Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 58
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Daaa un gunoi!!!!! Motorul dohc de 1200 u care au ajuns multi rideri la 200000 km suspensii ohlins si frine brembo plus un pic de retro- omage . Intradevar un gunoi

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daaa un gunoi!!!!! Motorul dohc de 1200 u care au ajuns multi rideri la 200000 km suspensii ohlins si frine brembo plus un pic de retro- omage . Intradevar un gunoi

 

daca tu crezi ca cineva isi cumpara mobra asta ca sa profite de suspensii ohlins si frane brembo te inseli amarnic sau esti mai fanboy bmw decat lasi sa se inteleaga...

 

mobra e doar un 'statement' :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat abs si spite ,asta pentru hateri!!! Ce stetment ca pot face ceva bun si interesant ? Daca ar fi fost facuta de vreun mare customizator cu barba si ciocan ar fi fost ceva cool dar daca e facuta de bmw ,arata si functioneaza impecabil e un cazan .hai sa fim seriosi ca se coc si strugurii

» Post actualizat in 14 Jun 2016 18:15

Daca spuneai ceva de bmw g310r eream de acord dar asta e o mobra in firea ei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place foarte mult motocicleta actuala. Probabil ca la un moment dat o sa fac upgrade tot la un boxer (daca prind momentul si exista putirinta). Dar chestia asta imi aduce aminte de aplicatia "I am rich" de pe iphone...

O fi de bine? O fi de rau? Poate este doar o chestie de gust, neimportanta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa te simti cool, laid-back, custom, neconventional si special...

 

Live to Ride, Ride to Live

Freedom of the open road

Wind in your hair

Custom made ( cateva sute/mii la fel, in fabrica)

Traditional/Heritage/Limited

 

povesti de la HD...de care multi BMW-isti radeau cu lacrimi acum cativa ani, guess what?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Segmentul vizat este infim si in cazuri fericite vor produce cateva zeci/sute.

 

Cat despre aspectul util, nu cred ca vreun cumparator va folosi fierul la adevaratul potential (laudat) decat daca doreste sa fie subiect de stiri.

 

Este de closet sa iei un motor de nisa pe care sa il faci si mai de nisa....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat abs si spite ,asta pentru hateri!!! Ce stetment ca pot face ceva bun si interesant ? Daca ar fi fost facuta de vreun mare customizator cu barba si ciocan ar fi fost ceva cool dar daca e facuta de bmw ,arata si functioneaza impecabil e un cazan .hai sa fim seriosi ca se coc si strugurii

» Post actualizat in 14 Jun 2016 18:15

Daca spuneai ceva de bmw g310r eream de acord dar asta e o mobra in firea ei

 

din discutie se vede cat de indoctrinat esti cu BMW ul

 

eu doar incercam sa spun ca nu as da banii niciodata pe ea. Daca ai fi urmarit firul discutiei ai fi observat ca am fost unul dintre cei care n-a avut lucruri rele de spus la adresa ei,si ca mi-ar placea sa ma dau una...

 

Dar ochelariid e cal BMW pe care-i ai pe ochi nu te lasa sa citesti decat printre randuri..

 

 

Si da, se poate face o mobra ca asta, chiar mai buna si mai aratoasa, cu muult mai putini bani, avand la baza fie un BMW r1200r fie 1200gs, depinde de cat de off se vrea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- Motorul dohc de 1200

- 200000 km

- suspensii ohlins

- frine brembo

- un pic de retro- omage

 

 

Am uitat:

- abs si spite ,asta pentru hateri!!! Ce stetment ca pot face ceva bun si interesant ?

 

Wooooooow! :eek:

 

 

Stii cate mobre au chestia aia de mai sus? Mi-e lene sa le listez

 

Si da, se poate face o mobra ca asta, chiar mai buna si mai aratoasa, cu muult mai putini bani, avand la baza fie un BMW r1200r fie 1200gs, depinde de cat de off se vrea...

 

 

Da buey, dar n-o

 

sa te simti cool, laid-back, custom, neconventional si special...

 

pt ca n-o zice Edgard Heinrich, Head of Design at BMW Motorrad

mai ales ca o sa si mearga cum arata ca ar putea merge, adica pe OFF

+ ca iesi mult mai ieftin si nu mai merita! mai ales ca ti-o faci pe placul tau si cu ce piese si accesorii vrei tu, nu le pun inginerii de marketing de la BMW

pasionatii dau banu' gros pe ce zice Edgard sa-i dea....aia care si le fac sigur nu sunt pasionati, doar mai saraci

 

poate credeti ca am ceva cu BMW, n-am! culmea, imi place (cu cateva exceptii) ce au facut si cum au fost pana prin 2005, problema nu e numai la ei, e la mai multi producatori cu traditie

 

Mai era o duda d-astea, o reclama la Triumph Tiger cu doi insi care se dadeau prin paduri/pe camp, nici ,macar nu era hardcore, doar offroad de duzina, dar filmat misto, cu cadre si detalii, slow-motion, apa stropita, namol sarit de la roata, tot tacamul de ADV :) ca sa zic asa...la sfarsitul reclamei scria cu litere mici ceva de genul: "Triumph Tiger nu este o motocicleta pt offroad si nu se recomanda folosirea decat pe drumuri pavate".

Pe langa asta, daca o foloseeai altundeva decat pe sosea, pierdeai garantia :crack: ADVENTURE NENE! plm...

Io doar zic ca mai bine ar investi mai mult in proiectare si/sau produsul final...in schimb multi producatori (mai ales dar nu numai europenii( mai lejer la KTM) prefera sa-ti "ia fata" cu marketing....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred că părerea "heitărilor" de pe acest topic se poate rezuma la: motocicleta în sine nu este nașpa (ba din contră); ceea ce reprezintă și publicul căruia se adresează, da.

 

Nici macar...

 

BMW scoate pe piata produse premium pentru care o buna parte din suma o reprezinta brand-ul.

 

Intrucat Romania este cum este, doritorii de manifestare a statutului social (cel putin aspriational - vezi piramida nevoilor/Maslow) in segmentul 2 roti au gasit brand-ul perfect pentru a epata.

 

 

giphy.gif

 

In rest, tot respectul pentru adevaratii "aventurieri", cu sau fara GS.

 

PS: In viata, important este sa "calatoresti" nu "sa faci drumuri"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca exagerezi. Nu pot sa zici ca BMW-urile sant motociclete proaste , deci e normal ca lumea le cumpara si eu zic ca majoritate, chiar si cei din Romania le cumpara tocmai din acest motiv. Ca mai sant si care le iau ''de fita'' e altceva . Daca un nene de 60 ani din Vest isi cumpara un GS si baga 1 tura de 3000km pe an e ok , daca esti roman si iti iei GS si nu faci 20000km/an automat ti l-ai luat doar sa epatezi .Daca iti iei un BMW seria 7 in Romania esti catalogat cocalar , daca austriacul sau germanul isi cumpara septar e catalogat domn . Si aici ma refer la o persoana cu un venit bun , cu familie , cariera , etc .

 

1. Ai scos din context ce am spus.

2. Daca recitesti postarea mea o sa pricepi ce am vrut sa spun...

 

Exista proprietari de GS care traiesc "aventura orasului" si proprietari de GS care au vazut lumea (4 sezoane pe an) si care aduna mai multi kilometrii decat unii dintre noi visam.

 

In urma cu cateva saptamani, era cat pe ce sa iau 1150 GS al unui amic, dar dupa o proba de <100km am concluzionat ca nu este pentru mine si nici pentru ceea ce vreau eu, acum, pe 2 roti (din multe puncte de vedere). Si nu spun ca strugurii sunt acrii pentru ca eram cu banii in buzunar....

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici macar...

 

BMW scoate pe piata produse premium pentru care o buna parte din suma o reprezinta brand-ul....

 

Nici macar (nici macar)...

BMW, ACUM scoate mobre normale, cu nimic speciale sau superioare echivalentilor din gama concurentei ... ba mai dau si chix din cand in cand si daca recunosc, o fac cu greu (vezi flansa aia sau ce dracu era la roata spate la GS 1200)

mobrele astea NORMALE, le paseaza la Marketing care pe carca brandului si a ceea ce a fost candva BMW Motorrad, le umfla de mama-mama, tot incearca sa le transforme in "cea mai cea motocicleta"....cu un pret pe masura!

German engineering....& asembling, cu componente facute in China la low-cost. Sa dai o caruta de bani pe mobra de ADV careia exista riscul sa ii crape cadru sau bascula (GS12), sa dai muuulti bani pe o mobra careia exista riscul sa ii pice statorul la 30.000 km si unul OEM e aproape 1.000 euro (F800)... etc, te cam caci pe el de german engineering... frate, fa mobra, pune-o pe piata la pretul corect, inlocuieste la recall ce se strica sau macar recunoaste unde dai chix, toti producatorii fac asa si e ok....

Pana prin 2005, Ducati erau alea "cu probleme" si BMW erau gigea...ce nu vede lumea e ca acum BMW e exact unde era Ducati-care a crescut, iar nea' Edgard Heinrich minte in continuare, vanzand mobre bune dar la suprapret si care nu prea fac ce arata, pe carca R85-ului care era o mobra cinstita si facea ce arata....pe langa asta, mai baga si eufemisme d-alea obosite: sa te simti cool, laid-back, custom, neconventional si special...

 

ma rog, pana la urma doar in lumea moto si nu doar producatorii moto folosesc chestia asta....

 

PS: legat de "romani si BMW"... de ce credeti ca cea mai vanduta mobra noua in Romania e BMW? :)

PPS: mai sunt unii care vand blugi "de motor" cu peste 2.000 de lei perechea...ceva gen "eleganta si siguranta" folosindu-se de numele Mobra :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Propaganda BMW pe muzica simfonica....

 

Au fot facute calatorii in jurul lumii, demne de cartea recordurilor si cu Vespa, DR350 si Panigale:

 

https://worldvespa.net/

http://www.mondoenduro.com/

http://advrider.com/index.php?threads/round-the-world-on-a-panigale.959518/

 

ce mare smecherie face BMW, in afara de marketing?

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bmw R nine t GS? :) (in afara de ...nume) ?

nici numele... ar tb sa fie BMW RnineT-S, ca nu merge pe gelande, doar pe strasse si na GS e Gelände/Straße :)

» Post actualizat in 15 Jun 2016 13:23

BTW: in trecut, cand BMW lega o motoreta de Dakar, motoreta aia era cat-de-cat bunicica in offroad...da, ma refer la F650 Dakar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...