apriliacluj Postat Februarie 22, 2017 Share Postat Februarie 22, 2017 trimite-i un PM sau suna-l pe Silviu de la SF Moto si iti spune exact cat costa partea lui de manopera si piese, si cat e inscrierea acestora la RAR in CIV! simplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SF Moto Postat Februarie 22, 2017 Share Postat Februarie 22, 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manolache Ă�Ĺžtefan Robert Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 Ramane in picioare intrebarea mea legata de costul de la RAR pentru ca mie mi-au zis ceva de 800lei ceea ce mi se pare absurd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SF Moto Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Eu ti-am raspuns la mesaj. Raspunsul era intre randuri. Da' tu ... Batman-Batman !!! Costurile alea de la RAR (800 lei ) sunt doar pt procesarea actelor in versiunea de "omologare artizanala". Adica daca te incapatanezi sa iti montezi singur limitatoarele. Mai precis 864 lei si 24 bani. Asta fara modificat culoare. La acesti bani se mai adauga costul limitatoarelor propriuzise si manopera de montaj. Peste acesti bani va mai fi si o taxa de complectat rubrica B a cartii de identitate. Sub 200 lei, dar nu stiu exact. Cei 846,24 lei vor fi platiti doar pt a utiliza minunatia de aparat care masoara puterea. Daca cumva cei de la RAR isi dau seama ca se va modifica si nivelul maxim de decibeli, atunci o sa te taxeze suplimentar si determinaarea nivelului de zgomot. In plus fata de toate costurile mentionate pana acum. Acuma am fost mai explicit? Sau suficient detaliat? Varianta nr 2, cu costuri mai mici, este sa ajungi la "plimbarea aia pana la mine". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manolache Ă�Ĺžtefan Robert Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Probabil ai visat ca mi ai răspuns la întrebare in mesaj , singurul răspuns legat de costuri a fost ca habar nu ai , nu ma face sa pun si print ca sa te faci de rahat pe forum. Am vorbit cu un alt user care si a limitat motorul in București la cu kit AplhaTechnik montat la reprezentanta. Săptămâna viitoare după ce voi îl voi limita , o sa pun toți pașii urmați alături de poze si costuri. O zi făina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SF Moto Postat Februarie 25, 2017 Share Postat Februarie 25, 2017 (editat) Tinere, o sa-ti iasa prea repede parul alb daca esti asa inflamat. Exista o varba din batrani , care spunea ca "vorba dulce, mult aduce". Pacat ca ai sarit peste capitolul asta. Daca aveai bunavointa sa citesti acest topic integral , ai fi aflat TOATE raspunsurile la toate intrebarile tale. Exista doua moduri de a rezolva legal in Romania problema ta: 1. Sa mergi asa cum spui la reprezentanta, sa cumperi kitul cu pricina cu pretul cunoscut (scrie in topic cat costa), sa platesti manopera de montaj la ei, dupa care sa platesti la RAR toata sumedenia de costuri pe care o vor ei. Rezultatul este o cheltuiala imensa. 2. Varianta a doua este sa ajungi la mine , sa platesti acelasi kit, o manopera semnificativ mai mica si cam atat. Eu fiind autorizat sa fac legal asta, RAR-ul nu va mai cere alte determinari si probe suplimentare pe bani la o lucrare executata de mine. Rezultatul este o economie substantiala de bani din partea clientului si economie de timp pierdut. Acuma, tu fiind cel care esti inflamat asa tare, nu te mai obosi sa ajungi la mine, rezolva problema cu ai spus, cu costurile de rigoare. Daca ai fi avut putina decenta in limbaj existau maxime sanse sa salvezi portofelul. Asa, ce sa zic ... o zi faina si tie. Am uitat un aspect: Daca vrei sa faci operatiunea gratis, nu trebuie decat sa scanezi si sa postezi aici toate actele pe care le intocmesc cei de la RAR precum si cei de la "reprezentanta". Facturi, devize de lucrari, tot. In momentul in care le faci publice, eu am sa-ti decontez tie personal toate costurile pe care le ai cu limitarea. Am mai scris aici treaba asta ... dar ... surpriza : Nimeni nu vrea sa faca publica povestea cu "reprezentanta" !!! Editat Februarie 25, 2017 de SF Moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manolache Ă�Ĺžtefan Robert Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Astazi am vorbit cu seful de la RAR Grivita, i-am prezentat kit-ul de limitare si a spus sa merg sa il montez la reprezentanta United Motors (eu avand Kawasaki) si ca nu este absolut nicio problema! Iar ca si costuri a spus ca ma ajunge 400lei!!! Asa ca te rog pe tine si pe ceilalti colegi care nu stiu despre ce este vorba sa nu isi mai dea cu parerea , totusi nu este un topic de fun,unii chiar sunt interesati sa faca aceasta limitare si tot sunt indusi in eroare asa cum am fost si eu! Sincer sunt aproape sigur ca tu (SF Moto) stai pe topicul asta doar ca sa iti faci reclama la service. P.S. Sunt programat la RAR Grivita abia pe 21 martie iar dupa ce voi termina cu limitarea voi pune costurile exacte alaturi de poze asa cum am spus. P.S.2 : Daca cineva are nevoie de ajutor imi poate da pm si ii raspund cu mare placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lambda_dryver Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 Imi cer scuze daca postez intr-un loc neadecvat, dar intrebarea mea se leaga intr-o mare masura de subiectul topicului. Problema este urmatoarea: Detin un Hornet 2014 care, conform actelor (talon) de FR, este limitata la 25 kW. Care este procedura prin care pot inmatricula motoreta cu puterea ei de fabrica, mai ales in conditiile in care, avand peste 70 kW din fabrica, nu s-ar incadra la categoria A2 din tara noastra? Sunt necesare probe suplimentare pentru a demonstra RAR-ului ca motoreta nu mai are puterea din talonul de FR (evident, dupa eliminarea limitarii)? Care sunt costurile aproximative? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SF Moto Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 Astazi am vorbit cu seful de la RAR Grivita, i-am prezentat kit-ul de limitare si a spus sa merg sa il montez la reprezentanta United Motors (eu avand Kawasaki) si ca nu este absolut nicio problema! Iar ca si costuri a spus ca ma ajunge 400lei!!! Asa ca te rog pe tine si pe ceilalti colegi care nu stiu despre ce este vorba sa nu isi mai dea cu parerea , totusi nu este un topic de fun,unii chiar sunt interesati sa faca aceasta limitare si tot sunt indusi in eroare asa cum am fost si eu! Sincer sunt aproape sigur ca tu (SF Moto) stai pe topicul asta doar ca sa iti faci reclama la service. P.S. Sunt programat la RAR Grivita abia pe 21 martie iar dupa ce voi termina cu limitarea voi pune costurile exacte alaturi de poze asa cum am spus. P.S.2 : Daca cineva are nevoie de ajutor imi poate da pm si ii raspund cu mare placere. Si noi suntem aproape siguri ca pe tine te inpinge din spate U nited Motors sa scrii aici. Si asta datorita faptului ca aproape toate posturile tale de pana acum pe acest forum sunt scrise pe acest topic. Metoda asta e fumata de mult, nu mai tine decat la novicii care au venit abia proaspet pe forum. Asa ca ... succese in activitate. PS: Sa nu uiti sa ne scanezi actele de la reprezentanta si de la RAR. Am sa ma ocup personal sa se respecte legea pentru toti, de asta poti fi linistit !!! PS2: Deja ne=ai spus ca vei depasi costurile cu mult fata de cele estimate de mine. Ca atare, daca taceai, filozof ramaneai. Si zic asta , intrucat ma gandesc ca reprezentanta nu iti face cadou kitul de restrictionare si nici montajul. Ca atare ... da=i inainte la spart portofelul, doar ca sa ai tu ultimul cuvant. La faza asta chiar m-ai dat pe spate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manolache Ă�Ĺžtefan Robert Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 @sf moto 1 la mana,abia peste 2 ore ma intalbesc prima oara in viata cu cei de la United Motors 2 la mana,cei de la RAR m-au trimis la ei(si cred ca seful de la RAR stie mai bine legea decat tine) 3 la mana, cand 864 lei si 24 de bani este mai mare decat 400? 4 la mana aproape toate posturile mele sunt pe acest topic pentru ca am facut cont special ca sa ma lamuresc cu aceasta limitare !!! 5 la mana,esti frustrat. @lambda_dryver Cand am fost sa vorbesc la RAR ,am auzit ca fiscuta un domn dintr un birou ca ei iti pot trece orice limitare in talon doar ca de mers mergi pe riscul tau (daca nu ma insel a spus ca in talon va aparea si puterea initiala) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SF Moto Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 (editat) Tinere, esti varza. Frustrarea ta e maxima. Pe langa ca esti deosebit de rau intentionat, esti si deosebit de greu de cap. In mod normal nu m-as sinchisi sa raspund unui personaj ca tine, deoarece esti genul care trebuie sa ai tot timpul ultimul cuvant, sa stii mai bine orice decat oricine, indiferent ca ai dreptate sau nu. Iti raspund aici doar ca sa vada si toti ceilalti care citesc pe aici ce incurcaturi poti produce. Cei de la RAR te-au trimis la United Motors pt ca isi iau spaga de acolo. Am sa ma ocup personal sa nu se mai intample treaba asta. Aici ai inteles? 864 lei si ceva banuti costa testul Dyno de care ai intrebat tu. Asta ai inteles-o? La mine , un limitator de putere pt motocicleta ta costa 110 Euro. Cu TVA inclus, transport in Romania, cu toate costurile . Pe asta ai inteles-o? Tu o sa platesti limitatorul, manopera de montaj plus cei 400 lei la RAR. Mai pe romaneste, pentru cei mai grei de cap, mult mai mult decat la mine. Pe asta ai priceput-o? Nu te impiedica nimeni sa platesti sumele astea, dar sa sustii in continuare ca astea sunt mai scumpe decat la mine ... e jalnic.. Relativ la raspunsul pe care l-ai dat colegului de pe forum, trebuie sa retii ca RAR-ul nu scrie nimic in TALOANE si nu eliberaza TALOANE. Te rog nu mai induce lumea in eroare. Taloanele sunt eliberate doar de Politie, sau cum i=o fi zicand acuma la serviciul cu pricina. Editat Martie 2, 2017 de SF Moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manolache Ă�Ĺžtefan Robert Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 (editat) 1:Cei de la RAR te-au trimis la United Motors pt ca isi iau spaga de acolo. Am sa ma ocup personal sa nu se mai intample treaba asta. Aici ai inteles? 2:864 lei si ceva banuti costa testul Dyno de care ai intrebat tu. Asta ai inteles-o? 3:La mine , un limitator de putere pt motocicleta ta costa 110 Euro. Cu TVA inclus, transport in Romania, cu toate costurile . Pe asta ai inteles-o? Tu o sa platesti limitatorul, manopera de montaj plus cei 400 lei la RAR. Mai pe romaneste, pentru cei mai grei de cap, mult mai mult decat la mine. Pe asta ai priceput-o? 4:Relativ la raspunsul pe care l-ai dat colegului de pe forum, trebuie sa retii ca RAR-ul nu scrie nimic in TALOANE si nu eliberaza TALOANE. Te rog nu mai induce lumea in eroare. Taloanele sunt eliberate doar de Politie, sau cum i=o fi zicand acuma la serviciul cu pricina. 1:Hai sa lasam teoriile conspiratiei la o parte, cred si eu ca nu iti convine sa iti pierzi posibilii clienti din Bucuresti sau din zona asta(de ex: daca aveam Honda, mergeam la Carpati Motors) 2:Te rog sa citesti din nou intrebarile pe care le-am pus pe forum, si daca o sa dai putina atentie, o sa vezi ca nu am intrebat decat de costurile de la RAR nu si cat ma ajunge un dyno 3:110 euro am dat si eu pe kit-ul de la Alpha Technik (transport inclus pana la mine acasa)+aprox.200lei montajul + 400lei RAR 4:Greseala mea, am incurcat CIV-ul cu talonul, pare rau pentru incurcatura. Concluziile le trag cei care citesc topicul. Editat Martie 2, 2017 de Manolache Ă�Ĺžtefan Robert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lambda_dryver Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 (editat) Multumesc pentru raspuns! Din greseala, am omis un detaliu important anume, eu detin permis categoria A din 2011. Limitarea ma dezavantajeaza deoarece este ilegal sa o inmatriculez cu 25 kW si apoi sa-i scot limitarea (fara sa o re-omologhez --> costuri suplimentare de care as prefer sa ma lipsesc) si nici la re-vanzare nu ma ajuta, motoreta ne-indeplinind toate cele 3 conditii ale legii pentru A2 (are 75 kW de fabrica > 70 kW limita legii). Ma intereseaza care sunt demersurile legale pe care trebuie sa le fac pentru a inmatricula motoreta LEGAL cu puterea ei de fabrica, dupa ce am eliminat limitarea, tinand cont ca actele vechi de Franta specifica puterea ca fiind de 25 kW? Sunt necesare probe suplimentare pentru a demonstra RAR-ului ca motoreta a revenit la puterea de fabrica (dyno sau de orice alta natura)? Eliminarea limitarii trebuie facuta in service autorizat pentru astfel de operatiuni sau doar instalarea limitarii este conditionata de asa ceva? Costuri aproximative? Multumesc inca o data! Editat Martie 2, 2017 de lambda_dryver Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manolache Ă�Ĺžtefan Robert Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 (editat) Salut! De astazi sunt fericitul posesor al unui Kawasaki ZR7 limitat perfect legal la 35kw! Sper sa le fie de ajutor unor utilizatori pentru ca eu am pierdut ceva timp pana sa aflu ce si cum trebuie pentru aceasta limitare. Aici aveti pasii urmati de mine: 1.Comanzi kit-ul de limitare de la firma Alphatechnik! (recomand sa folositi optiunea de traducere a paginii de la Chrome)(ajunge in maxim o saptamana prin DHL) 2.Mergi la reprezentanta motocicletei in cauza si cere montarea kit-ului!(dureaza maxim o zi, asta in functie de kit) 3.Te programezi la RAR Grivita/Voluntari.(eu am fost la Voluntari pentru ca am prins loc mai repede fata de Grivita) 4.Te duci la RAR in ziua in care ai programare. ***ATENTIE! Ca cei de la RAR sa va treaca limitarea, TREBUIE SA MERGETI CU LIMITATORUL LA VEDERE!!! In cazul meu a fost montat pe galeria de admisie si a trebuit sa merg cu carburatorul scos ca sa poata sa faca poze la kit! (Apoi m-au pus sa il montez ca sa ii poata face verificarea tehnica.Recomand sa mergeti cu cineva care se pricepe cat de cat la montat, in cazul meu nu a fost mare lucru, m-am descurcat singur.) ***Tot legat de RAR, trebuie sa aveti toate carenele pe motor (eu nu aveam aripa fata si a trebuit sa o montez) si nu este vreo problema daca aveti semnalizari after market(am vazut ca erau niste discutii si pe tema asta). 5.Asteptati maxim 3-4 zile pana o sa fiti sunati sa mergeti sa ridicati CIV-ul. 6.Mergeti cu toate actele necesare la inmatriculari. (daca motocicleta este deja inatriculata si ii faceti limitare, am inteles ca este obligatoriu sa o inmatriculati din nou) 7.Felicitari, tocmai ai reusit sa iti limitezi motocicleta si o poti conduce fara probleme. Costuri: Kit Alphatechnik: 109Euro (transport inclus) Montat kit: 192.26 lei RAR: 422.20 lei Inmatriculat: max.100 lei Multumiri speciale utilizatorului Valentin Ciocirlan! Asfalt uscat! Ne vedem in trafic! P.S.:Aici aveti poze cu facturile asa cum am spus! *Il rog pe utilizatorul SF Moto sa se abtina de la orice comentariu. Editat Martie 10, 2017 de Manolache Ă�Ĺžtefan Robert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentin Ciocîrlan Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 Felicitări pentru reușită! Mă bucur că ai reușit! Subscriu la ceea ce a zis el. A urmat pașii pe care i-am explicat și eu și după cum vedeți el a putut limita motorul și la altă reprezentanță decât cea la care eu am fost. Asfalt uscat și drumuri bune! Ne vedem în trafic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Martie 11, 2017 Share Postat Martie 11, 2017 #BibleThump » Post actualizat in 11 Mar 2017 13:29 #BibleThump Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StormStalker Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 Salut! Sunt curios daca aceasta operatie sa poate face si de un service acreditat RAR.(cred ca va certati cu un utilizator care oferea tipul asta de serviciu) Intreb asta pentru a micsora costurile aferente limitarii. Bine totusi ca se poate face limitarea...cand a aparut legea cu A2-ul nimeni nu avea habar cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentin Ciocîrlan Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 Salut! Sunt curios daca aceasta operatie sa poate face si de un service acreditat RAR.(cred ca va certati cu un utilizator care oferea tipul asta de serviciu) Intreb asta pentru a micsora costurile aferente limitarii. Bine totusi ca se poate face limitarea...cand a aparut legea cu A2-ul nimeni nu avea habar cum. Ce a făcut SF Moto este de apreciat. Cei care au dubii față de procedura expusă de mine pot apela la el fără probleme acum și stau liniștiți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StormStalker Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 Inca nu am motorul, doar faceam putin research. Ai idee care e procedeul invers(de delimitare)? La fel ca cel prezentat mai sus, dar fara costurile aferente achizitionarii kit-ului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentin Ciocîrlan Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 Presupun că trebuie să treci mai mult sau mai puțin prin aceeași pași. Cred că vei fi nevoit în primult rând să scoți limitatorul; aici nu cred că e neapărat să-l scoți la vreo reprezentanță, pur și simplu îl scoți la un mecanic care are idee. Apoi te duci cu ea la RAR să ți-o reomologheze pentru că motorul are acum mai mulți KW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SF Moto Postat Martie 13, 2017 Share Postat Martie 13, 2017 Ce a făcut SF Moto este de apreciat. Cei care au dubii față de procedura expusă de mine pot apela la el fără probleme acum și stau liniștiți. Multumesc pt aprecieri. La mine diferenta era ca in loc de 614,46 lei ar fi platit 50 lei. Dar... asta este, unii vor neaparat sa fie deosebiti ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentin Ciocîrlan Postat Martie 13, 2017 Share Postat Martie 13, 2017 Lăsând costurile la o parte, eu când am făcut limitarea tu nu erai "autorizat". Așa că am demonstrat că se poate face în România asta. Apoi Ștefan a venit să confirme lucrul ăsta. Trecând peste, mă bucur enorm că acum este cineva care oferă garanția că o limitare se poate face până la capăt fără emoții. Ai făcut vreo limitare de când ai început să ai serviciul ăsta nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SF Moto Postat Martie 13, 2017 Share Postat Martie 13, 2017 Din fericire ... desigur ca am facut deja limitari de putere atat pt A2 , cat si pt unii care doar doreau sa nu muste motorul asa tare, chiar daca ei aveau cat A. De fapt , partea cu limitarile a venit la pachet cu alte "fineturi" pt care m-am luptat eu, anume "modificari constructive la motociclete". adica alea cu mai taie un pic din cadru, vreau alt unghi la furca, vreau un motor mai mare si o roata mai mare si tot felul de alte apucaturi din astea ale motociclistilor. Asta de fapt e marea mea realizare in domeniu, faptul ca m-am autorizat pt asa ceva. Partea cu limitarile e complementara, si a ajuns "la pachet" cu celelalte autorizatii primite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentin Ciocîrlan Postat Martie 13, 2017 Share Postat Martie 13, 2017 Bravo și felicitări pentru realizări! Asta am încercat și eu să vă arăt: dacă te bați cu sistemul și ești puțin încăpățânat dar ai ambiție, se poate realiza. Hai noroc și multă baftă! Ai găsit o nișă iar acum afacerea ta o să prospere și meriți că ai depus efort. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manolache Ă�Ĺžtefan Robert Postat Martie 14, 2017 Share Postat Martie 14, 2017 Salut! Sunt curios daca aceasta operatie sa poate face si de un service acreditat RAR.(cred ca va certati cu un utilizator care oferea tipul asta de serviciu) Intreb asta pentru a micsora costurile aferente limitarii. Bine totusi ca se poate face limitarea...cand a aparut legea cu A2-ul nimeni nu avea habar cum. Costurile expuse de mine sunt cele standard,singurul lucru la care poti sa iesi mai ieftin este manopera de montare a kit-ului(poti sa il montezi singur dar nu cred ca o sa ai de unde sa scoti o factura de la reprezentanta), in rest nu ai ce(mai e o chestie la RAR cum ca pretul de modifica dupa codul pe care il trec aia pe fisa cu care mergi sa platesti). Multumesc pt aprecieri. La mine diferenta era ca in loc de 614,46 lei ar fi platit 50 lei. Dar... asta este, unii vor neaparat sa fie deosebiti ... Iar vorbim prostii ))) Am incercat sa imi dau seama ce ai calculat tu de ti-a dat 614,46 lei si mi-a iesit costul de la RAR+Manopera de la service(daca ai si RAR in curte, tot respectul).Banuiesc totodata ca voiai sa spui ca MANOPERA ajunge 50 lei nu aprox 200 lei(deci, eu fiind din Bucuresti, tot am iesit mai ieftin decat la tine daca e sa calculez acei 50lei + drumul dus-intors de la Cluj) . IN REST NU AI CUM SA IESI MAI IEFTIN(pretul la KIT e STANDARD la fel ca si pretul de la RAR!). Asta asa, ca sa fiu deosebit in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.