Teddydk Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 salut dragi colegi, o vulcanizare moto in sectorul 1? unde pot merge astazi pentru schimb de cauciucuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 http://www.goracing.ro/service Adresa: Bd. Bucurestii Noi nr. 10, Sector 1, BUCURESTI (deasupra Pasaj/Pod Constanta) Telefon: 021 222 02 15 Mobil: 0761 320 240 Luni-Vineri: 10:00-18:00 Baga un telefon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Lucian Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 http://www.goracing.ro/service Foarte buni, si eu mi-am facut schimbul de cauciucuri acum vreo 3 saptamani la ei,recomand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Teddydk Postat Martie 7, 2016 Autor Share Postat Martie 7, 2016 multumesc, greseala mea a fost ca nu am specificat si ora , la ora lor de inchidere eu ies de la munca din pacate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 vezi la Cesar, service grant , ceva de genu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 mai sunt astia http://www.autoagusta.ro/servicii/vulcanizare-moto-bucuresti - din pacate cam departe dar se misca foarte bine. au program pana la 8 seara + sambata si duminica mai scurt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Cred ca tu m.ai sunat, dar imi pare rau ca nu te.am putut servi. Daca nu ai rezolvat, te putem ajuta zilele astea. Zenklawa Garage. Piata Victoriei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SLYther™ Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 vezi la Cesar, service grant , ceva de genu S-a mutat....Cesar are acum service in sectorul 2, langa gara Obor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Sari peste Zenklava - vezi subiectul preturi pentru schimbat cauciucuri si faptul ca inca invata cum se face. Sari si peste SKR - la astia am fost eu si nu au fost in stare sa puna calumea o guma (asa am ajuns la aia de la intrarea pe autostrada, pentru a remedia). Cotul unui schimb de gume - cu echilibrare + dat roata jos si pus la loc = mai jos de 50 lei. Indiferent ca e roata spitata sau nu; cu camera sau nu. Evident vei gasi si preturi mult mai mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Sari peste ce zice Zidu' e doar un hater deranjat ca Zenklawa Garage exista ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SLYther™ Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Problema mare este ca nu doar peste vorbele lui Zidu trebuie sa treci.....sunt multi nemultumiti de Zenkaka. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 @Teddydk - sunt unii pe soseaua chitilei care zic ca fac la moto - nu stiu abosolut nimic de ei si nu stiu pe nimeni care sa fi facut la ei. Suna si .... pe riscul tau ..... http://vulcanizareauto.ro/Contact/SC-Express-Auto-Moto-SRL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Problema mare este ca nu doar peste vorbele lui Zidu trebuie sa treci.....sunt multi nemultumiti de Zenkaka. Care ar fi aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SLYther™ Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 Care ar fi aia? Ai putina rabdare!! E foame de fraieri? În ultimele zile te bagi cam mukt în seama pe topicurile de service Daca nu mai pica nicio lucrare la service....plictiseala mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 @Teddydk - sunt unii pe soseaua chitilei care zic ca fac la moto - nu stiu abosolut nimic de ei si nu stiu pe nimeni care sa fi facut la ei. Suna si .... pe riscul tau ..... http://vulcanizareauto.ro/Contact/SC-Express-Auto-Moto-SRL Eu fac mereu auto la ei si sunt f multumit, cu mobra n-am fost. Cristi, patronul, e motociclist, ar trebui sa stie ce fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 Trebuie verificat. .... intai sa aiba sculele pt echilibrare dinamica si in al 2-lea rand chiar sa stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boltzmann_gt Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 Salutare, posibil sa fi rezolvat pana acum, dar oricum iti dau si eu o varianta. Pe Gheorghe Titeica e o vulcanizare care face si moto. Intrebi de Alin (parca) e singurul care se baga la motorete. https://www.google.ro/maps/place/Autozone/@44.4662611,26.1148484,19.12z/data=!4m2!3m1!1s0x0000000000000000:0x8a43d5208de80cd5 iaca si link de google maps Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 A ajuns si schimbul de anvelope un rocket science? Sama fac asta, iar adresa lor este Dimitrie Pompeiu 2A, stiu ca este in sectorul 2, dar sunt buni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 sculele pt echilibrare dinamica Moto 2 si Moto 3 - Doar echipa Dunlop schimba anvelopele. Echipele se duc cu rotile la ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 nu compara rotile alora cu rotile care se folosesc pe strada. Nu stiu dece dar cred ca daca o roata folosita in regim de curse are nevoie de echilobrare dinamica - iese la pensie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 Majoritatea rotilor de motocicleta sunt rotori plan simetrici. Rulmentii sunt pozitionati la distante cvasi-egale fata de planul de simetrie. Distributia neuniforma de masa muta (transleaza) axa de inertie care ramane perpendiculara pe planul de simetrie si nu o roteste (ca in cazul rotilor de masina) Echilibrarea statica este o metoda excelenta pentru rotile moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 niciodata nu a dat la fel pe static si pe dinamic - cel putin la rotile mele. Diferente mari la cantitatea de plumb. La alea echilibrate static am avut vibratii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 (editat) Multe masini de echilibrat au si mod static. Problema e ca personalul de la service roti, nu toti, ori nu vrea ori nu stie sa-l foloseasca. Pana la urma, echilibrarea nu e o mare inginerie. Editat Martie 9, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 echilibrarea, la fel ca si montatul unui cauciuc, nu ar trebui sa fie o mare inginerie dar...... este..... Asta e motivul pentru care am zis: atentie. Nu fac de placere 35 km sa schimb un cauciuc............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 Zidule, nu mai sufla in iaurt! La cite trackday-uri am fost, organizate de nemti, austrieci, unde participa si minirachete care merg bomba, numai echilibrari statice am vazut. Si nu erau moto de GP, WSBK. Erau echipate cu jante stock. Am mers si cu cauciucuri montate si neechilibrate, la unele, numai pe fata, se simte vibratia. La spate nu am simtit niciodata plumbii in plus sau in minus. Si cind vii cu 250km/h si trebuie sa frinezi maxim, iti dai seama in 2 timpi ca roata e dezechilibrata. Dat roata jos, mers la baietii care schimba anvelope si echilibreaza (static), pus 20-40gr plumbi si moto merge ata. Personal, am echilibrat si eu 3-4 roti si ma pot lauda ca mi-a iesit. Ca mi-au trebuit 10 minute, este alta poveste. Masinuta de la UM o face in max 2 minute, si nu da rateu.Daca ai jantele indoite, e alta poveste, sa nu confundam situatiile. » Post actualizat in 09 Mar 2016 17:05E cea mai mare pacaleala cu Sama. Acolo sint oameni care se cred Dumnezei si incearca sa-ti induca impresia ca-ti fac o mare favoare daca-ti schimba o anvelopa moto. M-am dus si eu o data, si dupa citeva replici, m-am carat dezgustat de atitudine. Nu era vorba de pret, ci de atitudine. » Post actualizat in 09 Mar 2016 17:07Exista si varianta sa-ti cumperi 2 amarite de standere moto, pe care le folosesti si data viitoare. Un schimb ade anvelopa moto costa 10 ron la mai toate vulcanizarile, daca te duci cu rotile in portbagaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.