Praetor Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 Multumesc pentru informatii. Abia astept sa o scot la plimbare. Sa auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 bine ai venit printre noi si sa mergi multi kilometri cu ea fara incidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-FreaK- Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 am citit circa 55 de pagini, am vorbit cu 2 baieti care stiu ce inseamna fireblade si concluzia e urmatoarea: sezonul asta sau cel ce va urma, imi voi pune vaca la vanzare ptr a achizitiona un SC28 sau SC33 (in functie de situatia financiara la momentul respectiv ) eu ma gandeam la fireblade (sc28 sau sc33) sau firestorm (VTR 1000F) ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 am citit circa 55 de pagini, am vorbit cu 2 baieti care stiu ce inseamna fireblade si concluzia e urmatoarea: sezonul asta sau cel ce va urma, imi voi pune vaca la vanzare ptr a achizitiona un SC28 sau SC33 (in functie de situatia financiara la momentul respectiv ) eu ma gandeam la fireblade (sc28 sau sc33) sau firestorm (VTR 1000F) ..... foarte buna alegere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 si acum poze cu BONDARUL meu --- Mesaj completat în 17 Mar 2008 18:41 ------------- si acum poze cu BONDARUL meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 E oficial,azi am luat-o e a mea:).Dupa ce am fost cu ea si am vazut ca este ok si mecanic am luat-o fara nici o retinere:),i-au pus ulei nou Motul,filtru de ulei:) inainte de prima iesire o sa ii pun si bujii cu iridium,cauciucuri noi de care nu sunt hotarat ce model(oricum o sa pastrez dimensiunile origniale).Probabil o sa pun si un amortizor de ghidon cand o sa am bani,am primit si o toba gpr care cred ca a fost taiata, e cam scurta si cam goala cred ca urla nebunie am sa o pun zilele astea si bag un filmuletz sa va dati cu parerea+ ceva noi poze(azi nu am avut timp am ajuns pe intuneric) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unick Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 up...am vazut mobra si am plecat repede sa crap de ciuda sa o turezi fara mila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_andy Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 salut .. am si eu o intrebare .. e adevarat ca primul model de honda cbr .. ala din 2000 e mai zgomotos la motor .. ? parca ar bate oaba de ambreaj si lantul .. se aud putin .. dar totusi se aud .. e normal asa ceva ? de la baietii care mai au am inteles ca asa fac toate si ca nu`i nicio problema ... va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 some engine noise is normal..... asta scrie in cartea tehnica si sincer, e mai galagioasa decat sc28 sau sc33-ul. dar sunt motoare fiabile si puternice, si pe toate forumurile nu "auzi" altceva decat ca e Honda si nu se strica...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zeno Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 Este indistructibila !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 Este indistructibila !!! nu spune asta.... o sa vina poze si o sa vezi. este indistructibila daca te porti frumos cu ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 (editat) <small>--- Mesaj completat în 18 Mar 2008 11:40 -------------</small><br/> salut .. am si eu o intrebare .. e adevarat ca primul model de honda cbr .. ala din 2000 e mai zgomotos la motor .. ? parca ar bate oaba de ambreaj si lantul .. se aud putin .. dar totusi se aud .. e normal asa ceva ? de la baietii care mai au am inteles ca asa fac toate si ca nu`i nicio problema ... va multumesc Da, si nu numai primul, chiar si modelul 954, are acelasi zgomot, care la inceput este foarte enervant. Ai impresia ca schimbatorul de viteza, functioneaza fara ulei Cunosc pe cineva, care a crezut ca sunt probleme, si a schimbat multe lucruri la un service, unde a zis mechanicul ca nu era nevoie, pt ca totul parea in regula. A platit in jur de 300 de EU, si zgomotul sa auzit mai incet timp de 1000 de km, dupa aia facea exact la fel !!! Trageti voi concluziile --- Mesaj completat în 18 Mar 2008 11:47 ------------- some engine noise is normal..... asta scrie in cartea tehnica si sincer, e mai galagioasa decat sc28 sau sc33-ul. dar sunt motoare fiabile si puternice, si pe toate forumurile nu "auzi" altceva decat ca e Honda si nu se strica...... Am auzit sc33-uri care faceau mult mai urat, desi erau superintretinute. Asta este FireBlade-ul, poti sa te obisnuiesti, sau poti sa-ti cumperi altceva Oricum, eu iti zic, si cred ca nu sunt singurul, ca nimic nu se compara cu HONDA !!!! Editat Martie 18, 2008 de borosz1978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 honda rulz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 (editat) incerc iar Editat Martie 18, 2008 de NASU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 (editat) Este indistructibila !!! Imi pare rau ca te contrazic. Motorul meu s-a "dus in tarile calde". Editat Martie 18, 2008 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 ai idee din ce cauza a ajuns asa? ne poti da mai multe detlii eventual stil de condus ,unde schimbai treptele,te dadeai pe o roata ,pe circuit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 Pare a fii vorba de distributie ... ps: am vazut R1 rn12 la 32-34k km cu problema de gen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxaru Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 incerc iar Nice Acu nu fa si tu ca ala la reclama cu masina si ii spune unu de la o terasa Nice si el ii in stare sa il ia de gar...doar nice??? Glumeam....superba si sa o folosesti sanatos! Poate sap viitoare o sa imi prezint si eu noua achizitie... Pana atunci.... drumuri bune!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 @NASU: Nu, nu stiu cum s-a intamplat. Sambata, dupa ce am revenit din Sighisoara, i-am dat fratelui meu motorul la o tura. Dupa care ma suna sa ma duc sa aduc motorul acasa. S-a oprit din mers, dupa un zgomot urat. Acul la apa statea bine. La fel si nivelul uleiului (ulei cu care am facut 6-700 km). Nu conduc agresiv. Treptele le schimb in functie de conjuctura. Pana m-am acomodat cu motorul (sunt incepator) schimbam la 3-4.000 (inca nu s-a incalzit asfaltul si am preferat sa merg in trepte mai mari la turatii mai mici, sa nu am surprize). Dupa care, am inceput sa le schimb la 6-8.000, cu top-uri de 11-12.000 dupa ce ieseam din oras. Nu merg intr-o roata. Nu ma dau pe pista. Deci, e destul de ciudat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 acolo pare a fi un corp strain in camera. se vad batai pe chiulasa si pe piston. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 @NASU: Nu, nu stiu cum s-a intamplat. Sambata, dupa ce am revenit din Sighisoara, i-am dat fratelui meu motorul la o tura. Dupa care ma suna sa ma duc sa aduc motorul acasa. S-a oprit din mers, dupa un zgomot urat. Acul la apa statea bine. La fel si nivelul uleiului (ulei cu care am facut 6-700 km). Nu conduc agresiv. Treptele le schimb in functie de conjuctura. Pana m-am acomodat cu motorul (sunt incepator) schimbam la 3-4.000 (inca nu s-a incalzit asfaltul si am preferat sa merg in trepte mai mari la turatii mai mici, sa nu am surprize). Dupa care, am inceput sa le schimb la 6-8.000, cu top-uri de 11-12.000 dupa ce ieseam din oras. Nu merg intr-o roata. Nu ma dau pe pista. Deci, e destul de ciudat... Mama ce urat !! Imi pare foarte rau frate, dar sunt absolut sigur ca nu este vina ta. Adica, nu cred ca un muritor de rand, poate sa faca asa ceva, daca conduce in limitele bunului simt. Acolo sa intamplat altceva, poate a umblat cineva inainte s-o cumperi, pur si simplu nu inteleg cum altfel ar fi posibil asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 acolo pare a fi un corp strain in camera. se vad batai pe chiulasa si pe piston. S-a spart pistonul. Dupa ce au dat jos esapamentul, l-au scuturat si cadeau bucati de piston din el. Mama ce urat !! Imi pare foarte rau frate, dar sunt absolut sigur ca nu este vina ta. Adica, nu cred ca un muritor de rand, poate sa faca asa ceva, daca conduce in limitele bunului simt. Acolo sa intamplat altceva, poate a umblat cineva inainte s-o cumperi, pur si simplu nu inteleg cum altfel ar fi posibil asa ceva. Motorul a mers 3-4.000 km si in tara. L-am luat de la prieteni, cu siguranta nu a umblat nimeni in el. Bine ca nu ne-am tavalit pe undeva. Sa fie si sanatatea mea in pioneze si motorul varza. Il facem si suntem iar pe drumuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 am patit si eu exact la fel cu un kawasaki zx7r. cauza? arcurile de la supape slabite, pistonul a ajuns in urma o supapa, aceasta s-a rupt si a cazut in camera de ardere unde a facut "curatenie". faza e ca la anumiti ani si anumiti km se fac anumite revizii, peste care noi trecem, pentru ca nu avem service-uri normale, si avem doar mecanici care repara cand ceva se schimba. reparatia o sa te coste undeva la 800euro, cam cu atat gasesti motor in germania. bafta si repar-o cat mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 am patit si eu exact la fel cu un kawasaki zx7r. cauza? arcurile de la supape slabite, pistonul a ajuns in urma o supapa, aceasta s-a rupt si a cazut in camera de ardere unde a facut "curatenie". faza e ca la anumiti ani si anumiti km se fac anumite revizii, peste care noi trecem, pentru ca nu avem service-uri normale, si avem doar mecanici care repara cand ceva se schimba. reparatia o sa te coste undeva la 800euro, cam cu atat gasesti motor in germania. bafta si repar-o cat mai repede. Am gasit motor (fara anexe) la 600 euro, in Bucuresti. Astazi aflu cand pot sa ma duc dupa el. O sa-l fac si o sa-l vand. Tot raul inspre bine. Ridicam stacheta. Trecem la un 929 sau poate chiar un 954. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.