tmdmitza Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 (editat) Salut povestea incepe cand intruderul meu a inceput sa pape ulei tot mai mult si nu stiam de ce , si anume ca la testul de compresie avea pe ambii cilindrii compresia la fel si pe deasupra si in parametrii ! imi papa cam la 1000 km cca. 1 l de ulei de ajunsesem sa merg cu bidonul de ulei in coburi . Bineinteles ca scotea si fum dar acceptabil dar dupa ce se incalzea nu mai scotea asa tare.... dupa cateva zeci de pareri de la mai multi prieteni si mecanici care toti imi spunea ca cica problema este ba de la segmenti .... ba de la supape... etc. la motor nu batea nimic si nu tacanea nimic mergea bine si pe deasupra mai si avea compresie in limitele impuse in manual... am zis las ca sezonul asta mai merge si asa si cand a venit luna noiembrie (2015) si m-am apucat de desfacut.... Surprize ... cilindrul nr1 era foarte corodat de ziceai ca ai dat cu acid sulfuric pe el..in momentul cand pistonul cobora jos atunci lua ulei iar cand urca sus il ardea si dealtfel era si normal sa am compresia buna pt ca in partea de sus cilindrul era ok. Triumf de aragaz mi-a facut pistoanele ca noi !! pistoanele sunt in parametrii dat in manual deci nu rea nevoie sa le schimb Chiuloasele le-am dus la rectificat la Autorad Ghimbav unde am facut planeitatea refacut scaunele de la supape , schimbat ghidurile de supape si bineinteles semeringuri de supape noi si alea ca daca tot am desfacut acum hai sa facem nou tot !!! Cadrul a fost vopsit de vechiul proprietar cu vopsea de calitate proasta si cand alimentam pe unde curgea o picatura de benzina pleca cu tot cu vopsea si devenea rosu adica culoarea originala. » Post actualizat in 04 May 2016 08:34Mi-am facut masina de sablat si apoi am sablat cam tot ce era vopsit! Am folosit nisip cuartat cu granulatie 0.1 iar apoi la finisare traditionala sare de lamaie amestecata cu bicarbonat cca 2 kg mi-a ajuns pt finisare. Editat Mai 4, 2016 de tmdmitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Baga mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 te-ai chinuit atat sa vopsesti cadrul cu hammerite de gard.... pfuuuuu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmdmitza Postat Mai 4, 2016 Autor Share Postat Mai 4, 2016 Cadrul aripile si alte elemente au fost vopsite in camp electrostatic iar piesele mici le-am vopsit negru mat bineinteles ca dupa ge am dat cateva maini de grundfuller. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 (editat) vai plm cat de de gheu e cadru ala ! zici ca e facut de alexen Editat Mai 4, 2016 de derkleine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmdmitza Postat Mai 4, 2016 Autor Share Postat Mai 4, 2016 Totul a inceput sa prinda forma ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Altu care nu suporta arta pura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmdmitza Postat Mai 4, 2016 Autor Share Postat Mai 4, 2016 Tobe de la un kawasaki golite si refacute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Mama....ai folosit vopsea hammerite? Daca e marca aia vreo 3 tipuri am folosit de la ei si nici unul nu a prins cum trebuie... Pune poze si cu instalatia de sablat, pare facuta o treaba buna cu ea... In rest... nice job! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Si eu sunt curios cu ce a sablat, am si eu de sablat cateva chestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmdmitza Postat Mai 4, 2016 Autor Share Postat Mai 4, 2016 Totul este facut din pasiune cu manualul in fata si pana la ultimul surub este strans cu cheia dinamometrica. Concluzia: am refacut motorul si anume schimbati cilindrii luati de pe ebay ; am bagat segmenti noi chiar daca originalii erau buni, am refacut chiuloasele, bineinteles garnituri noi si lanturi de distributie noi si alea ca doar nu desfac motorul in fiecare iarna... deci referitor la motor pot sa stau linistit..totul a fost sablat de mine si vopsit profesional bineinteles nu de mine ca nu prea am scule de vopsit, eu doar am dat cu grundfuller. Instalatia electrica este refacuta de mine si firele "calde" in mare parte sunt cositorite si date cu tub termocontractabil gros, iar apoi instalatia a fost izolata cu banda ignifuga. Toate suruburile sunt noi si majoritatea sunt din clasa 10-12 doar cateva sunt de clasa 8. Saua schimbata si mult mai confortabila scaritele la pasager cu 12cm mai jos plus inca cateva mici modificari. Deci motocicleta este facuta pt mine si pe placul meu si nu ma intereseaza gusturile altora chiar deloc. Garajul este facut doar pt a repara sau reconditiona motociclete, este dotat cu multe scule special destinate moto incepand de la aparat de sudura performant (tig mma si plasma) pana la vacumetre de sincronizat carburatoare,iar daca sunteti in zona Brasovului si aveti probleme nu ezitati sa ma contactati dar ATENTIE nimic nu este contracost si anume totul este pasiune si binevointa. Va multumesc. » Post actualizat in 04 May 2016 09:45@catranel--- este vopsea este vopsea dynohammer si da ai dreptate ca inainte sa merg sa cumpar meseriasul mi-a spus sa nu iau hammerite ca e foarte proasta si se exfoliaza.... @mihai.sandu--- sablatul este facut cu nisip quartos cumparat dintr-un magazi de bricolaj care este in toata tara , iar apoi am cumparat de la alt magazin la indrumarea unui prieten care am crezut ca rade de mine, cca 2 kg de sare de lamaie si am amestecat cu bicarbonat in proportie de 1:1.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Treaba buna! congratz! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 ............. vopsesti cadrul cu hammerite de gard.... ........... cadru', gardu', leopardu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 @mihai.sandu--- sablatul este facut cu nisip quartos cumparat dintr-un magazi de bricolaj care este in toata tara , iar apoi am cumparat de la alt magazin la indrumarea unui prieten care am crezut ca rade de mine, cca 2 kg de sare de lamaie si am amestecat cu bicarbonat in proportie de 1:1.. Am inteles, dar ma refeream la partea asta: "Mi-am facut masina de sablat si apoi am sablat cam tot ce era vopsit!" Sunt curios ce masina de sablat ai, cum arata si cum functioneaza. Mi-ar trebui si mie una si ma gandeam ca iti fur ideile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Bravo! Unii inca nu stiu ca de gusturi nu se discuta, e placearea ta foarte bine ca ti-o duci la capat, asta-i cel mai important lucru, altii care se dau mari specialisti nici atat nu au reusit, se stiu ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ma-ta-i Curva Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Si eu sunt curios cu ce a sablat, am si eu de sablat cateva chestii. Un pistol de sablat dil Fostul Obi si un compresor cu debit mare ! Nu uita sa te îmbraci bine !!! Alfel sablezi si ouăle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmdmitza Postat Mai 4, 2016 Autor Share Postat Mai 4, 2016 @mihai.sandu: pai am cumparat un compresor cu butelie mare cu 2 pistoane si cu motor de 3kw baga undeva la 200 si ceva l/min la el am mai adaugat inca o butelie care am facuto dintr-un stingator mare care se pune de obicei la benzinarii si nu mai tin minte cati litri are, oricum este destul de mare, iar pistol am luat dintr-un magazin de bricolaj... la cabina am folosit o cutie mare de plastic care mai recent am vazut ca se pune in hypermarketuri ca pun mere, cartofi , in ele..... are cca 140cm lungime si cam tot atat latime iar adancime are cam 60cm oricum, plasticul rezista foarte bine. in lateralul ei o gaura si bagat un burlan dinala de hote, pt recuperarea nisipului iar ca usa poti sa iti iei plexic transparent, 3 balamale si un cheder si gata cabina, iar manusi am gasit pe un site... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Dar motorul,motoru' ce a avut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmdmitza Postat Mai 4, 2016 Autor Share Postat Mai 4, 2016 a avut un cilindru praf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 @mihai.sandu: pai am cumparat un compresor cu butelie mare cu 2 pistoane si cu motor de 3kw baga undeva la 200 si ceva l/min la el am mai adaugat inca o butelie care am facuto dintr-un stingator mare care se pune de obicei la benzinarii si nu mai tin minte cati litri are, oricum este destul de mare, iar pistol am luat dintr-un magazin de bricolaj... la cabina am folosit o cutie mare de plastic care mai recent am vazut ca se pune in hypermarketuri ca pun mere, cartofi , in ele..... are cca 140cm lungime si cam tot atat latime iar adancime are cam 60cm oricum, plasticul rezista foarte bine. in lateralul ei o gaura si bagat un burlan dinala de hote, pt recuperarea nisipului iar ca usa poti sa iti iei plexic transparent, 3 balamale si un cheder si gata cabina, iar manusi am gasit pe un site... La cabina iti dai seama ca nu e complicat, eram curios legat de instalatia propriu zisa. Adica eu facusem un calcul si deabia pe la 700l/min imi iesea ceva ok, deci aveam nevoie de un compresor cu surub. Eu am acces la vreo 2 compresoare, unul de 50 (un singur piston, nu mai stiu cati kw )si unul de 100L (tot 3kw motorul), ma gandeam sa le pun in functiune in tandem, legate intre ele... La ce presiune sablezi tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmdmitza Postat Mai 4, 2016 Autor Share Postat Mai 4, 2016 sablez la 8 bari dar depinde de ce sablezi de ex am sablat si cu 12 bari la vopsele mai groase, chituri ....compresoarele poti sa le legi in tandem dar sa le faci sa porneasca cam ambele odata deci unul sa il pui pe manual si anume ca daca unu il pui sa porneasca la 6 bari in butelii sigur celalalt nu o sa iti porneasca;.... sau sa legi ambele compresoare pe un singur presotat dar acolo se cam complica treaba ca trebui sa fii sigur daca iti duce 2 motoare un singur presotat altfel il arzi si ca sa nu il arzi atunci iti trebui un releu care trebui sa fie comandat de presostat, deci se cam complica treaba ... butelie iti trebui mult mai mare sau mai multe butelii eu de ex am ajuns sa sablez cu cca 400 litri cu buteliile legate intr-e ele, acum toata treaba este ca depinde ce vrei sa faci si anume daca vrei doar sa sablezi pt tine si cativa prieteni este bun ce ai tu dar daca vrei sa faci ceva industrial sigur iti trebui compresor cu surub si butelii mai mari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Miță.........ai înebunit pe dracu. A ieșit bine Te sun azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeonard Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 salutare si respect! Am si eu o Viroaga 535 la care tin ca ochii din cap numai ca proprietarii precedenti au facut numai chestii cosmetice in consecinta imi tot pica una-alta si ma tot chinui asa de jumatate de an. ma gândesc sa fac si eu cu ea cam ce faci tu (plus ca are pb cu carburatoarele sau naiba stie ce ca merge ca stransa de gat). baiul e ca nu am sculele pe care le ai. acum za cuestion: te-ai baga sa imi reconditionezi bicicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmdmitza Postat Mai 5, 2016 Autor Share Postat Mai 5, 2016 @mircealeonard: da ma bag dar detaliile le discutam la telefon iti trimit pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 Felicitari ptr.munca depusa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.