Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ce problema tampita am la al meu 954..... mi-a facut faza de 2x, in mers, s-a oprit motorul, in apropiere de zona rosie a turatiei. daca motocicleta sta pe loc in neutru, nu se opreste motorul, numai in mers. problema e ca saptamana viitoare o duc pe pista iar daca se opreste motorul in pista ma impusca cineva......

are cineva idee de la ce ar putea fi?

 

Tot zicea lumea prin miercurea ciuc, ca este un smecher pe acolo, care se da cu motorul doar in treispemiideture (13000RPM pt ce slabi)!!! :D

Cred ca te-au blestemat babele.

 

In orice caz, nu te invidiez, pt ca sunt sanse enorme sa fie de la electronica, si atunci este foarte nasol !!!!

 

500 de pagini ! :moto:

La mai multe, dragii mei ! :D

 

Ma gandesc, ca frecventezi cursurile facultatii de matematica, fizica si informatica ect :kiss:

 

dope, in 2 sapt. mi-o iau cu gagica si cu cainii la o tura cu cortu' prin tara. Binenteles cu pauza de cteva zile de odiha pe la Tusnad Bai...asa ca dau un tel. sa ne vedem la un pahar de vorba. aAduc si animalele de data asta

 

Daca vii pe aici sa nu uiti nici de mine !! Nu prea am timp si nici bani de plimbat cu motorul , dar poate mergem sa-l batem pe DOPEMAN impreuna, ca singur n-am curaj !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce problema tampita am la al meu 954..... mi-a facut faza de 2x, in mers, s-a oprit motorul, in apropiere de zona rosie a turatiei. daca motocicleta sta pe loc in neutru, nu se opreste motorul, numai in mers. problema e ca saptamana viitoare o duc pe pista iar daca se opreste motorul in pista ma impusca cineva......

are cineva idee de la ce ar putea fi?

 

La ce pista o duci? Poate ne intilnim acolo. E o mufa, legatura electrica proasta. Cum tu te pricepi la electrica, ai toate sansele sa gasesti din prima legatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare pentru cei care au schimbat simeringurile la fireblade ,cati km v-au tinut cel mai mult simeringurile de la furca ???? ati observat ceva diferente intre cele de pe luis si cele de la reprezentanta ?

 

 

am si eu o intrebare pentru cei care au schimbat simeringurile la fireblade ,cati km v-au tinut cel mai mult simeringurile de la furca ???? ati observat ceva diferente intre cele de pe luis si cele de la reprezentanta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare pentru cei care au schimbat simeringurile la fireblade ,cati km v-au tinut cel mai mult simeringurile de la furca ???? ati observat ceva diferente intre cele de pe luis si cele de la reprezentanta ?

 

 

am si eu o intrebare pentru cei care au schimbat simeringurile la fireblade ,cati km v-au tinut cel mai mult simeringurile de la furca ???? ati observat ceva diferente intre cele de pe luis si cele de la reprezentanta ?

 

io le-am schimbat in primavara; nu stiu cat au tinut cele cu care a venit fiindca o am din martie 2008 si habar nu am cand au fost schimbate ultima oara.

ideea este ca depinde de stilul tau de mers, adica daca o dai pe o roata constant, sigur te tin mai putin decat in cazul mersului "normal" :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare pentru cei care au schimbat simeringurile la fireblade ,cati km v-au tinut cel mai mult simeringurile de la furca ???? ati observat ceva diferente intre cele de pe luis si cele de la reprezentanta ?

 

 

am si eu o intrebare pentru cei care au schimbat simeringurile la fireblade ,cati km v-au tinut cel mai mult simeringurile de la furca ???? ati observat ceva diferente intre cele de pe luis si cele de la reprezentanta ?

 

Cele din Louis: Munca in zadar. Pt citeva sute de mii economisiti munciti de 2 ori. Problema grava este ca 99.9% din posesorii de moto nu au pe stoc simeringuri de furca de rezerva. Cind incepe sa curga intra in panica si-si pun toate prostiile asazis ieftine. In plus, mai toti mecanicii pe care-i stiu in Buc. nu au in dotare acele dispozitive speciale cu care se preseaza simeringurile de ulei in furca (cica nu vor patronii sa investeasca 2-3 sute de euro), rezultatul fiind o distrugere prematura a pieselor abia schimbate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am semeringurile NOK..cele japoneze folosite in toate competitiile de catre Ohlins -Andreani

costa cat unele de proasta calitate ..in jur de 20€ setul

NOK sunt si cele de prima echipare pe toate japonezele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare pentru cei care au schimbat simeringurile la fireblade ,cati km v-au tinut cel mai mult simeringurile de la furca ???? ati observat ceva diferente intre cele de pe luis si cele de la reprezentanta ?

 

 

am si eu o intrebare pentru cei care au schimbat simeringurile la fireblade ,cati km v-au tinut cel mai mult simeringurile de la furca ???? ati observat ceva diferente intre cele de pe luis si cele de la reprezentanta ?

 

 

Si eu le-am schimbat de o luna.

Nu stiu cat au tinut ca am luat motoreta in septembrie anul trecut cu ele echipata. Intradevar, variaza mult durata lor de viata de stilul de pilotaj, starea drumului, praful din atmosfera etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai simeringuri de pe luis a folosit cineva ? nu au tinut ?

 

Am pus eu anul trecut, dar a mai luat fratele mai mic motorul la mers pe-o roata. Asa ca in primavara acestui an le-am schimbat inca o data, tot cu semeringuri de Louis. Au pana acum aproximativ 4.000 km si nu necesita schimbare. Ce-i drept, nu l-am mai lasat pe junior pe ea anul asta :D si eu nu-s pasionat de mersul pe-o roata, dar azi-maine imi trebuie un set nou de slidere. :bounce:

 

Asa ca daca nu te apuci de dat pe-o roata, de mers ca bezmeticul prin gropi, etc., ar trebui si cele din Louis sa-si faca treaba.

Dar il vad pe mac spunand ca la acelasi pret si-a luat Nok. Da-i un PM si vezi, poate reuseste sa-ti aduca si tie.

:D

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan, nu e munca in zadar. Singura problema potentiala cu cele din Louis e ca pot fi mai vechiute, Louis lucrand cu stocuri mari. De aceea e recomandabil sa comandati noi, atunci cand faceti programarea la service. Eu numai la MyMoto am schimbat simeringurile de furca, si la 600F si la 954, si au prese din acelea pentru simeringuri. :bounce:

 

 

Nu mai vorbiti dupa ureche daca nu stiti substratul. Simeringurile de ulei au un arc care imbraca de jur imprejur simeringul facand presiune pe buza lui ca sa nu iasa uleiul. Simeringurile de proasta calitate au si cauciucul mai rigid si arcurile din otel mai prost ce se intinde plastic mai repede.

Adi, eu stiu ca mergi linistit, tu poti sa mergi cu orice simering, as vrea sa posteze cei care forjeaza suspensia. Din ce am vazut eu, daca nu e abuzat un simering bun tine peste 30k km sau minim 5 ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutaree...am si eu o problema...:cheers: am nevoie de un releu de incarcare pt cbr-ica ...imi incarca dor 13.40.daca ii dau si faruri baga numa la 13..incarca cam putinn si se simte...daca o duc in ture joase(3000) ma trezesc ca nu o mai duce la automat...ma puteti ajuta cu un releu, second si bun, la un pret de student:P.:banana:) ...va multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutaree...am si eu o problema...:banana: am nevoie de un releu de incarcare pt cbr-ica ...imi incarca dor 13.40.daca ii dau si faruri baga numa la 13..incarca cam putinn si se simte...daca o duc in ture joase(3000) ma trezesc ca nu o mai duce la automat...ma puteti ajuta cu un releu, second si bun, la un pret de student:P.:lol:) ...va multumesc anticipat!

Inainte de a-l schimba ar trebui sa verifici alternatorul si bateria pentru ca este posibil sa nu fie releul de vina. Pana in pragul de 14v releul baga in baterie totul din alternator, doar redresat. O baterie muci iti va aduce numai "bucurii" .

un releu e intre 100 si 150 epuroi, ai mare noroc sa gasesti unul nou desi poti comanda unul de la electrex, aftermarket la banii astia.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutaree...am si eu o problema... :banana: am nevoie de un releu de incarcare pt cbr-ica ...imi incarca dor 13.40.daca ii dau si faruri baga numa la 13..incarca cam putinn si se simte...daca o duc in ture joase(3000) ma trezesc ca nu o mai duce la automat...ma puteti ajuta cu un releu, second si bun, la un pret de student:P. :lol: ) ...va multumesc anticipat!

 

daca ai bateria proasta iti poate coboara si tensiunea

releu la pret de student si motor care are un consum destul de maricel pentru un student :cheers:

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai bateria proasta iti poate coboara si tensiunea

releu la pret de student si motor care are un consum destul de maricel pentru un student :cheers:

 

Dar cu mare trecere la...studente :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

on topic:

am si o intrebare pt posesorii de 954 : cati dintre voi ati avut probleme cu cutia de viteze?(indiferent de problema).

mi-a spus cineva (care a avut 2 buc) ca: 954 nu e ceea ce trebuie :cheers: ...ca mai bun e 929, si ca mai are ceva problemutze cu reglajul telescoapelor(f+s).

eu din 500 de pagini citite aici am inteles ca sunteti f multumiti de ele :banana: , si m-a cam dat peste cap ce mi-a spus tipul..mentionez ca e mecanic auto...dar se pricepe si se ocupa cu motoarele (de la el o am eu).

merci mult.

Editat de hummerro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte de a-l schimba ar trebui sa verifici alternatorul si bateria pentru ca este posibil sa nu fie releul de vina. Pana in pragul de 14v releul baga in baterie totul din alternator, doar redresat. O baterie muci iti va aduce numai "bucurii" .

un releu e intre 100 si 150 epuroi, ai mare noroc sa gasesti unul nou desi poti comanda unul de la electrex, aftermarket la banii astia.

:rolleyes:

bateria e nou noutza, bosch..asa facea si cu cea veche si am schimbt-o..totusi ma tot gandesc:-?? daca ma duc cu el peste 5 mii ture cu farurile stinse porneste si totu e ok si o tine la resapect bateria, daca aprind farurile e problema...nu o mai ia la automat...deci ipoteze: releu sau alternator:-??astept ceva raspunsuri:) multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...