DANG3R Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Salutare. Mi s-a pus pata sa schimb clasa si sa trec la enduro. Si cum in ale endurismului cum sunt un novice cer parerea unora cu ceva cunostinte in plus. Acum mie unul mi-a picat cu tronc doua motoare: KTM 450 SX si 525 SX, ambele din anul 2004/2005. Vreau sa aud niste pareri pro/contra despre cele doua mobre si niste sfaturi. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 (editat) nu-s enduro, sx = cross, exc = enduro. Editat Iulie 20, 2016 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANG3R Postat Iulie 20, 2016 Autor Share Postat Iulie 20, 2016 Asa-i! Cum spuneam sunt novice in acest domeniu. Enduro se poate inmatricula, Crossul nu. Eu nu vreau sa ies cu ea pe drumuri publice. Doar coclauri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 mai sunt diferente. suspensii... gearing... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Green_Alex Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Sunt mai multe diferente intre enduro si cross: suspensii, cutie de viteze, lucruri care conteaza in padure. Acum vorbind despre 525 vs 450 eu am avut 525 exc si m-am dat si cu 450 si mi se parea mult mai ok (mai usor de manevrat). NU-mi venea sa cred ce diferenta mare intre ele din 75 cmc. Au aceeasi greutate dar puterea in plus a lui 525 este mai obositoare. Eu daca mi-as lua enduro maine as cauta ceva pe la 350 4t. Cred ca pe acolo este idealul (din punctul meu de vedere). Stiu ca meseriasii care fac hard adevarat merg toti pe 2t dar acolo este alta poveste, tu esti la inceput din ce inteleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 nu iti lua cross sunt diferente,de la rapoarte in cutie pana la putere si supensii si pentru enduro mai degraba 2 timpi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANG3R Postat Iulie 20, 2016 Autor Share Postat Iulie 20, 2016 Sunt mai multe diferente intre enduro si cross: suspensii, cutie de viteze, lucruri care conteaza in padure. Acum vorbind despre 525 vs 450 eu am avut 525 exc si m-am dat si cu 450 si mi se parea mult mai ok (mai usor de manevrat). NU-mi venea sa cred ce diferenta mare intre ele din 75 cmc. Au aceeasi greutate dar puterea in plus a lui 525 este mai obositoare. Eu daca mi-as lua enduro maine as cauta ceva pe la 350 4t. Cred ca pe acolo este idealul (din punctul meu de vedere). Stiu ca meseriasii care fac hard adevarat merg toti pe 2t dar acolo este alta poveste, tu esti la inceput din ce inteleg. Am inteles, mersi de sfat. Da, sunt la inceput si m-am gandit ca m-ar coafa mai bine un 4T decat un 2T si plus de asta imi place mai mult sunetul de 4T. nu iti lua cross sunt diferente,de la rapoarte in cutie pana la putere si supensii si pentru enduro mai degraba 2 timpi De ce spui sa nu iau cross? Crossul din cate stiu are rapoartele ceva mai scurte decat un enduro, daca nu gresesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Pt ca, la sfarsitul primei ture cu crossul la enduro, vei sta cu mainile pe perne de puf, neputand sa tii un pai din cauza durerilor de la articulatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Crossul are treptele mai lungi. Esti incepator (nu stapanesti tehnica pt enduro) si un motor puternic nu poate decat sa te incurce. La fel si greutatea. Cu cat e mai usor cu atat o sa inveti mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 10.000 de topicuri cu enduro vs cross, si uite ca a mai aparut unul. Ai vazut vreodata vreun "meserias" cu cross de 450 care ii da 50 pedale in padure ca sa-l porneasca? Si apoi, in 10 metri, pe prima urcare, il opreste si ii da iar 50 pedale. Ai vazut vreodata basicile din palma dupa o tura cu un cross prin padure? Ai simtit vreodata ca daca mergi mai repede, cand treci peste prima pietricica, in loc ca motocicleta ca amortizeze socul, te arunca in copaci din cauza suspensiei prea tari? Sau ca, daca te opresti pe o panta, nu mai poti continua pentru ca nu poti patina ambreiajul ca sa pleci de acolo? Roata ori se invarte cu viteza, ori nu se invarte deloc la un cross. Sau poate te gandesti sa urci usurel o panta cu cross-ul? Nu se poate, pentru ca are radiatoarele subdimensionate, se raceste doar de la 40 km/h in sus. Daca merg mai incet, iti cam fierbe. Si nici putere nu are instalatia lui electrica sa-i adaptezi un ventilator. Per total, toti cei care si-au luat cross si l-au folosit la enduro au regretat. Dar fii tu primul care ne face in ciuda si e meserias cu cross-ul prin padure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 250 excf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reddogsibiu Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 10.000 de topicuri cu enduro vs cross, si uite ca a mai aparut unul. Ai vazut vreodata vreun "meserias" cu cross de 450 care ii da 50 pedale in padure ca sa-l porneasca? Si apoi, in 10 metri, pe prima urcare, il opreste si ii da iar 50 pedale. Ai vazut vreodata basicile din palma dupa o tura cu un cross prin padure? Ai simtit vreodata ca daca mergi mai repede, cand treci peste prima pietricica, in loc ca motocicleta ca amortizeze socul, te arunca in copaci din cauza suspensiei prea tari? Sau ca, daca te opresti pe o panta, nu mai poti continua pentru ca nu poti patina ambreiajul ca sa pleci de acolo? Roata ori se invarte cu viteza, ori nu se invarte deloc la un cross. Sau poate te gandesti sa urci usurel o panta cu cross-ul? Nu se poate, pentru ca are radiatoarele subdimensionate, se raceste doar de la 40 km/h in sus. Daca merg mai incet, iti cam fierbe. Si nici putere nu are instalatia lui electrica sa-i adaptezi un ventilator. Per total, toti cei care si-au luat cross si l-au folosit la enduro au regretat. Dar fii tu primul care ne face in ciuda si e meserias cu cross-ul prin padure. Corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANG3R Postat Iulie 20, 2016 Autor Share Postat Iulie 20, 2016 10.000 de topicuri cu enduro vs cross, si uite ca a mai aparut unul. Ai vazut vreodata vreun "meserias" cu cross de 450 care ii da 50 pedale in padure ca sa-l porneasca? Si apoi, in 10 metri, pe prima urcare, il opreste si ii da iar 50 pedale. Ai vazut vreodata basicile din palma dupa o tura cu un cross prin padure? Ai simtit vreodata ca daca mergi mai repede, cand treci peste prima pietricica, in loc ca motocicleta ca amortizeze socul, te arunca in copaci din cauza suspensiei prea tari? Sau ca, daca te opresti pe o panta, nu mai poti continua pentru ca nu poti patina ambreiajul ca sa pleci de acolo? Roata ori se invarte cu viteza, ori nu se invarte deloc la un cross. Sau poate te gandesti sa urci usurel o panta cu cross-ul? Nu se poate, pentru ca are radiatoarele subdimensionate, se raceste doar de la 40 km/h in sus. Daca merg mai incet, iti cam fierbe. Si nici putere nu are instalatia lui electrica sa-i adaptezi un ventilator. Per total, toti cei care si-au luat cross si l-au folosit la enduro au regretat. Dar fii tu primul care ne face in ciuda si e meserias cu cross-ul prin padure. 10.000 de topicuri, dar fiecare cu obiectivul lui. Nu am vazut si nici nu am simtit vreo data ce ai spus tu mai sus pentru dupa cum am mentionat sunt un novice in acest domeniu pana acum am mers numai pe asfalt cu o sportiva. Probabil ca daca as fii unul batut in cap care nu ar intelege un sfat de la altcineva care sa aibe cunostinte in domeniu m-as da si cu Crossul prin padure. Oricum, mersi pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Daca ideea de "Sx=bad, EXC=good" a fost inteleasa, e OK. In rest, si eu te-as sfatui la un exc250f. Inveti mult mai multe intr-un timp mult mai scurt decat daca incepi pe elefanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANG3R Postat Iulie 20, 2016 Autor Share Postat Iulie 20, 2016 Daca ideea de "Sx=bad, EXC=good" a fost inteleasa, e OK. In rest, si eu te-as sfatui la un exc250f. Inveti mult mai multe intr-un timp mult mai scurt decat daca incepi pe elefanti. Exact! Acum am inteles mai bine cum sta treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djr0bert2008 Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Eu te sfatuiesc sa treci pe exc, pe enduro apropo mircea 4 t`u fie sx fie exc la fel de repede fierbe ,diferenta intre exc si sx consta in multe ....telescoape ,reglaj la carburator , roti pe sx ai pe spate 19 pe exc ai 18 , instalatia electrica , rapoartu in cutia de viteza difera etc .... problema cu fiertu exact asa fierbi si sx`u ca si exc`u poti sa ai ventilator pe el ca tot fierbe ,si cu patinatu la fel aici deja se pune problema de caucicurii de mousse tubliss sau camera ce folosesti si ce presiune ai , poti sa ai exc de 300 2t si ai un mousse ff tare clar ca iti patineaza si vine altu cu sx`u si urca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reddogsibiu Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Vrei sa faci enduro,atunci ia ti enduro(exc) vrei cross atunci ia ti cross (sx)-asta pt gama ktm. Părerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANG3R Postat Iulie 20, 2016 Autor Share Postat Iulie 20, 2016 M-am lamurit acum, deci pot sa elimin SX-ul. EXC-ul este pentru mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Ia-ti un 250 4T de enduro, si nu e obligatoriu Ktm. Mai sunt si alte marci. Mai ales la anul care spui tu ca vrei, 2004-2005, Ktm-ul nu era prea rasarit printre motocicletele de enduro. Daca vrei noua, Ktm este f bun, dar in 2004, Ktm nu se apropia de alte marci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Ba era f bun. Dar tocmai modelul 250 4T avea carente fata de alte marci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Iulie 24, 2016 Share Postat Iulie 24, 2016 Am avut Ktm 250 4T din 2004. Nu vorbesc din auzite. Fata de Honda 250 4T din 2005( cu asta pot face comparatie, a avut-o cineva apropiat), era o trompeta ordinara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANG3R Postat Iulie 24, 2016 Autor Share Postat Iulie 24, 2016 era o trompeta ordinara. La ce te referi mai exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Iulie 24, 2016 Share Postat Iulie 24, 2016 Am avut Ktm 250 4T din 2004. Nu vorbesc din auzite. Fata de Honda 250 4T din 2005( cu asta pot face comparatie, a avut-o cineva apropiat), era o trompeta ordinara. Bine zis. Cauta mai bine o Yamaha WR 250 F sau Honda CRF 250 X din 2004 - 2005 decit ketemeu. Pt ketemeu trebuie sa-ti cumperi si o galeata cu suruburi, ca o sa ai mereu ceva de lucru la el. Vezi ca orice iei sa fie cu pornire la buton. Daca cumva gasesti la un pret decent Honda CRF 230 F, sa stii ca pt un incepator este o motocicleta excelenta, cu toate ca multi ma vor contrazice. Am una printre ceilalti cai din herghelie si crede-ma ca stiu ce vorbesc. Daca Regiment 13 iti spune ceva, sa stii ca mult scouting pt concurs s-a facut cu asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Am avut Ktm 250 4T din 2004. Nu vorbesc din auzite. Fata de Honda 250 4T din 2005( cu asta pot face comparatie, a avut-o cineva apropiat), era o trompeta ordinara. Pai asta am spus si eu: modelul EXC 250 F nu a fost reusit in perioada aia. Celelalte modele, fie 2T, fie 4T au fost excelente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 (editat) 250 R, nu F Editat Iulie 29, 2016 de Sher Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.