Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Ca am zis sa pastrez original, sa nu fac manevre. Dar io-te ca fix "originalul" a prajit. Azi cand s-a apucat sa verifice, sunt arse fire mai sus, deci daca ma apuc sa schimb instalatia, macar sa o schimb cu una de la dezmembrari.

 

Deci caut, daca are/stie careva, instalatia electrica (fire) de la CBR 954

Schimba nene doar partea ce tine de stator/incarcare, pune alte 3 fire paralel cu instalatia, mai groase un pic, renunta si la mufa dintre stator si instalatie si aia e. La VFR aveam mufa, intrau cablurile in instalatie 10 cm apoi iesea iar mufa pentru releu, na combinatie ... cand am schimbat releul, i-am schimbat pozitia sa fie mai aerisit, am bagat si iesirea din stator direct in releu si de 5 ani nu am mai umblat pe acolo.

» Post actualizat in 12 Apr 2016 18:17

Intrebare pentru posesorii de 929:

La al meu 929 undeva pe la 4500-5000 parca intra ceva in rezonanta, acum nu stiu daca e normal, e ceva slabit pe motor, sau problema e intre ghidon si sa ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare are careva un 929 la dezmembrat sau stiti pe careva care dezmembreaza, am nevoie de un far in principiu cu geamul intreg , ca a fost spart si pus in loc un plexiglas si sta distantat de carena(poate are careva far cu geamul intreg si urechile rupte )

Caut si un stop de spate daca are cineva pe led sau unul oem in stare buna si sa vad ca maine daca am timp sau zilele urmatoare desfac mobra si in fct de asta vad ce mai am nevoie. Azi am intrat in posesia ei ce-i drept a cam stat pe dreapta dar motorul si cutia merg tipla si trage f bn , estetic o mai aranjez eu nu e problema in timp .

 

Altceva ce as vrea sa imi ziceti daca o pot rezolva o chestie mobra are cheia pe care e cipul rupta si o alta cheie facuta cu care se porneste, doar ca in momentul cand se pune contactul trebuie apropiata de contact cheia rupta pe care e cipul, doar la pornire. Se poate face ceva sa nu mai stau cu 2 chei, aveti sa imi recomandati pe cineva care face treaba asta sau sa imi ziceti daca o pot rezolva la mn in oras, ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cheie - userul serviceaxa aici pe forum. Asta daca nu vrei sa tai tu usor cheia cu cip-ul, scoti cip-ul, il lipesti sub butuc cu poxipol si aia e, folosesti cheia "blanc" pe care o ai, in continuare.

 

Stop spate cu led - http://www.aliexpress.com/item/Rear-Taillight-Tail-Brake-Turn-Signals-Integrated-Led-Light-Lamp-Smoke-For-2000-2001-HONDA-Fireblade/2053743772.html . Eu am si merge perfect (ai variante si cu sticla fumurie si cu sticla transparenta)

 

Far - in caz ca gasesti pe la dezmembrari si-ti cer 100Euro , poate ar fi bine sa iei in calcul si http://www.aliexpress.com/item/Motorcycle-Front-Headlight-for-Honda-CBR-929RR-929-RR-2000-2001-CBR929RR-Black/32400552627.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Salut,


De curand am intrat in posesia unui 954 si v-as ruga daca este cineva in masura sa-si dea cu parerea asupra urmatoarei dileme tehnice.

Motorul se aude ok, trage bine, schimba bine. Nu pare a avea nimic in neregula mai putin faptul ca in momentul in care bag in treapta 1 si dau drumul la ambreiaj usor, incepe sa se auda un "tick, tick, tick, tick" el se aude pana urc putin in ture (sa zicem 2000) dupa 2000 nu se mai aude deloc (nu acopera toba, ci pur si simplu nu mai face asa). In treapta 2 la viteze mici face la fel. De fapt asa face doar la incarcarea rotii spate la turatii mici. In frana de motor nu se aude nimic. La relanti, uneori face putin , alteori deloc, iar daca o turez putin tot la relanti cand face acel tick tick tick.... dispare iar zgomotul.


Stiu ca nu se poate face o "diagnoza" din vorbe dar macar o opinie/parere/pareri ca sa-mi dau seama cam despre ce gravitate este vorba.

Motorul este pus la punct pentru sezon cu ce-i trebuie insa am o jena sa plec cu el la plimbare cu acel zgomot.


Orice parere este bine-venita.


P.S: Acel sunet este metalic ca de cui batut intr-o bucata de fier. Nu-mi pare a fi de la pistoane/biele.


Multumesc anticipat.


Untitled.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce faina e. Galbene sunt cele mai reusite!

Salut,

 

De curand am intrat in posesia unui 954 si v-as ruga daca este cineva in masura sa-si dea cu parerea asupra urmatoarei dileme tehnice.

Motorul se aude ok, trage bine, schimba bine. Nu pare a avea nimic in neregula mai putin faptul ca in momentul in care bag in treapta 1 si dau drumul la ambreiaj usor, incepe sa se auda un "tick, tick, tick, tick" el se aude pana urc putin in ture (sa zicem 2000) dupa 2000 nu se mai aude deloc (nu acopera toba, ci pur si simplu nu mai face asa). In treapta 2 la viteze mici face la fel. De fapt asa face doar la incarcarea rotii spate la turatii mici. In frana de motor nu se aude nimic. La relanti, uneori face putin , alteori deloc, iar daca o turez putin tot la relanti cand face acel tick tick tick.... dispare iar zgomotul.

 

Stiu ca nu se poate face o "diagnoza" din vorbe dar macar o opinie/parere/pareri ca sa-mi dau seama cam despre ce gravitate este vorba.

Motorul este pus la punct pentru sezon cu ce-i trebuie insa am o jena sa plec cu el la plimbare cu acel zgomot.

 

Orice parere este bine-venita.

 

P.S: Acel sunet este metalic ca de cui batut intr-o bucata de fier. Nu-mi pare a fi de la pistoane/biele.

 

Multumesc anticipat.

 

Untitled.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa fac toate când li se coc puferele de la parbriz...și a mea face la fel...teoretic cu pufere oe ar trebui sa fie ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Poate are cineva montat un indicator de treapta de viteza sau stie sa mi spuna cum se monteaza. E greu? Eu m am gandit sa mi cumpar unul,sa desfac bordul si sa l montez in interior,la turometru,undeva frumos. Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te referi stric la carena/tail fairing, vezi pe site-ul de la Auctmarts, se pare ca da.

http://www.ebay.com/itm/For-Honda-CBR954RR-CBR-954-RR-2002-2003-02-03-Fairing-Kit-ABS-Plastics-1f19-WF-/381637153788

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Găurile au pozitii diferite. La 954 sunt doua prinderi pe lateral pe fiecare parte. La 1000rr nici una. Codita de 2004-2007 e mult mai scurta, se vede cadrul spate urât. La 2008+ e si mai si. Nu zic ca nu se poate dar nu prea merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...