danymal Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Am un kawasaki ninja 636 din 2005. Când trec din 2^ în 3^ sau din 4^ în 3^ face ca și cum coroana ar avea dinți lipsă . Aveți idee ce ar putea fi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Incearca intai sa umbli la reglajul de la ambreiaj si vezi daca mai face la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Incearca intai sa umbli la reglajul de la ambreiaj si vezi daca mai face la fel daca ar fi de acolo ar face in toate treptele mai ales primele doua....atentie ca treapta a 3-a este punctul comun,sa nu cumva sa fie pinioanele treptei a 3-a duse,ori sa ai ceva dus la furcile selectoare...din pacate,stii cum se afla..motor facut bucati pana la ultimul surub.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danymal Postat Februarie 29, 2016 Autor Share Postat Februarie 29, 2016 Da am auzit și eu că trebuie făcut bucăți motorul . Problema e ca nu mă pricep și sunt în Italia . Aici vor 1k € doar manoperă . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Tind sa cred ca problema e la pinion.CEva asemanator am avut si eu la a mea,si,avea uzura la pinion acolo unde cupleaza crabotii+uzura la furcute...dar cum a scris un coleg mai sus trebuie facut bucati motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Da am auzit și eu că trebuie făcut bucăți motorul . Problema e ca nu mă pricep și sunt în Italia . Aici vor 1k € doar manoperă . Da,sunt ceva bani,..cam asa se aprecieaza o munca de mecanic in alta tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 In Franta la un service non central(la 30km de centrul Parisului) ora de manopera moto era in jur de 50E. 1000E inseamna 20 ore de manopera. Parerea mea e ca un mecanic profesionist intr-un atelier bine utilat ar trebui sa rezolve problema in mai putin timp, totusi nu ma mira au si ei jepcarii lor. De exemplu o reprezentanta Suzuki din Paris unde ora de manopera era vreo 75E i-a cerut unui nene care venise cu un burgman 400 vandalizat (i-au furat niste piese de pe el) 500E doar ca sa-i faca devizul. Mie , un neprofesionist mi-a luat maaaxim 2 ore ca sa inventariez ce lipseste si ce trebuie schimbat iar piesele pe piata sh au costat maxim 250E. Un alt caz tot in Fr de data asta in domeniul auto, la un service au cerut manopera 100E pentru inlocuirea unui injector GPL pe care eu l-am inlocuit in maxim 10min, dar unui mecanic pro nu i-ar lua mai mult de 5 minute. Asi spune ca in vest se intampla mai des sa-ti incarce factura la service decat la noi pentru ca sansele sa dea peste cineva care mai are habar sunt mult mai mici decat la noi. Erori fac si ei si inca multe, ceea ce nu cred ca fac des sunt carpelile intentionate pentru ca astea se pot intoarce urat impotriva lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 (editat) Da,sunt ceva bani,..cam asa se aprecieaza o munca de mecanic in alta tara. Nu te opreste nimeni sa iti apreciezi corect munca. Daca muncesti prea ieftin e problema ta, nu a clientilor. Editat Martie 1, 2016 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Pai TNG e sarac, nu-si permite soft din ala smecher ca al tau... Bai parlitule, tu nu ai voie sa dai quote dupa TNG, auzi? Dupa ce a scris el ceva, tu trebuie sa inchizi browserul, si sa pornesti softul ala minune al tau, si sa te exciti in fata monitorului facand simulari cu cati bani ai lua tu pentru uns lantul la niste amarati. Pana acum imi era mila de tine, dar tu esti chiar genul de individ pe care nu-l duce capul nici macar atat incat sa-si dea seama ca e ilegal de prost... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Alex_en ,esti praf ,eu niciodata nu am aizit pe cineva sa se planga de servicile lui TNG,pr cand la tine e coada la plangeri.Eu zi ca tu faci pipi contra vantului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 (editat) In Franta la un service non central(la 30km de centrul Parisului) ora de manopera moto era in jur de 50E. 1000E inseamna 20 ore de manopera. Parerea mea e ca un mecanic profesionist intr-un atelier bine utilat ar trebui sa rezolve problema in mai putin timp, totusi nu ma mira au si ei jepcarii lor. De exemplu o reprezentanta Suzuki din Paris unde ora de manopera era vreo 75E i-a cerut unui nene care venise cu un burgman 400 vandalizat (i-au furat niste piese de pe el) 500E doar ca sa-i faca devizul. Mie , un neprofesionist mi-a luat maaaxim 2 ore ca sa inventariez ce lipseste si ce trebuie schimbat iar piesele pe piata sh au costat maxim 250E. Un alt caz tot in Fr de data asta in domeniul auto, la un service au cerut manopera 100E pentru inlocuirea unui injector GPL pe care eu l-am inlocuit in maxim 10min, dar unui mecanic pro nu i-ar lua mai mult de 5 minute. Asi spune ca in vest se intampla mai des sa-ti incarce factura la service decat la noi pentru ca sansele sa dea peste cineva care mai are habar sunt mult mai mici decat la noi. Erori fac si ei si inca multe, ceea ce nu cred ca fac des sunt carpelile intentionate pentru ca astea se pot intoarce urat impotriva lor. Eu pentru astfel de operatiune am 14 ore in Autodata. Ai lejer 3 zile de munca... Editat Martie 1, 2016 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 14 ore pare ok, e totusi o diferenta de 300E daca consideram 50E ora. Nu stiu cat e ora de service in Italia, dar ma gandesc ca n-ar trebui sa fie mai scumpa decat in Franta. Daca ora e 70E atunci manopera de 1000E e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 (editat) Postul meu a fost despre meseria de mecanic,o meserie care a devenit destul de ingrata in Romania. Si nu ma refer doar la mecanic moto...chiar si auto,aviatie etc Nu are rost sa ne certam cine, si ce poate mai mult, sau mai bine. Imi pare rau ca a fost inteles gresit postul meu... Editat Martie 1, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Ora tehnologica are asa cam 75-80 minute, de aia nu va ies voua zilele la pontaj. :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 (editat) Nu te opreste nimeni sa iti apreciezi corect munca. Daca muncesti prea ieftin e problema ta, nu a clientilor. STAI JOS ,ai 4 si pentru astazi! Cu siguranta aprecierea corecta nu inseamna 150ron DOAR dejantatul a 2 cauciucuri la circuit si puse altele pe jante ! ca fapt divers am fost sa vad o motocicleta care a fost intr-un service autorizat pt o revizie generala ,ultima factura se vorbea ca a fost de 2000 ron si se presupunea ca nu trebuia sa-i mai faci nimic motocicletei pt inceput de sezon ,aveti idee in ce stare era motocicleta ? imi rau ca o spun era jalnica,cum poate cineva sa faca service`ul in halul ala chiar nu inteleg si sa mai plece si cu ea de acolo in starea aceea » Post actualizat in 01 Mar 2016 07:35 Mult succes Dani in rezolvarea problemei Editat Martie 1, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Am un kawasaki ninja 636 din 2005. Când trec din 2^ în 3^ sau din 4^ în 3^ face ca și cum coroana ar avea dinți lipsă . Aveți idee ce ar putea fi ? Posibil un crabot rupt,furca stramba,traseu selector uzat. Din nefericire motorul trebuie demontat total pentru o evaluare corecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danymal Postat Martie 1, 2016 Autor Share Postat Martie 1, 2016 Problema e ca ora de manopera costă 35€ + TVA deci făcând un calcul simplu sunt necesare 3 zile de munca. Dacă ar avea cine să mă îndrume mai că m-as apuca eu de ea , chiar dacă nu am experiență . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Daca nu ai experienta chiar nu cred ca este o idee buna sa te ocupi de asa ceva..este totusi o lucrare de amploare! » Post actualizat in 01 Mar 2016 13:20Acum sa spun cateva lucuri ,cu "timpul de a executa o lucrare" conform nomenclatorului. Acele ore dedicate au fost stabilite de mecanici,ingineri de tastatura. De ce spun asta? Daca pentru o cutie de demontat sunt trecute x ore...pot sa afirm ca in practica uneori teoria cade. De ex poti sa ai un surub care nu se desface sau se rupe...o sa fie cateva ore sau zile de recuperat acea piesa complet functionabila... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Stai linistit ca aia de afara daca se lovesc de o problema de genul asta te taxeaza suplimentar, ceea ce e si normal in anumite limite. Stiu un caz in germania , s-a dus omu sa-si schimbe bujiile cu incandescenta la o masina, una s-a rupt la demontare,ca sa rezolve au demontat chiulasa,au prelucrat-o, au rezolvat dar costul total s-a apropiat de 3kE...cand initial ar fi trebuit sa coste cateva sute. Din cate stiu eu in general timpii dati in normative sunt acoperitori dar acesti timpi nu includ si surprizele, alea se taxeaza suplimentar. La pretul ala 1000E inseamna cam 24 ore de manopera ceea ce mi se pare exagerat pentru un mecanic profesionist, asta bineinteles in conditiile in care totul decurge normal fara surprize de genul suruburilor rupte sau cu cap stricat sau etc... Realitatea e ca mecanicii fug in general de lucrarile ample si cu grad mare de risc pentru ca din punct de vedere financiar ies mai bine cu lucrarile mici si simple, iar ca sa nu te refuze iti arunca un pret descurajant. Eu in situatia initiatorului m-as orienta catre un motor sh in stare buna pe care l-as monta singur. Sa inlocuiesti un motor cu totul e mult mai simplu decat sa faci unu bucati si apoi sa-l remontezi. Cu 1000E ai sanse mari sa gasesti un motor in stare foarte buna. Trebuie avut in vedere ca pe langa cei 1000E manopera vor mai fi cateva sute pe piese, in functie de ce gaseste inauntru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danymal Postat Martie 2, 2016 Autor Share Postat Martie 2, 2016 (editat) La partea cu motorul sh ai dreptate BINOX , dar de unde poți sa ai certitudinea că odată pus sus nu dă probleme. În ziua de azi nu mai exista onestitate și din câte văd sunt persoane capabile să treacă peste orice chiar și peste familie. » Post actualizat in 02 Mar 2016 18:06 TNG nimeni nu s-a născut învățat și eu sunt de părere că dacă ai bunăvoința și ești perseverent poți face multe lucruri de care ceilalți se îndoiesc. Străinătatea m-a învățat dacă mai era nevoie după cei 7 ani de acasă, că atunci când ești corect și muncitor reușești să faci multe Editat Martie 2, 2016 de danymal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 Nu am spus ca nu poti incerca, si sa iti iasa. Am spus ca este o lucrare ampla, si este nevoie de experienta practica,pe care tu momentan nu o ai. Lucru care poate sa insemne timp si bani pierduti...asta am vrut sa punctez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 pentru initiator , poti da motorul jos si sa-l trimiti pe autocar in romania, banuiesc ca mai ai ceva rude/ prieteni care sa-l duca la un mecanic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 La partea cu motorul sh ai dreptate BINOX , dar de unde poți sa ai certitudinea că odată pus sus nu dă probleme. Nimic nu e sigur pe lumea asta , dar stiu ca sunt firme de dezmembrari care dau si o oarecare garantie la motoare. In general la dezmembrat ajung motoarele accidentate care nu au apucat sa fie ''pregatite'' de vanzare, dar bineinteles exista si exceptii. Cauta si vezi ce oferte gasesti si apoi iti analizezi optiunile. Si la service exista riscul sa faca o bulibaseala si sa-ti crape ceva un pic mai tarziu sau sa te puna sa platesti mai multe piese decat trebuie, si nu, nu se intampla numai in Ro. Mai zic o poveste recenta din germania: prieten plecat cu masina de sarbatori in germ, pe drum masina incepe sa aiba o troncaneala care disparea sau se reducea mult la apasarea ambreiajului; de frica sa nu-i crape in drum la intoarcere, se duce la service ii schimba kitul de ambreiaj pt care plateste 1400E cu totu dar masina troncanea la fel ca inainte si-i spun ca defapt mai trebuie schimbat ceva dar e mult mai complicat si mai scump si bla bla, poa sa plece cu ea asa ca nu crapa pe drum.....n-a crapat dar a platit banii degeaba..., sau ma rog s-a ales cu kit nou de ambreiaj desi nu avea nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 La partea cu motorul sh ai dreptate BINOX , dar de unde poți sa ai certitudinea că odată pus sus nu dă probleme. În ziua de azi nu mai exista onestitate și din câte văd sunt persoane capabile să treacă peste orice chiar și peste familie. » Post actualizat in 02 Mar 2016 18:06 TNG nimeni nu s-a născut învățat și eu sunt de părere că dacă ai bunăvoința și ești perseverent poți face multe lucruri de care ceilalți se îndoiesc. Străinătatea m-a învățat dacă mai era nevoie după cei 7 ani de acasă, că atunci când ești corect și muncitor reușești să faci multe Poti sa te apuci sa.l repari tu, faza e ca o sa iti ia o eternitate, iar cel mai pretios lucru de pe lumea asta e tocmai timpul. Gandeste.te cate ore de munca o sa petreci langa motor, ia in calcul ca pot aparea situatii neprevazute, scule care trebuiesc cumparate, consumabile, piese etc. Toate astea se aduna si o sa rezulte ca nu merita sa te apuci singur. Plus ca poti monta totul la loc si la prima cheie sa iti dai seama ca altceva nu merge, sau curge ulei pe undeva sau mai stiu eu ce, poate iar trebuie sa dai jos motorul....an so on. Nu te apuca, sfatul meu, cumpara un motor SH si monteaza.l singur sau trimite motorul la un mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 1- pui mobra pe net la super oferta 2- cauti o mobra in firea ei de la un dealer de sh, cu garantie la motor si cutie diferenta de pret va fi clar sub costul reparatiei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.