puric Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 Gata am schimbat`o by the way nu stiti daca catalizatoru la modelu asta se afla in toba finala..? S-o stapanesti sanatos si eu am una identik cu a ta poate auzi pe cnva care o vrea!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 ms la fel....am sa intreb daca intereseaza pe cineva...tu esti multumit de modelu asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 mie nu-mi place in mod special 929-le, dar al lui puric chiar imi place, din cate m-am uitat pe poze arata chiar ft bine si nu are greseli. succes la vanzare, cine stie, poate iti mai fac o oferta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 salut am si eu un 929 -2001 cumparata de la zuzug7 super mobra! merge brici pana acum nimic de zis. si am pe ea: - Parbriz Puig Race tinted - Power Commander 3 + O2 sensor elimination kit + harta trimisa de Dynojet pentru modificarile facute - Kit xenon 6000 k - Scarite race Hesa – reglare pe 3 axe + pompa frana brembo pentru spate - Racorduri frana race Spiegler - Placute frana Goldfren GP4 - Undertail custom - Semnalizari de carena leduri fata + spate - Stop clar leduri spate - Buloane LSL - Capace carbon alternator + cutie - Cauciucuri Michelin Pilot Power 2CT - Mansoane + capete de ghidon Rizoma - Filtru aer BMC race - Finala Termignoni carbon NOT FOR ROAD USE - carbon bord + jug + capac rezervor - amortizor ghidon Hyperpro - disc wave spate Este super mobra ! uite pun si niste poze cu ea! Sunt foarte happy de morba mea! si pana acum nu pot decat sa ii urez sanatate maxima celui de la care am achizitionato! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 salut,este foarte faina mobra ta,sa o foloseste sanatos shi fara incidente se simte diferenta mare cu power commanderu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 salut am si eu un 929 -2001 cumparata de la zuzug7 super mobra! merge brici pana acum nimic de zis. Sunt foarte happy de morba mea! si pana acum nu pot decat sa ii urez sanatate maxima celui de la care am achizitionato! Super tare firebladeul, si l-ai cumparat foarte ieftin !!!! Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 Balicu: Nu pot inca sa iti spun daca se simte diferenta cu P.C. ca o am de foarte putin timp de 1 saptamana! borosz: ms mult pentru urare! Sper sa mearga super bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 FOARTE FRUMOASA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 Multumesc pentru compliment! si eu sunt mandru de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 daca are careva nevoie de manere stanga dreapta ptr 900 RR din 92-99 sa ma contacteze le'am comandat gresit ptr suzuki'ul meu, si se potrivesc perfect pe RR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 Un sfat prietenesc: scoate toate acareturile de pe ea, mai putin amortizorul de ghidon si Xenonul. Stiu, e greu sa ai mobra urita, dar ce fericit vei fi dupa ce vei cadea. In plus toate plusurile de pe 929 le poti valorifica separat atunci cind vei vinde moto. Numai scaritele le poti da la 150euro. Ma rog, motociclistii mai vechi stiu despre ce vorbesc, eu sint patit si dupa 4 sezoane pe supersport m-am jurat ca nu mai bag nici un ban pt. infrumusetare. Pardon, poate faci curse cu ea si atunci chiar ai nevoie de scarite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 (editat) Un sfat prietenesc: scoate toate acareturile de pe ea, mai putin amortizorul de ghidon si Xenonul. Stiu, e greu sa ai mobra urita, dar ce fericit vei fi dupa ce vei cadea. In plus toate plusurile de pe 929 le poti valorifica separat atunci cind vei vinde moto. Numai scaritele le poti da la 150euro. Ma rog, motociclistii mai vechi stiu despre ce vorbesc, eu sint patit si dupa 4 sezoane pe supersport m-am jurat ca nu mai bag nici un ban pt. infrumusetare. Pardon, poate faci curse cu ea si atunci chiar ai nevoie de scarite. Asa asa Fa din ea streetfighter !!! Din multe puncte de vedere JAGI are dreptate, sau gandeste cat se poate de realistic. DAR daca ne-am gandi asa, cred ca multi nu ne-am mai urca pe motor, ca nu cumva s-o ..... Idea este, ca daca ai grija de ea, si o tratezi cu respect, o sa aiba si ea grija de tine !!!! Editat Decembrie 8, 2007 de borosz1978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 (editat) eu am doua variante, pe care le-am si pus in aplicare deja. 1. merg mult timp fara nici macar sa o scap de pe cric si 2. o distrug in totalitate, si tot odata distrug cu ea alte 3masini. Editat Decembrie 9, 2007 de dopeman1979 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 Ma ce sa spuns i eu acum mie imi place asa! ca altfel nu daeam banii pe ea si cumparam una mai ieftina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 eu am doua variante, pe care le-am si pus in aplicare deja. 1. merg mult timp fara nici macar sa o scap de pe cric si 2. o distrug in totalitate, si tot odata distrug cu ea alte 3masini. Sincer, care ti se pare mai distractiv ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 varianta 1 of course. varianta 2 doare si acum. ruud 914, las-o asa. ai grija de tine si de motocicleta. have fun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 varianta 1 of course. varianta 2 doare si acum. ruud 914, las-o asa. ai grija de tine si de motocicleta. have fun! Asa m-am gandit si eu. Chiar daca as scapa fara nici o zgarietura, nu as vrea sa-mi vad motorul in halul asta niciodata !!! (si nici motorul altuia) PS Am vb cu Csaba ieri, a fost aici in sfantu, poate vin pe la voi sa ma uit ce bestii are in garaj !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 Asa asa Fa din ea streetfighter !!! Din multe puncte de vedere JAGI are dreptate, sau gandeste cat se poate de realistic. DAR daca ne-am gandi asa, cred ca multi nu ne-am mai urca pe motor, ca nu cumva s-o ..... Idea este, ca daca ai grija de ea, si o tratezi cu respect, o sa aiba si ea grija de tine !!!! Normal ca gindesc asa dupa ce am spart carene, indoit cadru de bord, pierdut oglinzi, scarite... Nu se pune problema ca murim, e alta poveste, tine mai mult pe unde ne cautam moartea, pe autostrada, DN1, etc. Problema e ca daca mergem cu motoreta de viteza din punctul A la B dar avind mare, mare grija sa nu patim ceva, ne vom plictisi extrem de rapid de modelul proaspat cumparat, il scoatem la vinzare sperind ca daca luam altul mai puternic si mai nou ca an de fabricatie ne rezolvam problemele. Modelele noi vor fi din ce in ce mai scumpe si teama de a nu le zgiria ne va tintui la manevre nepericuloase,nu vom incerca nici macar o broscuta. Multi stiti de boala pe care o au multi motociclisti: BOALA CARENELOR. Ideea e ca la inceput mai toti iubitorii de motoare supersport ne luam CARENE, nu motociclete, habar n-avem sa luam o curba cu viteza mare, si cind dam de un viraj neanuntat ne ducem pe cimpul cu flori multe (foarte multi mor din cauza asta). Asta din cauza ca ne-a fost frica sa exersam inainte virajele, frinarile de urgenta, ca de, s-ar putea sa cadem si zgiriem plasticele si costa multi bani sa le schimbam. Personal anul asta mi-am luat inca 2 rinduri de plastice originale dar zgiriate si la bani putini. E alta senzatie, nu ma mai intereseaza daca se ia luciul, oricum nu-l mai are. Orice om are dreptul sa-si aleaga motocicleta dorita, am vrut doar sa impartasesc o experienta personala, nu auzita si povestita de altii pe forumuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 Normal ca gindesc asa dupa ce am spart carene, indoit cadru de bord, pierdut oglinzi, scarite... Nu se pune problema ca murim, e alta poveste, tine mai mult pe unde ne cautam moartea, pe autostrada, DN1, etc. Problema e ca daca mergem cu motoreta de viteza din punctul A la B dar avind mare, mare grija sa nu patim ceva, ne vom plictisi extrem de rapid de modelul proaspat cumparat, il scoatem la vinzare sperind ca daca luam altul mai puternic si mai nou ca an de fabricatie ne rezolvam problemele. Modelele noi vor fi din ce in ce mai scumpe si teama de a nu le zgiria ne va tintui la manevre nepericuloase,nu vom incerca nici macar o broscuta. Multi stiti de boala pe care o au multi motociclisti: BOALA CARENELOR. Ideea e ca la inceput mai toti iubitorii de motoare supersport ne luam CARENE, nu motociclete, habar n-avem sa luam o curba cu viteza mare, si cind dam de un viraj neanuntat ne ducem pe cimpul cu flori multe (foarte multi mor din cauza asta). Asta din cauza ca ne-a fost frica sa exersam inainte virajele, frinarile de urgenta, ca de, s-ar putea sa cadem si zgiriem plasticele si costa multi bani sa le schimbam. Personal anul asta mi-am luat inca 2 rinduri de plastice originale dar zgiriate si la bani putini. E alta senzatie, nu ma mai intereseaza daca se ia luciul, oricum nu-l mai are. Orice om are dreptul sa-si aleaga motocicleta dorita, am vrut doar sa impartasesc o experienta personala, nu auzita si povestita de altii pe forumuri. Sa nu te superi pe mine, ca n-am avut intentia sa te jignesc. Exact despre asta vorbeam, despre dreptul de a alege motocicleta si stilul de a circula cu ea !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 Multi stiti de boala pe care o au multi motociclisti: BOALA CARENELOR... Interesant punctul tau de vedere... si foarte bine intemeiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 (editat) PS Am vb cu Csaba ieri, a fost aici in sfantu, poate vin pe la voi sa ma uit ce bestii are in garaj !!! Csaba probabil bestii are prin pantaloni ca motoare prin garaj, nu prea....... --- Mesaj completat în 09 Dec 2007 18:30 ------------- Normal ca gindesc asa dupa ce am spart carene, indoit cadru de bord, pierdut oglinzi, scarite... Nu se pune problema ca murim, e alta poveste, tine mai mult pe unde ne cautam moartea, pe autostrada, DN1, etc. Problema e ca daca mergem cu motoreta de viteza din punctul A la B dar avind mare, mare grija sa nu patim ceva, ne vom plictisi extrem de rapid de modelul proaspat cumparat, il scoatem la vinzare sperind ca daca luam altul mai puternic si mai nou ca an de fabricatie ne rezolvam problemele. Modelele noi vor fi din ce in ce mai scumpe si teama de a nu le zgiria ne va tintui la manevre nepericuloase,nu vom incerca nici macar o broscuta. Multi stiti de boala pe care o au multi motociclisti: BOALA CARENELOR. Ideea e ca la inceput mai toti iubitorii de motoare supersport ne luam CARENE, nu motociclete, habar n-avem sa luam o curba cu viteza mare, si cind dam de un viraj neanuntat ne ducem pe cimpul cu flori multe (foarte multi mor din cauza asta). Asta din cauza ca ne-a fost frica sa exersam inainte virajele, frinarile de urgenta, ca de, s-ar putea sa cadem si zgiriem plasticele si costa multi bani sa le schimbam. Personal anul asta mi-am luat inca 2 rinduri de plastice originale dar zgiriate si la bani putini. E alta senzatie, nu ma mai intereseaza daca se ia luciul, oricum nu-l mai are. Orice om are dreptul sa-si aleaga motocicleta dorita, am vrut doar sa impartasesc o experienta personala, nu auzita si povestita de altii pe forumuri. ft ft bun punctul tau de vedere. Editat Decembrie 9, 2007 de dopeman1979 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puric Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 mie nu-mi place in mod special 929-le, dar al lui puric chiar imi place, din cate m-am uitat pe poze arata chiar ft bine si nu are greseli. succes la vanzare, cine stie, poate iti mai fac o oferta Ms pt compliment!,chiar e un motor frumos si arata bn intradevar!,in legatura cu oferta astept poate ne intelegem,am vazut k ai terminat-o! id mess: nurofen23 --- Mesaj completat în 10 Dec 2007 20:17 ------------- ms la fel....am sa intreb daca intereseaza pe cineva...tu esti multumit de modelu asta? Da sunt multumit de ea dar stii cum e omul vara vrea motor si iarna masina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 fratilor nu stiti ce lungime are crash`padul original la 929? ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 (editat) 11 cm parca nu e cam mult?mie mi se pare prea lung ms oricum Editat Decembrie 11, 2007 de Balicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 totusi mai asteapta si parerea altor baieti ca ?! cine stie ok mersi oricum bafta shi asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.