care au schimbat simeringurile la fireblade ,cati km v-au tinut cel mai mult simeringurile de la furca ???? ati observat ceva diferente intre cele de pe luis si cele de la reprezentanta ? Si eu le-am schimbat de o luna. Nu stiu cat au tinut ca am luat motoreta in septembrie anul trecut cu ele echipata. Intradevar, variaza mult durata lor de viata de stilul de pilotaj, starea drumului, praful din atmosfera etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 pai simeringuri de pe luis a folosit cineva ? nu au tinut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 (editat) pai simeringuri de pe luis a folosit cineva ? nu au tinut ? Am pus eu anul trecut, dar a mai luat fratele mai mic motorul la mers pe-o roata. Asa ca in primavara acestui an le-am schimbat inca o data, tot cu semeringuri de Louis. Au pana acum aproximativ 4.000 km si nu necesita schimbare. Ce-i drept, nu l-am mai lasat pe junior pe ea anul asta si eu nu-s pasionat de mersul pe-o roata, dar azi-maine imi trebuie un set nou de slidere. Asa ca daca nu te apuci de dat pe-o roata, de mers ca bezmeticul prin gropi, etc., ar trebui si cele din Louis sa-si faca treaba. Dar il vad pe mac spunand ca la acelasi pret si-a luat Nok. Da-i un PM si vezi, poate reuseste sa-ti aduca si tie. Editat Iunie 12, 2009 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 Bogdan, nu e munca in zadar. Singura problema potentiala cu cele din Louis e ca pot fi mai vechiute, Louis lucrand cu stocuri mari. De aceea e recomandabil sa comandati noi, atunci cand faceti programarea la service. Eu numai la MyMoto am schimbat simeringurile de furca, si la 600F si la 954, si au prese din acelea pentru simeringuri. Nu mai vorbiti dupa ureche daca nu stiti substratul. Simeringurile de ulei au un arc care imbraca de jur imprejur simeringul facand presiune pe buza lui ca sa nu iasa uleiul. Simeringurile de proasta calitate au si cauciucul mai rigid si arcurile din otel mai prost ce se intinde plastic mai repede. Adi, eu stiu ca mergi linistit, tu poti sa mergi cu orice simering, as vrea sa posteze cei care forjeaza suspensia. Din ce am vazut eu, daca nu e abuzat un simering bun tine peste 30k km sau minim 5 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 Ma gandesc, ca frecventezi cursurile facultatii de matematica, fizica si informatica ect Doamne fereste !!!! Pantera here ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodo13 Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 salut colegi Firebladisti am si eu una bucata 929 de dat urgent Poate va intereseaza : http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?sh...t=0#entry291068 o dau cu parere de rau dar vine alta mai noua si nu sunt finante de nici o culoare URGENT !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 In 29 apar in Bucuresti pentru o seara.... cu care beau o bere la Ursu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Cu mine,cu Adidas... Cred ca se baga si Strumfu Are Nicu nr meu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Cu mine,cu Adidas... Cred ca se baga si Strumfu Are Nicu nr meu ! Veri cul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 salutaree...am si eu o problema... am nevoie de un releu de incarcare pt cbr-ica ...imi incarca dor 13.40.daca ii dau si faruri baga numa la 13..incarca cam putinn si se simte...daca o duc in ture joase(3000) ma trezesc ca nu o mai duce la automat...ma puteti ajuta cu un releu, second si bun, la un pret de student:P.) ...va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bugix Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 salutaree...am si eu o problema... am nevoie de un releu de incarcare pt cbr-ica ...imi incarca dor 13.40.daca ii dau si faruri baga numa la 13..incarca cam putinn si se simte...daca o duc in ture joase(3000) ma trezesc ca nu o mai duce la automat...ma puteti ajuta cu un releu, second si bun, la un pret de student:P.) ...va multumesc anticipat! Inainte de a-l schimba ar trebui sa verifici alternatorul si bateria pentru ca este posibil sa nu fie releul de vina. Pana in pragul de 14v releul baga in baterie totul din alternator, doar redresat. O baterie muci iti va aduce numai "bucurii" . un releu e intre 100 si 150 epuroi, ai mare noroc sa gasesti unul nou desi poti comanda unul de la electrex, aftermarket la banii astia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 (editat) salutaree...am si eu o problema... am nevoie de un releu de incarcare pt cbr-ica ...imi incarca dor 13.40.daca ii dau si faruri baga numa la 13..incarca cam putinn si se simte...daca o duc in ture joase(3000) ma trezesc ca nu o mai duce la automat...ma puteti ajuta cu un releu, second si bun, la un pret de student:P. ) ...va multumesc anticipat! daca ai bateria proasta iti poate coboara si tensiunea releu la pret de student si motor care are un consum destul de maricel pentru un student Editat Iunie 17, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 daca ai bateria proasta iti poate coboara si tensiuneareleu la pret de student si motor care are un consum destul de maricel pentru un student Dar cu mare trecere la...studente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 In 29 apar in Bucuresti pentru o seara.... cu care beau o bere la Ursu? ma bag si eu clar. sa imi lasi si mie nr de telefon pe pm . bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hummerro Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 (editat) on topic: am si o intrebare pt posesorii de 954 : cati dintre voi ati avut probleme cu cutia de viteze?(indiferent de problema). mi-a spus cineva (care a avut 2 buc) ca: 954 nu e ceea ce trebuie ...ca mai bun e 929, si ca mai are ceva problemutze cu reglajul telescoapelor(f+s). eu din 500 de pagini citite aici am inteles ca sunteti f multumiti de ele , si m-a cam dat peste cap ce mi-a spus tipul..mentionez ca e mecanic auto...dar se pricepe si se ocupa cu motoarele (de la el o am eu). merci mult. Editat Iunie 19, 2009 de hummerro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Inainte de a-l schimba ar trebui sa verifici alternatorul si bateria pentru ca este posibil sa nu fie releul de vina. Pana in pragul de 14v releul baga in baterie totul din alternator, doar redresat. O baterie muci iti va aduce numai "bucurii" .un releu e intre 100 si 150 epuroi, ai mare noroc sa gasesti unul nou desi poti comanda unul de la electrex, aftermarket la banii astia. bateria e nou noutza, bosch..asa facea si cu cea veche si am schimbt-o..totusi ma tot gandesc:-?? daca ma duc cu el peste 5 mii ture cu farurile stinse porneste si totu e ok si o tine la resapect bateria, daca aprind farurile e problema...nu o mai ia la automat...deci ipoteze: releu sau alternator:-??astept ceva raspunsuri:) multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.