Sari la conținut

Honda Shadow 750 se opreste la relanti


Postări Recomandate

Salutare. In decembrie 2015 am cumparat o Honda Shadow 750 din 2004 . Nu i-am schimbat inca nimic la ea ( ulei , bujii , etc). Moto a fost tinuta in garaj neincalzit iar la prima cheie prin februarie a pornit fara probleme si am tinut-o pornita cateva minute. A doua zi am pornit-o iar dupa aproximativ 30 secunde a inceput usor sa "moara" pana s-a oprit si nici nu a mai pornit , parca era inecata, invartea , dadea sa porneasca si atat. Am lasat-o asa iar dupa vreo 5 ore am zis "hai sa ii mai dau o cheie" si a pornit din prima si chiar am mers cu ea fara probleme , chiar m-am dus la un mecanic care a spus ca merge foarte bine motocicleta.

In martie am scos-o de mai multe ori la plimbare , chiar si ieri am facut cativa zeci de km prin oras fara probleme. Dimineata la ora 7 juma i-am dat cheie si la fel ca in februarie , s-a oprit si nici ca vrea sa mai porneasca.

Precizez ca in decembrie i-am facut plinul cu benzina in care i-am pus aditiv pentru benzina ca sa nu rugineasca. Nu ma pricep la mecanica.

Ce parere aveti?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Presupun ca ai inecat-o. Procedura de pornire la cele cu carburator este urmatoarea: tragi socul de tot, strangi maneta de ambreiaj si apesi butonul de pornire FARA SA ACCELEREZI. Daca ai accelerat-o cu socul tras ai inecat-o. Daca invarte in gol si nu porneste bagi socul la loc, tragi acceleratia pana la capat si incerci asa, cu acceleratia trasa maxim, FARA SA TRAGI SOCUL. Daca nici asa nu o ia inseamna ca ai alte probleme.

Verifica intai sa nu fie robinetul de la benzina inchis si sa ai benzina in rezervor :-). Daca ti-a pornit atunci si ai mers cu ea nu are de ce sa nu o ia si acum. Ne tii la curent!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. In decembrie 2015 am cumparat o Honda Shadow 750 din 2004 . Nu i-am schimbat inca nimic la ea ( ulei , bujii , etc). Moto a fost tinuta in garaj neincalzit iar la prima cheie prin februarie a pornit fara probleme si am tinut-o pornita cateva minute. A doua zi am pornit-o iar dupa aproximativ 30 secunde a inceput usor sa "moara" pana s-a oprit si nici nu a mai pornit , parca era inecata, invartea , dadea sa porneasca si atat. Am lasat-o asa iar dupa vreo 5 ore am zis "hai sa ii mai dau o cheie" si a pornit din prima si chiar am mers cu ea fara probleme , chiar m-am dus la un mecanic care a spus ca merge foarte bine motocicleta.

In martie am scos-o de mai multe ori la plimbare , chiar si ieri am facut cativa zeci de km prin oras fara probleme. Dimineata la ora 7 juma i-am dat cheie si la fel ca in februarie , s-a oprit si nici ca vrea sa mai porneasca.

Precizez ca in decembrie i-am facut plinul cu benzina in care i-am pus aditiv pentru benzina ca sa nu rugineasca. Nu ma pricep la mecanica.

Ce parere aveti?

pe langa ce ti s-a mai spus , NU MAI PORNII MOTOCICLETA PENTRU 30 secunde !!!

 

daca o mai inneci faci cum ti-a descris Luv, acceleratie trasa la maxim si buton, eu n-am intalnit motor sa nu porneasca de prea multa benzina sau "bujii ude"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a pornit din prima , a mers aproximativ juma de minuta dupa care si-a redus turatia si s-a oprit. Nu a vrut sa mai porneasca sub nicio forma. Am fost al garaj mai devreme , cu socul netras , acceleratia trasa , benzina pe off , am incercat de vreo 3-4 ori si nimic .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Pune robinetul de la benzina pe ON.Accelereaza in gol de citeva ori fara motorul pornit.Trage 1 pic socul daca este sub +10 grade.Buton Start,fara acceleratia trasa,Cand motorul sa mai incalzit impinge inapoi de tot socul.Succes! Cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Pune robinetul de la benzina pe ON.Accelereaza in gol de citeva ori fara motorul pornit.Trage 1 pic socul daca este sub +10 grade.Buton Start,fara acceleratia trasa,Cand motorul sa mai incalzit impinge inapoi de tot socul.Succes! Cele bune!

la carburatoarele lui trasul acceleratiei in gol (fara sa invarti motorul) nu face absolut nimic. trasul socului "un pic", iar.... nu face nimic in cele mai multe cazuri, cablul de soc fiind destul de larg.

 

 

LUV a descris cel mai bine procedura corecta de pornire a motocicletei, aia e procedura indiferent de temperatura ! ( daca sunt 30-40 grade afara si mobra a stat in soare o sa mearga si fara soc, logic)

 

Experientele singulare si personale NU CONTEAZA !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LUV a descris cel mai bine procedura corecta de pornire a motocicletei, aia e procedura indiferent de temperatura ! ( daca sunt 30-40 grade afara si mobra a stat in soare o sa mearga si fara soc, logic)

Si eu zic la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujiile date jos vazut cum arata dupa primele 2-3 chei , poate nu se inneaca ci e invers nu-i vine benzina, avand in vedere ca s-a oprit din mers......

 

daca e innecata bine si bagi nasul in evacuari simti miros puternic de benzina,LUV a descris bine si procedura de aerisire daca e innecata.......

 

sau...poate ramane cuiul pontou blocat cum mi-a facut mie dominatorul zilele trecute dupa ce a stat zile intregi nepornita....a trebuit sa fac iar bucati carbiliciul (suflam pe furtun ca sa-si dea drumul benzina catre carb) dupa mergea ok,pornea ok toata ziua....o lasam 2-3 zile , circul se relua.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca o lasi pre mult cu socul tras si se ineaca. Incerca cum a zis Luv: fara soc, cu acceleratia trasa la maxim, robinet pe ON si dat la automat.

Data viitoare cind o pornesti cu soc-ul tras, dupa ce porneste incerca sa bagi usor socul la loc pina-l bagi de tot. Iar daca vezi ca da sa moara o mai ajuti din acceleratie.

Gaseste pe cineva din zona care are/a avut moto cu carburator sa-ti arate cum se face, sau pe cineva care a avut dacie cu carburator ca sigur ti-o porneste fara probleme si te invata cum e cu pornitul cu soc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

cred ca la problema dezbatuta i-am dat de cap ...de vina eram EU.:) nu o ajutam cu socul deloc la pornire .

Alta problema : Cu motorul rece imi scoate un fum alb (zic eu) pana se incalzeste , nu foarte mult dar este. Cand se incalzeste motorul chiar daca il turez nu mai scoate ci doar la turatii ff mari pe loc parca scoate putin putin negru. Lichidul de racire nu fierbe , nu pierde.

La decelerare ,chiar in mers normal , imi pocneste pe toba de zici ca trag cu mitraliera :) nu ma deranjeaza dar cam care ar fi cauza ? am niste tobe goale .. aftermarket.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca la problema dezbatuta i-am dat de cap ...de vina eram EU. :) nu o ajutam cu socul deloc la pornire .

Alta problema : Cu motorul rece imi scoate un fum alb (zic eu) pana se incalzeste , nu foarte mult dar este. Cand se incalzeste motorul chiar daca il turez nu mai scoate ci doar la turatii ff mari pe loc parca scoate putin putin negru. Lichidul de racire nu fierbe , nu pierde.

La decelerare ,chiar in mers normal , imi pocneste pe toba de zici ca trag cu mitraliera :) nu ma deranjeaza dar cam care ar fi cauza ? am niste tobe goale .. aftermarket.

 

 

Mai tureaza tu motorul pe loc, fara sarcina, la "ture ff mari" si probabil o sa scoata si altceva pe toba decat "putin, putin fum negru"... cum ar fi, spre exemplu, o biela!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...