JAGI Postat Iulie 10, 2016 Share Postat Iulie 10, 2016 Sa pui poze cu zecile de ture pe circuit. Eu am zis ca as vrea sa ma insel. Sincer, m-as bucura, nu-s Contra, niciodata nu mi-a placut rolul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Iulie 10, 2016 Autor Share Postat Iulie 10, 2016 esti ca o cucuvea in pana mea, cobesti pe toate topicurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Ce surpriza! Foarte mistoaca pitica! S-o stapinesti (desi cred ca e cam invers) cu placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 (editat) Pentru ca proprietarul motocicletei in cauza este un domn si un motociclist, adica nu forumist, am sa-mi iau eu rolul de a face "reclama" uneia dintre cele mai tari motociclete sport pe care se poate merge la ora actuala. La momentul achizitiei avea anvelope Michelin care au ajus la gunoi si acum are un set nou de D211 GP Racer Sasiul era moale moale... jeleu. A primit pe fata arcuri mai tari de pe o furca Kayaba 41MM si are un sag dinamic excelent, chiar daca a fost testata aseara, pe vreme rece, dupa ploaie. Cursa disponibila se va duce spre maxim la exploatare pe pista. Arcul spate e si el foarte moale 56-152-61 si va fi inlocuit cu un 56-155-70. Amortizorul spate va fi la randul sau refacut. Furca fata e Showa 41 si seamana izbitor cu ceea ce exista pe CBR600 RR 2007+ Zahei, te rog sa postezi si tu, pentru ca tu esti pilotul de incercare al micii bijuterii Editat Septembrie 23, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Ştefan Penciu Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 Superba motoreta. Motor in 2 timpi cu 2 cilindri, pe evacuari are 2 valve, "powervalve" care fac o bestie din ea. Am avut una din '97. Dar din pacate cilindrul orizontal a cedat si n-am mai gasit piese. l-as fi putut repara doar cu improvizatii, gen bucsare de cilindru, etc dar am renuntat. Acum imi pare rau ca am vandut-o pe nimica toata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 (editat) Nu am ajuns inca la motor dar din cate am demontat pana acum, este motocicleta cu cele mai multe solutii tehnice race-specific pe care le-am gasit. Este din 2000 dar inca in fata japonezelor sportive care se vand in 2016 Sasiul si bascula sunt opere de arta si nu exagerez cu nimic. Jugul inferior este cu aprox 20% mai inalt decat la CBR1000 RR 2010 - le-am masurat ieri. Asta ii confera rigiditate sporita si predictibilitate la trail braking. Franeaza peste orice japoneza cu placute mediocre si inca n-am servisat nimic la sistemul de franare . To be continued! Editat Septembrie 23, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 Frumoasa foc fumigena Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Septembrie 23, 2016 Autor Share Postat Septembrie 23, 2016 Zahei, te rog sa postezi si tu, pentru ca tu esti pilotul de incercare al micii bijuterii da, as vrea sa adaug ca porneste la prima cheie chiar si iarna, consuma putin, a fost condusa de bunica mea si prezinta doar mici defecte estetice. rog seriozitate! » Post actualizat in 23 Sep 2016 11:31 mai vreau sa adaug ca am nevoie de opinia meseriasilor care sa imi explice exact ce poate si ce nu poate sa faca motocicleta, in ciuda experientei mele personale cu ea » Post actualizat in 23 Sep 2016 11:38 mai exact, accept aici doar mesaje despre cum sa scot mai mult din ea, bazate pe experienta la prima mana. carti avem si noi. experienta ultimei periade ma face foarte sceptic ca se poate discuta si altceva decat porcaiala si pseudosăvănțeală, dar exista cativa useri pe forumul asta in gura carora ma uit. imi cer scuze pentru disclaimer, il felicit pe aceasta cale pe Cezar care are nervi si energie sa ma suporte, iar pentru cine e deranjat de acest mesaj, "nu mi-o luati in nume de rau" © Parazitii. » Post actualizat in 23 Sep 2016 11:43 *Cesar. telefonul asta are un autocorrect care le stie pe toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 (editat) se va modifica kitul de lant (calcatura)? Editat Septembrie 23, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 da, as vrea sa adaug ca porneste la prima pdedala chiar si iarna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Septembrie 23, 2016 Autor Share Postat Septembrie 23, 2016 (editat) divizia reising a GRG inca dezbate. probabil pentru tg secuiesc se va merge pe 13/45, intrucat nu avem nevoie de viteze mari. pentru adancata, poate 13/43. motoreta stock are 14/42 » Post actualizat in 23 Sep 2016 12:00 exact. d-aia esti binevenit sa-ti dai cu parerea aici. Editat Septembrie 23, 2016 de zahei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 se va modifica kitul de lant (calcatura)? Posibil. Mai intai proba. Orice se va face pe spate va trebui crescut unghiul basculei. Nu mult, dar la geometria spate orice mica modificare se simte. La momentul actual spatele este mai sus doar din cauza anvelopei 160/60-17 dar tot nu e unde trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu Andra Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 "Baiatu' asta-i daia dej baga ulei singura?" =)) Minune de motocicleta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 Arata bine si spor la proiect. Nu am experimentat niciodata un motor in 2 t. Asa tare trag modelele astea rs de la aprilia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TWD.Grig Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 Uite, pe tine ar trebui să te taxeze statu pt poluare, nu pe cei cu 4000cmc V8. Glumesc ) incredibilă jucaria. Unul dintre proiectele alea ce vor rămâne în istorie pentru totdeauna. Ingineri geniali care au arătat că "even the sky is not a limit". E mai mult dovada vie că nimic nu e imposibil. Mai mult un trofeu decât motocicleta. Felicitări Zahei ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Septembrie 23, 2016 Autor Share Postat Septembrie 23, 2016 trag binisor, raportul de putere este de vreo 240 CP pe litru, la o greutate de 134kg dry weight. insa consuma mult si nu poti sa-i pui gpl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 (editat) Zahei,Adancata nu mai este un circuit de topspeed.Topspeedul conta pe varianta scurta a circuitului,acum ai nevoie doar de tractiune si de o intrare buna pe linia dreapta. Prima data cand mergi pe Adancata lasa calcatura de la Skatkart -1,+2/+3 si dupa aceea vezi ce se intampla pe linia dreapta. Editat Septembrie 23, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 Pe ce te bazezi cand dai aceste numere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Septembrie 23, 2016 Autor Share Postat Septembrie 23, 2016 asa Cesar, fii rau. cmd, cand am luat in calcul varianta -1/+3 pentru tg secuiesc, am luat in calcul caracteristicile circuitului si caracteristicile motoretei mele, dar mai ales caracteristica conform careia powerband-ul este foarte subtire, intre 10k-11.9k. in fapt pe la 11.5k se cam termina. atasez si niste poze pentru aprofundare. stock inseamna 14-42 cu cauciuc de 150, current inseamna 14-42 cu cauciuc de 160, iar custom este 13-45 cu cauciuc de 160. » Post actualizat in 23 Sep 2016 14:53 graficul ala cu bare este diferenta de turatie in plus sau in minus intre cele 3 setupuri la 80km/h » Post actualizat in 23 Sep 2016 15:06 uite, iti mai atasez un grafic cu speed shifts pentru 13-43, ca sa intelegi diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 Mult succes cu proiectul. O intrebare: de ce sunt asa rare totusi ? Nu am vazut nici una in viata mea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Septembrie 23, 2016 Autor Share Postat Septembrie 23, 2016 (editat) nu fac senzatie cand le turezi pe Magheru, nu poti lua fata in spate, porneste la pedala, nu e miar! intr-un cuvant, e nașpa si nu se cumpara. daca mai vezi vreuna, cere-i numarul de telefon, ca o cumpar! Editat Septembrie 23, 2016 de zahei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 am zis si eu sa ramana prima oara cu calcatura aleasa pt skat si pe adancata sa vada cum este,cifrele au fost puse de Zahei -+bla bla,eu zic ca o sa fie buna o calcatura mai scurta chiar si pt 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Septembrie 23, 2016 Autor Share Postat Septembrie 23, 2016 sa fie bine ca sa nu fie rau, zic! » Post actualizat in 25 Sep 2016 19:40 motocicleta s-a ridicat dupa ce i-am pus cauciucurile gp racer. pe spate cauciucul de 160 a incaput lejer, mai este spatiu minim un centimetru pana la bascula. cauciucul fata are talonul de 70 si a intrat la limita sub aripa fata, mai sunt doar cativa milimetri de spatiu. am pus o poza si cu furca care acum are preload zero. discurile de frana au fost rectificate, astept sa vina placutele noi. va tinem la curent cu proiectul, in primavara sper sa fie gata de pista. » Post actualizat in 25 Sep 2016 19:43 am comandat si arcul spate, iar Cesar o sa imi faca refill cu azot la amortizor. din pacate, vremea nu mai permite efectuarea de teste si va trebui sa asteptam pana la primavara ca sa reglam suspensiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Septembrie 26, 2016 Share Postat Septembrie 26, 2016 Cesar o sa imi faca refill cu azot la amortizor. Cite atmosfere de azot stie sa bage masina lui Cesar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Septembrie 26, 2016 Share Postat Septembrie 26, 2016 Nenea, ce tuning e ala cu soricei pe amortizor? Merge si la scuter? Vezi ca pornoza meteo o da cu 24 de grade peste o săptămână, ar mai fi loc de teste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.