Cesar Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 Incearca sa inlocuiesti releul de aprindere cu unul dintre releele de far sau de ventilator. Nu stiu daca la 929 au aceeasi amplasare ca la 954 insa, iti spun cum sunt amplasate la 954, poate le gasesti in aceeasi pozitie. Releul de aprindere - in fata bateriei, sub un capac de plastic negru. La 954 sub acel capac sunt mai multe mufe si cabluri. Verifca cu atentie, poate are si 929 aceeasi configuratie. Relee de ventilator/faruri - pe partea dreapta a coditei, sub carena. Releele sunt identice, au cate 4 pini. In partea dreapta a coditei sunt 3 relee la 954. De pompa de benzina, de electroventilator si de faruri (parca) Sa nu scoti releul de pompa - il recunosti dupa cablul mai gros de alimentare -rosu/alb. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tony11_32 Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Multumesc de raspuns. problema gasita partial rezolvata. La motor in partea stanga..este un mic sensor...ramasese fara un fir din doua, adica unul s-a rupt ..cred ca este senzorul de pornire sau cum se cheama ca dupa aceea a pornit..doar ca trebuie inlocuit..lipit nu merge ca nu rezista.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 (editat) Este vorba de senzorul de puls. Intreb eu pentru el acuma, daca il dam jos sa incercam o lipitura mai ok, curge mult ulei pe acolo? Adica banuiesc dupa amplasare ca isi ia comanda de pe una din axele cu came. Si probabil uleiul care unge acea axa, si ramane sus, va curge la demontare.... sau ma insel? Problema cu lipitura este ca firul s-a rupt chiar la iesirea din senzor, si in el a ramas foarte putin de unde se poate lipi. Editat Octombrie 7, 2013 de RedFox200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Este vorba de senzorul de puls. Intreb eu pentru el acuma, daca il dam jos sa incercam o lipitura mai ok, curge mult ulei pe acolo? Adica banuiesc dupa amplasare ca isi ia comanda de pe una din axele cu came. Si probabil uleiul care unge acea axa, si ramane sus, va curge la demontare.... sau ma insel? Problema cu lipitura este ca firul s-a rupt chiar la iesirea din senzor, si in el a ramas foarte putin de unde se poate lipi. Exercitiu de imaginatie: la zde mi de km la ora,in depasire se rupe lipitura?! ce faci?..nu cred ca este scump acel senzor....nici n ou nici de la dezmembrare...nu va jucati cu viata vostra pr 100 200 de lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Nou este aproximativ vreo 170 euro, cred ca atat o sa ajunga la noi in tara daca in State e cam 120 dolari. O lipitura facuta bine nu se rupe. Dupa cum spuneam, o sa incercam sa facem treaba asa cum trebuie... daca nu se poate sunt cat se poate de acord ca trebuie schimbat. Aia fusese si prima mea parere atunci cand am vazut de unde s-a rupt.... dar aia nu inseamna ca trebuie sa aruncam cu banii atata vreme cat exista o sansa de reparatie.... ce se intampla daca se rupe lipitura? simplu, frana de motor...... cred ca din aia se descurca sa iasa oricine care are ceva kilometrii pe mobra...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Voi stiti man.....sa auzim de bine..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 As mai adauga nevoia acuta de amortizor voblaj la acest model. Daca motorul nu vine echipat cu asa ceva, vei avea de dat cam 150-200 euro pe un amortizor bun. La majoritatea se observa o bataie ce provine de la ambreiaj. Daca tragi maneta, bataia dispare. Intinzatoarele de lant is caca. Dar asta o stii si de la f4. Motorul se incinge in oras de te epileaza la picioare. Caldura se transmite direct pe cadru si frige. Se poate rezolva cu intrerupator montat pe firele de la ventilator dar e improvizatie. Discurile de frana fata sunt foarte mari in diametru. Daca nu stii ce faci e foarte usor sa atingi discul cand urci motorul pe o platforma moto (la suportul rotii fata) si sa strambi discul. Is patit. E nasty, franele sublime de 954 devin niste vibratoare de (cuvant urat). Sa verifici neaparat franarea. Asculta de jagi, is cam obosite dar la ce buget dispui nu vei gasi alternative mai bune. Esti cam arogant daca tu consider ca o stapanesti cu ghilimele si nu te intereseaza acel aspect. Afirmatiile de genul spun exact opusul despre tine. Motorul trage linear si nu e tocmai R1 dar un 954 intretinut, fara modificari are pana in 130 cp la roata. Puterea vine mult mai repede decat la polizoare de 600 pe cand greutatea lui e aceeasi cu cea de f4 ce reuseste sa puna pe asfalt vreo 95 cp cumva la 11k rpm. Stii cum se pot rezolva bataia de la ambreiaj si problema intinzatorului de lant? Mi s-a zis de curand ca unul din zgomotele pe care le aud eu se trage de la intinzatorul de lant hidraulic automat.. cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 exista niste intinzatoare aftermarket manuale (cu surub): http://aperaceparts.com/tech/tensioners.html nu stiu cat is de bune, le-am vazut doar pe net... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 Stii cum se pot rezolva bataia de la ambreiaj si problema intinzatorului de lant? Mi s-a zis de curand ca unul din zgomotele pe care le aud eu se trage de la intinzatorul de lant hidraulic automat.. cred. Intinzatorul este automat dar nu e hidraulic. Automat inseamna ca nu trebuie reglat. Iti repet a nu-stiu-cata oara, intinzatorul nu are nimic. oala de ambreiaj la 954 e zgomotoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 Intinzatorul este automat dar nu e hidraulic. Automat inseamna ca nu trebuie reglat. Iti repet a nu-stiu-cata oara, intinzatorul nu are nimic. oala de ambreiaj la 954 e zgomotoasa. Care, dupa ce o schimbi cu una noua, aceasta va bate si ea dupa 2000km. Asa am facut eu la 954, degeaba m-au asigurat mecanicii de la INTERMOTOCYCLE ca fac operatiunea degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Am pe stoc o guma de fata Dunlop Qualifier 2 130/70-17 pt jantele de 900RR, DOT 2012. pret promotional. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 /index.php?/topic/704621-probleme-la-motor-cbr-929/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 (editat) Am dat mobra si mi-a ramas Geaca de piele personalizata HONDA CBR Pret nou 280 lei Masurile pentru geaca sunt In umeri= 52 cm Piept(sub maneca) =62 cm Jos =57 cm(reglabil in minus cca 10 cm ) Lungime maneca = 69 cm Editat Noiembrie 8, 2013 de Thunder Rock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 Baietii am nevoie de ajutorul vostru! Vreau sa fac 954-le sa traga mai bine! Sunt dispus sa renunt la cativa zeci de km pe ora viteza maxima! Daca merge 240 sunt extrem de multumit! Da sa ajunga mai repede la viteza aia! Mobra are power commander si quick shifter! Mappingu e facut in Germania de fostul proprietar deci nu ma intrebati ca sunt pe dinafara! Nu vreau sa o vand fiindca imi e tare draga! Dar trec miarele astea noi pe langa mine destul de usor! Nu vreau sa le bat fiindca e imposibil ci vreau doar ca pana in 240 sa stau cat de cat langa ele! Tall order ha? ) Ma gandeam sa schimb pinionul din cutie cu unul cu niste dintisori mai multi! La axe cu came nu vreau sa ma bag ca asta ar insemna sa deschid chiulasa si nu vreau sa dezigilez mobra...vreau sa ramana virgina! Daca mai aveti alte sugestii va ascult! Merci mult de tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 Vezi ca daca vrei sa traga mai bine, la pinionul de cutie trebuie cu minus, iar ala de la roata spate cu plus(e.g. -1/+2). Dar sa stii ca poti sa ii faci ce vrei din pinioane, o sa accelereze mai bine dar o sa fie instabila la acceratie brusca (te dai pe o roata sau invarti roata spate) deci n-ai rezolvat nimic, oricum 954 e super scurta, deci nu stiu daca castigi foarte mult din pinioane. Vezi ca alea noi nu te fac doar din putere, ci si cum o pune jos (suspensie, cadru etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 o sa accelereze mai bine dar o sa fie instabila la acceratie brusca (te dai pe o roata sau invarti roata spate) deci n-ai rezolvat nimic, stiu e cbr 929, doar ca idee. si furca din fata e modificat ceva la el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 (editat) Vezi ca daca vrei sa traga mai bine, la pinionul de cutie trebuie cu minus, iar ala de la roata spate cu plus(e.g. -1/+2). Dar sa stii ca poti sa ii faci ce vrei din pinioane, o sa accelereze mai bine dar o sa fie instabila la acceratie brusca (te dai pe o roata sau invarti roata spate) deci n-ai rezolvat nimic, oricum 954 e super scurta, deci nu stiu daca castigi foarte mult din pinioane. Vezi ca alea noi nu te fac doar din putere, ci si cum o pune jos (suspensie, cadru etc). Hm eu tin minte de la bicicleta ca atunci cand lantu era pe pinionul mare de la pedala puteam accelera cu mai putin efort! Si ma gandeam ca Fizica a ramas la fel din 1995 incoace! Editat Noiembrie 17, 2013 de Sergiu 28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 Tii minte prost. La bicicleta, poti accelera cel mai rapid/usor pe combinatia foaie mica - pinion mare. Deci pentru o acceleratie mai buna, tre' sa micsorezi foaia si/sau sa maresti pinionul de la roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 Tii minte prost. La bicicleta, poti accelera cel mai rapid/usor pe combinatia foaie mica - pinion mare. Deci pentru o acceleratie mai buna, tre' sa micsorezi foaia si/sau sa maresti pinionul de la roata. Merci de sfat! Si ce foaie sa ii pun!? Cu un dinte mai putin? Si la pinionul de la roata cu un dinte sau 2 in plus? Nu as vrea sa mi se ridice la orice turatie...as vrea sa gasesc un echilibru cat de cat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 Si ce foaie sa ii pun!? Cu un dinte mai putin? Si la pinionul de la roata cu un dinte sau 2 in plus? Nu as vrea sa mi se ridice la orice turatie...as vrea sa gasesc un echilibru cat de cat! Cel mai mare raport de transmisie pe care l-am avut pe 954 a fost 3. Adica pinion de atac cu 15 dinti si foaie 45. Nu mi-a placut foarte mult si am pus pe spate un pinion de 44 de dinti. Mi-a placut mai mult asa. Nu prea ai ce-i face motorului stoc. poti lua in calcul o marire de cilindree - se mareste diametrul fiecarui cilindru si se alezeaza la cota +1 mm. vei castiga ceva dar nu pot sa zic exact cat. Exista pistoane si segmenti aftermarket pe cota asta. Totusi, problema cu 954 nu ar fi ca nu ajunge la 200-220 rapid chiar si cu echiparea stoc, ci ca nu prea mai are suflu peste vitezele astea. Daca ai evacuare full de curse, filstru sport, pair valves eliminate/astupate, PC3, ai nevoie de dyno run ca sa ii faci o harta buna. Fara aa ceva, se pierde mult cuplu in ture medii la motocicleta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 N-ai ce face ,140 cai la roata tot 140 raman indiferent de dintii lu` peste prajit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 N-ai ce face ,140 cai la roata tot 140 raman indiferent de dintii lu` peste prajit Cu indulgenta 140... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 (editat) Cred ca 140 are...mobra are filtru sport BMC,bujii NGK iridium,full exhaust arrow,power comm,si quick shifter!(double bubble si damper arrow) Nu e Hayabusa stiu dar e usoara si micuta si asta imi place la ea de aia nu prea as vrea sa o schimb! Mappingu e facut de fostul proprietar in Jermania deci nu ma stiu! Cert e ca am mers cu 954 stock si diferenta e destul de serioasa! Editat Noiembrie 17, 2013 de Sergiu 28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 -1+2 este cea mai uzuala si benefica conversie pentru ce vrei tu,si o setare de suspensie spate mai soft. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 140cai???? Pe liniile drepte, 954 se intrebuinteaza foarte serios sa bata un R6 2006+, la clasa 1000 e cea mai slaba moto , ca PUTERE, nicidecum ca ciclistica. Intr-adevar, pina la 200km/h, bate multe motorete, problema e peste 200. Am avut asa ceva, eram megaincintat de ea, problemele au aparut la circuit, unde luam bataie clar de la toti competitorii de 1000 , pe liniile drepte , asta inainte de perioadele de frinare. Cu R1, rar de tot ma mai bate cite un BMW (pe liniile drepte). 954 are rapoartele 1 2 3 4 din cutia de viteza foarte scurte, deaici si demarajul extraordinar pina in 200km/h. Cu un raport la foaie roata/pinion atac 15/45, powercommander, full yosimura, la start cu plecare de pe loc, nici macar nu trebuie sa patinezi ambreiajul, doar foarte putin, si ai sanse 9/10 sa bati cam tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.