Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Later edit pentru cel care zicea sa stau departe de drumurile publice.Fi sigur nici cu rsul nu am iesit,daca ma mananca in palma o sui in duba si merg in poligon,cand am vrut sa merg pe motoare mai mari am mers la poligon si m'am dat pana mi s'a acrit

 

In acest caz... :crack:

 

Daca ar gandi mai multi baieti ca tine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca esti foarte atent si precaut nu ar trebui sa ai mari probleme. stai linistit si ia'o cu calm. e mare diferenta intre 954 si rs de 125, vei vedea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare pt cine cunoaste....

 

 

am dat rez si cutia de la filtru sa pun cauciucu de sub ele (uitasem sa-l pun data trecuta knd am cotrobait p'acolo) si dupa ce am pornit-o am observat k a pornit electrovent si a urcat in grade pana la 105.

 

electroventilatorul intra in functziune la 104grade, si se opreste la 100 odata, de 2 ori iar a treia oara scade pana la 98, dar de fiecare data ajunde destul de repede la 104 si porneste din nou, asta la relanti. pana sa porneasca prima oara am tzinut-o io la 2000rpm sa vad la cate grade porneste. e normal sa ajunga asa repede la 104 si sa porneasca asa rpd electroventilatorul?

 

intreb aici k ma gandesc k ar trei sa difere de la model la model si poate are careva habar. ms.

 

 

ies acu la o tura sa vad ce face in mers

 

 

ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, daca sta pe loc se incalzesac relativ repede, atata timp cat electrovntilatorul isi face treaba, n-ai de ce sa te sperii, porneste la 100 si o aduce inapoi pana la 97 98 de grade. vechiul cbr se incalzea mai greu, stiu de unde iti vine mirarea, dar stai linistit, e normal asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la nici una, sau poate e pe moarte......

nr de km nu mi se pare intotdeauna o referinta, poti sa mergi si 15mii cu un schimb de ulei pe pista, si 45mii cu service-uri regulate. asculta motorul, uita-te cu atentie la ea si daca nu te pricepi, roaga pe cineva sa te ajute. Eu am avut un cbr919 care avea aproape 70mii, 25 facuti de mine. iti spun sincer, mai merge inca atat de 3ori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cunosc 929 cu 65mii km ..care macina de ani de zile km in pista fara probleme. doar cutia s'am dus de 2 ori ..in rest ..va mai macina km si in viitor :crack:

sunt oricum motoare bune :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"fosta" mea (919) avea 75demii, pastilele schimbate si mergea nemaipomenit.....am fosc cu ea la padure, tipul din baneasa (,ecanic si baiat de nota 10) si mi-a zis k mai mere linistita pana la 120demii....oricum sint cele mai fiabile se stie, dar cum zicea si dopeman, nu conteaza cat, ci cum s-a mers cu ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit circa 55 de pagini, am vorbit cu 2 baieti care stiu ce inseamna fireblade si concluzia e urmatoarea: sezonul asta sau cel ce va urma, imi voi pune vaca la vanzare ptr a achizitiona un SC28 sau SC33 (in functie de situatia financiara la momentul respectiv )

eu ma gandeam la fireblade (sc28 sau sc33) sau firestorm (VTR 1000F) .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit circa 55 de pagini, am vorbit cu 2 baieti care stiu ce inseamna fireblade si concluzia e urmatoarea: sezonul asta sau cel ce va urma, imi voi pune vaca la vanzare ptr a achizitiona un SC28 sau SC33 (in functie de situatia financiara la momentul respectiv )

eu ma gandeam la fireblade (sc28 sau sc33) sau firestorm (VTR 1000F) .....

 

foarte buna alegere :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E oficial,azi am luat-o e a mea:).Dupa ce am fost cu ea si am vazut ca este ok si mecanic am luat-o fara nici o retinere:),i-au pus ulei nou Motul,filtru de ulei:) inainte de prima iesire o sa ii pun si bujii cu iridium,cauciucuri noi de care nu sunt hotarat ce model(oricum o sa pastrez dimensiunile origniale).Probabil o sa pun si un amortizor de ghidon cand o sa am bani,am primit si o toba gpr care cred ca a fost taiata, e cam scurta si cam goala cred ca urla nebunie am sa o pun zilele astea si bag un filmuletz sa va dati cu parerea+ ceva noi poze(azi nu am avut timp am ajuns pe intuneric)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut .. am si eu o intrebare .. e adevarat ca primul model de honda cbr .. ala din 2000 e mai zgomotos la motor .. ? parca ar bate oaba de ambreaj si lantul .. se aud putin .. dar totusi se aud .. e normal asa ceva ? de la baietii care mai au am inteles ca asa fac toate si ca nu`i nicio problema ... va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

some engine noise is normal..... asta scrie in cartea tehnica si sincer, e mai galagioasa decat sc28 sau sc33-ul. dar sunt motoare fiabile si puternice, si pe toate forumurile nu "auzi" altceva decat ca e Honda si nu se strica......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

<small>--- Mesaj completat în 18 Mar 2008 11:40 -------------</small><br/>

salut .. am si eu o intrebare .. e adevarat ca primul model de honda cbr .. ala din 2000 e mai zgomotos la motor .. ? parca ar bate oaba de ambreaj si lantul .. se aud putin .. dar totusi se aud .. e normal asa ceva ? de la baietii care mai au am inteles ca asa fac toate si ca nu`i nicio problema ... va multumesc

 

Da, si nu numai primul, chiar si modelul 954, are acelasi zgomot, care la inceput este foarte enervant.

Ai impresia ca schimbatorul de viteza, functioneaza fara ulei :crack:

 

Cunosc pe cineva, care a crezut ca sunt probleme, si a schimbat multe lucruri la un service, unde a zis mechanicul ca nu era nevoie, pt ca totul parea in regula.

A platit in jur de 300 de EU, si zgomotul sa auzit mai incet timp de 1000 de km, dupa aia facea exact la fel !!! :crack:

 

Trageti voi concluziile

 

--- Mesaj completat în 18 Mar 2008 11:47 -------------

some engine noise is normal..... asta scrie in cartea tehnica si sincer, e mai galagioasa decat sc28 sau sc33-ul. dar sunt motoare fiabile si puternice, si pe toate forumurile nu "auzi" altceva decat ca e Honda si nu se strica......

 

Am auzit sc33-uri care faceau mult mai urat, desi erau superintretinute.

Asta este FireBlade-ul, poti sa te obisnuiesti, sau poti sa-ti cumperi altceva :crack:

 

 

Oricum, eu iti zic, si cred ca nu sunt singurul, ca nimic nu se compara cu HONDA !!!! :rusinica:

Editat de borosz1978
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...