Coxaru Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 (editat) pai la 929 distanta intre suruburi ii mai mare... Ai si cotul la ea? Editat Februarie 27, 2008 de Coxaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 Trebuie sa schimb uleiul in telescoape la SC28 si nu stiu daca e 5 -10 sau 15 W ~ so help please Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 are careva manulul de service de la 900rr? eu am gasit parts manual 98-00. deci cine ma ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 sc cat? am eu 96-97 98-99 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 e bun ala 96-97 mersi mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 cat consuma 929 aproximativ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 mertan super sound mi-ai ravasit amintirile mai vreu eventual filmulete savad cum mai arata baietelul si manual nici eu nu am gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 cat consuma 929 aproximativ? depinde cum mergi, dar e o motocicleta care e recunoscuta ca un motor care consuma putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 depinde cum mergi, dar e o motocicleta care e recunoscuta ca un motor care consuma putin. Acum depinde ce inseamna putin ? Oricum ramane sub 8/100 !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 mertan super sound mi-ai ravasit amintirile mai vreu eventual filmulete savad cum mai arata baietelul si manual nici eu nu am gasit o sa pun niste poze nasule . o sa fac si filmulete. baietelul face foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 baga 10w30 astept filmulete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 baga 10w40 ..e cel mai indicat ptr uzul pe care il faci si ptr clima din romania. 15w50 e ptr Vtwin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dukinson Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 am bagat in sc 33 fireblade 1999 un ulei 10W50 Yacco MVX 1000...este cazul sa-l dau jos sau il las... multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zeno Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 Eu am bagat in SC28 Castrol 15W40 .Cu 90 ron/4L.FUNCTIONEAZA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 nu e cam gros 15w40? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 cel mai indicat ptr motoarele noastre este 10W40 in caz ca nu se gaseste puneti 10W-50 care este ptr motoare deja mai pompate (elaborate). evitati 10w60 care este pur racing ptr motoare elaborate, in cele mai grele conditii de exploatare, unde protectia este lucrul cel mai important in detrimentul celo2 2-3 caluti pierduti. este adevarat ca majoritatea vanzatorilor sunt nestiutori si v'ar da si 0w-20 doar de dragul de a vinde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zeno Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 nu e cam gros 15w40? Nu stiu .... e pre gros?? Da mere mobra "bine" .. cred.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 merge si 15 w 40 dar e cam gros asa ca atentie cand e firg lasa=l sa se incalzeasca bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu. Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 baga 10w40 ..e cel mai indicat ptr uzul pe care il faci si ptr clima din romania. 15w50 e ptr Vtwin Salut. Am si eu o nelamurire ... de ce difera 15w50 pt Vtwin ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 ptr simplul fapt ca un vtwin necesita gradatia respectiva ptr a functiona in parametrii ganditi de fabrica. sunt alte solicitari in vtwin fata de 4l. ideea este: fiecare motor atunci cand este proiectat este gandit sa funtioneze cu un anumit tip de lubrifiant, care are o anumita vascozitate la rece-cald. de asta fabricantii recomanda : gradatia cutare ptr motorul x si gradatia yyy ptr motorul Y. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu. Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 (editat) Salut In manual din cate am citit producatorul recomanda 10w40. Motorul este un Suzuki TL 1000s. Exista posibilitatea sa cauzeze administrarea in motor a uleiului de tip 10w40 (5100 motul) ? Edit: Am observat ca in momentul cand il las sa se incalzeasca destul (60 - 70 grade) cupleaza mai bine . Poate aceasta problema sa fie datorita uleiului ? Editat Martie 5, 2008 de ovi84 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 Bah da greu se mai baga protectia aia de plastic de deasupra fiselor..am crezut ca-mi rup degetele si firele din bobine... pana mea de japonezi cu manutele lor micute si descurcarete. Asfalt uscat si numai de bine e f importanta acea prot de cauciuc? am uitat sa o pun la schimbarea bujiilor, si am omis sa ma apuc sa dau iar rez jos, si am mers prin oras si fre-o 2 ture pana la predeal. in alta ordine de idei, la ultima iesire, la predeal s-a aprins beculetzu de la benzina si am facut plinul. am strabatut cei 130 km pana-n buc (ce-i drept de la otopeni coada, dar mers "strecurat"), si azi dupa fre-o 10 km in orash s-a aprins becul again....asta-nseamna fre-o 15 l la 150km? mers normal, ne-turata etc...model 2000, deci injectzie = consum mai mic fatza de anterioara, an 96 - carburatzie.....nu? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 pai nu prea e normal sa consume atat, esti sigur ca nu era benzina? poate senzorul e stricat. filtrul de aer l-ai verificat? e foarte important ca si acela sa fie curat, sau nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 inca nu am vazut fireblade pe injectie sa consume asa putin ca unul pe carburatoare setat bine si crede'ma numai cu 929-954 si 1000RR ieseam in italia in grupul fireblade.it ..eram singurul cu vechitura.. consumau considerabil in plus fata de mine la acelasi ritm de mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.