Sari la conținut

Accident light Bucuresti. Care nu stii frana?


yoyo_man
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 155
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

mi-a placut aia, roata slefuita :))

 

baiatul are o vina totusi, sa nu fim absurzi....are mai multe chiar...

Are doar vina ca a facut o scoala moto proasta probabil! In rest nu are cum sa evolueze pt ca mediul pe care noi ni-l facem si il promovam este asta fie ca ne place sau nu. Asta e realitatea (evident ca nu pentru toti motociclistii din Romania dar pt marea majoritate iar asta nu trebuie nici sa supere sau sa ofenseze pe cineva, e o stare de fapt)

 

PS: cred ca nu aici ar trebui purtata conversatia asa ca s-a cam terminat si cu aventura mentionata si nu are rost.

Editat de Dracon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are doar vina ca a facut o scoala moto proasta probabil! In rest nu are cum sa evolueze pt ca mediul pe care noi ni-l facem si il promovam este asta fie ca ne place sau nu. Asta e realitatea (evident ca nu pentru toti motociclistii din Romania dar pt marea majoritate iar asta nu trebuie nici sa supere sau sa ofenseze pe cineva, e o stare de fapt)

 

cu totii am fost prosti sau neinitiati,nestiutori...dar am mai invatat din greseli....

 

Daca te iei doar dupa prostimea din jurul tau....e cam grav

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: baiatul ala de a cazut pare exact din poza de mai sus dar nu are nicio vina pentru ca asta e mersul pe moto in Romania! Asa suntem fie ca va place sau nu! Defapt asa suntem perceputi pentru ca inca suntem o comunicate mica si se vede orice, pana ajungem la nivel de Italia, Franta, Spania unde motocicleta e mijloc de transport si de plimbare si motociclistii nu sunt niste ciudati nebuni o mai ardem pe la Arc si la Victoriei pe o roata....slefuita

Atitudine romanesca 100%: Nu suntem noi de vina, arbitrii sunt de vina! Sau daca nu arbitrii atunci dracul sau oricum oricine altcineva.

Cat timp esti cu mainile pe ghidon este raspunderea ta. Si trebuie sa fii constient de asta din clipa in care te-ai suit pe motor. Mai ales daca stii asa cum spui tu ca ''asa este mersul pe moto in Romania''. Si atunci este de datoria ta sa iti iei masuri de prevedere incepand cu echipament, stare tehnica moto si nu in cele din urma sa ai o atitudine corespunzatoare in trafic.

Editat de Silver Arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atitudine romanesca 100%: Nu suntem noi de vina, arbitrii sunt de vina! Sau daca nu arbitrii atunci dracul sau oricum oricine altcineva.

Cat timp esti cu mainile pe ghidon este raspunderea ta. Si trebuie sa fii constient de asta din clipa in care te-ai suit pe motor. Mai ales daca stii asa cum spui tu ca ''asa este mersul pe moto in Romania''. Si atunci este de datoria ta sa iti iei masuri de prevedere incepand cu echipament, stare tehnica moto si nu in cele din urma sa ai o atitudine corespunzatoare in trafic.

Corect ce-ai spus! Poate trebuia sa pun in ghilimele "n-are nicio vina". Fireste ca are insa cand in jurul nostru vedem doar zmei ce vrei sa invete? De la cine?

Poate gresesc, poate e doar o eroare si omul are un jurul lui motociclisti cu capul pe umeri, eu doar duc discutia putin mai departe de la un caz particular la o generalitate pe care sunt convins ca o intelegi!

Editat de Dracon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat timp esti cu mainile pe ghidon este raspunderea ta. Si trebuie sa fii constient de asta din clipa in care te-ai suit pe motor.

Eu cred ca exact aici e problema principala, lipsa de constientizare a raspunderii pe care ti-o asumi in momentul cind conduci pe drumul public un utilaj motorizat.

Si da, aici e o problema cu scolile de soferi (tot alfabetul, nu doar A), dar si cu autoritatile statului, de la Politia Rutiera pina la nivel guvernamental.

Mentalitatile nu se pot schimba de la sine, de undeva trebuie sa vina un semnal.

Poporul n-are vina ca e prost, cita vreme nu il invata nimeni cum e bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Se discuta despre cauciucuri vechi de ani de zile dar inca nu am vazut un topic pinned cu un banner ala tigarete si nici mari proteste fata de useri care vand aici opinci uzate sau noi din 2003.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Se discuta despre cauciucuri vechi de ani de zile dar inca nu am vazut un topic pinned cu un banner ala tigarete si nici mari proteste fata de useri care vand aici opinci uzate sau noi din 2003.

Cele mai bune sunt cele "donate"! Țipla! Ca noi din 2003! La fel si cu echipamentele. Intleleg si accept ca nu suntem o tara bogata, nu zice nimeni sa mergi sa-ti cumperi Ruuka sau Belstaff dar sunt lucruri de calitate la preturi decente atat la noi cat si online. Nu mai bine astepti sa strangi 150-200 de eur pt o casca corecta noua decat sa dai 400 ron pe una second? Si asa mai departe.... :(

» Post actualizat in 06 Jul 2016 12:04

Discutia s a dus in alta directie insa pana nu vom avea nivelul asta de educatie pana la urma o sa tot vedem astfel de patanii, unele cu urmari serioase chiar. Chiar daca suna pompos si exagerat, pana la urma e vorba de viata si sanatatea fiecaruia dintre noi. Toti ne simtim "zmei" uneori, si "noua nu ni se poate intampla" pentru ca mersul pe motor baga la endorfine, dopamine, adrenaline si alte substante :) care neutralizeaza in prima faza autocontrolul si spiritul de conservare, asta pana la prima tranta sau accident mai grav cand regretam ca nu am fost atenti, ca i-am dat gaz, ca nu am avut echipament de bun simt macar (pantofi, ceva geaca chiar si vara, manusi si casca) si atunci e prea tarziu!

Editat de Dracon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele mai bune sunt cele "donate"! Țipla! Ca noi din 2003! La fel si cu echipamentele. Intleleg si accept ca nu suntem o tara bogata, nu zice nimeni sa mergi sa-ti cumperi Ruuka sau Belstaff dar sunt lucruri de calitate la preturi decente atat la noi cat si online. Nu mai bine astepti sa strangi 150-200 de eur pt o casca corecta noua decat sa dai 400 ron pe una second? Si asa mai departe.... :(

» Post actualizat in 06 Jul 2016 12:04

Discutia s a dus in alta directie insa pana nu vom avea nivelul asta de educatie pana la urma o sa tot vedem astfel de patanii, unele cu urmari serioase chiar. Chiar daca suna pompos si exagerat, pana la urma e vorba de viata si sanatatea fiecaruia dintre noi. Toti ne simtim "zmei" uneori, si "noua nu ni se poate intampla" pentru ca mersul pe motor baga la endorfine, dopamine, adrenaline si alte substante :) care neutralizeaza in prima faza autocontrolul si spiritul de conservare, asta pana la prima tranta sau accident mai grav cand regretam ca nu am fost atenti, ca i-am dat gaz, ca nu am avut echipament de bun simt macar (pantofi, ceva geaca chiar si vara, manusi si casca) si atunci e prea tarziu!

Tininad seama de scopul sectiunii Accidente ''Sa invatam din greselile altora'' discutia s-a dus exact unde trebuie. Omul a cazut. Se intampla si la case mai mari. Scopul in sine al discutiei nu este sa ne dam cocosi ca asta era puisor si nu frineaza corect. Cazatura nu a avut o singura cauza, ci au fost mai multe care s-au nimerit in acelasi moment.

Cine doreste invata:

- ochii cat cepele si atent la ce se intampla in jur

- echipament de protectie

- stare tehnica corespunzatoare

- tehnica de frinare corecta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ABS ca nu e bun pt incepatori :bounce: :bounce: am vazut ca nu e prea apreciat intre motociclistii de la noi...cel putin aici pe forum

Nici castile de protectie mai scumpe de 150 Lei nu sunt apreciate. Si nici jacheta cu protectii, si nici manusile, si tot asa. In schimb gumarii Converse sunt No.1 :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand nu existau pe piata echipamente "nu avem de unde", cand exista "sunt prea scumpe, nu dau banii astia pe o casca sau un blug". Consider ca exista in RO magazine pentru toate buzunarele, important e sa te gandesti de doua ori inainte sa iesi pe strada, caldura sau frig exista optiuni pentru toate gusturile, anotimpurile si buzunarele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dl Goe al lui Caragiale, te as ruga sa imi arati unde am afirmat eu ca Transalpul sau SV ul ar avea frane foarte bune, sau macar bune. Afirmatia ta e ciudat de nelalocul ei, de parca mi as lauda harburile toata ziua. Sunt primul care le cunoaste limitele si spun asta oricand, fara retineri. Dar asta nu inseamna ca nu am mers si cu alte motociclete, cu alt tip de frane, dar tu erai ocupat sa tragi semnalul de alarma al trenului si probabil ai ratat faza?

Pe de alta parte, sa imi arunci treaba cu accidentul, in care daca alegeam sa franez as fi scris acum de langa Sf Petru sau mai curand de langa Michiduta (probabil tu poti frana de la o viteza oarecare in 4-5 metri, eu unul nu pot, motoare cu frane performante, eventual cu ABS, cu cauciucuri de pista, pe asfalt de pista si cu piloti care sunt pregatiti pentru momentul franarii, fiind vorba de testari prestabilite realizeaza distante de putin sub 40 de metri de la 100 la ora. Stim ca tu ii intreci lejer, in timp ce pilotezi in closetul vagonului) iti cam catalogheaza caracterul.

Te rog totusi sa imi spui cu ce am gresit in postul cate te a deranjat atata: consideri ca e recomandat pentru un incepator sa franeze cu fata in timpul virajului, cu motocicleta inclinata? Consideri ca de la viteze mari opresti in conditii optime cu frana spate? Ti se pare suficient sau macar corect) ce inveti practicla "scoala" de soferi in cadrul cat. A referitor la franare?

Ai legatura, dupa ce te eliberezi din susamintitul closet si matusile indignate platesc cuvenita amenda.

P.S. Spor la recuperarea palariei!

Editat de Kevinn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@Kevinn.

 

 

1 La faza cu accidentul fiecare vede ce vrea .Eu am vazut un accident foarte evitabil si nu am fost singurul .

 

2.Ca ai mai mers si cu alte motoare este minunat dar te-ai obisnuit cu frane slabe care iti permit sa le abuzezi inainte sa te faca sa dansezi pe drum .Cind am mers cu Transalp am vazut si eu ca poti sa mergi cu frana spate tot timpul (si pentru ca este slaba si din contructia motorului,distributia greutatii...)dar am nimerit si motoare cu o frana spate atat de putenica si sensibila la atingere ca trebuie sa ai niste cojones monumentale sa o mai atingi o data ce ai inceput sa te apleci.

 

3.Minunat ca recomanzi unui incepator sa nu franeze cu fata dupa ce a inceput sa se aplece in curba dar felul in care te-ai exprimat sugereaza ca recomanzi in schimb sa se foloseasca spatele. La viteze de parcare da, dar mai repejor si intram in teritoriu unde se recomanda franarea inainte de curba si daca inca se simte nevoia de incetinire tot fata este preferabila .

 

4 Si eu folosesc spatele la plecare din rampa ,ca sa se mai curete discul de rugina...dar povesti cu folosirea ei cu arta si precizie ,maiestrie si necesitate pentru a obtine niste efecte absolul fara nici un folos sau sens ,va las pe voi.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Kevinn.

 

 

1 La faza cu accidentul fiecare vede ce vrea .Eu am vazut un accident foarte evitabil si nu am fost singurul .

 

2.Ca ai mai mers si cu alte motoare este minunat dar te-ai obisnuit cu frane slabe care iti permit sa le abuzezi inainte sa te faca sa dansezi pe drum .Cind am mers cu Transalp am vazut si eu ca poti sa mergi cu frana spate tot timpul (si pentru ca este slaba si din contructia motorului,distributia greutatii...)dar am nimerit si motoare cu o frana spate atat de putenica si sensibila la atingere ca trebuie sa ai niste cojones monumentale sa o mai atingi o data ce ai inceput sa te apleci.

 

3.Minunat ca recomanzi unui incepator sa nu franeze cu fata dupa ce a inceput sa se aplece in curba dar felul in care te-ai exprimat sugereaza ca recomanzi in schimb sa se foloseasca spatele. La viteze de parcare da, dar mai repejor si intram in teritoriu unde se recomanda franarea inainte de curba si daca inca se simte nevoia de incetinire tot fata este preferabila .

 

4 Si eu folosesc spatele la plecare din rampa ,ca sa se mai curete discul de rugina...dar povesti cu folosirea ei cu arta si precizie ,maiestrie si necesitate pentru a obtine niste efecte absolul fara nici un folos sau sens ,va las pe voi.

 

 

Iti doresc sa ai si tu ocazia de un accident evitabil ca a lui Kevinn

 

nu suport marii experti in dinamica accidentelor,de dupa monitor. Asa mi-au supt-o si mie, nenumarati pe forum, dupa accident, cu pareri de experti...

 

un accident evitabil era cel al baiatului care a franat si s-a dus pilaf, de-a fost postat recent, pentru ca mergea cu ebonite, in tricou si pantaloni scurti

Editat de Chivu
limbaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu doresc nimanui sa treaca prin asa ceva. M am uitat iar la film si din momentul in care imi apare masina in campul vizual pana la impact sunt mai putin de doua secunde, iar distanta cca. 10 metri, poate putin mai mult. In conditiile in care ma deplasam cu o viteza ceva sub 23 de metri pe secunda, cum era evitabil? Realmente sunt curios si vreau sa aflu alternativele pe care eu nu le am gasit atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu doresc nimanui sa treaca prin asa ceva. M am uitat iar la film si din momentul in care imi apare masina in campul vizual pana la impact sunt mai putin de doua secunde, iar distanta cca. 10 metri, poate putin mai mult. In conditiile in care ma deplasam cu o viteza ceva sub 23 de metri pe secunda, cum era evitabil? Realmente sunt curios si vreau sa aflu alternativele pe care eu nu le am gasit atunci.

E postat pe forum filmul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu doresc nimanui sa treaca prin asa ceva. M am uitat iar la film si din momentul in care imi apare masina in campul vizual pana la impact sunt mai putin de doua secunde, iar distanta cca. 10 metri, poate putin mai mult. In conditiile in care ma deplasam cu o viteza ceva sub 23 de metri pe secunda, cum era evitabil? Realmente sunt curios si vreau sa aflu alternativele pe care eu nu le am gasit atunci.

 

eu nu inteleg de ce-ti bati capul

 

majoritatea mancatorilor de (cuvant urat), pusi intr-o situatie, ar avea acelasi rezultat ca ala care s-a varsat cand a piscat frana, cu ebonita pe fata....

 

cum am zis, dupa monitor ,pe forum, toata lumea e experta in materie de condus (mai ales condus preventiv si evitat).

 

In realitate, multi pupa asfaltul dar nu o sa recunosca niciodata pe aici, nu cumva sa-si pateze statutul....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Iti doresc sa ai si tu ocazia de un accident evitabil ca a lui Kevinn

 

nu suport marii experti in dinamica accidentelor,de dupa monitor. Asa mi-au supt-o si mie, nenumarati pe forum, dupa accident, cu pareri de experti...

 

un accident evitabil era cel al baiatului care a franat si s-a dus pilaf, de-a fost postat recent, pentru ca mergea cu ebonite, in tricou si pantaloni scurti

Am observat ca scursuri ca tine sunt eliminate de aici ,in timp,asa ca mars la ignore.

Editat de Chivu
limbaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In afara de cazurile cand se rupe roata lu' unu si te loveste in freza, majoritatea accidentelor sunt de evitat. Nu prea am vazut nici pe forum si nici in alta parte accidente care nu puteau fi evitate. Accidentele sunt generate de un cumul de factori de care noi la un moment dat nu tinem cont in totalitate...mai omitem 1-2 ..si gata .POC(

Cand am belit scuterul mi-a iesit unul cu spatele din parcare in max 2 m in fata mea...poc...Noaptea ma gandeam cum draqu ....si apoii ''revelatia''...mergeam in plm cu ochii in alta parte ( abea ii furase lu al mic bicla si trecuse unul prin fata mea cu una identica ), si eram si prea aproape de masinile parcate.

Toate accidentele au ceva omis inainte....ca mobra nashpa, ca anvelope belite, ca viteza, ca neatentie, ca orgoliu....ca reactie panicata si bruscarea comenzilor...etc...cacao

Am vazut si accidentul lui Kevin si evident mie din spatele monitorului i-mi da senzatia ca putea fi evitat...repet ...senzatia doar...pentru ca eu defel in dreptul masinilor mari(tir,autobuz,maxitaxi...etc ) parcate incetinesc considerabil.Evident nu vreau sa ajung in pielea lui sa vad daca sunt in stare :)

Vis-a-vis de baiatul cu pricina....poate mai bine ca sa intamplat in oras, si la viteza mica.....cu siguranta pe viitor spiritul lui de conservare va sari in sus la situatii de gen....una peste alta se numeste experienta capatata intr-un mod ''fericit''

 

Sper ca nu am ofensat pe nimeni :peace:

 

Exista accidente pe care le poti evita, insa nu inteleg de ce refuzi sa crezi ca multe nu pot fi evitate. Da, ar putea fi evitate daca NU iesi din casa in ziua aia,sau daca nu te urci pe masina/motor in ziua aia..

 

Omul,ca si masinaria,nu sunt perfecte, sunt supuse greselilor, legilor fizicii,etc. A spune ca orice poate fi evitat, e ca si cum ai pretinde ca totul sa se desfasoare conform unui ceas elvetian, sa nu existe greseli, erori nicaieri....ceea ce e aberant..

 

Logic ca puteam sa evit si eu multe cazaturi daca nu aveam gioarse de gume pe mobra sau daca beleam ochii mai bine, si asta e valabil pt oricine,cand se uita in urma, retrospectiv, isi da seama unde putea sa imbunatateasca/evite ceva, dar sunt chestii care oricat ai da timpul inapoi, la fel ai reactiona si nu le puteai evita.

 

E foarte frustrant si eronat cand tregi printr-un eveniment nefericit, sa vina vreun destept si sa-ti spuna el ca putea sa evite in locul tau,sau sa-ti dea sfaturi cu ce trebuia sa faci...

 

Si oricine are porniri din astea, nu-i doresc decat foarte SINCER sa treaca prin asa ceva, ca sa se convinga pe pielea lui, nu doar sa-si dea cu parerea pe 'pielea altora'...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te inteleg pe tine, care te crezi zmeu perfect si accidentele tale au fost doar din vina barbosului , care are ceva cu tine in mod special, barbosu si jumatate de useri.Te minti singur. In fond...toti ne mintim singuri :)

PLM....repet...orice accident este compus din mai multi factori care se intampla concomitent, factori care la momentul cu pricina nu-i luam in considerare pe toti.( cum a fost si cazul meu )

Cum k.kt sa sustii ca daca nu aveai opinci rase si lipsa de atentie...nu se intampla :crack: :crack: ....pai asta-i de neevitat?...gresit...se evita si vina i-ti apartine in totalitate.

Iarasi nu te inteleg de ce dracu iei totul personal. Mai citeste inca odata cu atentie ce am scris.si nu-mi mai pune vorbe in gura....Nu am sustinut ca orice accident se poate evita...dar pentru 99% doar noi suntem direct raspunzatori, sub o forma sau alta.

 

Nu stiu de unde ai tras tu concluzia asta, inseamna ca ai grave deficiente de citire si intelegere a limbii romane.

 

Nici nu cred ca are rost sa te contrazic pentru ca tu aparent citesti printre randuri prietene...

 

Am spus ca daca nu aveam opinci si lipsa de atentie, probabil evitam anumite cazaturi/incidente, INSA, in alta situatie,nu a fost cazul, si a fost de neevitat..

 

Si hai sa-ti spun un secret: toate cacaturile astea pe care le varsa unii frustrati pe aici, legat de accidentul meu, al lui Kevinn sau al lui X, le varsa doar pentru ca am avut noi bunavointa si prostia sa scriem si sa povestim despre ele. In alte comunitati lumea citeste, vede, invata, etc. La noi lumea ramane blocata doar la capitolul demagogie si morala.

 

De fiecare data cand un individ are curajul sa spuna ca a fost prost, sau ca a avut un accident,sau ca a dat unu' peste el, automat va deschide cutia Pandorei si va avea un anumite stigmat asupra lui, in postarile viitoare, si chestia asta va fi folosita drept o arma josnica de diversi tristi in disputele (virtuale)....

 

Pana una alta... ia si invata macar sa scrii corect romaneste, daca vrei sa ai pretentia de a purta o discutie pe un forum, si lasa introspectiile astea cu accidentele, ca nu sunt de tine..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este prost cine da intr-o groapa ...ci ala care nu rateaza niciuna ....se pare ca esti campion daca ma uit in spate....''doamna profesoara''

Pana una alta ma retrag....nu am loc langa zmeii forumului

Bafta

 

nu stiu cum sa-ti spun,dar in gropi n-am dat :) poate dai tu si ne spui cum e ;) Retrage-te cat esti in 'frunte' ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...