mertan Postat Ianuarie 25, 2008 Share Postat Ianuarie 25, 2008 care vreti ceva pentru motoare..... /index.php?showtopic=168486 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Ianuarie 25, 2008 Share Postat Ianuarie 25, 2008 care vreti ceva pentru motoare..... /index.php?showtopic=168486 Foarte frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 26, 2008 Share Postat Ianuarie 26, 2008 nice dar vezi sa nu iti iei un ban ptr reclama (prea masiva) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuVsn Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Treaba, vreau si eu dar mai incolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionel Leonard Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Capac monopost pentru CBR-ul de 900 exista ,a vazut cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dizelas_cbr Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 oameni buni daca tot vorbim de HONDUTE... si unii poate au afacerea sa....cineva cu inima de motociclist si nu are ados colosal la un amortizor de ghidon second hand...pentru 954 si e in stare buna ...imi puteti da un mail la adresa dizelas_cbr@yahoo.com.... si un nr de telefon ...merciiii.....am mers cu micuta mea jucarie si are nevoie urgent de amortizor de ghidon...bani abia peste 3 saptamani fac rost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Salut, am si eu 2 intrebari pentru detinatorii de 954: - zgomotul motorului de 954 e altfel decat la Fireblade-urile mai vechi? Am ascultat azi 2 buc de 954 si sunau exact la fel: un "cloncanit" ce se aude in partea stanga a motorului chiar si dupa ce temperatura motorului a ajuns la valoarea normala de functionare (aprox 100 grade C); - e normal ca motorul sa galopeze (adica sa oscileze turatia - se vede si pe turometru cum se plimba sus-jos cu o amplitudine de aprox 2 mm) chiar si dupa ce s-a incalzit? Am auzit multe motoare de CBR-uri, intr-adevar cele de 900 suma mai grav, mai aspru decat cele de 600, dar nu am auzit parca zgomote parazite ca astazi. Multumesc anticipat! (daca e cineva cu un 954 dispus sa ma lase intr-o zi sa ii ascult motorul... mi-ar de un real ajutor; dau si bere ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 daca nu zdrangane e stricata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 daca nu zdrangane e stricata asa este ahaha iar valva aia htev e primul lucru care ar trebui eliminat ..daca aveti idei ..daca nu ..vi le dau eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 new love...... Frumoasa sa ai parte de ea si de momente frumoase impreuna! --- Mesaj completat în 30 Jan 2008 01:53 -------------Si 929 se aude la fel ca 954!! hi hi hi! e cidat tare dar te obijnuiesti!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Ianuarie 30, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2008 S-a prajit mufa de la fireblade care intra in releul de incarcare in hal fara de hal.Care este motivul?sC33- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 S-a prajit mufa de la fireblade care intra in releul de incarcare in hal fara de hal.Care este motivul?sC33- s'a stricat statorul si probabil iti da mult V in plus fata de normal ..asta ducand la supraincalzirea circuitului. in felul asta iti prajeste si releul de incarcare. sau se poate sa mai fie un scurt pe fire undeva ..si atunci obtii acelasi rezultat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SPQR Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 ideea este ca valva htev se poate elimina si inlocui cu o flansa intermediara care ii tine locul. constructia e simpla, trebuie sa fii doar practic cu aparatul de sudura. o sa caut ceva poze cu flansa respectiva. in felul asta vei avea o evacuare completa (vorba vine) dar cu diametre si lungimi diverse de o completa racing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 hahaahahahaaa e un intreg topic de 20 de pagini dedicat acestui fenomen, pe un forum honda in Anglia, nu te teme, zgomotul e absolut normal, poti sa-l asculti si pe al meu oricand. acelasi tacanit zici ca e kawasaki (unde e sergiu?) cineva spunea ca s-a laudat ca motorul lui nu scotea nici un fel de sunet si motorul avea o defectiune, valva h-tev. majoritatea raspunsurilor care erau primite, si acelasi raspuns ti-l dau si tie, don't worry, its a Honda. 954 e cel mai galagios fireblade, iar la oscilatia turometrului verifica bujiile, filtrul de aer etc. de cand ai acest motor? sau acum vrei sa-l cumperi? 954 e o alegere pe cinste, crede-ma. bafta multam fain de raspuns; e o optiune de cumparare; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 e o mare porcarie, da senzatia de on-off la 3500 si la 7000rpm. primul lucru de inlocuit. imp sa lasi motorasul acolo fixat bine ca sa nu primesti eroare FI pe bord. caut pozele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 sunetul meu de pe RR sper sa va placa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxaru Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 (editat) Bieti...din cunostintele voastre vaste dati-mi si mie un link unde pot vedea culorile originale la 929! Dopeman1979...N-ai idee daca este coloritul la mobra ta pe 929? Din cate am vazut nuu.... Editat Ianuarie 31, 2008 de Coxaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 intri aici si vezi: http://www.hondaitalia.com/moto/prodotti/m...dello=CBR900RR1 http://www.hondaitalia.com/moto/prodotti/m...dello=CBR900RRY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 Bieti...din cunostintele voastre vaste dati-mi si mie un link unde pot vedea culorile originale la 929! Dopeman1979...N-ai idee daca este coloritul la mobra ta pe 929? Din cate am vazut nuu.... Iete culori originale !!! CBR germania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 Esti sigur ca sunt doar astea doua??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxaru Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 Multan frumos! Raman dator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 peste cateva zile, poate chiar azi pot sa va propun eliminarea valvei HTEV si transformarea evacuarii intr'un sistem semi complet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 peste cateva zile, poate chiar azi pot sa va propun eliminarea valvei HTEV si transformarea evacuarii intr'un sistem semi complet Se strica, daca nu ai un PW. A incercat si Balamuc, nu avea in fata motocicletei mele nici o sansa la iesirea din curbe, si credeti-ma, Balamuc merge mult mai bine ca mine. E o abordare gresita dar, stiti vorba aia, pina nu simti pe pielea ta nu crezi. Mai e si clapeta suplimentara de aer din cutia filtrului de aer care se deschide la 8000 tr, eu am scos-o de tot dar tot nu i-a facut bine, pur si simplu se strica echilibrul combustiei si pierde din cuplu. Asta se vede mergind la 3500 de ture si incercind din gaz o broscuta. Am montat la loc clapeta si a revenit la normal. Daca va uitati pe hartile si combinatiile Dynojet pt 954 o sa vedeti ca nu prea se strofoaca cu filtre sport,ca la alte modele, ci mai mult doar pe evacuare. Va doresc succes in cercetari si sper sincer sa ma fi inselat, sa fi gresit eu la ceva, am dat o gramada de bani incercind sa-i fac ceva cu trecerea aia enervanta de la 3000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 vreau sa stiu si eu care e treaba si despre ce e vorba sa modificati la fireblade eu am 929 cu Powe comander 3.0 si evacuare termignotii galerii + toba finala ! si am schimbat filtru de aer e BMC si harta e facut dynojet impreuna cu evacuare si filtrud e aer noi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 e foarte clar ca ceva nu a mers bine la schimbarile facute de voi. marea parte a utilizatorilor 929-954 au renuntat de mult la htev cu beneficii simtitoare. o mica iregularitate la relanti, dar in schimb urca in ture mult mai bine decat inainte. e ca si o evacuare completa..e simplu. PC au montat doar cei care au intervenit asupra admisiei de aer, transformand'ul in airbox sub presiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.