Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

se pare ca ma apuc de reparat, piese am gasit la Jagi, far si carene. sa vedem ce iese. pana atunci ne dam pe vfr-ul prietenului ramas fara permis. daca cineva are o idee cum pot sa scot zgarieturile de pe o toba titan ascult. vreo idee de unde as putea cumpara un set de stickere pentru 954?

 

nu cred k mere cu polish sau ceva de gen....k totusi e carbon....

 

am auzit de reimbracare in carbon...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred k mere cu polish sau ceva de gen....k totusi e carbon....

 

am auzit de reimbracare in carbon...

A zis titan.

Poti incerca cu acel set de lustruit aluminu de la louis e posibil sa mai lustruiasca si sa scoata din micile zgarieturi(desi titanul este mult mai dur decat aluminiul)

Editat de alexutzzz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, am facut accident, vineri am iesit la o plimbare scurta, si scurta a fost. am ajuns pana la Homorod, pana acolo toate bune si frumoase. in parcare am stat vreo jumatate de ora, exact cat sa se raceasca cauciucurile, apoi am plecat in tromba. dupa 300m prima curba, serioasa, lunga, la dreapta. scot fundul, aplec motorul si dusi am fost. am pierdut fata, eu am cazut de pe motor, motorul a plecat de sub mine ca o sanie si s-a oprit in parapet. urmari? carene faruri distruse. crashpad-ul si-a cam facut treaba, dar totusi sunt urme. La prima strigare am vrut sa vand motorul dar am analizat situatia la rece, telescoape, bord, cadru intact. plasticele si farul se schimba si viata merge mai departe. dupa ce termin de reparat, vreau setul de pilot power. nu mai am incredere in combinatia de bt015 si m1 pe fata. ma bazez pe tine mac. ahh. multumesc pentru setul de m1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nasoala treaba dar poti zambi ptr ca s'a sfarsit totul cu bine

combinatia chiar nu e una din cele mai bune..gume diverse fata spate ..comportament divers pe curbe, temperaturi diverse de exercitiu..

gumele se incalzesc cam in 2-3 km de tras ..nu dupa 500m

bine ca ai scapat teafar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

decand ma dau pe motor, e singura data cand am avut cauciucuri diferite fata spate, si ultima. cat despre incalzitul cauciucului, e o lectie pe care trebuie sa o invat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kitul cu emblemele pt motor cred ca gasesti la orice atelier de publicitate care lucreaza cu autocolant.spre exemplu un prieten cu un f4 si le a facut pe toate la un atelier in giurgiu si culme doar 150 000. 15 ron

in ceea ce priveste zgarietaurile de pe toba poate cu un polish profesional in serviceurrile auto.

sau cum am vazut pe louis.de pt toba mea akrapovic au doar sitele de vanzare,sau vata aia izolatoate sau invelisul exterior.

 

 

care stiti un service moto in bucuresti langa foisorul de foc. m a trimis un baiat numai ca strada care mi a zis o el nu exista acolo.

 

mi a zis ca e langa dragon la foisorul de foc. pe strada puisor.dar strada asta nu exista pe nici o harta.

e un service specializat din ce am inteles pe problemele electrice.

 

nici acum n am rezolbat buba la moto meu.

e enervant rau cand se aprind senzorii aia si ramane fara curent. nu pot sa plec prea departe cu ea.numai pe langa oras ma plimb :)(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, am facut accident, vineri am iesit la o plimbare scurta, si scurta a fost. am ajuns pana la Homorod, pana acolo toate bune si frumoase. in parcare am stat vreo jumatate de ora, exact cat sa se raceasca cauciucurile, apoi am plecat in tromba. dupa 300m prima curba, serioasa, lunga, la dreapta. scot fundul, aplec motorul si dusi am fost. [...]

 

Imi pare rau pentru tine. :blbl: Stiu cat de neplacut a fost sa stau o saptamana langa motor pentru ca s-a spart un piston, d-apoi sa ne tavalim...

Pentru stickere, vorbeste cu mertan. S-ar putea sa te ajute el. :moto:

 

Spor la reparat! Si asteptam poze cu ea reparata cat mai repede. :)

:moto:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu exista un service si un electrician care sa stie treaba?nu sa stau eu cu cartea langa el?

un manual am da nu complet si mai e si in germana :)(

e enervant rau...ce cred io ca are: fura cumva curent.....si nu i mai ajunge pt scanteie,si daia se aprinde senzoru de injectie,si daia n are destul curent nici pt vitezometru.are momentecd isi revine.cand e cald motoru...si apoi de la trepidatii iar se intrerupe.

vreu si io sa mi ziceti un loc unde s o duc dar sa stie aia meserie nu sa stau io langa ei.

am sunat la service honda la bucuresti si au zis ca doar sa mi testeze injectia atat pot sa mi faca,la restu nu se baga:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, daca aveti probleme de genul care a avut Dopeman, nu ezitati sa ma cautati. Am piese pt CBR954 pe stock sau pot face rost de ele la preturi mai subtziri.Cadru de bord, oglinzi, capace motor, far, carene. Pe www.ronayers.com pot sa comand piese originale care vin in 3 saptamini. Nu strica daca a-ti avea pe stock un capac de alternator, cadru de bord superior, scarite, manete de frina-ambreiaj. Nu va doresc sa aveti incidente neplacute, dar stiti si voi ca nu prea scapa nimeni. Eu am avut destule si acum sint pregatit.

 

PS: carena de fata, cadrul de bord si parbrizul din poza sint istorie, s-au facut praf saptamina trecuta, nu la Serres, doar 60 la ora si s-a dus pe iarba. Daca raminea pe asfalt nu patzea nimic.

post-1003-1209399914_thumb.jpg

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, am facut accident, vineri am iesit la o plimbare scurta, si scurta a fost. am ajuns pana la Homorod, pana acolo toate bune si frumoase. in parcare am stat vreo jumatate de ora, exact cat sa se raceasca cauciucurile, apoi am plecat in tromba. dupa 300m prima curba, serioasa, lunga, la dreapta. scot fundul, aplec motorul si dusi am fost. am pierdut fata, eu am cazut de pe motor, motorul a plecat de sub mine ca o sanie si s-a oprit in parapet. urmari? carene faruri distruse. crashpad-ul si-a cam facut treaba, dar totusi sunt urme. La prima strigare am vrut sa vand motorul dar am analizat situatia la rece, telescoape, bord, cadru intact. plasticele si farul se schimba si viata merge mai departe. dupa ce termin de reparat, vreau setul de pilot power. nu mai am incredere in combinatia de bt015 si m1 pe fata. ma bazez pe tine mac. ahh. multumesc pentru setul de m1.

 

Stop man !!!

 

bt015 este brigestone batlax ?

ce este m1 ?

 

Deci, daca aveti probleme de genul care a avut Dopeman, nu ezitati sa ma cautati. Am piese pt CBR954 pe stock sau pot face rost de ele la preturi mai subtziri.Cadru de bord, oglinzi, capace motor, far, carene. Pe www.ronayers.com pot sa comand piese originale care vin in 3 saptamini. Nu strica daca a-ti avea pe stock un capac de alternator, cadru de bord superior, scarite, manete de frina-ambreiaj. Nu va doresc sa aveti incidente neplacute, dar stiti si voi ca nu prea scapa nimeni. Eu am avut destule si acum sint pregatit.

 

PS: carena de fata, cadrul de bord si parbrizul din poza sint istorie, s-au facut praf saptamina trecuta, nu la Serres, doar 60 la ora si s-a dus pe iarba. Daca raminea pe asfalt nu patzea nimic.

 

Mama, daca vede Stoner poza asta, se lasa de motociclism. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi te'am depasit pe curba in inclinare cu scooterul ..am ajuns pe la 80-90 grade

viteza prea mare pe o curba, inclinare iesita din comun ..nujtu ce incercam ..l'am pierdut ..l'am recuperat ..am inclinat iar ..si a fugit spatele

scooterul a suferit destul ..am ramas cu partea frontala in mana practic

m'am dat peste cap de cateva ori ..si cam atat ..genunchiul umflat ..in rest totul bine

 

 

bine ca termin motorul zilele astea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi te'am depasit pe curba in inclinare cu scooterul ..am ajuns pe la 80-90 grade

viteza prea mare pe o curba, inclinare iesita din comun ..nujtu ce incercam ..l'am pierdut ..l'am recuperat ..am inclinat iar ..si a fugit spatele

scooterul a suferit destul ..am ramas cu partea frontala in mana practic

m'am dat peste cap de cateva ori ..si cam atat ..genunchiul umflat ..in rest totul bine

 

 

bine ca termin motorul zilele astea :blbl:

 

Mac, presupun ca glumesti. Nu de alta, da` te vrem intreg la Cluj. De ce K5 mai radem noi la "FireBlade Fest"? :moto: :moto:

Pan` atunci ma antrenez si eu. Mai am putin si pun umaru` jos pe viraje. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mac, m3 sau pp? hotareste-te si trimite-mi si mie un set..... :) lasa frate scuterele ca te rupi. eu am incercat intr-o zi un atv si rezultatul a fost dezastruos... pt atv

Editat de dopeman1979
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, daca aveti probleme de genul care a avut Dopeman, nu ezitati sa ma cautati. Am piese pt CBR954 pe stock sau pot face rost de ele la preturi mai subtziri.Cadru de bord, oglinzi, capace motor, far, carene. Pe www.ronayers.com pot sa comand piese originale care vin in 3 saptamini. Nu strica daca a-ti avea pe stock un capac de alternator, cadru de bord superior, scarite, manete de frina-ambreiaj. Nu va doresc sa aveti incidente neplacute, dar stiti si voi ca nu prea scapa nimeni. Eu am avut destule si acum sint pregatit.

 

PS: carena de fata, cadrul de bord si parbrizul din poza sint istorie, s-au facut praf saptamina trecuta, nu la Serres, doar 60 la ora si s-a dus pe iarba. Daca raminea pe asfalt nu patzea nimic.

post-1003-1209495053_thumb.jpg

post-1003-1209496117_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am profitat de vremea buna si am vizitat cate ceva. Hunedoara si Alba Iulia, 1, 2, 3 si 4...

 

Si contrar opiniei unora dintre membri acestei sectiuni, chestia crem de pe rezervor NU :) este o perna. E costumul de ploaie, intr-o plasa de plastic. Pe bune. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am profitat de vremea buna si am vizitat cate ceva. Hunedoara si Alba Iulia, 1, 2, 3 si 4...

 

Si contrar opiniei unora dintre membri acestei sectiuni, chestia crem de pe rezervor NU :) este o perna. E costumul de ploaie, intr-o plasa de plastic. Pe bune. :moto:

 

Misto perna :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...