Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Noi am mai avut o discutie in care ai tras concluzii pripite...

nu te mai grabi ca nu dau turcii :)

te rog frumos sa te gandesti putin ce rol au acele piese in ansamblul motor. Din ce scrii pana acum se vede treaba ca nu prea ti-a fost explicata ungerea hidrodinamica in lagare. E o materie care incepea sa se studieze prin anul trei la politehnica si se aprofunda pana la studiul lagarelor cu lubrifiere gazodinamica.

Esentiale sunt cuplul si turatia.

Pentru lagarele motoarelor de turatie mare sunt foarte importante acceleratiile unghiulare care determina fluctuatii de sarcina pe arborele cotit si in lagare. Aici e calcaiul lui Ahile

Cheers!

Posibil aia de la Honda sa fi lipsit la lectia asta, nu am auzit de probleme similare la motoare din aceeasi generatie ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cezar,ai idee la ce bani e fireblade-ul ala.din Crangasi?cumva la magazinul Promotor?stiu ca ei mai aveau cv mobre expuse,ms

» Post actualizat in 31 Jul 2016 05:43

Si ideea care este,am.mai avut un f4i,pe care l-am.intretinut exemplar,schimbam uleiul la 3.000 km,etc.mi-as mai lua unul,sunt extraordinare,doar k parca as vrea si altceva si Fireblade e o varianta,chestia e ca vreau o.motocicleta cu care sa nu am probleme la motor si batai de cap,pe care o voi intretine ca si pe cealalta(obsesiv) si vroiam sa stiu ca Fireblade 954 e genul asta de.motocicleta

» Post actualizat in 31 Jul 2016 05:53

Si Cezar,daca esti cel din Crangasi,am fost de cateva ori la tine la service cu mobra pt schimb ulei,service furca si odata am venit ca mi se parea ca se aude un scartait la rulmentii pe roata fata,appo,multumit de serviciile service-ului,o sa revin cand iau mobra!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Fly Alex. Service-ul l-am mutat din Crangasi acum doi ani :)

 

Din cate imi aduc aminte, pe 954 de la Promotor, proprietarul cerea vreo 5000 de euro... sau nu o vindea :)


» Post actualizat in 31 Jul 2016 10:10

Posibil aia de la Honda sa fi lipsit la lectia asta, nu am auzit de probleme similare la motoare din aceeasi generatie ...

Eu am auzit de multi motociclisti calici care, daca vine momentul reviziei, vand motocicleta :D E plin de astfel de exemplare in Romania.

Si 900RR pe carburatie cu cuzineti tociti am intalnit. Dar fusesera forjate iar despre mentenanta nu bag mana in foc ca fusese facuta cum trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai,de un an nu mai am.mobra,deci nu aveam cu ce sa.mai vin :) unde s-a mutat?cumva in giulesti?pe langa maternitate,pe strada aia? Si 5.000 € exagerat pe 954..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am auzit de multi motociclisti calici care, daca vine momentul reviziei, vand motocicleta :D E plin de astfel de exemplare in Romania.

Si 900RR pe carburatie cu cuzineti tociti am intalnit. Dar fusesera forjate iar despre mentenanta nu bag mana in foc ca fusese facuta cum trebuie.

Corect, zici de al tau ca e ok si ca nu ai avut probleme, ca l-ai tinut din scurt cu piese si mentenanta, stiu cum e ... si mai vezi unii cu acelasi motor ca al tau care se plang ca is pacatoase, asta pentru ca nu au fost intretinute. Totusi problema cuzinetilor e una destul de cunoscuta, si nu vorbesc de toti cuzinetii uzati, ci pica doar 1-2. Revin si zic, la alte modele la fel de comune ca si cbr nu am auzit de problema asta, exceptand r6 2006+. La mine au fost 2 cuzineti de palier, din fericire l-am desfacut relativ rapid si ovalitatea a fost in sub limita de service. Motorul a fost refacut si de vreo 3000 de km tot merge :)

post-18053-0-70361900-1469982509_thumb.jpg

post-18053-0-84126600-1469982517_thumb.jpg

post-18053-0-14430400-1469982828_thumb.jpg

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uzura respectiva e deja nasoala. Nu ajunge asa mergand frumos civilizat :)

Frumos ... civilizat ... crezi ca merg cu ea la piata si la biserica bre :)

Ceva s-a intamplat acolo oricum, de ce doar pe 2 si nu pe toti? am poze si cu restu cuzinetilor, daca vrei ti le pot da, dar te asigur ca aia aveau uzura normala pentru 50 000 de km din bord(reali sau nu habar nu am). De schimbat i-am schimbat pe toti ca nu am chef sa desfac motorul de 7 ori ... norocul mare a fost ca nu s-au invartit in carter si ca ovaliarea a fost sub limita, in jur de 0.040 parca, pe 3 unde limita de service era 0.055, restul au fost 0.020 sau chiar sub ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Putem sa facem doar presupuneri...

Eu cand am descoperit uzura in cuzinetii de palier erau doar usor "lustruiti" si i-am schimbat. Tu ai scapat la mustata :)

 

O fi avut vreo importanta ca atunci cand am luat-o mergea cu mineral 20W50? :D Explicatia a fost delicioasa - sa nu se auda.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Putem sa facem doar presupuneri...

Eu cand am descoperit uzura in cuzinetii de palier erau doar usor "lustruiti" si i-am schimbat. Tu ai scapat la mustata :)

 

O fi avut vreo importanta ca atunci cand am luat-o mergea cu mineral 20W50? :D Explicatia a fost delicioasa - sa nu se auda.

Ce ? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, se da una bucata 954, nebirjarita, 70k km. De curand am inceput sa remarc un tacanit metalic care se aude doar la rece, pana ajunge motorul la temperatura de lucru. Cel mai puternic se aude stand deasupra rezervorului, in partea din fata, uuusor stanga. Intensitatea tacanitului creste proportional cu turatia motorului, iar dupa 5000rpm nu se mai aude (acum nu stiu daca turatia e responsabila sau zgomotul in rest devine prea pronuntat si acopera).

Nu este distributia, aia stiu cum suna si nu a mai zdranganit dupa ce am schimbat intinzatorul. De asemenea, distanta la pastile a fost masurata la revizia din iarna si era in limite.

V'ati confruntat cu asa ceva? Cezar, ai legatura! :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, se da una bucata 954, nebirjarita, 70k km. De curand am inceput sa remarc un tacanit metalic care se aude doar la rece, pana ajunge motorul la temperatura de lucru. Cel mai puternic se aude stand deasupra rezervorului, in partea din fata, uuusor stanga. Intensitatea tacanitului creste proportional cu turatia motorului, iar dupa 5000rpm nu se mai aude (acum nu stiu daca turatia e responsabila sau zgomotul in rest devine prea pronuntat si acopera).

Nu este distributia, aia stiu cum suna si nu a mai zdranganit dupa ce am schimbat intinzatorul. De asemenea, distanta la pastile a fost masurata la revizia din iarna si era in limite.

V'ati confruntat cu asa ceva? Cezar, ai legatura! :))

 

lant de distributie - intinzator: lateral dreapta, in special pe revenire.

Pair valves - zona mentionata de tine

Bujie desfiletata - aceeasi zona.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, se da una bucata 954, nebirjarita, 70k km. De curand am inceput sa remarc un tacanit metalic care se aude doar la rece, pana ajunge motorul la temperatura de lucru. Cel mai puternic se aude stand deasupra rezervorului, in partea din fata, uuusor stanga. Intensitatea tacanitului creste proportional cu turatia motorului, iar dupa 5000rpm nu se mai aude (acum nu stiu daca turatia e responsabila sau zgomotul in rest devine prea pronuntat si acopera).

Nu este distributia, aia stiu cum suna si nu a mai zdranganit dupa ce am schimbat intinzatorul. De asemenea, distanta la pastile a fost masurata la revizia din iarna si era in limite.

V'ati confruntat cu asa ceva? Cezar, ai legatura! :))

Citi km are 'babaciunea" ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

lant de distributie - intinzator: lateral dreapta, in special pe revenire.

Pair valves - zona mentionata de tine

Bujie desfiletata - aceeasi zona.

Multumesc ptr raspunsuri!

Distributie nu e sigur. Pair valve asa se manifesta? Tacane?

De bujie desfiletata am mai auzit povesti pe alte forumuri, sper sa nu fie cazul, o sa verific.

 

Citi km are 'babaciunea" ?

Am scris. 74 de primaveri
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa.... Ulei. Din fabrica el e oricum destul de slab. Cu timpul prinde joc si mai mare si face si zgomotul ala de tzacanit..

taci ma sa nu te auda careva...

...unde se aude? Si unde e lantu ala?

E in ulei pana in gat,si e sub sarcina tot timpu'cand motorul e pornit.

Cuzinetii?! ...intreb si io :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuzinetii tzocane ca un tachet? Cezar, tu i'ai schimbat, se manifesta cumva inainte de a fi prea tarziu?

Daca e de biela bate si intr-un final o sa isi ia zbordul cu biela lasand o marea gaura in cartere, dar nu e o chestie intalnita la 929/954.

Daca e de paler/carter in primul rand o sa iti palpaie lampa la ulei la relanti in temperaturi mari, cuzinetul fiind uzat pierde ulei nu si nu face fata sa tina presunea necesara in instalatie, dar nu bate, nu troncane, nu face nimic. Eu am avut 2 raschetati si motorul mergea normal, in afara de palpaitul lampei de presiune ulei si ceva vibratii suspecte.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...