graurcristi Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 Ma indruma cineva unde pot cumpara o baterie pentru honda cbr 929.sau catre cineva care aduce de pe polo ca am gasit acolo la pret acceptabil. Codul bateriei este YTX9-BS 12v 9Ah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 se pare ca ma apuc de reparat, piese am gasit la Jagi, far si carene. sa vedem ce iese. pana atunci ne dam pe vfr-ul prietenului ramas fara permis. daca cineva are o idee cum pot sa scot zgarieturile de pe o toba titan ascult. vreo idee de unde as putea cumpara un set de stickere pentru 954? nu cred k mere cu polish sau ceva de gen....k totusi e carbon.... am auzit de reimbracare in carbon... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 toba e din titan si are niste zgarieturi superficiale, nu adanci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 (editat) nu cred k mere cu polish sau ceva de gen....k totusi e carbon.... am auzit de reimbracare in carbon... A zis titan. Poti incerca cu acel set de lustruit aluminu de la louis e posibil sa mai lustruiasca si sa scoata din micile zgarieturi(desi titanul este mult mai dur decat aluminiul) Editat Aprilie 27, 2008 de alexutzzz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 mda, se pare ca mi-am dat de lucru... la sfatul prietenilor am sa tin motorul asta, sa vedem ce iese..... sper sa iasa ca noua si sa ploua pana termin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 se pare ca am pierdut ceva: ai facut accident?? zgarieturile de pe titaniu mai greu de scos ..obisnuieste'te cu gandul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 da, am facut accident, vineri am iesit la o plimbare scurta, si scurta a fost. am ajuns pana la Homorod, pana acolo toate bune si frumoase. in parcare am stat vreo jumatate de ora, exact cat sa se raceasca cauciucurile, apoi am plecat in tromba. dupa 300m prima curba, serioasa, lunga, la dreapta. scot fundul, aplec motorul si dusi am fost. am pierdut fata, eu am cazut de pe motor, motorul a plecat de sub mine ca o sanie si s-a oprit in parapet. urmari? carene faruri distruse. crashpad-ul si-a cam facut treaba, dar totusi sunt urme. La prima strigare am vrut sa vand motorul dar am analizat situatia la rece, telescoape, bord, cadru intact. plasticele si farul se schimba si viata merge mai departe. dupa ce termin de reparat, vreau setul de pilot power. nu mai am incredere in combinatia de bt015 si m1 pe fata. ma bazez pe tine mac. ahh. multumesc pentru setul de m1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 nasoala treaba dar poti zambi ptr ca s'a sfarsit totul cu bine combinatia chiar nu e una din cele mai bune..gume diverse fata spate ..comportament divers pe curbe, temperaturi diverse de exercitiu.. gumele se incalzesc cam in 2-3 km de tras ..nu dupa 500m bine ca ai scapat teafar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 decand ma dau pe motor, e singura data cand am avut cauciucuri diferite fata spate, si ultima. cat despre incalzitul cauciucului, e o lectie pe care trebuie sa o invat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 kitul cu emblemele pt motor cred ca gasesti la orice atelier de publicitate care lucreaza cu autocolant.spre exemplu un prieten cu un f4 si le a facut pe toate la un atelier in giurgiu si culme doar 150 000. 15 ron in ceea ce priveste zgarietaurile de pe toba poate cu un polish profesional in serviceurrile auto. sau cum am vazut pe louis.de pt toba mea akrapovic au doar sitele de vanzare,sau vata aia izolatoate sau invelisul exterior. care stiti un service moto in bucuresti langa foisorul de foc. m a trimis un baiat numai ca strada care mi a zis o el nu exista acolo. mi a zis ca e langa dragon la foisorul de foc. pe strada puisor.dar strada asta nu exista pe nici o harta. e un service specializat din ce am inteles pe problemele electrice. nici acum n am rezolbat buba la moto meu. e enervant rau cand se aprind senzorii aia si ramane fara curent. nu pot sa plec prea departe cu ea.numai pe langa oras ma plimb ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 solutia e sa mergi la un atelier electric si sa-ti masoare continuitatea din tiate firele. ideal ar fi sa mergi cu o carte service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 (editat) da, am facut accident, vineri am iesit la o plimbare scurta, si scurta a fost. am ajuns pana la Homorod, pana acolo toate bune si frumoase. in parcare am stat vreo jumatate de ora, exact cat sa se raceasca cauciucurile, apoi am plecat in tromba. dupa 300m prima curba, serioasa, lunga, la dreapta. scot fundul, aplec motorul si dusi am fost. [...] Imi pare rau pentru tine. Stiu cat de neplacut a fost sa stau o saptamana langa motor pentru ca s-a spart un piston, d-apoi sa ne tavalim... Pentru stickere, vorbeste cu mertan. S-ar putea sa te ajute el. Spor la reparat! Si asteptam poze cu ea reparata cat mai repede. Editat Aprilie 28, 2008 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bu2 Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 nu exista un service si un electrician care sa stie treaba?nu sa stau eu cu cartea langa el? un manual am da nu complet si mai e si in germana ( e enervant rau...ce cred io ca are: fura cumva curent.....si nu i mai ajunge pt scanteie,si daia se aprinde senzoru de injectie,si daia n are destul curent nici pt vitezometru.are momentecd isi revine.cand e cald motoru...si apoi de la trepidatii iar se intrerupe. vreu si io sa mi ziceti un loc unde s o duc dar sa stie aia meserie nu sa stau io langa ei. am sunat la service honda la bucuresti si au zis ca doar sa mi testeze injectia atat pot sa mi faca,la restu nu se baga:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 (editat) Deci, daca aveti probleme de genul care a avut Dopeman, nu ezitati sa ma cautati. Am piese pt CBR954 pe stock sau pot face rost de ele la preturi mai subtziri.Cadru de bord, oglinzi, capace motor, far, carene. Pe www.ronayers.com pot sa comand piese originale care vin in 3 saptamini. Nu strica daca a-ti avea pe stock un capac de alternator, cadru de bord superior, scarite, manete de frina-ambreiaj. Nu va doresc sa aveti incidente neplacute, dar stiti si voi ca nu prea scapa nimeni. Eu am avut destule si acum sint pregatit. PS: carena de fata, cadrul de bord si parbrizul din poza sint istorie, s-au facut praf saptamina trecuta, nu la Serres, doar 60 la ora si s-a dus pe iarba. Daca raminea pe asfalt nu patzea nimic. Editat Aprilie 28, 2008 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 spune multe poza asta, succes pe pista si multa distractie in continuare. Multumesc pentru sprijin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 da, am facut accident, vineri am iesit la o plimbare scurta, si scurta a fost. am ajuns pana la Homorod, pana acolo toate bune si frumoase. in parcare am stat vreo jumatate de ora, exact cat sa se raceasca cauciucurile, apoi am plecat in tromba. dupa 300m prima curba, serioasa, lunga, la dreapta. scot fundul, aplec motorul si dusi am fost. am pierdut fata, eu am cazut de pe motor, motorul a plecat de sub mine ca o sanie si s-a oprit in parapet. urmari? carene faruri distruse. crashpad-ul si-a cam facut treaba, dar totusi sunt urme. La prima strigare am vrut sa vand motorul dar am analizat situatia la rece, telescoape, bord, cadru intact. plasticele si farul se schimba si viata merge mai departe. dupa ce termin de reparat, vreau setul de pilot power. nu mai am incredere in combinatia de bt015 si m1 pe fata. ma bazez pe tine mac. ahh. multumesc pentru setul de m1. Stop man !!! bt015 este brigestone batlax ? ce este m1 ? Deci, daca aveti probleme de genul care a avut Dopeman, nu ezitati sa ma cautati. Am piese pt CBR954 pe stock sau pot face rost de ele la preturi mai subtziri.Cadru de bord, oglinzi, capace motor, far, carene. Pe www.ronayers.com pot sa comand piese originale care vin in 3 saptamini. Nu strica daca a-ti avea pe stock un capac de alternator, cadru de bord superior, scarite, manete de frina-ambreiaj. Nu va doresc sa aveti incidente neplacute, dar stiti si voi ca nu prea scapa nimeni. Eu am avut destule si acum sint pregatit. PS: carena de fata, cadrul de bord si parbrizul din poza sint istorie, s-au facut praf saptamina trecuta, nu la Serres, doar 60 la ora si s-a dus pe iarba. Daca raminea pe asfalt nu patzea nimic. Mama, daca vede Stoner poza asta, se lasa de motociclism. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 azi te'am depasit pe curba in inclinare cu scooterul ..am ajuns pe la 80-90 grade viteza prea mare pe o curba, inclinare iesita din comun ..nujtu ce incercam ..l'am pierdut ..l'am recuperat ..am inclinat iar ..si a fugit spatele scooterul a suferit destul ..am ramas cu partea frontala in mana practic m'am dat peste cap de cateva ori ..si cam atat ..genunchiul umflat ..in rest totul bine bine ca termin motorul zilele astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 azi te'am depasit pe curba in inclinare cu scooterul ..am ajuns pe la 80-90 grade viteza prea mare pe o curba, inclinare iesita din comun ..nujtu ce incercam ..l'am pierdut ..l'am recuperat ..am inclinat iar ..si a fugit spatele scooterul a suferit destul ..am ramas cu partea frontala in mana practic m'am dat peste cap de cateva ori ..si cam atat ..genunchiul umflat ..in rest totul bine bine ca termin motorul zilele astea Mac, presupun ca glumesti. Nu de alta, da` te vrem intreg la Cluj. De ce K5 mai radem noi la "FireBlade Fest"? :moto: Pan` atunci ma antrenez si eu. Mai am putin si pun umaru` jos pe viraje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zeno Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 sa fac cateva stikere cu "FIREBLADECLUB" sa le impartim la cj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 sa fac cateva stikere cu "FIREBLADECLUB" sa le impartim la cj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 (editat) mac, m3 sau pp? hotareste-te si trimite-mi si mie un set..... lasa frate scuterele ca te rupi. eu am incercat intr-o zi un atv si rezultatul a fost dezastruos... pt atv Editat Aprilie 29, 2008 de dopeman1979 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 Deci, daca aveti probleme de genul care a avut Dopeman, nu ezitati sa ma cautati. Am piese pt CBR954 pe stock sau pot face rost de ele la preturi mai subtziri.Cadru de bord, oglinzi, capace motor, far, carene. Pe www.ronayers.com pot sa comand piese originale care vin in 3 saptamini. Nu strica daca a-ti avea pe stock un capac de alternator, cadru de bord superior, scarite, manete de frina-ambreiaj. Nu va doresc sa aveti incidente neplacute, dar stiti si voi ca nu prea scapa nimeni. Eu am avut destule si acum sint pregatit. PS: carena de fata, cadrul de bord si parbrizul din poza sint istorie, s-au facut praf saptamina trecuta, nu la Serres, doar 60 la ora si s-a dus pe iarba. Daca raminea pe asfalt nu patzea nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 Am profitat de vremea buna si am vizitat cate ceva. Hunedoara si Alba Iulia, 1, 2, 3 si 4... Si contrar opiniei unora dintre membri acestei sectiuni, chestia crem de pe rezervor NU este o perna. E costumul de ploaie, intr-o plasa de plastic. Pe bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 Am profitat de vremea buna si am vizitat cate ceva. Hunedoara si Alba Iulia, 1, 2, 3 si 4... Si contrar opiniei unora dintre membri acestei sectiuni, chestia crem de pe rezervor NU este o perna. E costumul de ploaie, intr-o plasa de plastic. Pe bune. Misto perna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.