Stau-De-6 Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 (editat) sper ca am ales bine! Bineinteles! Bine ai venit in randurile noastre! Frumoasa mobra, am vazut-o la intrunirea de la Gilau. S-o stapanesti sanatos! Editat Ianuarie 21, 2010 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Bineinteles! Bine ai venit in randurile noastre! Frumoasa mobra, am vazut-o la intrunirea de la Gilau. S-o stapanesti sanatos! Merci man frumos.......sper sa o stapanesc si eu la fel de bine cum am facut cu alea de dinainte:) Mesaj completat ai ales bine, eu as schimba culoarea seilor, dar asta e cel mai putin ce poti sa-i faci, in rest mobre superbe. Mie imi place ......acuma fiecare cu .......masii.sti cum e........daca sunt mobre super vom vedea..........daca o sa ma probleme deci pot sa apelez la voi......sper sa nu fie cazul! Huaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! Mesaj completat Inainte foloseam numai metzeler race tek.......acuma am michelin pilot sport(cred).......oare cum o fi pe curbe?.....cineva a facut teste din astea?Intreb sa nu mor prost.....dupa mine mai bine schimb mai des cauciucul si sunt mai sigur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Inainte foloseam numai metzeler race tek.......acuma am michelin pilot sport(cred).......oare cum o fi pe curbe?.....cineva a facut teste din astea?Intreb sa nu mor prost.....dupa mine mai bine schimb mai des cauciucul si sunt mai sigur! Pilot sport sunt praf pe curbe dar si pe franari...de (cuvant urat) gumele, am avut eu si am cazut din cauza lor...Pune niste gume bune ! Sa o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Pilot sport sunt praf pe curbe dar si pe franari...de (cuvant urat) gumele, am avut eu si am cazut din cauza lor...Pune niste gume bune ! Sa o stapanesti sanatos! Cand mai vii cu sfaturi d-astea incearca sa gandesti mai mult inainte sa vb. Am fost pe Cheia cu un amic si cativa prieten de-ai lui si desi eu aveam Blade-ul incaltat cu niste "mizerii" de pilot sport atat eu cat si amicul meu trebuia sa facem din cand in cand pauza de tigara ca sa ne prinda si racerii din urma. Nu cauciucul e de vina ci mai degraba ala de calareste mobra. R125 ul tau nici macar nu dezvolta suficienta putere incat sa puna in pericol aderenta iar faptul ca tu nu stii cum/cand/ce nu ii poate fi imputat cauciucului. Nu mai spun ca de fiecare data cand ii asteptam se gasea cate unu care sa-mi spuna ba ca am cele mai pilaf cauciucuri,ba ca nu ies din sa suficient,ba ca nu intru pe trasa ideala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Pilot sport sunt praf pe curbe dar si pe franari...de (cuvant urat) gumele, am avut eu si am cazut din cauza lor...Pune niste gume bune ! Sa o stapanesti sanatos! Bah.......acuma ai bagat dracu in mine......cum p...u..la sunt asa de naspa?Sa cazi pe curba din cauza lor......si sunt aproape noi......Mac?.......de la tine sunt luate....da-ti si tu cu parerea....sa vad si eu pe altii ce zic! huaaaaaaaaaaaaa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Bah.......acuma ai bagat dracu in mine......cum p...u..la sunt asa de naspa?Sa cazi pe curba din cauza lor......si sunt aproape noi......Mac?.......de la tine sunt luate....da-ti si tu cu parerea....sa vad si eu pe altii ce zic!huaaaaaaaaaaaaa! Citeste mai sus, eu am facut 22000 km cu pilot sport-urile mele,nu recomand dar se poate! Am fost si la plimbari bonome si la ture in viteza iar acolo unde vedeam curbe nu iertam nici una. Sunt niste cauciucuri decente iar pt uzul stradal sunt f ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lonely rider Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 vin si eu cu miloaga pe la voi... am nevoie de senzorul de rezerva cel care aprinde becul in bord...se potriveste si de la alte honde de reparat nu cred k se poate repara chestia asta mica multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Cand mai vii cu sfaturi d-astea incearca sa gandesti mai mult inainte sa vb. Am fost pe Cheia cu un amic si cativa prieten de-ai lui si desi eu aveam Blade-ul incaltat cu niste "mizerii" de pilot sport atat eu cat si amicul meu trebuia sa facem din cand in cand pauza de tigara ca sa ne prinda si racerii din urma. Nu cauciucul e de vina ci mai degraba ala de calareste mobra. R125 ul tau nici macar nu dezvolta suficienta putere incat sa puna in pericol aderenta iar faptul ca tu nu stii cum/cand/ce nu ii poate fi imputat cauciucului. Nu mai spun ca de fiecare data cand ii asteptam se gasea cate unu care sa-mi spuna ba ca am cele mai pilaf cauciucuri,ba ca nu ies din sa suficient,ba ca nu intru pe trasa ideala Exact cum zici tu, depinde de pilot!Daca mergi batraneste cu siguranta sunt cele mai bune cauciucuri dar hai sa iti zic cum a fost la mine! Pe amckart cand am scazut sub 1:25 am cazut, la inceput cand faceam 1:30 pe tur aveam impresia ca sunt cele mai bune gume dar dupa ce am cazut din cauza lor mi-am schimbat parerea Imi amintesc ca in vara era la Selena un baiat cu un gixer de 600 si avea Pilot Sport, omul zicea ca sunt destul de ok si ca nu are nicio problema, perfect de acord dar problema este ca sunt bune pana la un moment dat, daca incepi sa fortezi te-ai dus. Acum am Pirelli Supercrsa si diferenta este colosala, si pe circuit, ploaie sau franari. Plus ca scot 1:18 si nu am avut nicio problema sa-mi fuga fata/spate etc ca idee, tu cat scoteai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Hai sa nu le stricam oamenilor topicul, eu ma dadeam pe strada adica exact locul care il interesa pe cel vizat si nu numai. Amkart nu e un circuit in adevaratul sens al cuvantului iar daca tu compari cauciucurile in functie de timpii tai pe circuit o sa ai o mare surpriza in viata reala. Pilot sport nu-s varf de gama dar pt categoria din care fac parte se descurca decent. De la a spune ca exista si cauciucuri mai bune sau mult mai bune pana la a spune ca pilot sport sunt praf e diferenta mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Hai sa nu le stricam oamenilor topicul, eu ma dadeam pe strada adica exact locul care il interesa pe cel vizat si nu numai. Amkart nu e un circuit in adevaratul sens al cuvantului iar daca tu compari cauciucurile in functie de timpii tai pe circuit o sa ai o mare surpeiza in viata reala. Pilot sport nu-s varf de gama dar pt categoria din care fac parte se descurca decent. De la a spune ca exista si cauciucuri mai bune sau mult mai bune pana la a spune ca pilot sport sunt praf e diferenta mare. Bun, daca se vorbeste despre mersul pe strada : Pe cheia, la 100 km/h mi-a fugit fata, si era sa zbor intr-o prapastie. Iar in apropiere de sinaia pe niste curbe mi-a fugit spatele si m-am infipt cu piciorul drept intr-un parapet... Toate cele bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 (editat) va mai pun filmul cu japonezii din anii 88-90 ... in pista cu siguranta p sportul e limitata desi am vazut oameni care v'ar fi impresionat pe toti, si stiti ca nu glumesc supercorsa sunt alta galaxie fata de gama michelin ...doar power one se ridica la inaltime gume de lemn mai jos: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Editat Ianuarie 21, 2010 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Hai sa nu le stricam oamenilor topicul, eu ma dadeam pe strada adica exact locul care il interesa pe cel vizat si nu numai. Amkart nu e un circuit in adevaratul sens al cuvantului iar daca tu compari cauciucurile in functie de timpii tai pe circuit o sa ai o mare surpriza in viata reala. Pilot sport nu-s varf de gama dar pt categoria din care fac parte se descurca decent. De la a spune ca exista si cauciucuri mai bune sau mult mai bune pana la a spune ca pilot sport sunt praf e diferenta mare. Merci.....atat am vrut sa aud..huaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 aaaaaaa ne pare rau ca ai parasit grupul gixeristilor ahahahahaha sa te bucuri de ea coisare cu cauciucurile poti sa stai linistit pentru ca hondele nu fug asa tare oricum heheheheh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Merci.....atat am vrut sa aud..huaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!! cat ai dat pe mobra daca nu e cu deranj intrebarea? daca tot am postat vreau sa ii multumesc lui Mac pt increderea oferita, mi-a trimis comanda inainte ca eu sa fac plata...de asa oameni tot sa dai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 daca tot a venit vorba de cauciucuri si calitati...am si eu o nedumerire... voi comparati cauciucuri din clase diferite,..pentru scopuri diferite... cel mai corect cred ca ar fii de separat in functie de raportul anduranta/pret/eficacitate... una e un cauciuc supersport...care se duce in 3000 de km de sosea..sa zicem ...nu ma pricep... si alta e un cauciuc de sosea...care sa duca 10000 de km...dar cu aderenta ceva mai slaba..normal.... deci eu zic ca cel mai bine ar fii sa faceti o clasificare separata.... care e cel mai bun pt sosea...cara sa si tina ceva mii de kilometrii care e cel mai bun pt circuit...cu super aderenta... parera mea...degaba pui tu un cauciuc cu super aderenta....dar folosit pe sosea...unde o sa se lipeasca imediat nisipul de el...si dupa te miri de ce fuge fata .... eu cd am luat honda avea pe ea dunlop d208 ,ceva de genu, si mi se pare muuultt mai slab decat pilot power-ul pe care il am acum... in schimb p power-ul se duce mai repede decat d208 Mesaj completat aaaaa de cauciucurile MICHELIN POWER PURE a ti auzit ceva? performante preturi? era cineva pe forum care vindea,aducea. EXISTA?! AM CAUTAT CEVA INFO PE NET DAR NU PREA AMGASIT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 daca tot am postat vreau sa ii multumesc lui Mac pt increderea oferita, mi-a trimis comanda inainte ca eu sa fac plata...de asa oameni tot sa dai La ce preturi are, nu conteaza, nu iese nicicum in pierdere....... , glumesc, e baiat serios si are preturi bune. mac, maine masor furtunele, se incalzeste vremea, azi au fost deja 17grade, de fapt n-au fost........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 La ce preturi are, nu conteaza, nu iese nicicum in pierdere....... , glumesc, e baiat serios si are preturi bune. mac, maine masor furtunele, se incalzeste vremea, azi au fost deja 17grade, de fapt n-au fost........ am mai luat de la el si nu m-a tepuit chiar are preturi ok, nu ar mai strica cate o reducere pentru cei care au 900rr si il mai si lauda e bine la 17 grade, in bucuresti inca rezista bine zapada deci sunt sub 0 cam in permanenta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 glumesc, mac e un baiat de nota 9, urmeaza sa fie de 10 daca trece testul "agricultorului"...... aici acum sunt -23grade, se raceste, dimineata au fost -17, deci mai "cald".... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 aaaaaaa ne pare rau ca ai parasit grupul gixeristilor ahahahahaha sa te bucuri de ea coisare cu cauciucurile poti sa stai linistit pentru ca hondele nu fug asa tare oricum heheheheh Asta e man......oricum nu uit de unde am plecat:)))))))))).....las ca fug si ele...sper Huaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 (editat) glumesc, mac e un baiat de nota 9, urmeaza sa fie de 10 daca trece testul "agricultorului"...... aici acum sunt -23grade, se raceste, dimineata au fost -17, deci mai "cald".... trece? treeece, treeece... Mi-am luat DRZ 400 SM - 2007. Pe langa rotile SM si cele enduro bonus a venit cu un set de cauciucuri enduro in plus, un cauciuc SM fata si toate carenele la dublu, un set pt. strada si-un set pt. macadam. La superbul pret de 3100e. rotile se schimba super rapid, in juma' de ora c-o cheie de 24, un imbus si-un cric de masina e rezolvata. nu mai zic ce tare e pe namoale, combinate cu zapezi, balti, gheturi etc. abia astept sa o scot pe la munte. Daca mere treaba bine incerc sa pastrez si 954 care l-am semi-impachetat din pacate si-are jugurile, carena fata, far, suport bord, pompa frana fata si-o maneta bulite. initial ma gandeam sa-ncerc sa-l dau asa pe-un 2mii, dar totusi o sa-l repar si sper sa-l pot pastra. dope, mac, staude6, de treceti prin/pe langa capitala lu' peste dati un semn. si cateva poze pt. dope cu niste "cica caini" Editat Ianuarie 22, 2010 de betzigash Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 Tu nu stii ca toate motocicletele cand cresc mari vor sa se faca Honde? ai dreptate Adidas ...si eu sunt cu honda(pana si tatuajele sunt honda)) si tu stii !!printre multe F-uri si multe firebladeuri....acu' familia Skandal mai are 2 copii -eu 919 -1999 modificat de "je" 172 caluti 170 kg in curand facelift la 150 kg -nevasta-mea 893 din 95' *ambele cu dotari full option gen manere si sa incalzite...si altele pt RR-isti super oferte la tunning si master tunning kit engine -900 sc 28 148 hp -919 sc 33 172 hp *includ -CDI after market -instalatie electrica cu tps s500 -radiator -chiuloasa -evacuare exup tronic slip(mai usoara cu 9kg:D) so....cine vrea sa si umfle mobra :Hai la tata!!! de abia astept caldura sa scot mobra la test....in toamna rezultatele erau: -155 km/h in treapta 1 -300 km/h in a 4a un+3500 rpm se dau ceasurile peste cap ) peste 300 nu a fost testat din conditii subrede meteorologice (valabil la 919) skandal_racing_tech@yahoo.com va stau la dispozitie PS:hayabusa stock 2008 plange cand se aliniaza la start cu ceberica mea!!propietarul ei-(se stie el si acum cand citeste se oftica) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 trece? treeece, treeece... Mi-am luat DRZ 400 SM - 2007. unde ai gasit superoferta asta?? cum te intelegi cu el? eu la ktm am rupt pedala de pornire nu merge pornirea la buton. acum am reparat o...mai am sa mi iau pedala..100 e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 skandal ..sterge aberatiile de mai sus te rog alea legate de putere etc informativ iti spun ca in trofeu cand foloseau cbr 900rr cei mai buni preparatori l'au dus la 149 cai la roata cu costuri enorme ..de nesustinut de un motociclist normal din romania .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 @Skandal...la mine ai trecut la examenul "agricultorului" CongratS! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 skandal ..sterge aberatiile de mai sus te rog alea legate de putere etc informativ iti spun ca in trofeu cand foloseau cbr 900rr cei mai buni preparatori l'au dus la 149 cai la roata cu costuri enorme ..de nesustinut de un motociclist normal din romania .. ms pt incredere...nici nu ma cunoasteti,oricum va poftesc la primavara sa ne incercam calutii!!cat despre "cei mai buni preparatori",afla ca mare parte a mecanicilor din tara incluzand si bucurestiul mi-au fost ucenici sau au apelat macar o data la cunostintele mele atunci cand au dat de necaz cu "vastele" lor cunostinte in ale mecanicii(in special tehnologia motoarelor cu ardere interna:D) Mesaj completat @Skandal...la mine ai trecut la examenul "agricultorului" CongratS! multam...daca tot sunt "agricultor" .....ma bucur ca "tractorasul" meu e cel mai tare....cum da caldura va rog faceti lista sa stiu cum programez liniutele..)) PS :din cate vad doar micii comercianti de "tunning" se ataca...promit ca pt acestia din urma o sa fac reduceri:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.