Sari la conținut

Am venit acasă cu ulei auto în motor... :(


Postări Recomandate

Datorită unui defect care s-a agravat (pierderi pe la un simering) în timpul reușitei excursii de ieri am observat că uleiul din motor nu mai aparea "la apel" prin gemulețul lateral din blocul motor...M-am tot gândit, m-am răsgândit, până la urmă am zis că "decât fără ulei a fi mai bun orice ulei". Am oprit la un LUKOIL si am luat un banal 10W-40 semi-sintetic, în ideea că doar n-a fi așa de "dăpștept" să aibă în componență cine știe ce aditivi care să se depună pe ambreiaj. Pe loc am și completat pâna la 1 mm peste nivelul minim, si am venit acasă încercând sa nu trec de 4000 de ture. Evident cât de repede voi înlocui uleiul si filtrul. Voi cum ați fi procedat în cazul meu? (Moto 644 cmc, mono, răcit cu aer).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da...pe lânga un "Petrom" am trecut pe la Luduș parcă...dar înca nu observasem problema... La Rompetrol, MOL, LUKOIL nu era ulei moto...:(

Editat de vetruvius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai calm ca nu pateste nimic, mai ales ca e un motor nepretentios... Sa fi zis ca e vreun motor de ajunge la 14000rpm si mergi numai in blana, hai poate... desi nu sunt convins :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are legatura cu blanele la care te referi si pe care probabil le executi, uleiul moto este un ulei pt ambreaje umede. Defapt calitativ este mai rau decat cel auto, dar nu afecteaza placile ambreajului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut un Bandit de 600 mai demult, iar la cumparare mosul de la care l-am luat mi-a zis sa am grija de ea ca e o mobra pe care a tratat-o mereu cu dragoste si cu cel mai bun ulei auto gasit pe piata. Ei bine, n-am sesizat niciodata in 3 ani de exploatare vreo problema la ambreiaj, desi mosul i-a facut desigur multiple schimburi numai cu ulei auto!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am gasit o solutie magica, cand schimb uleiul "auto", sau completez (des), acopar bidonul cu o punga colorata ca motorul sa nu vada eticheta. Astfel, el crede ca e ulei "moto" si nu comenteaza, isi vede de treaba lui... :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu când am pus ulei auto în loc de cel moto, nu am putut schimba vitezele. Cum am schimbat uleiul, cum s-a și remediat problema. Yamaha FJ 1100.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu când am pus ulei auto în loc de cel moto, nu am putut schimba vitezele. Cum am schimbat uleiul, cum s-a și remediat problema. Yamaha FJ 1100.

 

Pai vezi daca l-ai lasat (pe motor) sa vada edicheta?...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am zis că "decât fără ulei a fi mai bun orice ulei".

Corect gandit, ca rezolvare de urgenta. Un coleg KLE-ist care a spart baia de ulei pe un coclau a gasit in satul apropiat doar uleiu de tractor, no-name. A lipit baia cu poxipol, a bagat uleiul ala si a ajuns acasa, vreo 200 km. Cica patina doar un pic ambreiajul in plaja de turatie din zona de putere/cuplu maxime.

Dar schimba-l acum, ca ai ajuns acasa. Cu tot cu filtru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa vinizi motocicleta ori sa desfaci motorul in doua si sa speli fiecare piesa in parte cu apa calda si sapun.

Asa ceva nu se face, sa pui ulei auto in moto - unde ti-au fost mintile bai baiatule??!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu când am pus ulei auto în loc de cel moto, nu am putut schimba vitezele. Cum am schimbat uleiul, cum s-a și remediat problema. Yamaha FJ 1100.

adevarul e ca omiti sa zici si ce ulei ai pus,citisem mai demult patania ta si turnasei un no-name 20w-xxx cel mai ieftin si prost mineral , la care vascozitatea este foarte mare la rece aproape gelatina , si pishat la cald...deosebit de inconstanta cu variatia temperaturii exact ce uraste cutia de viteze.....un ulei bun de auto 100%original ,un mobil 5w-50 racing formula (1litru full sinth mai ieftin decat 1litru de motul semi-sint 15-50) are proprietati mai bune ca un motul 15-50 si pe hartie,si testat si in lumea reala.

 

 

on topic,nu are nimic..oricum ai pus un ulei mai slab,al dai jos,schimbi simeringul,pui ulei proaspat de care vrei tu cu filtru nou.......chiar era mai bine sa fi completat mai mult de 1mm peste minim,ce te faceai daca pana acasa in mers pierdeai si scadea sub minim?sigur cautai cuzineti noi sau alt motor

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

on topic,nu are nimic..oricum ai pus un ulei mai slab,al dai jos,schimbi simeringul,pui ulei proaspat de care vrei tu cu filtru nou.......chiar era mai bine sa fi completat mai mult de 1mm peste minim,ce te faceai daca pana acasa in mers pierdeai si scadea sub minim?sigur cautai cuzineti noi sau alt motor

Pai tind sa cred ca l-a dus capu' sa ia cu el uleiul ramas si sa mai verifice pe parcurs...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am gasit o solutie magica, cand schimb uleiul "auto", sau completez (des), acopar bidonul cu o punga colorata ca motorul sa nu vada eticheta. Astfel, el crede ca e ulei "moto" si nu comenteaza, isi vede de treaba lui... :alcy:

Nu am nevoie de artificiul asta ca stie numai chinezeste :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WTF, a lipit motorul cu poxipol? MacGyver shit :))

Bison face minuni.

E o plastelina care se amesteca aproape 1 minut.

Ai fi uimit cum se lipeste de orice metal si de felul in care se pastreaza in timp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am gasit o solutie magica, cand schimb uleiul "auto", sau completez (des), acopar bidonul cu o punga colorata ca motorul sa nu vada eticheta. Astfel, el crede ca e ulei "moto" si nu comenteaza, isi vede de treaba lui... :alcy:

=)))) + 10

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte tare, e bine de stiut

 

Noi am lipit o fisura de vreo 30cm la un piston de motor naval cu Devcon ( http://www.itw-devcon.co.uk/index.php?/devcon_mro/epoxy_maintenance_repair_and_overhaul_systems/devcon_plastic_steel_putty_a/ ) si am mers asa o noapte intreaga pana in primul port...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am lipit cu toate kkturile posibile rezervorul de benzina al masinii si tot a curs. Nu era ditamai ..zda ci o mica fisurica abia vizibila, dupa maximum doi ani a cedat orice chiar si o fleasaca de cositor executata de un "specialist", mai mult ca sigur nu-i pusese petec.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...