ruud914 Postat Decembrie 18, 2007 Share Postat Decembrie 18, 2007 Circuit treaba tare banuiesc ca si-ar scoate banii destul de repede pentru ca ar veni lumea!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 banii destul de repede nu i'ar scoate. cheltuielile se amortizeaza pe termen lung, foarte. inca nu avem un numar mare de motociclisti in tara incat sa ai toate zilele de probe libere pline, stai linistit. mai depinde si de pretul care ar fi practicat. nujtu de ce am impresia ca daca ar fi o pista pe aici, preturile ptr ziua intreaga sau ptr o sesiune ar depasi preturile italiene. am eu banuiala asta. si atunci chiar ca ar fi goale. cat despre F1 pe aici, hai sa nu ne mintim singuri. poate in 100 ani. si oricum interesul ptr F1 am impresia ca a scazut enorm de mult. cel putin asta vad la mine in familie si la amicii mei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puric Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 (editat) Tu chiar ai fost pe circuit? Detalii te rugam. De unde banuiesti? Oricum cu banditul tau de 600 ar trebui sa postezi la motociclete de strada. IGNORANTULE!! <small>--- Mesaj completat în 18 Dec 2007 10:17 -------------</small><br/> Nici o problema, te mai duci. Ai fost si tu pe circuit? <small>--- Mesaj completat în 18 Dec 2007 10:20 -------------</small><br/> Cit dai pe ele? Pot sa-ti caut (noi sau folosite, preturi sub cele din Germania), dar trebuie sa stiu targetul mai intii. Stiu ca lumea cere preturi impresionante pe amortizoare si chiar si pe cadrul acela banal de bord dar avand in vedere vechimea motocicletei si ca nici macar nu e un upsidedown eu cred ca 250euro cu tot cu cadrul de bord este pretul corect!!! Deci daca poti sa-mi gasesti in banii astia bn daca nu imi iau eu din italia!!! Iti multumesc!!! Editat Decembrie 19, 2007 de puric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 in italia asa ieftine nu le'am gasit niciodata. ptr furci ..cred ca minim 350-400€, iar pentru cele preparate de la 500 in sus. cadrul ala de bord ..20-40€ a fost o perioada cand am gasit si la 200 dar nu aveam nevoie de ele depinde mult si unde cauti, si ce noroc ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 in italia asa ieftine nu le'am gasit niciodata. ptr furci ..cred ca minim 350-400€, iar pentru cele preparate de la 500 in sus. cadrul ala de bord ..20-40€ a fost o perioada cand am gasit si la 200 dar nu aveam nevoie de ele depinde mult si unde cauti, si ce noroc ai. Da,350$ - 3 cauciucuri, 2SPATE SI UNU FATA. Tocmai eu sa le dau 350eur? Eu oricum mi le iau din State dar nu toti se descurca, asa ca 350 euro e un min. necesar numai pt. cauciucuri. Cei care merg sub 1.30 pe Serres papa mult mai multi bani. Mac, spune-ne si noua niste preturi de intrare pe pistele din Italia si cam ce ti se asigura pt. banii aia. A, sint multe motociclete de viteza pe soselele din Peninsula? Vad ca unii se oftica rau. Deci daca nu aveti habar cu ce se maninca motocicletele pe pista, nu va mai bagati aici cu pareri. Stiti cu totii de accidentul de la Fetesti in care un baiat cu 600F3, proaspat posesor de vitezana, a murit intr-o curba usoara. Baiatul nu a avut reflex sa se incline, reflexul asta se deprinde dupa foarte multe antrenamente. Am mers spre Predeal cu un baiat,proaspat detinator de ZX7R, pe turbozone ii dadea blana, la iesirea din Comarnic insa a ratat prima curba la stinga. Spectacolul a fost infiorator, motocicleta distrusa 80%. A facut ca Pedrosa, a vazut ca se duce si a incercat din reflex sa puna piciorul jos insa a ramas cu corpul drept pe sa. Viteza era la 80-90 si in nici un caz nu ajungea cu genunchiul jos ca sa ia curba aia. Si mie ca si multora dintre voi care scriem aici pe forum ni s-a intimplat sa fim surprinsi de o curba si atunci n-am facut altceva decit sa frinam. Recunosc ca era sa ies de pe sosea intr-o gramada de curbe dar am avut noroc cu carul. Un prieten de-al meu, Virgil, n-a mai avut noroc intr-o zi pe Cheia, era in fata mea, lua curbele intr-un mare fel, era artist fata de multi forumisti, a alunecat pe o curba la stinga si moto s-a dus in sant, s-a facut o paguba de mii de euro, el s-a ales cu niste coaste fisurate. Cu citeva minute inainte sa cada eu am ratat o curba la dreapta- noroc cu tataie din Dacie care s-a dus pe acostament sa nu intru in el ,am mai calcat pe o piatra aplecat fiind si m-am intrebat cum dracu de vin 2 faze asa una dupa alta. Am zis STOP, gata mai moale si dupa un minut i-l ajung pe Virgil in sant. A fost momentul in care m-am gindit daca mai are rost sa exersez curbele pe Cheia. Si credeti-ma ca fusesem numai in toamna aia de cel putin 6 ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 o zi intreaga, in functie de pista cu pricina costa intre 120 is 220€. o jumatate de zi pe mugello costa 240€. nu ti se asigra nimic. ai salvare si comisari in pista. intri si iesi cand vrei. cu cauciucurile un amator rapid face peste o zi intreaga de pista. marea parte fac peste 4-500 km, in special cu cauciucurile dunlop (slick red line, KR). altii cu suspensii racing setate bine fac si peste 500km cu spatele si 7-800 cu cel de fata. cam asa stau lucrurile cu dunlop. cu pirelli si metzeler km se reduc la 3-400 maxim cu o scadere a aderentei dupa ce a fost depasit un grade de uzura de 60%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 Ma ce sa zic eu nu ma pricep deloc dar e bine ca am ce invatza de la voi si sper sa revenitii cu detalii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 stai linistit ca nu ne'am nascut invatati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 stai linistit ca nu ne'am nascut invatati Vorbeste in numele tau, eu m-am nascut destept, dat ma prostesc pe zii ce trece !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 Vorbeste in numele tau, eu m-am nascut destept, dat ma prostesc pe zii ce trece !!! sper ca nu se transmite pe calea forumului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 sper ca nu se transmite pe calea forumului Am glumit Ruud914 are perfecta dreptate, avem multe de invatat, mai ales de la tine !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 nu mai spune prostii d'astea, ma faci sa ma simt precum buricul pamantului, si crede'ma, nu sunt deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Decembrie 21, 2007 Share Postat Decembrie 21, 2007 (editat) modestule...:: mac stai in italia nu??? ia zi aia is mai innebuniti dupa ferrari sau ducati? sau mai bine zis ce le place mai mult...formula 1 sau moto gp sau superbike? eu cred ca tara motoarelor nu e japonia cum se credea(aia e mai nou tara drifterilor) ci italia am i right? Editat Decembrie 21, 2007 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Decembrie 21, 2007 Share Postat Decembrie 21, 2007 am fost vara in Italia, si erau destul de multe motoare, din care majoritatea rosii..... dar si mai multe scutere. Mac intr-adevar stie multe, hai sa nu-l zeificam, si sa spunem doar ca am aflat multe de la el. mi se pare un baiat cu mult bun simt si adevarat pasionat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Decembrie 21, 2007 Share Postat Decembrie 21, 2007 mac cand vii sa te fac la o liniuta? imi lasi 200 metri avans Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 liniutze... lov'em. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 (editat) tibi cand vii sa te fac cu 750-ul meu la o liniutza? you know i can do it....stii bine ce poate BESTIA da uite ca sa ai macar o sansa nu o turez peste 9000 Editat Decembrie 22, 2007 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 ok, nici eu peste 3ooo rpm/min si o sa fie o batalie egala...... ca doar honda nu e kawasaki..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 pussy --- Mesaj completat în 23 Dec 2007 18:48 -------------putin respect vorbesti de o campioana in superbike nu in supersport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 modestule...:: mac stai in italia nu??? ia zi aia is mai innebuniti dupa ferrari sau ducati? sau mai bine zis ce le place mai mult...formula 1 sau moto gp sau superbike? eu cred ca tara motoarelor nu e japonia cum se credea(aia e mai nou tara drifterilor) ci italia am i right? In italia Ferrari e religie. Ducati e fix 'wla in comparatie. In timp ce fanii se impart la motociclism intre 17 producatori de trotinete si 80 de piloti, la automobilism toata italia respira pentru Ferrari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 da si toata italia are exact 1000 de ferrari eu zic ca baza acolo e DUCATI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puric Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 ok, nici eu peste 3ooo rpm/min si o sa fie o batalie egala...... ca doar honda nu e kawasaki..... Bine spus!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 da bine spus....honda chiar nu e KAWASAKI.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 ok, nici eu peste 3ooo rpm/min si o sa fie o batalie egala...... ca doar honda nu e kawasaki..... Mai bine concurati numai cu treapta a doua, ca daca schimba de multe ori, s-ar putea sa ramana fara pinioane in cutie... am auzit ca au cele mai tari cutii astia de la Kawa Nu vreau sa supar pe nimeni.... dar e topicul Hondarilor Ne permitem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.